čtvrtek 3. srpna 2017

Letní beauty oblíbenci

Začátek nového měsíce většinou signalizuje, že je čas zrekapitulovat kosmetické oblíbence na uplynulý měsíc. Jelikož bych se ale za další měsíc rozhodně opakovala a ukázala vám prakticky to samé, tak jsem se rozhodla vám udělat takové souhrnné oblíbence za celé léto. Přeci jen se ty produkty až tolik neobměňují a když nepočítám novinky, kterými kosmetickou rutinu oživuju, tak základ zůstává často podobný :)

Nebudu vás nudit úplně každou kosmetickou kategorií, protože jsem chtěla vybrat takové ty top oblíbence nebo zástupce některých kategorií, které jsou pro léto tak nějak typické :)


A čím jiným začít, než tvářenkami a rozjasňovači. Bez nich to nejde celý rok, ale v létě mě nejvíc baví právě tyto. Respektive mám ještě jednu favoritku, ale tu vám bohužel nemůžu zatím ukázat a musíte si na ní ještě chvíli počkat :) Každopádně o všech těchto produktech jste už na blogu jistě četly a jsou mé oblíbené už několik měsíců. Třeba Galifornia mi přijde vyloženě jako letní tvářenka, protože má tak šťavnatý odstín, že jí jde těžko odolat :) To samé platí o duu Tom Ford, které se barevně skvěle doplňují a hodně povedená je i letní edice rozjasňovače z dílny Estée Lauder.

Tom Ford Sheer Cheek duo (Paradise Lust) - Estée Lauder Bronze Goddess powder geleé (Heat Wave) - Benefit Galifornia


Asi ani tyto produkty vám nejsou úplně cizí a nejspíš jste je na blogu už viděly. O Becca rozjasňující bázi jsem vám psala už ZDE a tím, že valnou část léta nebylo zrovna vedro a počasí tolik nepřálo, tak jsem po matujících bázích nesahala a řekla jsem si, že dám této bázi víc šancí a trochu s jejím obsahem zatočím. A docela se mi to podařilo a jsem už v její půlce! Kupodivu ve chladnějších dnech je moc fajn a když člověk nechce ultra matný finiš na tváři, tak si začne užívat i něco, po čem by ve vedru normálně nesáhnul. To tak trochu platí i o pudru od M.A.C, o kterém jsem vám psala nedávno ZDE a podrobně jsem vám vysvětlila, proč jsem si ho tak zamilovala. Trio pomocníků na tvář uzavírá můj oblíbený tuhý korektor od NARS, ve kterém se mi také už docela rýsuje pěkný důlek. Na zamaskování neodbytných pupínků je vážně úžasný a skvěle drží (dokonce i v tom aktuálním vedru). 

Becca Backlight priming filter - NARS Soft Matte complete concealer - M.A.C Next to Nothing powder


Na bronzery ani obecně konturování mě tolik neužije a přiznávám, že je to oblast, kde se můžu rozhodně v čem zdokonalovat a pilovat techniku. Nemyslím si, že je nutné, aby se člověk denně konturoval tak, aby z něj ve výsledku byl někdo úplně jiný, ale musím říct, že jsem si v poslední době oblíbila používat tyto bronzery hlavně v oblasti pod lícní kostí. Všechny jsou matné a studené, takže sedí i bělobám a hlavně ty od NARS a MUFE jsou prostě nesmrtelné a díky zapečené gelové textuře vám vydrží věky. Plus díky jejich konzistenci nemáte šanci vytvořit nepřirozené fleky na tváři a líčení vypadá vždy jemně a přirozeně. Benefit Hoola Lite je pak vhodná verze pro milovnice klasické Hooly, která ale pro někoho může být moc tmavá nebo s teplým nádechem.

NARS Laguna bronzer - Benefit Hoola Lite bronzer - Make Up For Ever Pro Bronze Fusion


Léto a fixační či osvěžující spreje na obličej jdou k sobě! Když vezmu vyloženě kategorii fixátorů make-upu, tak nepřekonatelný je pro mě ten od Clarins. Žádný jiný ho dosud nepřekonal a jen s tímto vidím opravdu rozdíl v tom, když ho použiju. Pro mě osobně je to favorit už druhou sezónu. A když se pustíme do kategorie "osvěžovač" make-upu, tak nesmí chybět Fix plus od M.A.C (tohle balení byla limitka) a novinky z dílny GlamGlow. Oba mají velice jemný rozptyl, jemně voní a make-up dokáží příjemně osvěžit.

GlamGlow Glowsetter - M.A.C Fix Plus - Clarins Fix make-up


Z tělové péče tu mám taky několik oblíbenců. Už jste mohly vidět opalovací i poopalovací speciál a tak mi přišlo zbytečné, sem tyto produkty znovu dávat, takže jestli chcete znát mé oblíbence z těchto kategorií, tak mrkněte na jednotlivé články. Deodorant nesmí v létě rozhodně chybět (neměl by chybět celý rok, ale někomu se to těžko vysvětluje :) Rexona deodoranty mám ráda dlouhé roky a na léto mám ráda tuhé verze (ideálně ty, které nešpiní černé oblečení). O olivovém oleji od Korres jsem vám už taky letos psala a ta jeho vůně je absolutně návyková. Už ho pomalu a jistě dodělávám a až budu úplně na dně, budu fakt nahlas fňukat! No a protože je třeba se pravidelně zbavovat odumřelé kůže, nesmí v koupelně chybět ani peelingy! A není tak neobvyklé, že můžete používat i peeling na vlasovou pokožku. Velice jsem si oblíbila ten od značky Balea, který stojí opravdu pár korun a vždycky si s ním perfektně vydrbu celou hlavu. A když se chci cítit jako na dovolené u moře, sáhnu po modrém krasavci od Lush, který svěže a mořsky voní a kůži bezvadně obrousí a zjemní.

