pondělí 12. června 2017

Oblíbené make-upy z drogerie

Oblíbených make-upů z drogerie nemám tolik, ale aktuálně se do mého žebříčku zařadili hned dva nové a protože mi oba vyhovují, chtěla bych je doporučit i vám a trochu vám o nich povědět :)

Myslím, že jste oba už viděly, protože se o nich teď dost mluví a řekla bych, že celkem i pozitivně, takže se jako poslušná ovce zařazuji do stáda a fanclubu obou z nich :)



Maybelline Fit me! Matte poreless (105) 

Make-upy od Maybelline mi obecně nikdy moc nevyhovovaly a k žádnému jsem dlouhodobě nepřilnula ani si žádný extra neoblíbila. Změnil to až tento zmatňující, který je vhodný na normální až mastnou pleť. Jsem jím opravdu velice mile potěšená, protože i když to není ten nejdéle držící jaký mám (dá mi tak 6-8 hodin v pěkném stavu), tak teď na léto je ideální. Je lehký a přesto má jemnější střední krytí. Pleť pěkně sjednotí, nezalézá do pórů ani jemných vrásek a během dne nijak neoxiduje. Jak jsem psala výše, s tou výdrží to není bombastické, ale na druhou stranu, na to jak je vlastně lehoučký, je ta výdrž slušná. Odstínově mi 105 vyhovuje, ale myslím, že brzy přesedlám už na tu o něco tmavší verzi, co doma mám. 

Neřekla bych, že make-up na pleti vytvoří ultra matný finish, ale jako každý jiný make-up ho vždy zapudruji. Na zamaskování nějakých větších nedokonalostí pak použiju korektor. Celkově z drogerie tolik oblíbených make-upů na mastnější pleť nemám, ale tento se mezi ty oblíbené rozhodně zařadit může a i když to není nejlepší make-up, co jsem kdy měla, tak ho mám ráda.


Balení je klasická šroubovací tubička. Odstínů je v nabídce několik a i když pro úplné běloby ten nejsvětlejší asi není, tak pokud máte podobný odstín pleti jako já, tak si vyberete.


Catrice HD Liquid Coverage foundation (010)

Vážně dlouho jsem odolávala tomu "tlaku" si tenhle tak moc vychvalovaný make-up pořídit. Nechtělo se mi věřit, že když ho chválí tolik lidí, že mi sedne, protože třeba s jejich Camouflage tuhým korektorem, (který všichni tak chválili), jsem si hodně nesedla. Navíc je nejsvětlejší odstín u nás v drogeriích neustále vyprodaný, což také přispělo k tomu, že jsem ho nepořizovala. Pak jsem ale byla ve Vídni, kde zjevně nikoho moc netankuje (nebo mají lepší zásobování), protože regály byly plné a netknuté. Tak jsem si ho tedy vzala a říkala si, že budu děsně nakrknutá, jestli mi nesedne :) A světe div se, on je fakt moc fajn! Jako nebudu vám tvrdit, že je tohle nejlepší make-up na světě, to vážně ne a mému milovanému Double Wearu od Estée Lauder nebo HD make-upu od MUFE, nesahá ani po paty. Ale na to, že je z drogerie, je vážně dobrej! Hodně mi připomíná 24h make-up od Dermacolu, než ho doj*bali tou deb*lní inovací, po které jsem ho přestala kupovat. Má střední krytí, vypadá velice přirozeně a přesto dokáže dost zakrýt. Výdrž je v mém případě okolo 10 hodin a make-up také nezalézá do pórů, drobných vrásek ani neoxiduje během dne. Opět mi přijde fajn spíše na letní období, kdy člověk nepotřebuje hutné nebo dlouhotrvající make-upy nebo dokonalé krytí. V tuto chvíli bych ho označila možná i jako nejoblíbenější make-up z drogerie (spolu s tím od Maybelline a mým oblíbeným Lasting finish od Rimmelu). 



Dávkování s kapátkem je fajn, ale otázkou je, jak moc bude funkční, až budu na dně (to zatím nemůžu posoudit). Make-up je celkem tekutý, ale ne úplně řídký a vodový. Vždy několik kapek nanesu na make-up destičku, ze které ho potom štětcem nanesu na obličej a vlhkým Beauty blenderem poté zapracuji do pleti. Takto se mi jeho nanášení nejvíce osvědčilo, protože když jsem ho nanášela jen samotnou houbičkou, tak mi přišlo, že sežrala o dost více produktu :)


Dole: vlevo Catrice a vedle Maybelline - odstínově jsou si velice podobné. Na mé maličko opálenější ruce možná odstíny vypadají příliš světle, ale obličej mám o dost světlejší a prakticky si ho cíleně neopaluju, takže mi barevně sedí.



Pokud máte pleť smíšenou či mastnou, tak si myslím, že tyhle make-upy budou pro vás ideální kandidáti na vyzkoušení. Maybelline asi seženete v pohodě, ale s tím Catrice to bude asi trochu oříšek. Pokud vám nevadí objednávat on-line, tak ZDE ho mají na skladě skoro vždy :)

Oba make-upy za sebe tedy rozhodně můžu doporučit a i když mám doma několik "lepších", tak tyhle teď v létě rozhodně využiju a budu se k nim v budoucnu vracet. A vím, že si často píšete o články s levnější kosmetikou, tak doufám, že vás to potěší :)

Co vy a tyto make-upy? Znáte je? Máte některý z nich vyzkoušený? :)

25 komentářů:

  1. Mám HD od Catrice a tiež som spokojná pri aplikácii beauty blendrom. Dobrý produkt za smiešnu cenu.

    OdpovědětVymazat
  2. Též mám vyzkoušený Catrice, je skvělý a souhlasím s nanášení houbičkou , teď v letním horkém počasí upřednostňuji pleť bez makeupu, jen pudr, bronzer , tvářenka a rozjasňovač.

