pondělí 17. července 2017

After sun péče | letní speciál

Většinou se mi podaří vytvořit dříve opalovací speciál, ale letos mi nějak nepřeje počasí a stále se mi nedaří připravit všechny fotky podle mých představ, takže tentokrát se první online dostanou poopalováky. Čili péče určená po opalování (ale neberte to tak, že podobné produkty nemůžete používat kdykoliv během zbytku roku). V létě se člověk opaluje prakticky pořád (někdy ne úplně chtěně a plánovaně), ale nejde popřít, že na nás sluníčko svítí více než kdy jindy. A to s sebou nese samozřejmě i zvýšenou péči o naší tělesnou schránku. Respektive to předpokládám a taky předpokládám, že mě sledují asi více ty z vás, které o sebe rády pečují a nevadí vám používat i různé (někdy) zbytečné a speciální produkty :) Je mi jasné, že spousta lidí neřeší, jestli má na sobě krém nebo sprcháč nápis "after sun" nebo ne, protože ve výsledku je hlavní pečovat a mazat se, takže to neberte tak, že cokoliv z těchto produktů nutně potřebujete. Ovšem právě přípravky s tímto označením bývají více pečující, obsahují látky jako je třeba aloe vera nebo panthenol, které dokáží kůži zklidnit a zregenerovat. A co si budeme povídat, neočekávaně se v létě třeba spálit sluníčkem, není zas tak těžké a pokud se to stane, měl by člověk být vybavený něčím, co mu tyto nepěkné chvíle zpříjemní.

Dneska mám pro vás poopalovací péči v různých formách i cenových relacích a snažila jsem se vybrat produkty, které se neobjevily v loňském přehledu, aby to pro vás bylo stále zajímavé a třeba i inspirující :) 



Clarins After Sun Moisturizer Self tanning (150ml)

Tato poopalovací péče se maličko liší od zbytku produktů, které vidíte níže. Dokáže vám totiž prodloužit opálení, protože v sobě obsahuje samoopalovací složku. Nepředstavujte si to tedy jako klasický samoopalovák, protože nemá takovou sílu, ale rozhodně se jeho účinky projeví. Jak moc se efekt projeví, záleží asi spíše na stupni vašeho opálení a tmavosti kůže. Jinak i hydratační schopnost je skvělá a krém se snadno a lehce roztírá i aplikuje. Vzhledem k samoopalovací složce doporučuji rozmazávat rovnoměrně a pečlivě. 




Korres Red Grape After Sun (125ml)

Produktová řada Red Grape patří do sekce anti-age a její produkty bojují proti předčasnému stárnutí pokožky. Krém obsahuje olej z jader červených hroznů, výtažek z měsíčku a heřmánku, avokádový a olivový olej. Krém je opravdu hodně výživný a má hutnější krémovou konzistenci. Dokáže ulevit i opravdu dost vysušené kůži, kterou okamžitě zavlaží a zhydratuje jí. Balení by mohlo být větší, vzhledem k pořizovací ceně a faktu, že když člověk promazává celé tělo, je to určitá spotřeba. Na dovolenou je ovšem fajn, protože v kufru nezabere tolik místa a tuba je celkem skladná. Po namazání na kůži zanechává jemně krémový film (nikoliv nepříjemně mastný), což mi vyhovuje a líbí se mi, že kůže vydrží jemná a "namazaná" dlouhé hodiny od natření.



Ziaja Zklidňující gel po opalování (200ml) 

Asi úplně nejlevnější kousek dnešního testování je chladivý gel. Má jemnou a svěží vůni a obsahuje D-panthenol a allantoin, které pokožku zklidňují a poskytují okamžitou úlevu. Bezprostředně po nanesení gel maličko lepí, ale velice rychle se vsákne a pak už nelepí vůbec, což je rozhodně plus. Pokud si můžu vybrat, dávám přednost spíše mlékům a krémům po opalování, protože s nimi mám pocit, že vydrží kůži déle hydratovat a zvláčnit. Nicméně někdo z vás má určitě raději gelové textury, takže je to tip právě pro vás :)



Avéne After Sun repair Creamy gel (200ml)

První zkoušení tohoto tělového mléka pro mě nebylo úplně podle představ. Vážně jsem si úplně na samém začátku myslela, že to bude propadák, protože mléko má neuvěřitelně řídkou konzistenci. U podobných poopalovacích přípravků je člověk zvyklý spíše na hutnější a krémové textury a tohle je naprostý opak. Díkybohu jsem mléko ale neodsoudila hned a nezavrhla ho po bezprostředním použití. Mléko má sice dost tekutou konzistenci, nicméně na jeho hydrační schopnosti to nijak neubírá a mléko je úžasně výživné. A ve výsledku musím uznat, že díky své tekutější konzistenci se vlastně velice snadno a rychle používá, protože není nutné mléko namáhavě roztírat po kůži. Ideální pro ty z vás, které mají rády lékárenské značky a nevadí vám právě tekutější konzistence mléka.