Lush RUB RUB RUB - Rexona Invisible black+white - Korres Olive tělový olej - Balea peeling na vlasy


Na vlasovou péči chystám po konci léta update, takže vás s tím teď nebudu tak zatěžovat. Zmínit ale musím můj aktuálně oblíbený olejíček na vlasy (klidně ale i tělo) od Oribe, který je skvostný už jen po vizuální stránce. Nádherně voní a díky němu, nevím co jsou to roztřepené konečky! V létě nesmí chybět termální vody ve spreji, které nosím v kabelce a mám je na nočním i pracovním stole! Pro mě je to must-have a obzvlášť teď v těch vedrech je to neskutečná úleva pro pleť i tělo. I svojí skincare rutinu budu brzy updatovat, ovšem jsou produkty, které se mnou zůstávají za každého počasí. Například pleťové krémy z hydratační řady od Clarins. V létě sahám po verzi s SPF faktorem a konzistencí mi naprosto vyhovuje a je skvělé, že jsou krémy z této řady v několika různých texturách a každý si tak může vybrat tu, která mu vyhovuje.

Oribe Cote d´Azur olej na tělo a vlasy - Avéne termální voda ve spreji - Clarins Hydra Essentiel pleťový krém


Zakončím to něčím neuvěřitelně příjemným - pleťovými maskami! Každá je úplně jiná a obě naprosto boží. Když chci pleť osvěžit a oživit, tak sáhnu po gelové od Kiehl´s. Pokud cítím, že je pleť trochu vysušená nebo na některých místech pne, tak sáhnu po úžasně výživné novince od Clarins. Na trhu se objeví právě teď v srpnu a jestli chcete božsky hydratační masku, která vám pleť doslova napumpuje vláhou, tak tuhle masku rozhodně vyzkoušejte.

Kiehl´s Calendula & aloe hydratační maska - Clarins SOS Comfort


Jaké produkty nejraději během léta používáte vy? Je nějaký, bez kterého nedáte ani ránu? :)

16 komentářů:

  1. V létě ujíždím na voňavých sprcháčích,nejlepší jsou pro mě od Balei😊

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy,
    já přes léto používám minimum makeup produktů. Většinou to omezím jenom na řasenku, líčení obočí a nějakou rtěnku. Více nemá většinou smysl :D Co ale hojně využívám tak termální vody ve spreji a tělové spreje od VS.

    OdpovědětVymazat
  3. A bude toto leto este aj clanok o letnych drogerkovych sprchacoch? 😄

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto nádherné produkty. Bohužel že zmíněných nemám doma ani jeden, ale rozhodně časem přibudou i u nás doma. :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Za mně to jsou termální vody, teď jsem si kupovala velké balení té od Avene a taky všechny možné tělové spreje a body misty. Ten vlasový peeling Balea si budu muset koupit, ať taky můžu vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Galifornia je klasika a doplnena becca rozjasnovacem v odstinu opal je to must have :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  7. no tak tu Clarins masku určitě vyzkouším, protože něco takového rozhodně potřebuji

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já nevím, co dělám špatně, ale mám ten stejný deodorant od Rexony a mě prostě na oblečení fleky nechává... :(

    OdpovědětVymazat
  9. S většinou produktů se shoduji, bázi od Beccy jsem kupovala ještě na cultbeauty, když u nás nebyla a miluji ji! Když mám takový nezdravý odstín pleti, hned mi pomůže. A tuhý korektor od Nars jsem si taky zamilovala, i když bych to nikdy netipovala, já a tuhé korektory nikdy nešly moc dohromady, ale tenhle nejde vůbec vidět a přitom zakryje i ten nejzrádnější pupínek. Bronzer od MUFE patří k těm nejvíc nejpřirozeněji vypadajícím, který mám a fix + já používám vždy a všude, v kabelce se nikdy neztratí O:).

    OdpovědětVymazat
  10. Vůbec jsem netušila že existuje peeling na vlasy 😲 😁

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem třeba tohle léto hrozně odlehčila a prakticky se nemaluju, ale mým obrovským oblíbencem je momentálně bronzer od AVONU nebo konturovací trio od MUR, ve kterém absolutně miluju ten rozjasňovač :)

    OdpovědětVymazat
  12. Bezvadný článek! :-) Celá kolekce Tom Ford Summer Soleil je úžasná a mám v ní několik oblíbených kousků, rozjasňovač Bronze Goddess je také bezva, ale tak nějak mi přijde, že podobných a možná trochu lepších rozjasňovačů už nám ve své sbírce několik. Ani tak ale nejsem zklamaná. :-) Soft Matte Complete korektor je za to naprostý skvost. Fix + Fruity Juicy už mám téměř spotřebovaný a už si konečně musím pořídit ten fixační sprej od Clarins, nevím proč, ale ještě jsem se k tomu i přes hromady kladných ohlasů nedostala :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Ja ten Balea peeling na vlasy zháňam už niekoľko mesiacov a stále nič.. ale verím že je skvelý! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, ten peeling navlasy je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  15. Peeling na vlasy? Tak to slyším poprvé a rozhodně zkusím. Já se v létě neobejdu bez termalní vody, balzamu na rty a opalovacího přípravku od Biodermy. Beauty-by-lulu

    OdpovědětVymazat
  16. můžu říct, že jsem si pořídila vzoreček báze Too faced, že to bude pecka a oblíbenec a na jedno oko jsem dala essence, na druhé toofaced a ty stíny držely celý den úplně stejně :) Galifornii mám a je skvělá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)