neděle 4. prosince 2016

Nejoblíbenější make-upy | smíšená-mastná pleť (update 2016)

Dlouhou dobu jsem chtěla dělat update svých oblíbených make-upů, protože dotazy na moje oblíbené, jsou asi jedny z nejčastějších vůbec. Zdá se, že najít dobrý a vyhovující make-up je někdy fuška a člověk jich někdy musí vyzkoušet desítky, aby zjistil, jaký je ten nejlepší a nejlépe padnoucí. Na první pohled se možná zdá, že jich je hodně, ale různě make-upy střídám a některé raději používám třeba na jaře a jiné v zimě. Osobně dávám přednost vyšší střední a vyšší krycí schopnosti a co nejvíce přirozeného vzhledu na pleti. Mám ráda, když je na make-up spolehnutí a vydrží většinu dne, aniž by tvořil mapy nebo zalézal do pórů či jemných vrásek.

Tyto všechny jsou mé oblíbené a aktuálně používané, takže doufám, že tento přehled zase na chvíli uspokojí vaše dotazy a otázky, které se make-upů týkají :) A u jednoho z nich bude i menší update a bohužel musím říct, že díky změně složení z mého přehledu oblíbenců vypadl a jen tak se tam asi nevrátí. #fňuk

A hlavně nezapomínejte, že u make-upů také záleží, jaký krém nebo bázi pod něj použijete a také jakým pudrem ho kdyžtak fixujete. To všechno může mít vliv na jeho výdrž a také to, jak ho nanášíte může ovlivnit jeho krycí schopnost. Před nákupem jakéhokoliv make-upu si nejdříve vezměte vzorek na vyzkoušení a v pohodě ho doma vyzkoušejte. Nekupujte make-up jen na základě toho, že si kousek vymáčknete na ruku a rozmažete ho :) Nemuselo by se vám to vyplatit.


M.A.C Studio Sculpt SPF 15 (NW15) - u M.A.C jsem dlouho hledala vhodný make-up a pořád se mi to nedařilo. Tento jsem objevila díky své vizážistce, která mě s ním líčila na svatbu. Jelikož mi vydržel v tom 40 stupňovém horku, které v náš svatební den panovalo, tak se osvědčil a můžu ho tedy doporučit i do náročnějších podmínek. Krytí je vyšší střední a dá se vrstvit.

Clinique Perfectly Real (14) - nejsem si vůbec jistá, jestli se tento make-up u nás ještě prodává a nenahradil ho nějaký jiný. Tento jsem si koupila ještě do zásoby, protože ho mám moc ráda. Patřil k jedněm z prvních dražších make-upů, které jsem si pořídila a na pleti je neuvěřitelně přirozený a udělá takový photoshopový finiš :)

Make Up For Ever Ultra HD (120) - má tekutější texturu a zároveň vyšší střední krytí a schopnost být na pleti skoro neviditelný. Byl vytvořený speciálně pro líčení do filmů s HD rozlišením a zajistí krásně sjednocenou pleť a je jako moje druhá kůže.


NARS All day luminous weightless foundation (Mont Blanc) - kombinuje vysoké krytí a lehkost. Na obličeji není prakticky cítit a má spíše tekutější konzistenci. Pro extrémně mastnou pleť bych ho nedoporučila a pro mě je to největší favorit hlavně teď během chladnější části roku.

Clarins Everlasting foundation + (103 Ivory) - můj miláček, který také poskytne vysoké krytí a matný finiš. Pleť dokáže vážně skoro retušovat a nemusím ho tolik zapudrovávat a na mé pleti má celodenní výdrž.

Estée Lauder Double Wear (1N2 Ecru) - jeden z úplně nejnovějších v mé make-upové sbírce a velice rychle se stal velkým oblíbencem. Na Double Wear jsem vždycky četla samá superlativa a musím se postavit do řady jeho fandů. Dělá strašně pěkný finiš na pleti a neskutečně dlouho na ní drží. Dostala jsem na něj už několik komplimentů a kamarádky se mě ptaly, co teď používám za péči, že mám tak pěknou pleť a vůbec si nemyslely, že mám na sobě make-up (a ještě po celém dni v práci). Určitě si své samostatné místo na blogu ještě vyslouží.


