sobota 10. června 2017

Becca produkty | HOT or NOT?

Když Sephora letos na jaře oznámila, že zařazuje značku Becca do svého sortimentu, tak jsem jásala jako malá. Jestli sledujete zahraniční youtubery, tak jste o této značce musely někdy slyšet a možná jste si samy i nějaké produkty přály vyzkoušet. Becca je v tuto chvíli dostupná pouze skrze e-shop Sephory, nicméně si myslím, že pokud o ní bude zájem, svoje místo na prodejnách časem rozhodně získá! A vlastně jsem už pár věcí viděla v pobočce na Václaváku, tak nevím, jestli se tam postupně začne objevovat nebo to je jen nějaká výjimka či co. Každopádně na e-shopu jsou k dostání takové ty nejvíce profláklé a legendární produkty, takže pokud jste někdy chtěly něco vyzkoušet, myslím, že pravděpodobně si něco z nabídky vyberete. Z mého původně jednoho rozjasňovače se moje sbírka zase o něco rozrostla a rozhodla jsem se, že vám o produktech konečně něco napíšu a třeba vás i navnadím. Jo, minimálně jedním produktem jsem si jistá a čtěte až do konce, kde máte můj tip, jak tyto věci získat za skvělou cenu :)





Shimmering Skin Perfector presed - koupíte ZDE

Začnu produktem, který mám doma nejdéle a zároveň ho miluju. Svůj první rozjasňovač Becca jsem si dovezla ze svatební cesty z Miami, takže ho mám doma už přes rok a můžu říct, že patří mezi nejlepší rozjasňovače v mé sbírce. Má neuvěřitelně hebkou máslovou konzistenci, až si skoro někdy říkám, jestli je to pořád pudrový produkt. Intenzita, s jakou ho dokážete navrstvit je neuvěřitelná a dokáže s ním opravdu dosáhnout i velice výrazného efektu, kdy budete vypadat, že máte na tváři tekuté zlato :) Ale když nebudete tlačit na štětec, tak samozřejmě docílíte i velice jemného efektu. Dalším plusem je rozhodně perfektní výdrž, protože tenhle rozjasňovač vydrží vážně celý den. Od rána do večera je pořád krásný a dokonalý, takže není co vytknout.

Z Ameriky jsem si dovezla odstín Opal, který je pro mě úplně nejhezčí ze všech. Sephora mi pak na jaře poslala velmi známý odstín C Pop (Champagne Pop), který vytvořila youtuberka Jaclyn Hill. Je to takový asi nejvíc ikonický odstín ze všech a v naší Sephoře se krom těchto dvou nabízí ještě známý odstín Moonstone. Každopádně tyto rozjasňovače naprosto miluju a doporučuju všema deseti, protože si myslím, že jsem rozjasňovačů vyzkoušela už docela dost a tyhle rozhodně patří mezi ty nejlepší, co doma mám a jsou to moji miláčkové :)


Dole: C Pop


Dole: Opal - C Pop


 Bylo by lepší, kdyby mi svítilo sluníčko a já swatche nefotila těsně před bouřkou. Oba odstíny by na světle lépe vynikly, protože takhle mi přijde, že jednak nevypadají tak krásně a taky že jsou si docela dost podobné. Tak to kdyžtak omluvte, ale tyto produkty jsou tak provařené, že na youtube najdete milion swatch videí či tutoriálů, kde je uvidíte v celé své kráse.


Vlevo je Opal a vedle něj C-Pop. Ten je víc takový bílo-zlatý a má jemný broskvový podtón a Opal je více zlato-champagne odstín.




Ever-Matte poreless priming perfector (40ml) - koupíte ZDE


O této bázi, která vám vyzmizíkuje póry a zmatní pleť, jsem slyšela i četla hodně. A vesměs jen pozitiva! Báze má hustější gelovou texturu, která je bezbarvá a na pleti zasychá do matna. A vážně brutálně schová póry, jemné linky a pleť zmatní. Zároveň mi ale neudělá efekt, jako např. primery od Urban Decay, které se mi začaly pod make-upem drolit a zmenšily mi obličej tak o jednu velikost a neuvěřitelně pnuly. Tento primer je prostě jak neviditelná vrstva, kterou si natřete a díky které bude váš obličej hezčí a připravený k nanesení make-upu. A co je nejlepší, primer neobsahuje silikony, oleje, alkohol ani parfemaci! Vážně jeden z nejlepších zmatňujících primerů, jaké jsem kdy vyzkoušela a velice záhy se zařadil po bok mého milovaného MUFE primeru.



