pondělí 22. září 2014

Vyhraj nové rtěnky Al Bacio od Gabriella Salvete

Gabriella Salvete nedávno uvedla novou řadu rtěnek Al Bacio a chtěla, abyste je vyzkoušely i vy. Čtyři z vás si tak tuto novinku vyzkouší na vlastní kůži a budou samy moci posoudit, jak si u nich rtěnka povede :) Moje dojmy z ní si budete moci přečíst někdy příště. A dejte mi vědět, který z těchto odstínů se vám líbí nejvíce :)



Soutěžíte o odstíny číslo 04 / 05 / 07 / 09



Pravidla soutěže:

1) Dejte like stránce 
Gabriella Salvete na facebooku (KLIK)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 22.9.- 28.9.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 28.9.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (22.9 je 1, 23.9 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)






Děkuji zastoupení Gabriella Salvete za poskytnutí dárků do soutěže

122 komentářů:

  1. Rtěnky vypadají skvěle :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No jak už jsem psala na instagramu, rtěnky můžou být fajn, ale vadí mi ty třpytky :) ale z obrázku se mi líbí 07 a 09, přesně moje barvy :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. 4 vypada moc pekne, ale ja si asi pockam az na recenzi od Tebe, nez se je vydam lovit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné barvičky, už jse je obdivovala přímo na FB Gabriely :) Zaujal mě odstín my dream, ale z tvých nabízených se mi nejvíce líbí lovely a pak flore :) Krásné barvy, už je úplně vidím na rtech :)
    Sleduji všude jako Blueberry Pink
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. U rtěnek se mi líbí 04 a 05 :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně se mi líbí 07, takovou fialkovou mám v plánu si pořídit docela dlouho :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se nejvíc líbí 07 a 09 :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. odstíny 6 a 9 jsou moc hezké, ale u Gábiny by měli zapracovat na obalech, tenhle design vypadá trohu retro :D

    OdpovědětVymazat
  9. Like splněn :) Rtěnky vypadají moc pěkně
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. wau :) sledujem na fb ako Mon Ika a nádherné farbičky, no na jeseň asi tá hnedá 04 :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na lov se vydam asi pro odstin 6, vypadá jakk skvělá nude:)) ale soutěžně se mi líbí odstín č.4:))
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny vypadají skvěle, ale nejvíc se mi asi líbí 09 :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Odstán 09 lovely je krásný!
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj 04 a 09 jsou skvělé :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké barvy, nejradši bych vyzkoušela 07, ale i 09 se mi líbí. :-) Sleduji všude jako Hana Svobodová - hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :) libi :) zkusim stesti :) monika.podana1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ja asi kopem len za tú 04, ale farbičky sú to pekné všetky :)
    Mail na blogu.

    OdpovědětVymazat
  18. koukala jsem na ně v Rossmannu a speciálně 09 se mi moc zamlouvala, ale odolala jsem :)

    OdpovědětVymazat
  19. krása :-) všechny odstíny vypadají super ale 07 bych asi zkusila nejradši, překvapivě jsem zjistila že žádnou takovou podobnou barvičku nemám :-D
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. super barvičky a skvělá soutěž
    beautymaty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Všeobecne ma rúže GS nelákajú, ale 06, 07, 09 sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ta 04! :)) krasa! www.styleyourlife-my.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. 04:)! Jsou krasne! editachrapava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Rtěnky vypadají moc hezky, určitě je v drogeriích okouknu. Ze zmíněných odstínů se mi líbí 05.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. haha.. tipla jsem správně, kterou si necháš na vyzkoušení ty :)
    mě se líbí 04 i 05, zajímavé bude, jak moc budou krýt a jaký je přesně odstín, to se nedá ohadanout, to se musí zkusit... ;)

    OdpovědětVymazat
  26. jsou krásné
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tu 07 prostě potřebuju, snad se poštěstí :)
    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. 04, ta je prostě boží. ammalka(zavináč)email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 04 nejlepší! Úžasná podzimní barva :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Krásky to jsou! Těším se na recenzi :-)
    hana.langerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. 4 by byla jako spadaný podzimní listí...krásná

    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. já bych vyzkoušela 09 :)
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ta 09 vypadá fantasticky! :))))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Odstíny jsou perfektní! :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ta do fialova je kráásnáá :* tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Krása ♥
    Kupkova.nada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ta fialová je krásná :) ráda si zasoutěžím :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Vypadaji pekne, ale asi nebudou mit nic moc vydrz, co? To by u tech vyraznejsich odstinu mohl byt problem...

    OdpovědětVymazat
  40. Wow vážně krásné kousky! Mě nejvíc zaujala 07, ta je vážně super!
    NELAADAM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ouu ty si tento rok nejaká štedrá Rendy neskončila ešte jedna súťaž a už začínaš druhú :) Si proste skvelá!!
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  42. Hrozně se mi líbí odstín 09, ale ani ta 07 není špatná :)
    Like jsem dala pod jménem Anna Bučková.