    OdpovědětVymazat
  3. Make-up od Maybelline mám v odstínu 120, takže zatím čekám, až budu opálenější. A Catrice camouflage si mám v plánu určitě koupit, negativní recenzi jsem na něj snad ještě nečetla.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Makeup od Maybelline je fajn ale jelikoz mam ted plet v katastrofalnim stavu tak radeji pouzivam od dermacolu 24h contro. Ten od catrice za me rozhodne ne protoze mi strasne zaleza fo vrasek na čele :/ kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně kupuji Catrice, ale sehnat ho, je těžší. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ten od Catrice, byl to můj první make-up nejen od téhle značky, ale i s kapátkovým aplikátorem, ale nadchnul mně. Už jsem se snažila si koupit další balení, ale zatím bez úspěchu, protože odstín, který používám je zatím všude vyprodaný. Tak buď se podívám, jestli v e-shopech budu mít větší štěstí a nebo si od něj dám chvíli pauzu. Make-up od Maybelline mám koupený, zatím jsem ho nevyzkoušela, ale myslím, že bych taky mohla být spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. Já se na ten Catrice makeup asi budu muset fakt kouknout v drogerce. To už není možný, že ho tolik lidí vychvaluje.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy,
    Catrice makeup se mi hodně líbí, ale většinou je v drogerii vyprodaný. Je vidět, že je opravdu oblíbený :D Zatím jsem ho zkoušela jenom jako tester, ale až na něho budu mít štěstí, tak si ho pořídím. O Fit me matujícím makeupu už jsem také slyšela, jenom jsem ho ještě nezkoušela :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ten Catrice, ale v nejsvětlejším odstínu, takže ho budu používat zase až na podzim a v zimě. Nebo uvažuji o pořízení dalšího odstínu, je vážně celkem dobrý i v tomto počasí. Ale už jich mám tolik, že se snažím krotit, protože co s nima se všema... V mém okolí ho nikde neprodávají, takže mi ani nevadí, že je pořád vyprodaný, stejně kupuju přes net. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Catrice je teď nově v DM :-) Make-up chci určitě vyzkoušet, aktuálně používám už druhý Bourjois, se kterým jsem moc spokojená, ale ráda vyzkouším tento a možná i jiné jejich produkty. Vendula
    vendula.podzemna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Maybelline Fit me mám ještě ten ve skleněné lahvičce a za mě se stal oblíbený, ale pak miluji klasický Rimmel. Catrice jsem ještě nezkoušela a dost mě láká.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten Maybelline musím vyskúšať, už sa nad ním dlhšie premýšľam, no momentálne mám načatých veľa makeupov a chcela by som aspoň jeden-dva spotrebovať, než si kúpim ďalší :D :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, náhodička :) právě jsem si ten od Catrice přinesla domů a rovnou ho i vyzkoušela (to, že jsem si koupila i limitkouvou carice tvářenku a duo bronzer/rozjasnovač-na cesty, protože když je to duo, je to logicky skladnější :D, radši pomlčíme!). Byla jsem tak zvědavá, že jsem odlíčila a nalíčila se znova a zatím to vypadá víc než dobře! Někde jsem se dočetla, že lehce oxiduje po pár hodinách, tak uvidíme, ale ty zase píšeš, že jsi problém neměla.. O praktičnosti balení jsem přemýšlela taky-samozřejmě až po tom, co jsem ho koupila. No a tady v Polsku to asi taky moc nikoho netankuje, takže jsem neměla problém pořídit tu 010.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky,
    nad tím make upm od Catrice celkem uvažuji, tak uvidíme, jak budu v létě opálená (spálená), aby mi seděl ten světlý odstín:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ten od Catrice mne osobne vôbec nesadol, ale FitMe! od Maybelline je najlepší make-up aký som kedy mala! :) Som s ním nadmieru spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já naprosto miluji Bourjois Healthy mix, ten je pro me bezkonkurenční :)) Ale já mam zase sušší pleť :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  17. Mne sa pozdava ten Maybelline. Ja v lete makeup nenosim, ale na jesen by som ho rada vyskusala 😁

    OdpovědětVymazat
  18. ten Maybelline mám ráda, Catrice jsem nezkoušela ale když slyším jak o něm pořád všichni mluví :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Super, píšu si a až spotřebuji svoje zásoby, tak určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  20. Za me Catrice super. Nemam zrovna dokonalou pleť a tak oceňuji vyšší krytí. Když mam zrovna lepší dny a neprochází me nějaký červený kámoši na obličeji, tak ho rada ted střídam s Lorealim Infallible matt.

    OdpovědětVymazat
  21. Ta Catrice opravdu poslední dobou docela překvapuje:)

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkný článek... Konečně jsem si ujasnila jaký je fit me malé Up.

    OdpovědětVymazat
  23. Ten od Catrice každý chváli a je fakt problém zohnať svetlý odtieň 😁

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, Catrice je už teď ve větší DM drogeriích a tam ho není problém sehnat. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)