Make Up For Ever Mat velvet + (30) - jeden z mých make-upových objevů letoška! Přijde mi na mou pleť ještě o něco lepší než HD bráška a na mastnou pleť mi přijde vážně peckový. Obličej se pod ním hned nepromastí a i když mi jiné výše zmiňované make-upy drží dobře celý den, tak je musím zapudrovat o něco dříve, než tento. Nos nebo bradu, které se mi nejvíce mastí, stačí zapudrovat pro zmatnění až třeba po 5 hodinách od nanesení, což je v mém případě docela výkon. Krytí je vyšší střední a na pleti vypadá velice přirozeně. Plusem je určitě i drobné balení, které je velice skladné.

Chanel Perfection lumiére velvet (12 Beige rose) - Asi jeden z nejméně krycích make-upů, který mám nejraději v létě. Dělá pleť takovou sametovou a přirozenou, ale pokud bych potřebovala celodenní výdrž a vyšší krytí, tak bych sáhla spíše po některém z jiných make-upů výše.


Rimmel Lasting finish (100 Ivory) - tohoto make-upu jsem z drogerie spotřebovala snad nejvíce ze všech značek. Tohle je tak 6. balení určitě a ráda se k němu stále vracím. Ve své cenové kategorii je to bourák a pokud si na drahé make-upy nepotrpíte, tak věřím, že u Rimmelu si určitě nějakého favorita najdete.

Dermacol 24h control (č.1) - u tohoto make-upu musím udělat takový menší update, protože to co jsem psala v posledním přehledu, už tak úplně neplatí. Bohužel musím říct, že inovované složení tohoto make-upu se nepovedlo a bohužel podle mě vedlo k horšímu. Vždycky bych vzteky flákla toho chytráka, co navrnul inovaci čehokoliv, co bylo skvělé a milovaly to tisíce lidí a nová verze už stojí za prd! Bohužel make-up ztratil kus své krycí schopnosti, je mnohem tekutější a nevydrží mi celý den v pěkném stavu. Zdá se mi, že i odstín je maličko jiný a trochu více oxiduje. Jsem vážně zklamaná a Dermacol ztratil jednu zákaznici, protože raději budu kupovat jiné oblíbené značky a u Dermacolu nemám aktuálně žádný oblíbený make-up. Vrátila bych se k němu jedině, pokud by byl vlastnostmi stejný jako ta původní verze. 

Bourjois Healthy mix (N51) - opět další drogerkový miláček, od kterého mám už asi třetí nebo čtvrté balení. Je krásně světlý, má střední krytí a pleť krásně sjednotí a ta pak vypadá příjemně svěže. Ideální je pro mě na chladnější části roku, protože během léta jsem ho musela více pudrovat a výdrž ve velkém horku nebyla úplně celodenní.



To jsou moji aktuální favorité a moc by mě zajímaly vaše tipy na oblíbené make-upy. Máte raději make-upy z drogerie nebo preferujete luxusnější značky? Našly jste už ten nejlepší nebo ještě stále svého miláčka hledáte :)

43 komentářů:

  1. Já stále oblíbence hledám. Toho dermacolu je opravdu škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento Rimmel mám také ráda, co se týče Dermacolu, čekala jsem na tvou recenzi, vím, že Ája z Beautilife by Aja právě psala, že změnil složení, kdysi jsem ho také měla a byl super. Kupovat si ho tedy nebudu. Já jsem si teď oblíbila Annabelle minerals.

    OdpovědětVymazat
  3. Ze zmíněných makeupů jsem měla jenom MUFEUltra HD a je vážně super :). Já miluju UD Naked Skin a nově používám i BB cream od Bobbi Brown a jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Absolutni top za me byl lasting finish odod rimmel pred inovací. Zmenil se odstin, ma spf a je uplne na houby. Healthy mix je fajn, bohuze ty silikony v nem mi ho dovolí pouzivat jen narazove. Zalusk mam na Mufe.

