pátek 1. září 2017

Doordinováno - více než 60 vypotřebovaných produktů

Tak se mi podařilo nasbírat zase pořádnou nálož odpadků a tudíž tu máme další vydání doordinována. Opět takový mix produktů na tělo, vlasy i obličej a nechybí ani trochu té dekorativky. Asi už to dobře znáte, tak se na to pojďme mrknout!





1) Garnier čistící micelární gel - byl opravdu milým překvapením. Pleť nebyla po použití vysušená a gel byl opravdu jemný. Koupila bych ho v budoucnu určitě znovu.

2) La Roche-Posay micelární voda - konečně se mi podařilo dodělat všechny miniatury těchto micelárek, co jsem doma měla! Píšu to pokaždé, když se nějaká z nich objeví ve vypotřebovaných produktech, mám k nim takový neutrální vztah. Vypotřebuju je, nijak mi neškodí, ale prostě z nějakého důvodu nemám potřebu si tuhle micelárku sama koupit a mám favority u jiných značek.

3) Yves Rocher odličovač očí s chrpou - co dodat, jestli sledujete blog už nějakou dobu, tak ho moc dobře znáte. Prostě svatý grál už asi tak milion let :)




4) Sephora Hydratační sérum s kyselinou hyaluronovou  - spousta blogerek tohle hydratační sérum-tonikum velebí a miluje, ale já musím říct, že po jeho vypotřebování nevidím hlubší smysl v tom si ho kupovat znovu. Používám dostatečně kvalitní a hydratační krémy celý rok a tohle tonikum mi lepší péči navíc nepřináší a je to tak trochu zbytečný krok navíc v mojí péči. Jestli vám nějaký benefit přináší, asi ho používejte dál, ale pro mě je to zbytečnosti.

5) Kiehl´s Skin rescuer stress-minimizing daily hydrator - moc fajn pleťový krém. Mám ho zařazený tak trochu v neutrální kategorii, protože byl super, pěkně hydratoval, byl příjemný a klidně bych si ho pořídila znovu, ale na druhou stranu to pro mě není taková láska jako třeba Hydra-Essentiel níže. Těžko se to popisuje, ale jsou prostě produkty, která vám vyhovují, ale nejsou to takové ty srdeční záležitosti, chápete? :)

6) Clarins Hydra-essentiel SPF 15 - moje dlouholetá láska! Nemám co dodat, všechno jsem vám o této řadě psala např. ZDE. Používám ho stále dokola.

7) Bioderma Hydrabio creme - tento pleťový krém používal manžel a tato hydratační řada patří mezi jeho nejoblíbenější vůbec a používá skoro všechny jejich hydratační krémy stále dokola.

8) Lush Mask of magnaminty - kdo by neznal tuto mátově vonící pleťovou masku? Tohle bylo moje už asi 3. balení a alespoň jednou za rok mi v lednici nesmí chybět (ano, dávám ji do lednice, aby byla použitelná co nejdelší dobu, protože je to čerstvá maska). Při smývání vám ještě jemně obrousí obličej, protože obsahuje pevné částečky. Obsahuje i kaolin a med a po jejím použití je pleť krásně vyčištěná a díky máte ještě super fresh.

9) Kiehl´s Apothecary Preparations - o tom, že zkouším sérum na míru mé pleti jsem vám psala v tomto článku, takže si to můžete připomenout. Víc dojmů z jeho používání bych pak chtěla shrnout v nějaké další skincare rutině :)



10) Clarins balzám na rty - tato miniatura je z jejich adventního kalendáře, ale balzám jsem měla i v plné verzi a je úžasný! Jeden z mých nejoblíbenějších vůbec.

11) Sephora medový peeling na rty - určitě si ho koupím znovu. Moc pěkně medově voněl a peelingování rtů bylo díky verzi v tyčince jednoduché a rychlé! Rozhodně velice praktická záležitost.

12) Lush Sugar plum fairy - balzám moc pěkně voněl, ale hydratační schopnost byla dost podprůměrná. Poměr cena-výkon pro mě není adekvátní a jen protože je to Lush, tak nebudu psát, že je boží :)

13) Clarins olej na rty - psala jsem vám o něm už tolikrát, že to asi nemá cenu opakovat :) Prostě nejlepší olej na rty, který jsem kdy vyzkoušela a tohle je už minimálně 5. vypotřebované balení.