Backlight priming filter (30ml) - koupíte ZDE

Na poslední příčce v oblíbenosti jsem nechala rozjaňující bázi. Možná bych měla napsat spíš fluid, který pleť připraví na nanesení make-upu. Pleť je po použijí jemně rozjasněná a vyhlazenější, ale v mém případě jsem se úplně nedočkala toho, že by výrazně prodloužila výdrž make-upu (jako třeba primer výše). Mě se moc líbí, jaký dělá efekt na pleti, zkoušela jsem jí i přimíchat do make-upu, ale pokud bych chtěla, aby mi líčení vydrželo delší dobu, sáhla bych po jiném primeru. Třeba teď na léto mi přijde ideální třeba na víkendy nebo na dny, kdy se člověk nechce moc líčit a chce si dát třeba jen lehké BBčko. Vidím jí jako ideálního parťáka pro sušší pleť (což se o tom předchozím rozhodně tvrdit nedá). Trochu mi svým efektem připomíná strobe creamy, ale není tak výrazná. Je to opravdu jemná a decentní záležitost, která opticky obličej zkrásní, ale na druhou stranu až toto balení vypotřebuju, tak do dalšího nejdu. Úplně necítím, že by to pro mě byl takový must-have produkt. Na druhou stranu musím rozhodně pochválit krásné balení a dávkování s pumpičkou, to si palec nahoru rozhodně zaslouží.


Dole: rozjasňující primer (v silnější vrstvě a pak vedle i roztřený) a také zmatňující primer 


A na závěr takový můj tip. Becca není úplně nejlevnější značka a ne pro všechny je třeba tolik dostupná. Ovšem v naší Sephoře (na jejich e-shopu ZDE) můžete koupit tento set miniatur, kde je můj oblíbený rozjasňovač v odstínu Opal a Shimmering skin perfector Opal spotlight Wand. Čili tekutý a pudrový rozjasňovač v ceně okolo 500 Kč, což je myslím super. Jednak si člověk může produkty více osahat a vyzkoušet a navíc - kdo z nás dokáže plné balení rozjaňovače vypotřebovat až do dna? Takže mini verze občas bohatě stačí, zvlášť když jich doma máte dalších 50 jako já :)




Takže za mě rozhodně potřebujete někdy vyzkoušet jejich rozjasňovače nebo ten matující primer (pokud máte rozšířené póry nebo mastnou či smíšeno pleť). Lákají mě i jejich tvářenky nebo případně paletky, kde jsou rozjasňovače i tvářenky. Ale každopádně se mi moc líbí celý koncept značky, jak je všechno takové čisté, rozzářené a jemné. Žádné výrazné barvy nebo křiklavé obaly, takže za to palec taky nahoru.

A palec nahoru i pro naší Sephoru, že pro nás neustále obohacuje sortiment o další známé značky, které my blázni do kosmetiky potřebujeme zkoušet a obdivovat :)

Co vy a Becca? Zkoušely jste něco nebo máte na něco políčeno? :)

*

21 komentářů:

  1. Hned jak Sephora spustila prodej, tak jsem si objednala rozjasnovac v odstínu Opal a naprosto ho miluju!!! <3 Nádherná záležitost :)
    Doufám, ze u nás za chvíli budou dostupné všechny věci od BECCY :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. V prvé řadě jsem moc ráda, že tato značka je dostupná v ČR, je to super počin a palec nahoru pro Sephoru, ale zatím mě Becca tolik neuchvátila, možná to ještě dozraje. Tvůj tip na závěr mě rozhodně lehce nahlodal, ale vše má svůj čas! :) Hezkou sobotu!

