středa 12. července 2017

Jak jsem si namíchala sérum na míru | KIEHL´S

Pěkné dobré ráno všem! Dneska bych se s vámi ráda podělila o trochu něco jiného než obvykle. Kiehl´s mě totiž pozval k nim do prodejny na diagnostiku pleti a vyzkoušení nové řady personalizované péče Apothecary Preparations. A jestli vás zajímá, jaké je to si nechat vytvořit sérum přesně pro potřeby vaší pleti, tak určitě čtěte dál :)






Kiehl´s letos uvedl na trh zcela novou a personalizovanou řadu Apothecary Preparations, která navazuje na lékárenský původ značky. Díky profesionální konzultaci a diagnostice pleti budete odcházet se sérem na míru vaší pleti, které si doma poté velice jednoduše domícháte :) Celý proces jsem si vyzkoušela v pobočce Kiehl´s v Palladiu a mám pro vás report z celé diagnostiky a výběru séra.



Celá konzultace začíná diagnostikou typu pleti. Pomocí speciálních papírků, které se přiloží na tvář a čelo, se určí typ pleti a potom se přechází na další krok. Konzultantka Bára mi dala zrcátko a otevřela velký atlas pleti, podle kterého jsme potom vyplňovaly několik kroků takového "dotazníku pleti" ve speciálním programu. Zkoumá se textura pleti, velikost pórů i hloubka vašich vrásek a na základě vyplnění tohoto formuláře, vám potom vyjde doporučení, na konkrétní složky, které se do základního séra přimíchají. Já jsem od začátku měla osobní tip, že pro mě bude ideální verze pro minimalizaci pórů a pro zjemnění textury pleti, což se také potvrdilo :) Holt po těch letech už tuším, co moje pleť potřebuje a mám vždycky radost, když mi to nějaký odborník potvrdí :)




Když mi Bára potvrdila volbu 2 složek, umíchala z nich vzorek, který mi poté nakapala na kůži na zápěstí, abych se ujistila, že nebudu mít na žádnou složku alergickou reakci a že se mi líbí textura i vůně séra. Ta je mimochodem velice jemná a decentní (ale každá kombinace složek voní trochu jinak samozřejmě).



Do základního séra Kiehl’s Skin Strengthening Concentrate, které je pro všechny stejné, se pak přidávají dvě vybrané složky, které jsou na míru vaší pleti. Kombinují se dvě z pěti dostupných a každá složka řeší jiný problém pleti. Na své si tak přijde úplně každý typ pleti, každého věku i potřeb. Základní sérum ani jednotlivé složky nelze používat samostatně, protože jsou velice koncentrované a vaší pleti by mohly ublížit (rozhodně si nemyslete, že jejich samotné použití urychlí celý proces). Doporučuje se používat 2-3 kapičky séra ráno i večer (kromě verze na redukci vrásek, která se kvůli obsahu retinolu doporučuje používat jen na noc a během dne se doporučuje používat přípravky s SPF faktorem). Je dobré sérum nemíchat s žádným jiným sérem a používat ho jen s pleťovým krémem.




1) formule pro ROZJASNĚNÍ

- obsahuje vitamín C a extrakt z borovice lesní
- po aplikaci byste měly zaznamenat rozjasněnou a zářivější pleť 

2) formule pro NEUTRALIZACI ZAČERVENÁNÍ

obsahuje vitamín E a extrakt ze slunečnicových semínek
- prokazatelná redukce zarudlých míst

3) formule pro REDUKCI VRÁSEK

- obsahuje koncentrát retinolu a proretinolu
- vrací pevnost a pružnost pokožce

4) formule pro MINIMALIZACI PÓRŮ

- obsahuje kyselinu salicylovou a extrakt ze slanorožce (rostlina z přímořské oblasti)
- viditelně redukuje velikost pórů a lesk pleti

5) formule pro ZJEMNĚNÍ TEXTURY

obsahuje vitamín F a kyselinu LHA 
- výrazné zlepšení celkové kvality pleti



Po hotové konzultaci stačí vytisknout štítky, které se pak nalepí na lahvičku i krabičku séra. Máte na nich svoje jméno, kompletní složení všech produktů, datum výroby, doporučené dávkování i speciální kód, podle kterého se pozná, kdo, kdy a z čeho vám sérum namíchal.


Domů pak dostanete kartu s diagnostikou vaší pleti, kterou si můžete schovat na památku a za čas třeba na konzultaci zajít znovu a porovnat výsledky. Karta obsahuje i podrobný návod, jak si doma sérum smícháte spolu se složkami a v krabičce s vaším štítkem pak máte všechny lahvičky i tubičky, které potřebujete. Všechno si pak doma podle návodu smícháte.

Jak vidíte, tak domů dostanete složky v tubičkách, ale na prodejně je kvůli možnosti vyzkoušení namíchaného séra na kůži, uvidíte ve větších lahvičkách (aby to někoho třeba nezmátlo). Domů dostanete tedy lahvičku se základním sérem (ta má kapátko pro lepší aplikaci) a dvě malé tubičky s aktivními látkami, které se do séra přimíchají.