Cien After Sun Shower foam

Jakmile na něčem vidím nápis "shower foam", tak to prostě potřebuju. Dvojnásob pokud chci zkoušet různé poopalovací produkty :) Značku Cien koupíte v Lidlu, ale opalovací péči mají samozřejmě jen určitou část roku a pěna není ve stálém sortimentu. Nicméně jsem po ní sáhla, protože obecně mají Cien opalováky dobré hodnocení a hlavně v sortimentu to byla novinka a třeba minulý rok pěnu ještě neměli. Voní klasicky jako jejich opalováky a je to pro mě taková retro vůně, která mě v čase přenáší zpátky do dětství na chortvatské pláže. Pěna je příjemně krémová a bohatá, ovšem nemůžu úplně potvrdit, že by se svými účinky nějak lišila od jiných sprchových pěn, které doma už mám. Možná bych to pocítila někde na dovolené, kdybych se trochu přismahnula, ale takhle na "normální" kůži necítím žádný extra rozdíl. Nicméně v kategorii sprchových pěn je to opravdu velice levný kousek, který navíc krásně voní, takže pokud vám stačí tohle, určitě ji zkuste.



The Body Shop Aloe multi-use soothing gel (200ml)

A pokud vás na klasická mléka nebo krémy neužije, alternativou pro vás může být multifunkční a chladivý gel. Jak asi víte, aloe vera je výborná záležitost, pokud jde o hojení kůže (a tento gel tvoří 90% aloe). A v létě je spousta možností, jak se spálit, odřít nebo si nějak jinak ublížit a multifunkční pomocník se nikdy neztratí. Jedná se o chladivý gel, který hned kůži uleví, rychle jí zklidní a nijak nevoní (pro někoho možná plus). Využití pro něj najde určitě celá rodina a dost možná i mimo letní nebo dovolenkovou sezónu. Na kůži není nepříjemně lepivý a velice rychle se vsákne, takže za to rozhodně palec nahoru.



Co vy a poopalovací péče? Řešíte jí nějak nebo na to maličko kašlete? Jaké jsou vaše oblíbené produkty a máte vyzkoušené některé z těchto? :)


*

13 komentářů:

  1. Přiznám se, že poopalovací péči nepoužívám, mažu se a sprchuji tím samým co celý rok.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy,
    já se po opalování vždy snažím o pokožku trošku více pečovat. Přece jenom dostane díky tomu sluníčku docela dost zabrat a já mám celoročně problém se suchou pokožkou. Natož pak po opalování :) Docela jsem si oblíbila produkty z DM (privátní značka) a taky Cien :) Kupodivu je to docela dost muziky za pár korun :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Poopalovací péči se moc nevěnuju, ale když je třeba, tak mám vždy něco po ruce. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Péči po opalování úplně neřeším, mám doma klasiku Panthenol a pak nějaké produkty Sun Dance a Avon, s tím si vystačím.

    OdpovědětVymazat
  5. No...Cítím se blbě :D Po opalování nepoužívám vůbec nic a na opalování jen olejíček od Nubianu s SPF 6... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Peci po opalovani resim hlavne u more a nejcasteji pouzivam osvedceny Panthenol z lekarny.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten gel od Body Shopu vypadá skvěle, jinak mě zaujal i ten gel od Ziaji. Já gelové textury můžu, mám je celkem i radši než klasická mléka a krémy :) Z poopalovací péče teď zkouším sprcháč od Baley, ale až na to, že hezky voní a trochu chladí, to žádná pecka úplně není :) Momentálně tu nic jiného nemám, ale dost uvažuju nad tou Ziajou :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy, ja pouzivam pravidelne od Dermacolu sprchovy gel po opalovani /len odkedy zmenili parfemaciu, nejak sa mi to k letu nehodi/ a telove mlieka po opalovani /Nivea je moja topka/. Pouzivam aj predlzovace opalenie, tam to ma super Pupa /jedina vec, ktoru som ochotna si v Pupue kupit za tu raketu 15 EUR/ :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy.opalovaci péči používám Nuxe,Bioderma.po opalování after sun od Biodermy,ta uz mě fakt po spálení dost pomohla.

    OdpovědětVymazat
  10. Clarins After Sun Moisturizer Self tanning musím vyskúšať :) Najradšej mám momentálne samoopaľovák od Alverde :)

    OdpovědětVymazat
  11. já nedám na kvalitní poopalovací péči dopustit. Velmi jsem si oblíbila krém po opalování od biodermy. Krásně se roztírá, rychle se vstřebává

    OdpovědětVymazat
  12. Ja sa neopalujem, takze nepouzivam ani poopalovaciu starostlivost 😉

    OdpovědětVymazat
  13. Clanek si ctu na plazi na Rodosu 😃 a poprve jsem si sebou vzala poopalovaci krem od Daylongu, ktery skvele funguje na sluncem namahanou kuzi... na spaleniny mam v zasobe Panthenol 😊. K udrzeni opaleni asi pouziji krem od Avonu se samoopalovaci slouzkou...😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)