pátek 21. července 2017

Lifestylové okénko - COS, Happy socks,mramorové hodinky

Krásný pátek všem! Jsem tu s dalším lifestylovým okénkem, o které jsem vás ani tento měsíc nemohla ochudit :) Tentokrát je to opravdu pestrý mix od nového vybavení kuchyně po veselé ponožky a super levné hodinky :)





COS a jeho minimalistický styl mě baví, ale je to lepší, když mají zrovna navíc slevy. Takže jsem neodolala a zase si maličko rozšířila svojí sbírku náhrdelníků. Poslední dobou mě baví víc podobné jednoduché a minimalistické kousky a většinu svých výraznějších doplňků jsem rozdala nebo povyházela.




Na cesty mám nový batoh od WRBL (ZDE), který teď nosím pořád. Už ho mám sbalený na dnešní cestu a zjišťuju, že čím jsem starší, tím víc praktičnost batohů dokážu znovu ocenit :) 



Do kuchyně nám přibyl nový pomocník, po kterém jsem toužila strašně dlouho! Miluju smoothies a ovocné šťávy a tenhe 3v1 Ultimate juicer od Russell Hobbs přesně splnil moje představy. Je to nejen odšťavňovač, ale i lis na citrusy a ještě blender v jednom. Člověk si tak snadno připraví doma jakékoliv smoothie a v té samé nádobě (kam ovoce či zeleninu odšťavní a pak v něm i rozmixuje) si může vzít třeba na cestu do práce, protože má praktické víčko. A nemusím vám ani říkat, kolik tím člověk ušetří peněz, protože si cestou do práce nemusí kupovat kelímek šťávy za stovku!




S recepty zatím experimentuju a hledám zajímavé kombinace a varianty, takže do příště vám zkusím nafotit nějaké moje oblíbené :)


V hobby marketu jsem si koupila sprej, který by po nastříhání měl vytvářet betonový efekt, tak jsem na něj zvědavá. Mám pár věcí, které bych chtěla přestříkat a trochu jim vylepšit vzhled, takže jestli se to povede, bude někdy příště trochu DIY :)



Nedávno jsme byli s kamarády na večeři a protože je naší tradicí chodit do oblíbených burgráren, volba tentokrát padla na vyhlášenou Cafe Palanda. A byla jsem super happy, když jsem zjistila, že mají v nabídce i bezlepkovou verzi burgru, kde máte místo housky parmazánový chips a k tomu hromadu dalších věcí, které najednou ani nejde sníst :)


Venku je sice zatím oficiálně léto, ale počasí poslední dobou vypadá spíš trochu podzimně, takže není až tak úplně divné, když mám na stole brusu nové Happy Socks :) Jedny máme s manželem ve stejném vzoru, aby nám to pak ladilo, až budeme v zimě relaxovat v posteli a třeba si něco číst :) 


Nejsou roztomilé? :)



A ještě veselé trenky pro manžela :)



Když jsem viděla na Aliexpressu tyto hodinky, tak jsem zajásala a říkala si, že si za 2 dolary udělám radost :) A ve výsledku mi hodinky vážně udělaly velkou radost, že jsem si je objednala rovnou ještě ve světlé verzi. Tak jsem zvědavá, jak budou vypadat ty a určitě se s vámi pak zase podělím :)



V Ikee jsem si uděla radost nejen něčím dobrým, ale i novým talířem (který byl btw. ještě ve slevě :) Sice máme doma dost nesourodé kusy nádobí, ale nějak zjišťuju, že je mi to asi jedno a ta pestrost se mi líbí :)



Centrum Chodov se značně rozšířilo a na podzim otevře své brány se spoustou nových obchodů. Moc mě potěšilo překvapení od nich, které zahájilo odpočet do otevření a já sama se na některé chystané obchody už hodně těším a jsem zvědavá, jestli se z toho kolosu obchodů ještě někdy vymotám ven :)


Možná jste si všimly, že k nové Elle je teď jako dárek takhle suprová láhev na vodu, do které si můžete vymačkat různé druhy ovoce a vyrábět si svěží drinky do letního horka. Konečně je taky někdy praktický dárek, který člověk využije a ne jen nějaká hovadina, kterou je lepší hned vyhodit do koše!