Na konzultaci a diagnostiku pleti si pro toto sérum můžete zajít do prodejny Kiehl´s Palladium nebo Nový Smíchov. Produkty není možné koupit přes jejich eshop ani získat vzorečky, protože se vše míchá individuálně a je třeba, aby s vámi někdo celou diagnostiku prošel a doporučil vám tak sérum na míru vaší pleti. Celá konzultace je samozřejmě zdarma a sérum na míru stojí 2600 Kč.


Pro koho je tato řada určená? Není to nijak omezené věkem, ale nejvhodnější bude pro ty z vás, které hledají péči přesně na míru vaší pleti a které třeba nechtějí nebo nemají čas používat několik produktů s různými efekty.


Jak sérum sedne mé pleti vám zatím nepovím, ale jakmile ho budu mít delší dobu vyzkoušené a pocítím (doufám :) jeho účinky, tak vám dám určitě vědět, jak jsem spokojená a jestli se výsledky dostavily. Celý koncept výběru séra mě vážně zaujal už od začátku, kdy jsem se dozvěděla, že Kiehl´s tuto řadu uvádí i u nás. 

Celá konzultace byla velice příjemná a nemusím vám asi říkat, jakou mám radost z toho, že na mém nočním stolku teď trůní sérum s mým jménem :) Jsem vážně zvědavá jaké bude a určitě mi dejte vědět, jak tato záležitost zaujala vás :)

Je pro vás podobné namíchání pečující kosmetiky na míru zajímavé a chtěly byste svoje vlastní sérum? :)


*

14 komentářů:

  1. Teda to je super namíchat si produkt přímo pro sebe!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. To zni užasne! Moc rada bych to vyzkousela :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, tos měla pěkný zážitek. Já jsem Kiehl´s vděčná, že mě díky diagnostice pleti konečně správně nasměrovali ohledně péče o mou pleť, ale po počáteční euforii už jsem trochu vystřízlivěla. Myslím, že pokud se člověk jen trochu orientuje v jednotlivých aktivních látkách, může si úplně stejnou nebo i lepší péči namixovat sám a za výrazně méně peněz. Tohle je samozřejmě velmi pohodlné a příjemné řešení. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Tereza: to rozhodně souhlasím, ale málokdo má odborné znalosti ohledně jednotlivých složek a jejich účinků a myslím, že ne každá ženská by si troufla si sama udělat nějaký mix účinných látek, takže většina dá asi spíš přednost si koupit už něco podobného nebo se poradit s někým, kdo tomu rozumí :) Ale pokud tomu někdo sám dobře rozumí, tak je pro něj podobná služba asi nepotřebná každopádně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, to máš určitě pravdu. Nejsem žádný chemický znalec (chemie na škole brrrrr), chtělo to dost času, pátrání a přečtených blogů, recenzí a článků, ale překvapivě mě to chytlo. Opatrnosti není nikdy dost, člověk si může fakt ublížit, když přežene koncentraci, frekvenci nebo to blbě nakombinuje, ale vzala jsem to tak nějak postupně a pomaloučku, sledovala obličej a selským rozumem doplňovala, vyřazovala a měnila pořadí jednotlivých přípravků...a musím říct, že to nese své ovoce. V koupelně se už celkem výrazně roztahuje The Ordinary, velmi jsem si oblíbila chemickou exfoliaci, teď jsem ve fázi objevování korejské kosmetiky, vlivu PH na účinnost látek...baví mě to. A pohled do zrcadla konečně taky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta diagnostika by se mi hodně líbila a zajímala by mě, myslím si, že i vím, který složky by se mi hodily. Ale sakra, jsou to hříšný peníze... je mi jasný, že za fungující a kvalitní věci se platí, ale tak nějak doufám, že se objeví levnější varianta :) Jsem každopádně moc zvědavá, jak budeš spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to ako skvelý nápad, asi by som mala navštíviť tú novú predajňu u nás :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto vyzerá super. Ale tá cena je dosť vysoká ale samozrejme ak by bola pleť po tom sére lepšia tak sa určite tie peniaze vyplatí investovať.

    OdpovědětVymazat
  9. Je fajn, ze neco takoveho Kiehl's nabizi, vypada to hezky a jsem zvedava, zda to bude mit i pozitivni vysledek fungovani.

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá na hodně zajímavou a lákavou službu, jsem zvědavá, jak ti bude sérum účinkovat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je skvělé! Jak budu mít možnost, tak tam zajdu. Kiehl's používám už dlouho, tak jsem opravdu na toto zvědavá. 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle teda rozhodne zní skvěle! Jsem ani nevěděla ze někde něco takového se dělá. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to skvělě, ani jsem netušila, že u nás je něčeho takového možnost. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. to je skvělé, uplně to na mě dýchá kouzelnou alchymií :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)