neděle 12. listopadu 2017

Kdybych si musela vybrat jen jeden produkt - DROGERIE

Moc mě těší, že se vám líbil nedávný článek "Kdybych si musela vybrat jen jeden top produkt", který jsem psala ZDE. Chtěly jste i drogerkovou verzi, tak jí tady máte :) Platí to samé co v předchozím článku, tak na něj kdyžtak mrkněte, ať pochopíte účel a význam.

Zařadila jsem sem i značky, které sice běžně v drogerii neseženete, ale patří do této cenové kategorie a není problém je objednat klidně přes internet nebo zajít do jejich obchodů :) Tak se pojďme podívat na mé osvědčené produkty, které bych v případě, že bych někam potřebovala odjet, zabalila a neváhala ani chvíli :)



I tentokrát začnu od základu, který tvoří make-up Catrice HD Liquid Coverage. Ze začátku to tak nevypadalo, ale po týdnech a měsících používání musím říct, že tenhle make-up nakopal do zadku všechny dosavadní make-up oblíbence z drogerie a několik těch z mnohem dražší cenové kategorie. Tak nějak nevidím smysl v tom zkoušet jiné make-upy této cenové kategorie, protože tenhle je prostě top :) Další Catrice "poklad" je korektor Liquid camouflage, který používám ráda na kruhy pod očima a kryje vážně dobře. Tuhý korektor bohužel z drogerie žádný oblíbený nemám a žádný opravdu kvalitní jsem ještě neobjevila. Transparentní pudr od NYX ode mě určitě už také znáte a ve své cenové kategorii vážně nemá konkurenci!


Jako nejlepší podkladovou bázi vám tu musím ukázat tu od the Ordinary (článek byl ZDE). Neprodává se sice u nás v drogerii, ale je v této cenové kategorii absolutním vítězem! Žádnou bázi od běžných drogerkových značek nepoužívám a dlouhodobě jsem si jí ani neoblíbila, takže byl pro mě výběr jasný. U tvářenek a rozjasňovačů z drogerie mám prostě problém s tím, že se těm dražším nevyrovnají ani omylem. Bohužel to musím psát vždycky, když na to přijde řeč a asi se jen tak nestane, že bych těm z drogerie dala přednost nebo řekla, že jsou stejně wow jako ty z high-end sekce. Ovšem když člověk hodně přivře oči a nebo není tak náročný, tak se dají i v této kategorii najít slušné kousky. Za mě top pudrový rozjasňovač sežnete ve stojanu Trend it up a tvářenku zase u NYX.


U kategorie očních stínů je to trošku podobné a taky nemůžu říct, že bych měla z drogerie desítky oblíbených stínů nebo paletek. Sice se to rok od roku lepší, ale ty mezery jsou tam pořád dost velké. Slušné mono stíny jdou najít u stojanů Catrice a paletky zase u NYX. Ne všechny jsou podle mě hodné investice, ale když objevíte alespoň jednu, která vám sedí jak barevně, tak texturou, držte se jí :) Tekutých linek z drogerie, které mi dobře drží, nemažou se a stojí za doporučení je určitě vícero. Ovšem tyto Epic ink liner od NYX jsou hooodně podobné mým milovaným linkám od Kat von D a pokud chcete linky, které se těm legendárním trochu vyrovnají, tak mrkněte na tyto.


Řasenek bych tu mohlo vyjmenovat spoustu a platí to samé, co u dražší sekce. Úplně si nemyslím, že kvalitu řasenky určuje cena a mám oblíbence skrze různé cenové relace a vzhledem k množství, které za rok vyzkouším, je skoro nemožné se držet jedné nebo dvou a ty točit dokola. Mohly by se tu objevit řasenky od Loreal nebo Maybelline, které v drogerii patří mezi mé nejoblíbenější vůbec, ale letos je pro mě velký objev tato No Compromise řasenka od Oriflame, která jde odlíčit jen teplou vodou! U kategorie obočí u mě celkově vede značka NYX (když se bavíme o levnější cenové kategorii), od které jsem si oblíbila už několik produktů od tužek po pomády. A když už se bavíme o těch pomádách, letos jsem objevila tuto skvělou od Freedom, která perfektně celý den drží a ani se nehne!


