pondělí 11. září 2017

Nákupy & novinky | září-říjen

Po nějaké době je čas zase si připomenout, jaké kosmetické novinky se na nás v září a říjnu těší :) Nemá cenu opakovat to, že je toho zase dost, takže se na to pojďme rovnou podívat. A nezapomeňte mi dát vědět, co vás nejvíce zaujalo a na co se nejvíce těšíte vy :)


Značka Kenzo na začátku září uvedla zbrusu nový parfém, který vypadá jako oko a jmenuje se Kenzo World. Je to květinová vůně plná pivoněk, jasmínu a ambroxanu a byla to velká trefa na první přivonění! Myslím, že se bude líbit i těm, co jinak na vyloženě květinové vůně, protože já z ní cítím ještě něco trochu svěžího.



Maybelline mi udělal radost, protože mezi své matné rtěnky Color Sensational přidal tři nové nude odstíny! Těšit se můžete na odstíny č.982, 988 a 983 a na blogu si o nich povíme něco víc, až je pořádně vyzkouším :)



Možná vám neuniklo, že oblíbená značka štětců Real Techniques je nyní dostupná i v drogeriích DM. A pokud vám to doteď unikalo, tak teď už to víte a při další návštěvě je můžete omrknout, protože setů je v nabídce více :)



M.A.C v září do světa pouští dvojici nude rtěnek, které vytvořil ve spolupráci s Nicky Minaj. Na to, že na podzim bývají víc trendy vínové nebo vampy odstíny, mi firmy tedy dělají radost, protože nude, ty já můžu kdykoliv! V kolekci pak najdete ještě řadu dalších nude rtěnek a vážně můžu slíbit, že si svou oblíbenou musí vybrat kdokoliv :)







Traclemoon je hravá, barevná a veganská značka produktů na tělo, která je teď nově dostupná v DM drogeriích a na eshopu kupkosmetiku.cz. Ovocné nebo sladké parfemace v kombinaci s roztomilým obalem nadchnou asi spíše mladší ročníky a zajímat by vás mohlo i to, že můžete sehnat i mini verze produktů.




Sephora má několik novinek a mě nejvíc zaujaly nové jílové pleťové masky! Vypadají jako náhradní náplně mýdel na ruce a vybírat můžete z poměrně široké škály různých druhů.



Clinique na říjen chystá hned dvě novinky. První je víceúčelová pleťová maska Pep-Start Double bubble purifying mask (710 Kč), která vám na pleti vytvoří drobné bublinky a pleť vyčistí a dokonale osvěží. 

Druhou novinkou je pudr na rty Pop Lip shadow cushion matte lip powder (650 Kč).





V září je také doba, kdy probíhá update novinek ve stojanech Catrice. Novinek je i tentokrát dost a tohle je jen taková malá ochutnávka. Těšit se můžete na barevná korekční pera, matné rtěnky, metalické laky či lip toppery a také voděodolnou řasenku či linky.



Rouge Bunny Rouge uvádí hned dvě novinky, které jsou exkluzivně dostupné v prodejnách Douglas. První z novinek je tekutý konturovací produk s cushion aplikátorem Shadow play a druhou je paletka stínů Raw garden v novém odstínu Loess.


V řadě Dercos od Vichy najdete tři nové produkty pro obnovení hustoty vlasů. Těšit se můžete na šampon pro hustší vlasy, regenerační balzám a koncentrovanou kúru podporující hustotu vlasů.




Invisibobble gumičky určitě dobře znáte. Nově ale mají v nabídce i tyto pidi velikosti, kterými můžete zauzlovat třeba zaplétané copy nebo menší copánky.



Chybět nemůžou ani novinky značky Balea. Tentokrát je to odličovací micelární gel a deodorant bez hliníkových solí a v kompresované verzi (čili menší balení vydrží stejně dlouho jako mnohem větší, jen vám to ušetří místo).



Nová řada šampónů a kondicionérů má několik variant a neobsahuje silikony. Tato řada je s ovesným mlékem pro citlivé vlasy.



L´Oreal představil další ze série svých paletek stínů - La palette Gold. Úplně vám nevím, jestli jí mám vůbec zkoušet, protože se obávám, že bude stejně tragická, jako ty všechny předchozí. Takže jí raději někomu daruju a bude z toho mít třeba větší radost :)



Mezi další novinky patří paletka barevných korektorů (o tu jste soutěžily na Instagramu v back to school soutěži) a bázi pod oční stíny. Na tu jsem tedy z novinek zvědavá nejvíce, ale nevím proč, trochu pochybuju, že by na mých super mastných víčkách fungovala.



