sobota 24. června 2017

Oblíbené levné oční stíny

Velice oblíbené téma a častá otázka "můžeš mi doporučit nějaké levné a kvalitní stíny z drogerie?" Z drogerie tedy vyloženě ne, ale pokud se budeme orientovat alespoň cenou stínů z drogerie, tak vám jedny skvělé doporučit určitě můžu :) Jsou od NYX, který v drogerii sice neseženete, ale cenově se rozhodně mezi budget-friendly kosmetiku dostanete :)



NYX Prismatic eyeshadow refil - koupíte ZDE nebo v buticích NYX 

Nemám vyzkoušené klasické mono stíny této značky, dneska chci mluvit o řadě stínů Prismatic, která se vyznačuje metalickým finishem stínů a typicky stříbrným obalem. Ten tedy na fotce nevidíte, protože jsem si v obalu koupila jen dva (ty jsem depotovala, čili vyndala z jejich původního obalu) a zbytek jsem kupovala už jen refily. Refil je tedy čistě jen stín bez obalu, který je ideální umístit do nějaké magnetické paletky, protože v původním papírovém mikro obalu by se skladovaly a používaly dost na prd :) 

Stíny jsou krásně pigmentované a i když nemají tu nejvíce máslovou texturu na světě, tak jsou pořád uživatelsky velice příjemné a intenzivní. Některé odstíny (např. Mermaid nebo Glass Slipper) mi přijdou krásné i jako takové top coaty jiných očních stínů. Viděla jsem jejich použití třeba i přes matné rtěnky a dokážou dodat vážně krásný a zajímavý efekt. Prismatic stíny jsou přesně ty, které samy o sobě vypadají zajímavě a člověk s nimi snadno a rychle vyzkouzlí celkem efektivní líčení. 

S bází mi v pohodě drží celý den a barva bledne jen minimálně, takže za to palec rozhodně nahoru. Jak vidíte, tak díky jednomu odstínu, který jsem si na začátku zamilovala, jsem pořídila i ty zbývající. Vyhovuje mi i refilové balení, protože jsou stíny mnohem skladnější než když bych si kupovala balení s krabičkou (které je navíc i o něco dražší).



Jak vidíte, tak se barevně dost držím spektra zelené :) Začínala jsem s odstínem Mermaid, který mi přijde jako takový maskot této řady a doma ho má snad každý make-upový nadšenec stejně jako třeba jumbo tužku Milk. Mermaid je naprosto boží a jak vidíte, mám v něm už docela vydřený důlek :) 



Dole: Glass Slipper - Mermaid - Venom



Dole: VooDoo - Bewitched - Jaded



Jestli vás metalické stíny baví, tak tahle řada je přesně pro vás. Stíny jsou super a navíc i levné, takže člověk může experimentovat i s divočejšími odstíny, na které by si jinak třeba netroufnul nebo by mu bylo líto dávat spoustu peněz. Kdybyste měly vyzkoušet jen jeden jediný, řeknu odstín Mermaid :) Nemám žádný jiný, který by se mu jen trochu podobal. Je to prostě moje malá kosmetická láska :)

Tak co vy a stíny NYX? Máte vyzkoušené některé z této řady nebo případně můžete doporučit nějaké jiné? :)

17 komentářů:

  1. Z této řady jsem zatím žadné stíny nevyzkoušela, ale rozhodně to napravím. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. NYX stíny me osobně moc nelákají, ale tyto vypadají vážně skvěle a odstíny jsou nádherné :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny vypadají super pigmentovaně a je fajn, že si je každý může poskládat podle sebe.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ještě nic od NYXu nezkoušela, ale tyto stíny se mi hodně líbí, možná že bych jeden vyzkoušela. :) Metalické odstíny mám v celku ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam jeden refil "klasickeho" ocneho tienu NYX odtien Sin. Je fajn za tu cenu, ale stve ma, ze ma v sebe zlate trblietky, ktore pri nanasani opadavaju pod oko. Podla mna sa viacej oplati si kupit jeden MUG tien ako 2 od NYX 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Stíny Nyx mám taky moc ráda, Mermaid mám zrovna na očích. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné odstíny, pigmentace vypadá taky velmi slušně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ikdyž je u nás NYX už dlouhou dobu a celkově se o této značce mluví roky, mám od nich jen produkty na rty. Ale tyhle stíny mne nadchly! Díky za tip Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Stíny vypadají moc dobře , pigmentace se zdá být moc dobrá.

    OdpovědětVymazat
  10. já mám doma jenom Jaded a jako jsem spokojená, jen mám pocit, že blenděním celkem ztrácí...je to pro mě fakt nanést na celé víčko a ohyb lehounce vystínovat...

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem asi jedina komu stiny Nyx nesedly ... mam mermaid - pri pouziti jako topper dela fleky a pak dva matne a dva perletove refily a za me teda velke zklamani. Prasi, nejsou moc pigmentovane a vytraci se barva po par hodinach i kdyz pouziji bazi. Koupila jsem si magnetickou paletku na ctyri stiny - vysla na 400 a dost toho lituju �� asi jsem zmlsana drazsima znackama ...

    OdpovědětVymazat
  12. Nad týmito tieňmi rozmýšľam už dlhšie ale vždy si kúpim niečo iné a tak 😁 Nabudúce si už ale vážne nákupim od Nyx všetko čo mám v pláne a to aj tiene 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy,
    na tyto stíny jsem ještě nekoukala, ale měla jsem už jiné od NYXu a byly docela fajn :) Koukala jsem na jejich stránky a mají docela hezkou paletu barev. Určitě bych si pár dokázala vybrat :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Jaded je tedy nádherný odstín!! i když já po zelené sahám jen málokdy :D

    OdpovědětVymazat
  15. Odtiene sú nádherné, obzvlášť Mermaid, ktorý /zatiaľ/ ako jediný mám aj doma. ALE! Bledne mi už po pár hodinách a aj keď nemám nejaké extra mastné viečka, zlieva sa mi aj s podkladovými bázami! Takže farba krásna, ale kvalita na mňa mizivá, no...
    Každopádne chcem dokúpiť ešte nejaké ďalšie kúsky, aby som sa /NE/utvrdila vo svojom názore :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já už pár let nepoužívám jiné stíny než z paletky Naked 2. Přijde mi super, že se s ní dá udělat decentní líčení, výraznější, i večerní kouřové. Přestože nejsem do kosmetiky nadšená jako dřív, myslím si, že je lepší mít pár kvalitních kousků, než shromažďovat ,,krámy" za hubičku, které pak ve výsledku neposlouží, když mají...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)