A poslední kategorií jsou rty, u kterých jsem vybrala jednu krémovou klasickou rtěnku a jednu tekutou. Opět by se tu mohlo objevit mnoho kousků a bylo těžké vybrat jen dva. U klasických rtěnek jsem vybrala značku Bourjois a v tekuté verzi poměrně stále nové Super stay matte ink od Maybelline. Ta mě celkem ohromila svou výdrží a mě na rtech drží o mnoho déle než nové rtěnky Dermacol nebo Rimmel.


Jaké oblíbence z drogerie máte vy? Co byste si zabalily z osvědčených produktů, kdybyste si musely vybrat jen jeden produkt? :)

11 komentářů:

  1. Super clanok 😉 Mam v plane vyskusat Catrice tekuty korektor (ten chvali aj Tati). Podla mna najlepsie tekute ruze vobec su tie od znacky Golden Rose. Lepsie ako Sephora a Jeffree Star. Podla mna dobre licenky mal (mozno stale ma) Essence.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zde už se shodneme u několika produktů, od pudru NYX přes Catrice make-up a korektor až po rozjasňovač Trend It Up, já bych zde přidala i jejich oční linky nebo řasenku Maybelline Lash Sensational:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, můj komentář není úplně k článku, takže se předem omlouvám za OT. Mrzí mě, že ses nedostala do top 10 v blogerce roku, podle mě si to zasloužíš víc než Ája. Proti Áje vůbec nic nemám, přijde mi fajn, ale pokud srovnám to, jak se blogu věnuješ ty a jak Ája (blogu a Ytb), tak mi to prostě nepřijde spravedlivý. Nepřijde mi fér, že ty se snažíš celý rok, píšeš články a pak se někdo začne snažit před blogerkou. Prostě to na mě tak působilo. Jak jsem napsala, proti Áje nic nemám, jen si to podle mě nezaslouží, to je všechno.

    OdpovědětVymazat
  4. Lenka: Leni, strašně moc děkuju za podporu a moc si jí vážím :) Já myslím, že si to zaslouží všechny, co tam jsou, protože každá máme trochu jiné zaměření i tvorbu a 10 je jen hodně úzký výběr a nevejde se tam každý :) Mě to vážně vůbec nevadí a je mi to jedno. Pro mě je hlavní, aby se vám líbila moje tvorba a na blog i sociální sítě jste se rády vracely a něco vám to dávalo :) Nezáleží, jestli je někdo první nebo dvacátý, o kvalitě obsahu to v žádné kategorii myslím nerozhoduje a každý čtenář/divák si najde své oblíbence i bez anket nebo soutěží :) Věř, že já letos vyhrála tu nejlepší "soutěž" ze všech a jsem maximálně šťastná i bez postupu do finále :) Moc děkuju a doufám, že tě blog bude bavit i v budoucnu a budeš se sem ráda vracet :-*

    OdpovědětVymazat
  5. NYX pudr me opravdu mile překvapil a moc jsem si ho oblíbila :) A Catrice mam celkově rada :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, chtěla jsem napsat podobně jako Lenka, vidím, že nejsem sama kdo ti moc fandí a děkuje za nejlepší beauty blog ve vesmíru.

    OdpovědětVymazat
  7. Shodneme se urcite v rasenkach od Lorealu. Mam rada stiny i od Artdeca a Malu Wilz dekorativky.

    OdpovědětVymazat
  8. Zuklik: moc děkuju a vážím si toho :) Ale jak jsem psala výš, myslím, že na tom vůbec nezáleží a pro mě je důležitější, že se sem budete rády vracet a moje články vám k něčemu budou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Catrice HD make-up mi došel, tak jsem ho zkusila nahradit léty osvědčeným Revlon Colorstay, ale vrátím se zase ke Catrice.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)