úterý 19. září 2017

Becca a Huda beauty | POP-UP Sephora

Ahoj krásky! Dneska mám pro vás takové rychlé info a beauty tip. Jak asi víte, naše Sephora má už nějaký čas v nabídce oblíbené značky Becca a Huda beauty. Jsou ale dostupné pouze on-line na eshopu a doteď nebylo úplně možné si je osahat na prodejně.

To se ale na tento týden změní, protože až do soboty 23.9 máte možnost zajít k jejich pop-up stojanu, který je umístěný v Sephoře na Arkádách Pankrác. 



Od obou značek můžete vyzkoušet (a případně i rovnou koupit) všechny produkty, které jsou u nás nabízené. Mám pro vaší lepší představu pár fotek, ať kdyžtak víte, do čeho jdete :)



Mile mě potěšilo, že už jsou v nabídce všechny sety rozjasňovačů!




Vyzkoušet můžete i všechny tekuté rtěnky (na ně můj názor už asi znáte :)



Tužky na rty u mě bodují rozhodně víc jak rtěnky :)





Ale rozjasňovače jsou teda boží, musím říct. Krásně máslové, intenzivní a syté. Tři z nich jsou v paletce pudrové a jeden krémový. Výdrž zatím nemůžu posoudit, ale časem vám dám vědět.



I značku Becca už z blogu můžete znát. Pro mě jsou rozhodně must-have záležitost jejich rozjasňovače. Ty jsou pro mě jedněmi z top v mém osobním žebříčku. Zejména odstín Opal je krásný a můj asi nejoblíbenější ze všech, co Becca má.



Nabídka se neustále rozšiřuje, takže aktuálně jsou k dostání i nějaké odstíny tvářenek, podkladové báze nebo rozjasňující korektor na oční okolí atd.



Pokud váháte, jestli je pro vás rozjasňovač vhodný, zkuste jejich mini set Glow on the go. Věřte, že i malé balení vám vydrží věky, protože rozjasňovače stačí nanést pidi množství, protože jsou opravdu intenzivní.




V nabídce je stále i limitka BECCA x Chrissy Teigen Glow face palette  



Pokud jste chtěly delší dobu produkty na sobě vyzkoušet a nebyly jste si jisté s výběrem on-line, máte teď ideální příležitost. Nemám zatím info, zda by se měl pop-up stojan objevit i v jiné pobočce, takže pokud máte možnost se na Arkády podívat, tak asi neváhejte :)

Všechny produkty najdete podrobně on-line na eshopu (KLIK).

Co vy a Becca nebo Huda beauty? Znáte? Lákají vás? :)

4 komentáře:

  1. Lákají mě hodně. Líbí se mi odstíny, intenzita i obaly. Vypadá to hodně super :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je vážně skvělé :) BECCA produkty a hlavně rozjasňovace miluji! :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Je to milé..aspoň že tak. Teď jsem byla v Sephore v Italii mají tam vše.. Becca se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento clanok ma vazne potesil 🤩 Mam v plane Too Faced Queen B.
    Pre mna su zatial najlepsie tekute ruze Golden Rose. Mam 3 a chcem dalsich 5 odtienov. Este ze su take lacne. Strcili do vrecka napr. aj Jeffree Star.
    Nadej vkladam aj do Sephora tekutych ruzov. Musim konecne vyskusat tu slavnu 13 🤓

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)