pondělí 25. září 2017

Podzimní inspo | paletky očních stínů

Taky se začátkem nového ročního období vždycky probere svoje šuplíky s kosmetikou a začnete vybírat barevně trochu odlišné produkty? Jestli létu vládne všechno zlaté, korálové nebo třeba třpytivé, tak na podzim mám vždycky nějak chuť na tlumené odstíny a všechno tak nějak barevně neutrální. Možná to taky tak máte a nebo zrovna přemýšlíte nad tím, že si chcete pořídit nějaké nové oční stíny nebo paletky, které by vám podzim zpříjemnily. A dneska bych vám ukázala několik mých oblíbených, které teď právě hrají hlavní roli na mém kosmetickém stolku :)

Mám pro vás mono stíny i paletky různých cenových kategorií a třeba se vám nějaké zalíbí nebo si řeknete, že si odpoledne půjdete alespoň přerovnat šuplík s kosmetikou a vytáhnete z něj nějaké podzimně laděné produkty.



Clarins oční stíny Ombre Matte (04) a Ombre Iridescente (04)

Jestli mám nějaké mono stíny už roky oblíbené, jsou to právě tyto! Zejména matná verze odstínu č.04 je pro mě úplně dokonalá neutrální přechodová barva do očního záhybu. A i když ho používám velice často, je v jeho středu patrný jen malý důlek. Nevím jak to ty stíny dělají, ale vydrží neskutečně dlouho! Mají i super pudrovo-krémovou konzistenci a každý rok se nabídka rozšiřuje o další odstíny.



Catrice oční stíny č. 140

Tento odstín se objevil s podzimním updatem značky a musím říct, že to byla jasná volba. Jsem na tento odstín obecně dost zatížená a nějakým způsobem mě neuvěřitelně baví a přitahuje :) Z určitého úhlu vypadá jako hnědo-vínová a z jiného zase hází zelený odlesk. Baví mě, protože ho stačí nanést na celé víčko a vypadá to efektně a nebo s ním můžete ozvláštnit třeba jinak neutrální líčení. Prostě takový barevný chameleon, co je do podzimního období úplně jako dělaný. Pokud by vás nezajímala verze od Catrice, barevnou obdobu najdete u NYX, M.A.C, Urban Decay nebo Makeup Geek :)



Kiko Magnetic eyeshadow (01)

Magnetické stíny uvedl jako první M.A.C, ale byly jen v limitce, tak se zdá, že toho Kiko využilo a teď na podzim vyrazilo se svou vlastní kolekcí. Stíny mají trochu zvláštní texturu, protože vypadají jak sypký ale zároveň pevný pigment (a super je, že se vám nikdy nemůžou vysypat a pevně v kalíšku drží). A i když se v nich budete štětcem hrabat jakkoliv, díky magnetu uvnitř se vždycky vrátí do původního stavu :) Jestli se do Kika dostanete, určitě na ně mrkněte. Odstíny byly ryze podzimní a už jen kvůli té zvláštní textuře je prostě vyzkoušet chcete :)



Dole: Kiko - Catrice - Clarins Ombre Iridescente - Clarins Ombre Matte



Smashbox Eye shadow trio Sepia 

Pokud chcete pidi paletku neutrálních matných stínů a stačí vám jen pár odstínů, Smashbox Sepia bude pro vás jako dělaná. Přijde mi barevně úplně geniální a třeba do taštičky na cesty perfektní k nějaké třeba barevné paletce, ve které neutrální stíny chybí.



Urban Decay Naked Ultimate basics

Tuhle paletku asi není třeba nějak více představovat. UD je prostě klasika, co se očních stínů týče a na výběr je opravdu z velkého množství stínů i paletek. Pokud by toto bylo na vás zbytečně moc odstínů pohromadě, můžete si vybrat menší paletku z Basics řady se 6 odstíny. Kvalitou patří mezi špičku (minimálně pro mě ano) a na podzim je barevně jako dělaná, no posuďte samy :)




M.A.C Semi-sweet times nine (článek ZDE)

Další mini skladná paletka plná matných odstínů v barvě podzimu je tato od M.A.C. Opět mi přijde super jako takový základ snad ke každému líčení a člověku se doma nikdy neztratí. Více detailů najdete v extra článku, kde jsem o paletce psala (odkaz výše).



the Balm Meet Matt(e) Ador (článek ZDE)

The Balm paletky mě baví a těchto matných paletek mají už několik. Záleží, jestli vám více sedí stíny s teplým nebo studeným nádechem a prakticky s žádnou nešlápnete vedle. Z blogu už paletku můžete znát a připomenout si jí můžete z předchozího článku (odkaz opět u názvu paletky).



NYX Lid Lingerie (článek ZDE)

Paletka matných neutrálních odstínů z levnější cenové kategorie je tato od NYX. Tady naopak dostanete pořádnou nálož stínů a jen tak se vám je asi nepodaří vypotřebovat :) Mě nejvíce matný šedo-fialová uprostřed, pro kterou mám obecně taky velkou slabost a to nemusí být jen podzim. O paletce jsem vám více taky psala v extra článku, tak si to můžete připomenout :)



Jak to máte během podzimu vy? Baví vás více neutrální odstíny nebo to vůbec neřešíte? Mě strašně moc baví matné odstíny v neutrálních barvách a klidně doplněné trochou toho třpytu v koutku oka :)

Máme nějaké paletky nebo stíny společně oblíbené? :)

9 komentářů:

  1. Krásné fotky jako vždy, Rendy.

    Jojo, je to tak, na podzim většinou tlumenější tóny, ale zrovna dnes jsem se rozhodla nakopat tomu počasí **** a vzala jsem si korálové tričko, nanesla korálové stíny a na tváře Galifornii a přivolávám aspoň to babí léto, když už je to skutečné nenávratně pryč :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Já podzim co se týče líčení nijak neřeším, líčím se tak, jak mám chuť:-) Nicméně se mi hodně zalíbil stín od Kiko a paletka NYX:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka od NYX vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat
  4. Já nejraději na podzim používám paletku od Too faced tu matnou a sahám hlavně do teplejších odstínu, které nosím jen na podzim :)
    Moc hezky článek :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  5. Na podzim se vetsinou licim stinama, ktere jsou pro to obdobi novinkou, ted zrovna fialovym odstinem od Artdeca.
    Moc hezky clanek a krasne stiny Kiko.

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně mě zaujala paletka od NYXu :) mám ráda tyto chladné tóny barev.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Určite na jeseň viac vyhľadávam neutrálne a tmavšie farby. Konkrétnu paletu obľubenú nemám skôr farby, ktoré používam.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám UD a Smashbox, ale moc se mi libi M.a.c., miluju tu zlutou a velbloudi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)