14) Blistex Triple butters - jestli chcete skvělý a levný balzám z drogerie, tak si kupte tento. Sladce voní a rty opravdu dobře hydratuje a promaže. Tohle je už druhé balení a třetí mám již načaté :)

15) Manufaktura balzám na rty Jablko - balzámy na rty z Manufaktury si už nikdy víc nekoupím. Je to už několikátý jejich balzám, který mě zklamal. Je strašně průměrný, skoro až podprůměrný, ale koupíte si ho za nadprůměrnou cenu. Pro mě poměr cena-výkon absolutně neodpovídá.

16) Bee Good Vanilla & honey lip balm - balzám jsem měla před nějakým časem v beauty boxu z Look Fantastic. Znovu bych si ho určitě nekoupila, byl strašně průměrný a nijak zvlášť dobře nehydratoval, takže pro mě zbytečnost.



17) Indulona olivová - tohle je prostě retro klasika. Olivovou řadu mám nejraději a čas od času je třeba i ty luxusní krémy na ruce proložit něčím úplně obyčejným. A jak říká moje babička "Indulona je skvělá nejen na ruce, ale i na boty" :) 

18) Lush Love and light - krém dost silně voní po neroli a nebude to rozhodně vůni pro každého. I když má lehčí konzistenci, tak je dost výživný. Je moc příjemný, ale kvůli té silné parfemaci bych ho znovu asi nutně nepotřebovala :)

19) Korres Pure Greek olive - toto je původně sice tělový krém, ale díky jeho cestovnímu balení jsem se rozhodla ho používat na ruce. Je neuvěřitelně příjemný, nádherně voní a určitě bych ho v budoucnu chtěla znovu.

20) Havlíkova apotéka Krásné ruce - nevím proč, ale předchozí balení, která jsem vypotřebovala, byla v pohodě, ale v případě tohoto se někde stala chyba a krém mi nějak divně smrděl. Nevím jestli změnili recepturu nebo jsem chytla vadný kus, ale vůbec nemám chuť si ho ještě někdy koupit.

21) Clarins krém na ruce - letošní limitka cestovních verzí krémů na ruce má citrusovou parfemaci a díky své velikosti jsou ideální do kabelky. Jestli máte rády jejich klasický krém na ruce, tak toto je stejná receptura, jen má lehkou parfemaci a toto limitované balení. Nevím, jestli jdou ještě sehnat, ale jestli ano, tak doporučuji vyzkoušet.

22) Tony Moly Happy Sweet holiday - tento krém byl součástí vánočního setu, takže teď už ho asi těžko seženete. Krém byl příjemný, nic extra výjimečného, ale moc pěkně voněl (jako zbytek krémů ze setu). 

23) Balea krém na ruce s Q10 - také jeden z mých oblíbenců z levnější cenové kategorie. Strašně pěkně voní, je výživný a velice příjemný. Kupuju si ho opakovaně už pár let.



24) the Body shop tělové máslo med s mlékem - tělová másla od Body Shopu jsou podle mě jedny z nejleších vůbec a už bych asi nespočítala, kolik jsem jich za život vypotřebovala! Dlouholetá láska.

25) Ziaja Cupuacu tělový peeling - tenhle cukrový tělový peeling je boží! Obsahuje olej, takže po opláchnutí je kůže krásně vláčná a navíc tak skvěle cukrově voní, že občas máte chuť ochutnat :)

26) Bi-Oil tělový olej - co dodat, další stálice v mé péči o tělo. Olej úžasně voní a kůži dokáže božsky zvláčnit a promastit.




27) Oriflame mýdlo na ruce Neroli & jasmine - normální mýdlo na ruce, žádný zázrak ani propadák.

28) Balea tekuté mýdlo s bezem a višněmi - díky úžasné vůni jsem si domů koupila další balení! 

29) Sephora Monoi fever sprchový gel - mám tyto sprcháče ráda a dávám je ráda i jako dárek třeba na Vánoce, ale tato parfemace nepatřila mezi mé favority a znovu bych konkrétně tuto asi nemusela mít znovu.

30) Oriflame sprchový gel s vůní avokáda - obyčejný sprcháč, který byl v pohodě. Nevím proč, ale ke konci mi jeho vůně už maličko lezla na nervy, ale to je asi dost individuální a ne každý by to tak musel mít.

