pátek 8. září 2017

oblíbené tvářenky | blush favourites

Jak už možná víte, tvářenky miluju. Jsem už tak trochu jejich sběratel a vím, že jich mám spoustu (ale nemůžu si je prostě odepřít). Často mi chodí dotazy, na mé oblíbené značky nebo odstíny, tak jsem se rozhodla udělat zase menší update mých oblíbenkyň (poslední jsem dělala zhruba před rokem ZDE, ten čas tak děsně letí).






Jaké tvářenky mám ráda?

Na úvod se možná hodí menší info o tom, co je v mých očích ideální tvářenka. Tak tedy musí být rozhodně pudrová, protože ty mám nejraději a mám pocit, že to s nimi taky nejlépe umím. Mám ráda tvářenky s pigmentací, která není přehnaná a která se dá postupně budovat a vrstvit. Není nic horšího, než když jedním tahem nanesete na tvář vrstvu barvy, se kterou už pak nic nenaděláte. Taky mám větší slabost pro dražší tvářenky, ale je to jen čistě z toho důvodu, že jsou prostě kvalitnější, mají zajímavější odstíny a nevypotřebujete je tak rychle jako některé prášivky z drogerie. Než 10 nekvalitních tvářenek z drogerie, tak raději jednu kvalitní, která vydrží dlouhou dobu a na obličeji je vidět i večer, když přijdu domů z práce :)



Oblíbené tvářenkové nástroje?

Kdybych měla vybrat jen jeden štětec, tak řeknu kabuki Yachiyo od NARS. Ten je pro mě k nanášení tvářenky jako dělaný a splňuje přesně to co chci. Tvářenku nanáší snadno, přirozeně a mám pocit, jako by byl štětec součástí mé vlastní ruky. Je sice drahý a je to investice, ale zase na sakra dlouhou dobu a vyplatí se! A dá se používat k nanášení prakticky čehokoliv od pudru a bronzeru po rozjasňovač.




Oblíbených značek mám hned několik. Tou asi úplně největší láskou jsou NARS tvářenky. Používám je už roky a stále mě neskutečně baví a s radostí hltám každou zmínku o nové limitce nebo chystané paletce, kde se objevují odstíny, které normálně v nabídce nejsou. U některých odstínů mi sice vadí, že podle mě obsahují tak trochu nesmyslně třpytky (např. Super Orgasm), ale odstínů je v nabídce spousta a je určitě možné si vybrat i nějaký bez nich. 

Kdybych měla do konce života používat jen jeden odstín, tak si vyberu Deep Throat. Přijde mi úplně božsky neutrální, pěkný a líbivý v každém ročním období i ke každému líčení. Jak vidíte, mám jí už dost vydřenou a mám pocit, že si jí musím z nějakého záhadného důvodu trochu šetřit a nevydřít jí úplně celou :) Miluju i Madly nebo Impassioned, ale ta byla jen limitka a pokud vím, momentálně se neprodává.



Mezi další oblíbené značky patří určitě i tvářenky M.A.C. Patřily mezi jedny z úplně prvních a dražších, které jsem si před lety pořídila a od té doby mi jich šuplíkem prošlo vážně dost. U M.A.C si z široké škály odstínů musí vybrat prostě úplně každý a málokterá značka má tak širokou nabídku. A to nemluvím ani o limitovaných edicích, kterých se za rok vystřídá několik a které se po letech stanou i sběratelským kouskem. Vybírat můžete z různých textur, ale já mám pochopitelně nejraději ty pudrové. Skvělé je zároveň i to, že můžete tvářenky kupovat jen v refilu a skládat si svou vlastní paletku tvářenek na míru.



Nejoblíbenější odstín bych vybírala asi dlouho. Nostalgický vztah mám k Melbě, která byla moje úplně první. Další oblíbené jsou Peachykeen nebo limitované Sweet sweet fantasy nebo Sea me hear me.



Další oblíbené značky tvářenek patří Benefitu. Hravé a barevné krabičky nemusejí být šálek kávy každého a někdo dává raději přednost klasickým luxusním značkám a elegantnímu balení. Pokud balení neřešíte, tak se u stojanu Benefitu někdy zastavte a dejte jim šanci. Kdybych si zase měla vybrat jen jednu nejoblíbenější, asi vyberu Galifornii. Patří mezi nováčky v sortimentu, ale já si jí okamžitě zamilovala díky její šťavnaté barvě i balení, které mi připomíná úžasný čas, který jsem trávila v San Franciscu.








Mix značek

A pak tu máme takový miš maš různých značek, od kterých mám většinou třeba jen jeden kus, ale který rozhodně patří mezi mé oblíbence. Ne všechny značky nabízejí desítky odstínů nebo několik řad různých tvářenek, takže je výběr třeba trochu horší a člověka zaujme jen jedna.

Clarins Blush Prodige (09 golden pink) - úplně nejnovější tvářenka v mé sbírce a rovnou takové terno! Tento týden jsem vám o ní psala a vyznávala svou lásku k ní, tak si můžete připomenout článek (odkaz je v názvu tvářenky).

Marc Jacobs Air Blush (Kink & kisses) - dárek od manžela z cest a další tvářenkový poklad. Pochybuju, že se mi někdy podaří jí vypotřebovat celou, protože je obrovská, ale jestli byste měly od MJ někdy nějakou kosmetiku vyzkoušet, tak je to právě tato tvářenka!

