pondělí 3. července 2017

Takový byl... červen 2017

Ahoj krásky! Tak jak jste si užily víkend a první prázdninové dny? Já teda moc a i když se toho v červnu stalo hodně a mám stále moc práce, tak jsem si řekla, že vás neochudím o přehled měsíce. Možná vám nějaký článek utekl nebo teď na blogy obecně nemáte dost času a raději ho trávíte někde venku :) 

Začátek měsíce jsem odstartovala s novou letní limitkou M.A.C a updatovala jsem svojí odličovací rutinu. Mohly jste si zasoutěžit o oblíbenou vůní Michael Kors a také řasenky od Clarins. Prozradila jsem vám, jak to mám s vlasovou péčí od značky Kevin Murphy, jaké produkty Becca mi vyhovují a také došlo na další vypotřebované produkty. Snažím se plnit vaše přání, aby se na blogu objevovala i levnější kosmetika, takže v červnu jste mohly vidět moje oblíbené make-upy z drogerie, novinky značky Freedom a oblíbené stíny od NYX. Kosmetická trojka byla nakonec plná propadáků, ale oblíbenci měsíce to snad trochu zachránili. Prozradila jsem vám, jak se mi líbí Morphe štětce a jaké jsou mé nejoblíbenější sypké pudry. A samozřejmě nechyběly ani klasické kosmetické novinky, kterých je kupodivu i teď v létě dost :)










LIFESTYLE

V lifestylovém okénku jsem vám ukázala nějaké úlovky z letních výprodejů, novou oblíbenou svíčku, nejrozkošnější boty i oblíbené knížky (nejen) na léto.









AKCE

Akcí bylo v plánu původně mnohem více, ale koncem měsíce už jsem časově vůbec nestíhala, tak mi toho bohužel dost uteklo. Nedá se nic dělat, blog je pořád jen koníček ve volném čase a práce má přednost :) I tak jsem ale stihla několik krásných tiskovek a uvedení novinek a moc jsem si je užila!



Jednou z akcí bylo i oficiální uvedení značky Jo Malone v Douglasu v Palladiu. Mají tam úžasný koutek plný božsky vonících parfémů, svíček i tělové péče, takže až půjdete okolo, rozhodně se stavte něco očichat :)




Avéne si připravil stylovou akci na střeše Tančícího domu a dokonale zahájil opalovací sezónu. Měli jsme možnost se dozvědět o novinkách a také o tom, že složení opalovací péče Avéne nezatěžuje podmořský život v oceánech.





Avon pochod patří mezi tradiční červnové akce a i tentokrát byl povedený. Počasí bylo úplně ukázkové a symbolické vypouštění balónků bylo opět dojemné a plné emocí.






Benefit si pro nás připravil prezentaci nového produktu jejich řady na úpravu obočí a také nám představil nové styly úpravy obočí, které můžete vyzkoušet v jejich brow barech.




A než jsem se nadála, byl červen fuč a jsou před námi další dva letní měsíce! Miluju léto a je to moje nejoblíbenější část roku, takže si jí hodlám maximálně užít a budu doufat, že zbylé měsíce nebude té práce a povinností tolik :)

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jaký článek na blogu vás nejvíce bavil a o čem byste si rády přečetly v tom následujícím :)

16 komentářů:

  1. Rendy ,keď už tu spomínaš prácu ..Veľmi by ma zaujímalo čomu sa venuješ mimo blogu. Nechcem od Teba názov firmy samozrejme ,len možno skôr odvetie :) Ak nechceš ,určite nemusíš odpovedať

    Frederika

    OdpovědětVymazat
  2. Benefit rada na obočie vyzerá perfeknte :) a supe fotky :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Ty espadrilky jsou naprosto dokonalé. Také jsem je v obchodě okukovala, ale nakonec jsem si je nevzala a teď toho lituji :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Ty botky jsou neskutečně pěkný. :-)
    Nejvíce mě bavil článek o stínech od NYX.

    OdpovědětVymazat
  5. Cosmetics_things_and_other: nechala bych to u toho, že pracuji pro jeden velký korporát :) Tématicky to nijak nesouvisí s kosmetikou ani krásou a je to úplně tématicky mimo všechno, co se děje okolo blogu :) Víc bych to nerozebírala, když se nebudeš zlobit, protože je to celkem osobní věc a mám důvod to nijak neslučovat s blogem. Děkuju za pochopení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Avon pochod je asi záslužný, ale to vypouštění balonků je pěkná prasárna. Kam asi spadnou? Vždyť je to guma, pak to někde bude 1000 let zamořovat přírodu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje beauty recenze jsou nejvic top :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mě určitě nejvíc baví lifestyle. A když bude to léto, uvítala bych nějaký "cestopis" s dovolené nebo tipy na zajímavá místa v ČR, která máš ráda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejradeji mám Doordinováno neboli spotřebovance:-) Prostě nejvíce recenzi v jednom, což mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  10. Mam velmi rada obľúbencov mesiaca a aj prepadáky 😊 ale inak si čítam každý tvoj článok 😊

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, moc se těším na srovnání masek! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)