středa 19. července 2017

SOUTĚŽ vyhraj novou DKNY Nectar Love

Tak moc jsem se těšila, až vám budu smět povědět o nové vůni z dílny DKNY. Od této značky znáte určitě jejich legendární a oblíbená "jablíčka", která minimálně jednou určitě většina z vás doma měla nebo alespoň vyzkoušela. A žhavou novinkou je vůně Nectar Love, která jak flakon i název napovídá, bude mít co dočinění s medem. 

Už první vyzkoušení předčilo má očekávání, protože jsem si říkala, že mě taková vůně možná ničím nepřekvapí a bude prvoplánově vonět medově a sladce. Omyl! Už na první přivonění jsem ucítila jemný náznak jedné mé oblíbené (a super známé a skoro až legendární) pánské voňavky. Ano, čtete dobře, ale nenechte se odradit tím, že by vůně byla pánská nebo vyloženě unisexová. Je to mix citrusových tónů, květin, vanilky a to vše po chvíli jakoby pokryje jemná medová vůně. Zní to asi zvláštně, ale vůně jsou neuvěřitelně individuální a subjektivní záležitosti. Prostě jí očichejte a schválně jestli poznáte, jakou pánskou vůni jsem v úvodu myslela :) 

A nebo si o vůni můžete rovnou zasoutěžit na konci dnešního článku!





Jak Nectar Love voní?

Dejte do vůně frézie nebo jasmín a bude jisté, že se mi bude líbit! Což je přesně i případ Nectar Love, která se mi líbila od prvního přivonění. Jak jsem už naznačila v úvodu, úplně první co cítím, je jemný závan maličko pánské citrusové vůně, což mě strašně baví a vůně tak není prvoplánově sladká, jak by se mohlo zdát. Proto si myslím, že by se mohla líbit i ženám, které samy rády třeba používají maličko více unisex vůně a vyloženě medová nebo sladká voňavka by je jinak nezaujala. Za mě je to velice povedený mix, který mne baví a dokážu si vůni představit i na jaro nebo podzim.



Hlava: žluté frézie, mandarinka, grapefruit, nektarinka

Srdce: jasmín, konvalinky, květy pomerančovníku, mirabelky

Základ: cedrové dřevo, vanilka, pižmo, včelí vosk, neroli



Moc se mi líbí i detaily v podobě včeliček, které zdobí flakon i víčko vůně





SOUTĚŽ

Pokud si chcete zasoutěžit o jednu z nových vůní DKNY Nectar Love, tak stačí jen splnit následující podmínky. Soutěžíte o celkem 3 ks vůně.


1) do komentářů pod tento článek odpovězte na otázku "Jaká barva dominuje v promo videu Nectar Love?" Video najdete ZDE na stránce www.nectarlove.cz

2) do komentáře ještě připište váš email, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat

POZOR! Všechny komentáře budou zveřejněné až po ukončení soutěže, aby někdo z vás třeba nechtěl podvádět a opsat správnou odpověď od ostatních soutěžících :) Takže prosím nepište více komentářů, nemá to cenu, stejně je při moderování smažu a soutěžní bude pouze jeden z nich :) Díky za pochopení.


Soutěž končí 23.7.2017 o půlnoci. Všechny komentáře, které splní podmínky soutěže budou poté uveřejněné a objeví se pod článkem. Vylosovaní výherci budou poté kontaktováni emailem a jejich jména budou zveřejněná v komentáři úplně na konci :)





Pokud máte jakékoliv dotazy k podmínkám soutěže nebo vám není něco jasné, kontaktujte mne prosím přímo mailem a ne skrze komentáře :) Děkuji.

127 komentářů:

  1. Ahojky, vůně DKNY mám moc ráda. Videu dominují odstíny žluté. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  2. V promo videu dominuje barva žlutá, připadá mi do odstínu podzimní barvy/západu slunci.
    sandra.luppi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, barva dominuje žlutá/zlatá. měj krásný den nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1) "Jaká barva dominuje v promo videu Nectar Love?" - žlutá

    2) maata001(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ve videu dominuje žlutá barva. polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ve videu jasně dominuje žlutá, veselá barvička.
    zde je kdyžtak muůj email: zavisova.p@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Dominuje žlutá

    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto ma velmi zaujalo. Mam rada jasmin, neroli a pomarancove kvety 😀
    V promo videu dominuje zlta farba.
    Mail: skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Dominuje tam má oblíbená barva žlutá😊😊 polakova.mariem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dúfam, že súťaž je aj pre Slovensko :)

    Povedala by som, že dominuje žltá až taká zlatá :)
    e-mail: angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy, spravna odpoveď je žlutá.
    klara.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Barva ve videu je žlutá, email: paeonia.cr(zavináč)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, ve videu dominuje žlutá barva. Šla bych ji hned někde ovonět ( popis zní hodně lákavě), ale mám týden před porodem, tak až pak..:-)
    saska.simoncicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Dominuje žlutá.
    nemcova.l@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. žlutá a zlatá :)
    solodilova.luda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Spotu dominuje žlutá barva.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Žlutá barva :)
    Va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dominuje barva žlutá až zlatá.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, dominující barvou je žlutáááá,barva připomínající nektar a také včeličky :-). Slunný den přeje Karolína karolinamotyckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, dominující barvou je žlutá, barva evokující nektar a také zbarvení včeliček. Krásný slunný den
    karolinamotyckova@seznam.cz