    OdpovědětVymazat
  5. Estée Lauder bych ráda jejich makeup vyzkoušela :) Jinak jako makeup od Rimmel je moje stálice :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek! Já mam extrémně mastnou T-zónu a totální saharu všude kolem, takže je těžké, vybrat pořádný makeup. Momentálně jsem si oblíbila Fresher skin od Rimmelu, ale Benefit Flawless mi taky seděl dobře, nebo Vitalumiere od Chanelu, který mi sedí spíše v létě teda. :) Ale co se týče "all time favourite" makeupu, asi by to byl BareMinerals a jejich matný, sypký makeup. Na mastnou část obličeje mi sedí perfektně, na zbytek musím dát primer, aby nebyly vidět suchá místa.. :)
    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  7. S make-upem Dermacol 24h Control bohužel souhlasím, první balení jsem si kupovala ještě v době, kdy nebyl inovovaný a to jsem si ho opravdu oblíbila. To další balení už jsem ale chytila inovované, poznala jsem to právě už podle trochu jiného odstínu a i vlastnosti už byly úplně jiné, pochopitelně horší. Skoro jsem nemohla uvěřit, že je to jeden a ten samý make-up.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký článek. Osobně mám zkušenost poize s Rimmel lasting finish který momentálně používám :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj Rendy. Naprosto super článek, také se připojuji k nespokojeným zákaznicím Dermacol. Také jsem si kupovala starou verzi, kterou jsem milovala, ale bohužel po inovaci už je pro mě nepoužitelný a také na mě oxiduje, víckrát si ho nekoupím. Jinak teda miluji make up All nighter od UD, ten je vážně peckový, pak mě zaujal nový make up od Guerlain, a mám ráda i MUFE. Chystám se zkusit DW od Estee Lauder, ale mám strach, že i ten nejsvětlejší odstín bude tmavý. Sedí ti ten odstín dobře? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, měla jsem tři vzorečky světlých odstínů (ten úplně nejsvětější neměli) a musím říct, že jsou až extrémně světlé a to jsem bledule. Připadala doporučuji jsem si jak s bílým obličejem. Doporučuji raději nejprve vyzkoušet ;-).

      Vymazat
    2. Já měla na léto odstín 1N2 Ecru, na zimu jsem potřebovala světlejší, 1N1 neměli, tak jsem koupila 2C0 a ten je odstínově dokonalý ! :)

      Vymazat
  10. Teď jsem si oblíbila rimmel fresher skin na opravdu lehké sjednocení pleti. Když potřebuji více krýt a věřím mu celý den, tak je to Dior Forever. Dříve jsem měla oblíbený i Burjois 123, ale teď jsem ho dlouho nezkoušela, tak nevím, nevím jestli by ještě byl můj favorit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Momentálně používám Dermacol 24H a ten je super, ale mám ještě starší verzi. Ačkoli mám mastnou pleť, vyhovuje mi, nijak nematuje, ale to se napraví pudrem a opravdu vydrží celý den. Teď v zimě mívám někdy i sušší místa a matující makeupy mi nepěkně zvýrazňují šupinky. O tom, že nová verze Dermacolu 24H za moc nestojí, už jsem slyšela, takže až dopotřebuji, asi si další pořizovat nebudu. Snažím se mít otevřený jeden, maximálně dva, makeupy, protože je nepoužívám denně a přeci jen nevydrží několik let a je mi pak líto vyhazovat poloprázdné balení. Příště bych ráda zkusila nějaký makeup od Clinique nebo právě EL Doublewear.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Rendy, díky za článek :) Já make-upy často míchám a můj oblíbený mix je BB cream od Etude house (Cotton fit) a Revlon colorstay pro mastnou pleť :) Můj oblíbený je i Coverall od Wet n wild a měla jsem i ten od Clarins a byl naprosto skvělý!! :) Jenom si úplně nemůžu dovolit ho kupovat často, to by mi narušilo rozpočet :D A dermacol jsem zkoušela až teď ten nový a hrůza! Je vážně hrozně tekutý, krytí ještě ok, ale oxiduje jako blázen. Nejvíc mě štve, že v drogerii v té době neměli tester a já riskla ten odstín č.2, s kterým po pár hodinách vypadám, jak kdybych vylezla z trouby.Pokud ho někdy vezmu znova, tak radši odstín 1 a doladit to korektorem. Palec dolů, dermacole.

    OdpovědětVymazat
  13. poslední dobou není moje pleť tolik mastná jako bývala dřív, když chci ale matující makeup tak rozhodně Loreal infaillible pro matte, jen bych potřebovala aby byl k dostání ještě světlejší odstín...

