pondělí 4. září 2017

Press trip Berlín & photodiary & nákupy

Jestli sledujete můj Instagram (@rendyordinarylife), tak asi víte, že jsem od pátku byla na výletě v Berlíně. Pozvalo mě tam zastoupení Ford, které nám zajistilo mimojiné i cestu tam s novým modelem Ford Fiesta. Daly jsme si tedy ještě v Praze společnou snídani s ostatníma blogerkama a pak už jsme vyrazily na cestu! Mám pro vás takové photodiary z Berlína a něco málo z nákupů, které jsem cestou stihla, tak snad se vám malé cestovatelské zpestření bude líbit :)



Ubytované jsme byly kousek od známého Alexanderplatzu, takže do samého centra to byl jen kousíček.


Do Berlína jsme cestovaly s novým Fordem Fiesta. Je to taková stylová dámská "nákupní taška" a je fakt, že na cestě zpátky jsme jí taškama docela solidně zaplnily :)



První den počasí sice nestálo za nic, ale druhý den už bylo krásně a svítilo sluníčko. Protože jsem byla v Berlíně už několikrát předtím, vynechala jsem procházku s průvodcem a vyrazila na procházku centrem po vlastní ose :)












Oběd ve Vapianu nesměl chybět. Díky za to, že mají spoustu glutenfree věcí a člověk si může dopřát i italskou kuchyni s radostí :)



Jeden ze symbolů Berlína 





Jestli se do Berlína chystáte a máte rády značku Nivea, neměl by vám ujít jejich vlajkový obchod, tzv. Nivea haus. Najdete tam absolutně všechno co značka nabízí a samozřejmě spoustu věcí extra navíc.



Například parfém nebo svíčku s klasickou Nivea vůní. Taky vám to přijde jako geniální nápad? Chci aby tohle bylo i u nás!




Stihly jsme i super rychlou návštěvu Primarku na Alexanderplatz, ale povím vám, že to byl děs! Že tam budou davy lidí, to jsem tak nějak čekala. Ale že tam bude takový bordel, skoro žádný výběr věcí (z home sekce prakticky nic) a nechutné davy, to jsem nečekala. Vůbec se nedivím, že když někdo vleze do podobně šílené pobočky, že z toho má trauma a do žádného dalšího Primarku ho nikdo nedostane. Jsem zvyklá na ten v Dráždanech, který oproti tomu působí jako luxusní butik! Vážně v Berlíně jděte raději na jiná místa, ale Primark vynechejte, jinak budete mít šok a budete stejně znechucené.







Ani návštěva Kika nechyběla. Omrkly jsme podzimní kolekci a něco málo jsem si i vybrala.



Nesmí chybět ani menší čumenda z místní drogerie. Narazily jsme na docela vybranou a ne moc velkou pobočku DMka, takže těch zajímavostí není tolik. Za zmínku stojí třeba 2 nové verze Garnier textilních masek, které u nás zatím nejsou. Jestli znáte sprchové pěny Bilou, tak vás možná potěší, že teď dělají i body spreje a značka se rozšiřuje i do UK.



U L´Orealu mě zaujala modrá jílová maska, která u nás zatím taky není a snad někdy bude. A super mi přišel i set miniatur zbytku jílových masek, které L´Oreal má. Myslím, že je škoda, že u nás nejsou a že by měly celkem úspěch.



A teď něco málo z nákupů. Není toho moc a zbytek nekosmetických věcí pak najdete v lifestylovém okénku, které v září vyjde. Vzala jsem si oblíbené sprchové mléko s vůní aloe vera (mám pocit, že u nás není) a sprchovou pěnu. A taky pěnu do koupele (tuto verzi jsem u nás taky neviděla), když teď už doma budeme mít vanu :)

Neodolala jsem roztomilým odličovacím polštářkům Ebelin s lenochodem a do zásoby jsem si vzala jednu konjac houbičku, kterou pravidelně používám. Prostě jen samé praktické věci :)



V Nivea haus jsem neodolala setu na holení, který byl za speciální akci 10 euro, což mi přijde super! Komplet řada na holení, co obsahuje holítka a náhradní hlavice, gel a pěnu na holení a pak mléko po holení.



Domů jsem si dovezla fialovou verzi masky Garnier, která u nás zatím není a na doporučení Stáni pak deodorant, co neobsahuje žádné aluminiové soli, silikony ani minerální oleje.



V Kiku jsem měla vyhlídnuté magnetické oční stíny/pigmenty, které jsou z jejich podzimní limitky. Minulý rok je měl v jedné limitce i M.A.C a říkala jsem si, že je chci vyzkoušet a porovnat! Jestli do Kika budete mít cestu, tak na ně určitě mrkněte, protože jsou fakt zajímavé. A hlavně se vám nikdy nevysypou, protože jsou zmagnetizované :)



A pak už byl čas říct ahoj a s Berlínem se rozloučit. Cesta domů pak utekla strašně rychle a měla jsem pocit, že za chvíli nás už vítala zpátky Praha :) Takže velký dík Fordu za příjemný výlet a i skvělému panu řidiči, který byl tak moc milý a bezpečně nás odvezl tam i zpátky. Něco mi říká, že kdyby to řízení bylo jen na mě, tak možná ještě teď nejsem zpátky doma a bloudím v ulicích Berlína :)


9 komentářů:

  1. Jeee, to je super. Já bych ráda starší Fiestu, fialovou :D A doufám, že řada s lenochodem se dostane i k nám.
    Soutěž s Catrice

    OdpovědětVymazat
  2. Stve me ze kiko neni tady :/ kasparovazdenka95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Nivea Haus..tam bych se vyřádila:-) Bylo by úplně super, kdyby byl i u nás, ale pokud budu mít někdy štreku do Berlína, tak vím, kam budu muset:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, skvělé fotky! :) Tvé články jsou všechny skvělé, ať se jedná o jakékoliv téma.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. No jako ten obchod s Niveou vypadá teda hodně dobře! Ten by se hodil i u nás. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nivea haus vypada moc pekne, skoda, ze neni i u nas a stejne tak znacka kiko, stiny jsou hezke.

    OdpovědětVymazat
  7. úplně se mi díky tobě chce zase do Berlína

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky. Škoda, že se tu neprodává vůně Nivea, myslím, že by šla slušně na dračku:) Modrou masku ĽOreal můžu fakt doporučit je skvělá. A odličovací polštářky s lenochodem jsem viděla už i v českém DM.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek a hlavně fotky. Snad mi to někdy příště vyjde. Dost mě láká Nivea obchod, tam bych se asi zasekla :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)