31) Ziaja sprchový krém z kozí řady - miluju čistou a krémovou vůni kozí řady a používání krému jsem si vážně užívala. Má velké balení a textura je opravdu jemná a krémová. Kůži nijak nevysušuje a v budoucnu bych si ho klidně koupila znovu.

32) Cien Sunshine shower - vždycky před létem si jich udělám zásobu, protože absolutně miluju jeho vůni. Velká škoda, že je Lidl nemá celoročně, protože bych patřila mezi jeho největší odběratele :)

33) Lush Plum rain sprchový gel - tenhle sprcháč voněl božsky po švestkách. Vážně autentická a silná švestková vůně, která vás občas svádí k tomu si skoro líznout a ochutnat ho :)


34) Loreal Elseve Extraordinary clay kondicionér - tuto řadu ode mě už asi důvěrně znáte, takže vám jí představovat nemusím :) Používám celou řadu opakovaně a stále se k ní vracím.

35) Balea Quick dry spray - sprej, který urychloval usychání vlasů mě bavil! Nevím jak to ten sprej dělá, ale vážně dokáže o něco urychlit vysušení vlasů, takže za mě palec nahoru!

36) Loreal Elseve Extraordinary clay šampón - viz. bod č.34

37) Amika maska na vlasy - moc fajn maska, která navíc pěkně voní. Nebyla nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela, ale patří mezi ty lepší, co mi kdy prošly koupelnou.

38) Matrix High amplify šampón - i když jsem ho kupovala ve velkém výprodeji, tak mě to stejně štve. Matrix mi prostě nesedí a jako značka mi přijde děsná (už v minulosti jsem s ním měla špatnou zkušenost)! Šampon mi hrozně zatěžoval vlasy a už druhý den po umytí vypadaly děsně a umaštěně, takže tohle byl děsný propadák!

39) Bioderma Nodé DS+ šampón - tento šampon používal manžel a vyhovoval mu. Používá ho také už spoustu let opakovaně.

40) Orofluido olej na vlasy Asia zen control elixir - pro mě bohužel žádný zázrak. Olejíček od Dove mi udělá lepší službu za méně peněz. Za mě znovu už ne.



41) Rexona Invisible aqua anti-perspirant - co dodat, můj dlouhodobý favorit mezi deodoranty. Kupuji stále opakovaně.

42) Rexona Invisible black+white kompresovaná verze - tuto verzi nosím v kosmetické taštičce v kabelce a je pro tyto účely úplně parádní. Kupuji ji opakovaně a tato malá verze vydrží stejně dlouho jako velké balení.

43) Borotalco Invisible - platí to samé co u bodu 41)! 




44-46) Avéne termální voda ve spreji - spotřebované množství asi mluví za vše :) Prostě v létě bez termálních vod nedám ani ránu :)

47) Uriage termální voda ve spreji - platí to samé co v předchozím bodě, bez termálek ve spreji by to prostě nešlo :)




48) Lirene maska na nohy - více jsem o ní psala ZDE. Znovu bych jí nekoupila.

49) Sephora mandlová maska na nohy - psala jsem více ZDE. Kupuji opakovaně.

50) Too cool for school oil serum eye patch - nechci prozrazovat předem, protože chci náplasti zařadit do speciálu s textilními maskami, tak jestli vás bude zajímat, tak se pak mrkněte tam :)

51) Sephora maska pod oči s avokádem - mám jejich masky na oční okolí ráda a tahle mi přijde asi úplně nejlepší a nejvýživnější ze všech.

52) Ebelin vatové polštářky - kupuji opakovaně a spolu s těmi značky Sephora patří k mým dlouholetým favoritům.

53) Isana vatové polštářky - jedním slovem děs. Nechápu, proč by si tohle někdo kupoval a drhnul s tím citlivý obličej nebo oční okolí. Používám je jen na odlakování laku na nehty, k tomu stačí, ale na obličej bych je nikdy nepoužila.




54) Trend it up brow gel filler - druhé balení gelu také mluví za vše. Pokud bych z drogerie měla vybrat jen jeden gel na obočí, který bych vám doporučila, byl by to tento. S barevnou škálou sice nejsem úplně spokojená a myslím, že by si gel zasloužil více barevných variant, ale když ho porovnám s konkurencí, tak je jednoznačně nejlepší!