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně jsem ráda, že tu značka je. A set miniatur by byl pro mě ideální, takže díky za tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten setík jsem viděla i v Sephoře na Čerňáku a přemýšlím o něm. Miniatura bohatě postačí.

    OdpovědětVymazat
  5. Jakmile jsem zjistila, že bude Becca na eshopu Sephory, věděla jsem, že rozjasňovač v odstínu Opal bude můj :o) Je perfektní, jeho efekt jsi vystihla naprosto dokonale :o) A teď jsi mě ještě namlsala na matující primer :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerajú skvelo, hlavne ten rozjasňovač v odtieni Opal sa mi neskutočne páči ♥

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  7. Na Beccu jsem se moc těšila a hned jak se objevila na stránkách Sephory, ihned jsem objednala mimo jiné i slavný C Pop. Bohužel balíček nebyl vystlán žádnou bublinkovou fólií a tak se stalo, že pudr došel rozbitý. Nebyl levný a tak jsem se rozhodla to řešit, peníze mi nabídli zpět s velkou omluvou, že i cenu poštovného mi nabijí na zákaznickou kartičku. Bude to už 2 měsíce co pudr došel na jejich sklad. Po prvním měsíci jsem tam psala, ten formulář o vrácení zboží ztratili a peníze mi prý brzy pošlou, odpovědi na otázku jestli ty peníze za poštovné budu mít na kartičce jsem se nedočkala. Promiň Rendy za takový komentář, ale máte někdo podobnou zkušenost? Jinak rozjasňovač byl i tak krásný a doporučila bych ho i světlejším typům, i když se zdá být na první pohled tmavší. Bohužel já čekám na peníze a nemám ani je ani rozjasňovač :D

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za článek, políčeno mám právě na set miniatur, akorát momentálně není dostupný, tak si chvíli budu muset počkat. Ale navnadila jsi mě na Ever-Matte poreless priming perfector, protože jestli je tak dobrý co se týče pórů, tak je to něco, co rozhodně musím vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  9. Na Beccu jsem se moc těšila. Champange pop jsem dostala darem a jsem z nej nadšena. Bála jsem se, ze bude tmavý. Ale je uzasny!

    OdpovědětVymazat
  10. Rozjasňovače Becca jsou legendární, takže se na jeden kousek určitě taky chystám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ja si hned objednala ten set miniatur a jsem naprosto nadsena!!! :) Kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Rozjasňovače nemusím, tak ty mě nechávají klidnou, ale ten primer bych chtěla zkusit. Ale ráda bych nejdřív ve vzorku, protože málokterý mi sedí a nestojí málo... Asi není ale kde, co?

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy,
    Becca rozjasňovače mě opravdu moc lákají. Mají krásné odstíny a vždy, když jsem ho na nějakém tutorialu viděla, tak to vždycky vypadalo božsky. Minisetík od Sephory vypadá taky docela fajn, hlavně když se chce někdo se značkou seznámit a vyzkoušet :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Becca je perfektní...rozjasňovače jsou podle mě bezkonkurenční, tvářenky jsou taky perfektní...co mě nenadchlo byl primer, ale vyloženě špatný taky nebyl...co mi ale absolutně nesedlo byly beach tinty

    OdpovědětVymazat
  15. O tejto značke som doteraz ani len nepočula, no vďaka tvojmu článku ma ozaj zaujala! :) Tie rozjasňovače sú dokonalé <3

    OdpovědětVymazat
  16. Opal mi připadá mnohem jemnější a decentnější nez C Pop, určitě bych také šla do něj:)

    OdpovědětVymazat
  17. Kdo dokáže rozjasnovač vypoužívat až do dna? Haha, já určitě, už jeden na dně mám :( Od Becca mi včera přišel právě ten set miniatur a jsem naprosto zamilovaná, opravdu higlihter on point :D

    OdpovědětVymazat
  18. Já si plánuji pořídit ten set miniatur - rozjasňovače miluju, ale nemusím mít doma milion velkých balení. A takhle alespoň budu mít šanci toho více vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak na ten set si brúsim zuby len stále premýšľam či vážne potrebujem ďalšie rozjasňovače 🤔😊

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, Opal rozjasňovač je fakt krásnej:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)