    OdpovědětVymazat
  14. U mňa vedú rozhodne rimmel make-upy, či už match perfection alebo lasting finish :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je super shrnutí všech tvých nej make-upů. Já mám taky mastnou pleť a momentálně mi nejvíce vyhovuje make up od Bare Minerals Blemish Remedy. Je v takový pudrový formě a po nanesení na pleť změní texturu a hodně ji zmatní, což mě osobně velmi vyhovuje. Předtím jsem používala Loreal True Match, ale pleť jsem měla stále viditelně mastnou, ačkoliv krytí bylo super. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  16. ooo tak tento článok ma velmi potešil :) Ďalšia blogerka čo ma láka na Estée Lauder , len tá cena :( ..Mne momentálne najviac vyhovuje Loreaĺ Infallible 24H-matte a Rimmel lasting finish.. chystala som sa najbližšie na spomínaný Dermacol 24h od ktorého ma vždy odrádzal dizajn balenia (netuším prečo) ale dík za info ,že už nestojí za to..tak teda asi "rozbijem prasiatko" a predsa len kúpim Double Wear ,len škoda že u nás na SVK ho je zohnať len v jednej parfumérií aj to zďaleka nie vo všetkých odtieňoch

    OdpovědětVymazat
  17. Preferuji značky z drogerií a našla jsem si oblíbence od Rimmelu, Stay mate. Vyhovuje mi i Wake me up a ten červený, který tu máš, není také špatný. Věřím, že bude někde makeup, který by mi sedl ještě možná lépe, ale zatím jsem spokojená:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mam smisenou plet a pouzivam make up od Clarins - Instant light neco a ten je taky super, pekne plet sjednoti a moc nevysusi, zapudruju ho vzdycky v T zone a cely den mi vydrzi bez problemu ;) dokonce bych rekla, ze k veceru vypada plet jeste lip nez rano po naneseni ;)

    OdpovědětVymazat
  19. bezva :) zase nová inspirace, po čem sáhnout :)
    já jsem právě dodělala rimmel lasting finish 25 hr, kterej byl super, ke konci mi trochu cuckovatěl, a to jsem ho neměla déle než rok, ale za tu cenu je super. a ke konci se blíží i dermacol 24h control, mám v zásobě nové balení a když to čtu, tak ho nebudu ani načínat. mne víc než ta inovace štve, že to firma nedala vědět zákazníkům. u jiných značek se změní složení, poupraví obal, vytvoří se nová reklama, ale tady nechali celý zevnějšek při starým a nebýt čtenářka blogů, tak o novém složení to ani nevim.
    na mojím wishlistě mám katvond lock it, UD all nighter a určitě i další. jen mi je líto načínat hodně produktů a pak je nedopotřebované vyhodit a pretahnout expiraci se bojim, i kdyz je mam ve tmě, se silikagelem atd.

    OdpovědětVymazat
  20. Make up moc nepouzivam. Vyzkousela jsem ten od Dermacolu. Ted me laka vyzkouset ten novy od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
  21. Hodne me laka ten Nars a EL, ale pockam si na vyhodnou akci. Jinak me moc sedi Loreal infallible ten mam rada uz dlouho anebo Astor skin match. Naopak Rimmel makeupy mi moc nesedi, mela jsem asi 3 nebo 4 a na zadek jsem si z nich nesedla nu

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám obecně ráda make-upy od Rimmelu, mým favoritem je Match perfection, i když primárně pro můj typ pleti určený není. Tebou zmíněný Lasting finish mám v plánu už nějakou dobu vyzkoušet, ale ještě jem se k němu nedostala. Tak snad příští rok

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Taky mam mastnejsi plet ale ten od rimelu mi vubec nevyhovuje zato od bourjois miluju! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Mne najviac vyhovuje L'Oreal Infallible 24H Matte. Najlepsi makeup doteraz 😉

    OdpovědětVymazat
  25. Tak jsem si po přečtení Tvého článu koupila Bourjois makeup, tady u nás bohužel žádný obchod s lepší značkou není..jen DM a Teta, ty jo a super! Rychle jsem si vybrala odstín a jsem fakt spokojená 👍

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám smíšenou pleť a stále ten můj ideál hledám. Z tebou zmiňovaných jsem vyzkoušela Dermacol, Mufe, Estee Lauder a Bourjois. Každý má něco do sebe, ale na 100%mi bohužel nesedl žádný. Děkuju za tipy na další adepty na testování ;-)
    Email Evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Healthy mix mam uz druhé balení a super :) zkousela jsem v drogerií ten dermacol a rimmel a ty mi nesedely. Jeste me hodne láká revlon, tak uvidime.