Urban Decay Afterglow 8 hour powder Blush (Fetish) - UD neumí jen skvělé oční stíny, ale i krásné tvářenky! S tím balením to u mě sice není taková láska, ale oblíbený odstín to všechno vykompenzuje.


Tom Ford Sheer cheek duo (Paradise Lust) - jedna z nejdražších a nejluxusnějších značek v mé sbírce patří právě této krásce, kde tvářenku doplňuje ještě rozjasňovač. Jedná se sice o letošní letní limitku, ale TF uvádí podobná dua či tria celkem pravidelně.




Jaké jsou vaše nejmilovanější tvářenky? Které značky vás nejvíce baví nebo je máte nejhojněji zastoupené ve své kosmetické sbírce? :)

20 komentářů:

  1. Momentálně mi strašně baví Sleek a Zoeva. A k paletce Heat od UD se skvěle hodí starší paletka tvářenek od Sleeku - flame :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nejraději mam UD fetish na kterou si me zlakala právě ty a docela oblíbenou v létě mám od The Balm Hot mama :) kasparovazdenka95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda i ty tekuté tvářenky, které používám velmi často. Oblíbenou značku tvářenek mám asi MAC a Benefit. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek. Za mě rozhodne Clinique. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, u mě vede Nars Madly, UD Obsessed a Benefit Rockateur. Bez tvarenky nemůžu být, raději omrzim rasenku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach ta Galifornia me drti! Asi potrebuju alespoň tu miniaturku!:D sama mám doma paletku od NYX a jsou tam krásné odstíny, takže tu mohu doporučit:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moje nej je teď Dundelion od Benefit. Pamatuju si Jan tvůj starší článek o tvářenkach a vím, že od těch dob si chci koupit deep throat a vždy na to nějak zapomenu. 😆🙈

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam doma ted miniaturku od Too faced love hangover a je docela fajn. Me ale ty tvarenky vzdycky dlouho vydrzi, tak se mi zatim nechce objevovat dalsi, ale samozrejme me laka plno dalsich znacek. Muzes srovnat tvarenky od too faced treba s narsem? V cem ti nars prijde lepsi nebo proc je nemas tolik rada? Predem dekuji.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám momentálně nejraději několik tvářenek od The Balm, hlavně Balm Springs a Balm Beach, ale opravdu high-end tvářenku jsem ještě nikdy nezkoušela. Lákají mě ale hodně tvářenky od MAC, až příště pojedu do Prahy, musím se stavit v nějakém jejich obchůdku, přece jen osahat si produkty je vždycky nejlepší. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  10. Já zatím svojí oblíbenkyni mezi tvářenkami nenašla, ale celkem mám ráda tvářenku od Nyxu. Jinak mě láká si koupit nějakou krásku od MACu nebo NARSu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. Na chut tvarenek teprve prichazim. Mam jednu od Baboru a Arabesque Makeupu. Lakala by me urcite novinka od Clarins.

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný článek :o)
    Moje nejoblíbenější tvářenky teď v létě byly jednoznačně Lovejoy od Nars a Galifornia od Benefitu, občas jsem šáhla i po jiných, ale tyhle dvě jasně vyhrály :)

    OdpovědětVymazat
  13. Lenka: tak Nars má rozhodně o dost větší výběr odstínů. To beru jako jasnou výhodu oproti TF. U TF já osobně snesu asi tak 2 odstíny a víc si nevyberu. Určitě jsou o něco víc prášivější, protože ty od NARS prakticky nepráší. A do třetice plus pro NARS je u mě jejich výdrž. I když jsou TF taky super, tak NARS mi prostě vydrží o něco déle a celkově je to pro mě větší srdcovka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc za vysvetleni. Ja mam prave posledni dobou s too faced trosku problem. Zklamala me kvalita nekolika paletek a tak nejak vyprchalo nadseni z teto znacky a do budoucna hledam alternativu za produkty, ktere pouzivam.
      Ja od narsu zkousela orgasm a nesedl mi ten lesk. Hodne mi zvyraznoval pory, ale casem urcite nejakou jinou jeste vyzkousim.

      Vymazat
  14. Benefití tvářenky jsou stejně nejlepší :D :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  15. Já miluji tvarenky od TheBalm nyni i Benetint od Benefitu. Beauty-by-lulu

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné kousky.. já se těším na podzim, až vytáhnu zase nějaké mauve, růžové odstíny. V létě jsem si zamilovala duo bronzeru a rozjasňovače.. a tvářenka mi ani nechyběla, ale na podzim a především v zimě ji zase nedám z ruky. :) To miluji třeba Sleek Antigue, essence babydoll a další..

    OdpovědětVymazat
  17. Nemas nahodou aj nejake cenovo dostupnejsie licenky, ktore su podla teba OK? Viem, ze drogerku nemusis, ale napr. Inglot, NYX, Colourpop atd. 😊

    OdpovědětVymazat
  18. Od Benefitu bych ráda tvářenku vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Momentálně mě nejvíce baví NYX Ombre tvářenka v odstínu Mauve Me! Ta je vážně skvělá a dá se univerzálně využít.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)