55) Maybelline Brow precise fibre volumizer  - o tomto gelu na obočí jsem vám psala už ZDE. Pořád jsem se mu snažila dát šanci, ale ten aplikátor prostě nepřekousnu a nevyhovuje mi.

56) NYX Tame & frame - jak vidíte, kalíšek s pomádou na obočí není zdaleka prázdný a stihla jsem vypotřebovat jen 1/3 balení. Bohužel mi pomáda ale vyschla a její schopnosti už nejsou tak super jako na začátku. Měla jsem jí fakt ráda a koupila bych si jí klidně znovu, ale musela bych vědět, že nemám načatých dalších 5 produktů na obočí a že jí zvládnu vypotřebovat do dna. Takže pokud vás zajímá, chtějte jí jen v případě, že jí budete používat a nemáte doma dalších x produktů na obočí.

57) Gimme brow gel na obočí - už bych asi nespočítala, kolikáté je tohle balení, ale tento gel je můj úplně nejoblíbenější ze všech. Sedí mi jeho aplikátor a miluju jeho odstín, protože mám pocit, že ho někdo navrhnul přesně na moje obočí! Je to už takový svatý grál, ke kterému se stále vracím :)





58) M.A.C Fix+ - už ani nevím, kolikáté je tohle balení :) Patří už taky mezi ty osvědčené klasiky, které používám stále dokola.

59) Urban Decay All nighter - tento fixátor make-up mi ale bohužel nevyhovuje a používala jsem ho jen na vlhčení štětců a houbiček na make-up.

60) Flormar Quick dry extra shine top coat - co dodat, můj svatý grál. Neexistuje lepší top coat prostě a nikdo mi to nevymluví :) Jen díky němu mi pak vydrží perfektní klidně 7 dní a všichni se ptají, jestli to jsou moje nehty nebo jsou to gelovky :)

61) Maybelline Collosal Big shot mascara - ani druhé balení mě nepřesvědčilo o tom, že by stála za další nákup v budoucnu. Prostě děsně rychle vyschne a je pak nepoužitelná, takže za mě ne bohužel.

62) Maybelline the falsies push up angel mascara - naopak ale tato řasenka se povedla. Kartáček má sice dost neobvyklý a ne všem bude sedět, ale pro moje řasy je jako dělaný a krásně je rozčeše a prodlouží.



9 komentářů:

  1. Neuvěřitelný, take bych chtěla takhle spotřebovávat :D Doma mám micelární gel Garnier a vkladam do něj velké naděje.
    Soutěž s Catrice

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovací polštářky Ebelin a odličovač YR kupuji opakovaně a jak jsem zjistila, už se neobejdu bez peelingu od Ziaji, je naprosto dokonalý a dokonale voní:-) Peeling na rty Sephora mně hodně baví, u něj to taky vidím na opakovaný nákup:-) Co mně ale fakt zklamalo a vyhodila jsem nespotřebované byl balzám na rty Manufaktura, vadila mi ta vůně a celkově byl i pro mně nic moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu řasenku na obočí od Maybelline mám také a mě celkem ten aplikátor vyhovuje :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé výrobky! Veľkú časť som vyskúšala, najmä od značiek Dermacol alebo Balea :) Ja som toľkoto kusov kozmetiky neminula ani za pol roka :D
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Termalni vodicku si taky kupuji.. Taky bez ni v lete nedam ani ranu...

    OdpovědětVymazat
  6. toho je :) Já těm termálním vodám nepropadla. Ani toto léto se mi nepodařilo dopotřebovat balení, které jsem měla doma už od minulého léta. Jak na ně nejsem navyklá, tak ač malé balení jsem tahala i v kabelce, tak jsem si prostě na něj nevzpomněla :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Neskutecne mnozstvi, ale pri stehovani se hodi takova spotreba :-) Rexona a odlicovaci tampony Ebelin jsou pro me take sazka na jistotu.

    OdpovědětVymazat
  8. výrobky od balea som vyskúšala niektoré, značku mám veľmi rada a celkom sa mi pozdáva fixačný gél od Trend it up ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si odlicovacie tampony Isana kupujem dobrovolne 😁 Podla mna su uplne najlepsie ake som kedy vyskusala. Ovela lepsie ako Ebelin, ktore sa mi drolia.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)