    OdpovědětVymazat
  28. Teda! uz si delam zalusk na MU od Clarins i Mac! :D jinak Rimmel makeupy mi nevyhovuji ani jeden, vzdycky citim, ze mam takovy lepkavy oblicej cely den, proste mi prijde, ze na pleti sedi a nikam se nevpije...Ted je mym oblibencem City radiance od Bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  29. Dřív jsem používala jen korejská BBčka a CCčka (ty budu ještě dlouho dodělávat), ale když jsem objevila Rimmel Stay Matte v nejsvětlejším odstínu, tak už nemusím patlání objednávat přes ebay.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Make-up Mat Velvet+ jsem objevila ještě před zveřejněním tohoto článku, takže mě potěšilo, že ho shledáváš stejně úžasným jako já :-). Nejvíce mi také vyhovuje odstín 30, protože jsem světlá :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Neustále hledám a hledám! Největší starost mi dělají odstíny! Mám hodně světlou pleť s olivovým podtónem a nemohu najít to pravé ořechové! Mám i aknózní pleť, což mě provází nějaký ten pátek...proto jsem si našla minerální makeup od Clinique almost powder :) S ním jsem spokojená na tváři udělá přirozený efekt a nepůsobí jako maska :) Krásně i zmatní a přes den jej stačí párkrát obnovit :) Také mám ráda makeup od Bourjois city radiance :) Dávám tedy přednost makepům z dražší kategorie, protože vím, že se na ně můžu spolehnout a budou vypadat skvěle :)
    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Zdielam rovnaky nazor na Dermacol 24h .. Skusala som uz len novu verziu a veru som nechapala, co na nom vsetci vidia, a ono to bolo "inovovane"

    OdpovědětVymazat
  33. Bourjois Healthy mix mám teraz, a vyhovuje mi dosť dobre ale ako vidím dosť si chválila Make Up For Ever Mat velvet + takže ten mám v pláne vyskúšať, poradilo mi to viac ľudí že to mám skúsiť tak dám na ich radu :D

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy, musím ti vyjádřit velké dík. Mac Studio Sculpt mam doma no, rok to už bude... Použila sem ho párkrát a hodila do šuplíku s tím, že zlézá do pórů, je oranžový bla bla no unáhlená koupě. A najednou vidim že je v tvých top makeupech a řikam si, že to neni možný- většinou co vyhovuje tobě sedí i mně. Z hecu jsem ho zkusila ejhle, odstín uplně perfektní. Dávam tomu poslední šanci jinak letí do koše. Co se nestalo? Je perfektní !! Díky že jsem mu kvůli tobě dala druhou šanci a mam (staro)nového oblíbence! :*

    OdpovědětVymazat
  35. Díky za super shrnutí :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Já make-up nepoužívám...
    zatim mi naštěstí snaci jen korektor👍 momentálně používám Catrice liquid camuflage😀

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Já s líčením začínám a a mám takovou smíšeno-mastnou pleť. Zatím mě vždycky makepy zklamaly, přišlo mi, že na pleti byly hodně vidět. Používám raději cc krémy, ale na běžné líčení si vystačím s korektorem a pudrem. Článek ale raději ukládám, kdybych chtěla zase nějaký makeup zkusit. :-)
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Dermacol nějak nechápu, dobré make-upy buď zruší nebo inovuje k horšímu. Já mám ještě starší verzi toho make-upu a je to moje záchrana, když mám jednou do měsíce pupínky nebo když se chystám na nějakou důležitou akci a chci, aby mi make-up vydržel.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Dermacol 24h je dlhodobo aj mojím oblúbencom, našťastie mám doma zásoby toho starého a k updatetutej verzii som sa este nedostala.
    ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Nechám se určitě inspirovat, děkuju! sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Můj momentální favorit je teda Revlon colorstay(combination/oily). V práci jsem obvykle 12 hodin a zatím je jeden z mála, který (teda s jedním přepudrováním) vydrží celý den. Každopádně Dermacol a Rimmel mám v plánu vyzkoušet, tak děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)