NYX má novinek neskutečně moc a čekejte na ně extra článek, protože než bych vám je jen vyjmenovala, tak by to trvalo strašně dlouho :) Zatím můžete tipovat, co u mě bodovalo a co je spíš propadák :)




NÁKUPY 

Část nákupů jste mohly vidět v haulu z Berlína ZDE. A jelikož je těsně před nákupní akcí Dny Marianne a vlastně nic moc teď nepotřebuju a potřebuju spíš zahýbat se zásobami, tak jediná další mini věc, co jsem si koupila, jen tenhle krém na ruce Cien. Ten jsem tam nechat nemohla, protože nádherně voněl a je to jen nějaká limitovaná kolekce, takže pochybuju, že se ještě někdy v prodeji objeví :)

No, asi trochu nuda, já vím, ale nebudu nakupovat jen proto, abych vám tady mohla ukazovat neustále nějaké nové věci, to asi chápete :)




*

19 komentářů:

  1. Strasne se tesim na novou kolekci od Macu :) kasparovazdenka95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém na ruce od Cienu vypadá hezky, asi pro něj skocim, není vůbec dráhy :) a určitě zkusim ten novy micelární gel od Balei, ale to až vypotrebuju ty novy micelarky od dermacolu😀

    OdpovědětVymazat
  3. Neviem prečo sa mi pozdáva že Real Techniques štetce už niekedy v DM boli.. alebo? :D Ináš vyzerajú úžasne, a zaujali ma aj nové Balea šampóny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujaly rtěnky, nude odstíny mám nejraději :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ty nude rtěnky Maybelline, budu si je muset prohlédnout a nadšená jsem i z toho, že v dm je k dostání Treaclemoon, konečně si výrobky téhle značky nebudu muset vozit od sousedů:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám v plánu si pořídit štětce od RT :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc me zaujal parfém, ale nedávno jsem si udělala radost s la vie est belle.

    OdpovědětVymazat
  8. Aneb nude rtěnek není nikdy dost - také je miluji! Ten krémík Cien náhodou vypadá moc pěkně a určitě ještě lépe voní:)

    OdpovědětVymazat
  9. Stetce Real Techniques vypadaji dobre a libi se mi nude rtenky at uz od Maybelline nebo Macu.

    OdpovědětVymazat
  10. Ku podivu zaujali ma farby v tej paletke od L´Orealu :), vyzerajú veľmi pozerateľne /rozumej, dobre by sa na ne pozeralo v tej paletke :D/ a tiež krémik na ruky od Cien, ak ho uvidím, chňapnem po ňom :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,
    zaujaly mě novinky Catrice a nová řada od Vichy, tam jsem zvědavá, jestli to bude opravdu fungovat. Protože kdyby ano, tak by to bylo opravdu super :) Co se mi ještě líbí tak i deodorant od Balei, sice je to taková "blbůstka" ale super, že je kompaktní.

    Martina

    OdpovědětVymazat
  12. mňa strašne zajal ten krém od Cien, musím si poňho zájsť :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  13. Awww,konečne niečo na hustšie vlasy! Šampón Dercos ma zaujal lebo moje vlasy sú vážne ako polovica vlasov mojich kamarátok :) takže naň určite v drogérii pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Traclemoon jsem vůbec neznala. Na veganskou kosmetiku slyším, takže při nejbližší návštěvě DM určitě kouknu. I ty obaly se mi líbí, tak uvidím jak to bude naživo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Doufám, že limitku krému Cien ještě stihnu, na tresnovy ze stale kolekce nedam dopusit :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty malé gumičky mám také v černé a jsou super! I když ty velké tak moc ráda nemám...

    OdpovědětVymazat
  17. Novou kolekci od Macu jsem již už také postřehla. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hodne me zaujaly novinky v dm a ty gumicky- kde se daji pořídit

    OdpovědětVymazat
  19. Muzu se zeptat, jestli nemas zkušenost s patetkou the balm nude beach? Jinak jsem zkousela novou Tvarenku Clarins, ale vybrala jsem benefit california Pac do ruzova doma mam. Ale pořídila jsem konečně olejcek na rty a naprostá bomba

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)