A naše lifestylové okénko bych zakončila ještě mým dalším oblíbeným gastro místem. Je to holešovické Twenty7, kam moc ráda chodím. Nabídka jejich menu sice není mega obsáhlá, ale zatím mi vždycky všechno moc chutnalo. Plus mě hrozně baví jejich jednoduchý interiér a celkově příjemná atmosféra, která tam panuje.


Jak si užíváte zatím to trochu zvláštní léto? Stihly jste už dovolenou nebo nějaký výlet? A co vy a nákupy? Hýříte v letních výprodejích? :)

*

22 komentářů:

  1. Ahoj Rendy,
    náhrdelníky z COS jsou opravdu moc pěkné a poslední dobou taky nosím spíš minimalistické šperky. Po letních výprodejích moc nechodím. Často se v obchodech stává, že věci naházejí na věšáky nebo hromady a opravdu to nevypadá pěkně. Já nejsem ten typ co se vším prohrabuje a tohle mě většinou odradí. Co se dovolené týče tak to máme za sebou jednu malou na Vysočině, ale ta hlavní nás teprve čeká v září kdy se vydáme na Kapverdy a opravdu moc se tam těším :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hodinky vypadají opravdu bezvadně a působí opravdu kvalitně :) A ponožky? Největší roztomilost :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Výletů už jsem pár stihla, a jelikož jsem bez peněz, tak letní výprodeje mě naštěstí minuly:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek:) Jsem zvědavá na ten betonový sprej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiež som veľmi zvedavá na betónový sprej :)

      Vymazat
  5. Ďakujem za tip na tú ELLE s darčekoom :) Hneď popozerám v meste, je to super vecička :) Pekný článok :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Mna najviac zaujal ten Ultimate juicer. Vobec som netusila, ze take nieco existuje. Dakujem za tip 😉

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé,hodinky už jsem na Ali měla v košíku,ale nakonec je dala pryč.Tak příště je objednám :)Jinak moc hezké náhrdelníky.

    OdpovědětVymazat
  8. Ponožky jsou dokonalé, fakt se mi líbí. A potěšila mně i láhev z Elle, většinou se nechávám nalákat na kosmetické dárky, ale tentokrát mně potěšil i tento nekosmetický, protože je fakt využitelný:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Muj letosni cervenec je zatim sama dovolena v teple u more... nejdrive Italie a ted Rodos 😃 Zpravy z Cech co se tyka pocasi nic moc 😏...desti, vetru neporucime 😉 Me zaujal odstavnovac, dekuji za typ. Hezky zbytek leta 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky ani neviem, k čomu sa mám vyjadriť :) No začnem asi tým, že tie COS šperky vyzerajú perfektne, niekedy mám aj ja rada minimalistické veci, ale svoje veľké náhrdelníky som eštenepovyhadzovala.. sem tam si ich vezmem aj keď vačšinou ležia na svojom mieste :) A ponožky sú naozaj "happy" to lepší názov vymyslieť nemohli :) Inak z Aliexpressu si nikdy nič neobjednávam, neviem, mám voči tomu averziu, že mi dôjdu úplne hlúposti v mini verzii :D ale inak krásne hodinky a aj svetlé budú isto krásne :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. och, happy socks sú láááska na prvý pohľad ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  12. Pekne ponozky :-) Ve vyprodejich koukam spise po vecech pro maleho.

    OdpovědětVymazat
  13. Jé ten odšťavňovač bych si nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  14. ty hodinky jsou fakt moc pěkný...já mám už nějakou dobu spadeno na mramorový od Cluse, tak uvidíme

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkný článek a hodně mě zajímá betónový sprej. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. hm, ten ultimace juicer mne zaujal. A ponožky happy socks nemají konkurenci :)

    OdpovědětVymazat
  17. já teda hýřím nakupuji hlavně plavky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tá fľaštička k ELLE je skvelý darček, neviem sa dočkať kedy dorazí k nám :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, moc pekne nakupy ;) Ja se chystam na dovolenou az v zari/rijen do hor a ted jsem nakoupila veskere vybaveni a doporucuji tento web - https://www.precisshop.cz/ jsou tam opravdu super outdoorove veci za paradni ceny!

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, ten typ s Elle je skvělý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)