    OdpovědětVymazat
  43. Krásna giveaway :)
    katkamargitanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. 09 je naprosto dokonalá barvička! :)
    kristyna.toma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Je pravda, že sledujeme už hodně dlouho. Já i na soukromém profilu a komentáře moc nerozdáváme. Tohle je super nápad, jak k tomu nás lenochy trochu popostrčit. Skvělý nápad :)
    Mě se osobně líbí asi všechny, ten fialový je na mě crazy. Ale nikdy jsem neměla řádně červenou, takže za mě 05 :)
    ladiesfrombrno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  46. Jéé, dneska jsem si zrovna koupila tu 07, v tetě jsem z ní měla ohromnou radost, ale doma už takovou ne, ani nevím proč, nějak mi uplně nesedla a přitom je tááák nádherná:) Jen mě teda naštvalo, že většina odstínů obsahuje třpytky :/
    Lucie.Stocesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Nejvice se mi libi 06 a pak 09 :)

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Elysia
    FB: Colourful Elysia
    elie.krios@gmail.com

    Rtěnky vypadají krásně, hlavně odstín 09, ten bych si koupila klidně sama. :)

    OdpovědětVymazat
  49. -mně se moc líbí odstín 4 a 9 :). jsou vážně krásné!

    OdpovědětVymazat
  50. Rozhodně 07čka!! Moje barva:)
    kaja.klouckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. 09, je krásna :)
    kopcova.dominika1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Za mě 06, ale všechny jsou krásné, kéžby se mi poštěstilo :).
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. ta fiore bude určitě má :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. vypadají nádherně x) překrásné barvičky x)
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Rtěnky vypadají super, a nejvíc se mi líbí 09 :) natty101@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Všechny vypadají skvěle :-) nejvíce se mi líbí asi 09, ale 05 a 07 jsou taky moc krásné :-)
    fanny.u (zavináč) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Farby su krasne :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Rtěnky jsou naprosto úchvatné :)
    Lolle2311@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Mě se nejvíce líbí odstín 07, ale ráda se na ně zajdu do drogerie podívat na všechny :) Třeba zaujme i jiná. Rtěnky miluji :)
    Nikola.Robova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Laků mám spoustu, ale rtěnku ani jednu, takže by mě moc potěšila :)
    L.vanerova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ty rtěnky vypadají skvěle!!
    anna.zemlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Nejvíc se mi líbí odstíny 07 a 09 :)
    katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Jsou super :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Jsou úžasné všechny, ale ta nejlepší je 07:) denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. barvy rtenek jsou moc fajn, jen se mi moc nelibi jejich obal :/

    OdpovědětVymazat
  66. 07 je parádní ;)
    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Něco mi říká, že odstín č. 6 principessa bude nádherný na rtech! Opět výborná giveaway, a pokud nevyhraju, stejně rtěnky omrknu v drogerii :)) thetalesofinvisible@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj! Krásný je odstín Principessa :) Rtěnky jsou oje úchylka :D

    sistershoods@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  69. 04 je perfektní. :)
    believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. 07 a 09 jsou přesně moje barvy.. budu se na ně muset někde podívat blíž :))

    OdpovědětVymazat
  71. tak v mém případě to jsou 07 a 08, nejsem schopná se rozhodnout, která se mi líbí více :)
    annakopackova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. No páni, ty odstíny jsou úžasný! Nejvíc asi 05 a 09 :)

    OdpovědětVymazat
  73. moc se mi líbí všechny ostíny ♥

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Libi se mi 07 a 09 :-)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. mne sa najviac páči odtieň č. 6 - principessa :-) je úžasný, ale ten nie je bohužiaľ na výber.. tak potom asi 5 alebo 9

    OdpovědětVymazat
  76. Jua, tak tu bych si moc prala! Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. rtěnky vypadají opravdu dobře, nejvíce mne z výběru zaujala 4 a 9

    OdpovědětVymazat
  78. Barvy jsou fakt nádherné,líbí se mi snad všechny :) musím se na ně mrknout i osobně.
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Mne by sa páčil odtien 09.
    miselina.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. krasne odstiny, me se libi 04 :-)
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  81. No já miluju červené, takže bych se těšila právě na 5 a zajímala by mě jak by mi slušela 4. Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. milujem tieto rúže plánujem icg všetky mať :D
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  83. všechny rtěnky vypadají skvělě , ale nejvíce se mi zamlouvá 04, snad se také štěstí trochu unaví a sedne na mě

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Ty barvičky jsou naprosto dokonalé ;) petkasimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Skvelá súťaž! Mne sa najviac páči odtieň #05. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. 07 je dokonalááááááá ♥ ♥ a keď ju tu u teba nevyhrám, tak si ju určite kúpim :D
    pekný deň

    OdpovědětVymazat
  87. 7 a 9 jsou krásný :-)
    werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Jednoznačne vždy za každých okolností č. 5 - červená.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Krásně jsou :) jsem zvědava na výdrž :) ale stejnak jsou nejhezčí odstíny 09 a 05
    Janina.Hrabackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. nejraději mám nude odstíny, ale někdy je potřeba se trochu odvázat..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  91. krásné odstíny :-)
    fb: Tereza Drechslerová
    email: Tereza.dr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Líbí se mi 5 :)
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  94. 9 lovely ♥
    Fb Lůca Babáčková
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Mně se asi líbí nejvíc Lovely :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Odstíny vypadají úžasně,nejvíc se mi líbí 06, ale jelikož by mi asi neslušel, nejvhodnější by byl 04 a 07:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)