čtvrtek 14. září 2017

KAT VON D konečně v ČR!

Jestli vám neutekly včerejší insta stories (rendyordinarylife), tak asi víte, že se oficiálně představovala značka Kat von D, která se už brzy objeví v našich Sephorách. Je to opravdu velké uvedení roku (alespoň pro mě z pohledu beauty blogerky a taky milovnice produktů této značky). Kat von D vám asi není třeba představovat, protože je to tak výrazná osobnost, že jste o ní nejspíše už slyšely. Na produkty její make-up řady se tetelí už spousta z nás a tak by vás mohlo zajímat, kdy se k nám značka dostane, jaké produkty u nás najdete a taky, kolik budou stát :) Tak určitě čtěte dál a všechno se dozvíte.



Uvedení bylo opravdu velkolepé a konalo se v kostele Sacre Coeur. Pokusíms e tedy přeskočit úvodní informace o značce jako takové, protože o tom si můžeme říct někdy jindy. Tentokrát se budu snažit být maximálně stručná. A nejspíš vás mnohem více zajímá, od kdy bude KVD k mání :) Tak tedy od 27.9 jí najdete v prodejně v Palladiu a on-line na eshopu a od 2.10 na ostatních prodejnách.




Sephora tým, který má zásluhu na uvedení KVD u nás






A jaký u nás bude dostupný sortiment? V nabídce by mělo být prakticky všechno, včetně limitovaných kolekcí.






Everlasting liquid lipstick - 41 odstínů (580 Kč)

Studded Kiss lipstick  - 22 odstínů (580 Kč)

Everlasting lip liners - 30 odstínů (490 Kč)




Alchemist holographic palette (990 Kč)





Shade + light eye contour palette (1290 Kč)




Lock-it hydrating primer (890 Kč)

Lock-it liquid foundation - 26 odstínů (990 Kč)

Lock-it powder foundation - 6 odstínů (990 Kč)

Lock-it setting powder (890 Kč)

Lock-it setting powder brush (810 Kč)

Lock-it concealer creme - 21 odstínů (730 Kč)

Lock-it colour correcting eyeshadow primer - 5 odstínů (660 Kč)

Lock-it make-up setting mist (690 Kč)



Metal Crush eye shadow - 6 odstínů (590 Kč)

Ink liner - 5 odstínů (580 Kč)

Tattoo Liner - 2 odstíny (580 Kč)





Konturovací paleta na obličej (1290 Kč)





Tak kolik z vás se na KVD těší? Máte nějaké její produkty už vyzkoušené? Já několik ano, takže pokud vás zajímá můj názor, najděte si na konci stránky štítek "kat von d" a články si můžete připomenout :)

Je nějaký produkt KVD, který máte na svém wishlistu a chcete ho vyzkoušet? :)



PS: až při editaci článku jsem si všimla, že se mi nenahrály úplně všechny fotky, takže vám je odpoledne do článku ještě dodám :)

16 komentářů:

  1. Přivezla jsem si z lońské dovolené serpentinu a MI-LU-JU jíííí https://www.sephora.com.au/products/kat-von-d-serpentina-eyeshadow-palette a už se těším až se na tohle vrhnu... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Rendy! Zaprvé, velký obdiv za to, jak rychle si tento článek připravila! NEUVĚŘITELNÉ!! A zadruhé, uvedeni značky KvD je pro mě událost roku! Už se nemuzu dočkat, až vyzkouším jejich make-up a konturovaci paletku..... a samozřejmě i plno dalších věcí 😂.

    OdpovědětVymazat
  3. A předpokládám, že stejně jako na ostatní exkluzivní značky, na Kat von D se také nebudou vztahovat žádné slevové akce, že?

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si kdysi pokoutně sehnala na netu jednu Studded Kiss, ale konzistenčně nic moc. Letos jsem byla poprvé (a asi dlouho naposledy) v USA a dovezla jsem si další odstín, matnou tekutou Lolitu, single oční stín a Tattoo Liner. Musím říct, že jsem si ani z jednoho na zadek nesedla, přestože jsem strašně moc chtěla, protože se mi líbí estetika té značky. Dám jí asi ještě šanci, koupím nějaké jiné odstíny. A strašně moc bych chtěla chystanou limitovanou paletu očních stínů Saint & Sinner, tak doufám, že se dostane i k nám. Máš nějakou zkušenost s nakupováním extra limitovaných věcí v Sephoře? Jde tam třeba zavolat a domluvit se, aby mi jednu dali bokem? Bývají na e-shopu? Nebo se vyprodají dřív, než je tam dají? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Ako spravna ovca si kupim Liquid Lipstick v odtieni Mother :-)

    BTW ktore odtiene Liquid Lipstick mas ty Rendy?

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám z italské Sephory dovezenou tekutou rtěnku v odstínu Lolita II, odstín, pigmentace a to, že nevysušuje, je všechno super, ale mám problém s výdrží, nedá většinou ani nějakou sváču, přijde mi, že jí narušují i nemastná jídla, trochu se obtiskává.

    OdpovědětVymazat
  7. Určite niečo vyskúšam ale ešte som sa nerozhodla, že čo 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Určite vyskúšam nejaký rúž 😉 No aspoň nejaký by som chcela.

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzkoušené nemám nic, ale uvedení k nám je pro mně velká událost a určitě to pocítí nejvíc moje peněženka:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Značku znám, ale neláká mně.

    OdpovědětVymazat
  11. Sabina Herdová: děkuju moc :) chtěla jsem,aby to bylo co nejvíc aktuální, dokud to mám všechno v živé paměti :)

    Marie Martinisková: to bohužel netuším a nemám žádné info, jestli tam bude zahrnutá nebo ne. Necháme se asi překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Brunwen: jejich klasické rtěnky mi taky nesedí a přijdou mi suché. Ovšem ty tekuté miluju! Jinak limitky by u nás údajně být měly,ale momentálně nemám info, zda je to tak a kdy se případně objeví, musíme počkat, až bude vše naskladněné i online. Jinak mám zkušenost s nákupem limitek, několikrát jsem si produkt zamluvila na prodejně a slečny byly moc hodné a pak mi volaly,že je možné produkty už koupit. Ale nevím, jestli je to jejich povinnost a vždycky bude asi záležet, na koho narazíš. Oficiálně žádný rezervační systém není, pokud vím a je to prostě o tom, kdo dřív přijde, ten bere :) A dostupnost limitek na eshopu je vždycky taky individuální, je to značka od značky. Většinou mám zkušenost takovou, že je vše na prodejnách o něco dříve, než online. A pokud něčeho dorazí jen pár kusů, tak bych řekla, že se na eshop možná ani nedají, ale to je jen můj osobní názor a je vždycky lepší si to ověřit přímo na prodejně nebo jejich zák.servisu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzana298: mám taky Mother a miluju jí. Pak mám ještě Lolitu a Lovesick :)

    OdpovědětVymazat
  14. Urcite palec nahoru, ze se dalsi znacka dostala k nam. Urcite bych rada vyzkousela nejake stiny.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc děkuji, zkusím se zeptat v brněnské Sephoře. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikdy jsem nevěřila, že Kat von D se k nám někdy dostane. Mám neskutečnou radost :D . Nic od této značky nemám, ale chtěla bych vyzkoušet toho co nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)