    (spadl mi prohlížeč, tak nevím, zda se můj komentář odeslal, případně se omlouvám za duplicitu)

    OdpovědětVymazat
  21. V promo videu dominuje podle mě žlutá s nádechem zlaté.
    Vůni popisuješ úplně krásně a moc mně nadchla 😍
    saraindruchova17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,
    Barvu ve videu úplně nedokážu specifikovat :D je to žlutá, ale taková sluníčkově žlutá, lehce zaprášená žlutá... snad mě chapes.. :D

    OdpovědětVymazat
  23. žlutá,zlatá barva. lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Žlutá barva dominuje. :-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Žluto-zlatá....mail jana.volfova.jv@ gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. žlutá/zlatá/medová :D záleží jak to člověk bere :)
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Barva žlutá. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. V promo videu dominuje zluta barva, ktera je charakteristickou barvou medu. Vune ma nadherny flakon :-) klimovakarin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Rendy, jestli koukám dobře, prakticky vidim samou žlutou :) takže žlutá. Krásné léto přeji :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ve videu dominují všechny odstíny krásně žluté 😊 Na vůni jsem hrozně zvědavá, jsem velká fanynka parfémů DKNY, ta poslední limitka s motivy NY byla úplně úžasná 😊
    milada.vachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, dominuje krasna letni, slunickova, zluta..zlata...barva ��

    OdpovědětVymazat
  32. Takova medove zlatava barva :-)
    Yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, ve videu je nejvíc taková žlutá/zlatá, jako je ta vůně.
    vlckovamarty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, řekla bych že žlutá až medová.
    agata.bohata@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. DKNY vůně miluji. Zatím má nejoblíbenější je klasické zelené ,,jablicko" :) Tato nová vůně me určitě zaujala hlavně překrásný flakonkem a celkově se těším, až budu mít možnost si ji prohlédnout na vlastní oči a čich :D

    V promo videu určitě dominuje žlutá, hořčicově žlutá barva, která se samozřejmě k létu neuvěřitelně hodí :)
    E-mail: littlethingsforem@gmail.com

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  36. Ten flakonek? Dokonalost...
    Odpověď na otazku: žlutá

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. V promo videu dominuje zlatá. 11m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Medově žlutá :-) tvůj popis mě nalákal, vypadá zajímavě. thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Rendy, v promo videu dominuje žlutá barva. :)
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ve videu dominuje žlutá barva :-)
    nguyenovaaneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Krásna žltá! Wau,z toho videa priamo cítim,ako na mňa vyžaruje tá osviežujúca medovkastá vôňa! Nikdy som vône tejto značky nevyskúšala,ale rada si zasúťažím pretože táto vôňa je instantá dávka roztomilosti a vkusu! 😍 saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Tak tohle musim jit ocuchat! Neskutecne jsi me navnadila...
    Barva ve videu je zluta a e-mail je petfruf@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  43. Ve videu dominuje žlutá barva :-)
    Vůně vypadá moc zajímavě.
    t.zilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, upoutávka je v tónu žlutých barev, které máji nádech zlaté. Krásné žluté květy frézie, která je součástí parfému, slečna ve žlutých šatech, která spatří hocha v pískově žluté a zamiluje se na první pohed. Vše končí ukryté ve flakónu, který zdobí včelky a je to prostě dokonalá Nectar Love. Pěkné léto Helena F.

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, ve videu dominuje převážně žutá, oranžová.. hodně teplé barvičky :)
    A ty včeličky jsou mega boží <3 můj email je barka.matyskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Panebože, frézie miluju, není dokonalejší vůně. V klipu dominuje žlutá barva. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Na videu dominuje žlutá (zlata) barva. eliskasillingova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Rendy, ve videu převládá žlutá barva. Můj email je hrebikh@gmail.com.

    Díky a měj se
    Hanka H.

    OdpovědětVymazat
  49. P.s. Dobré ráno, můj email je he.fischerova@gmail.com 🙂

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj Rendy, odpověď je žlutá barva :) Andrea (and.s@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  51. dominuje žlutá barva, adelaz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Žlutá. katerina-cerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Žlutááá

    Jinak na tuhle voňavou novinku jsem mooooc zvědavá ;-)

    Dadkovakaterina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. V promo videu dominuje žluto-hnědá medová barva
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ve videu dominuje medově žlutá, ze které to vypovídá i samotný název. 😊
    E-mail: kackahomolova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Krásný, né tak sluneční, ale přeci jen letní den :-D
    Ve videu dominuje medová žlutá barvička :-) Jablíčko je jedna z prvních vůni, která se mi dostala do ruky, tehdy to bylo zelené jablíčko a používala ho půlka naší rodiny :-D Později jsem chtěla vyzkoušet i něco jiného a narazila jsem v obchodě na zlaté - golden delicious a to byla pro mě osobně ještě větší pecka. Ty vůně jsou opravdu nádherné :-)
    email: svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. No, jak ji popsat... je to taková žlutá, zlatavá, prostě medová :)

    littlegem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. žlutá, barva slunce :)

    kristynacizkova94@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Tak táto vôňa aj flakón vyzerá úžasne :-)..Vo videu dominuje žltá farba :-)..ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj,myslím že barva je žlutá - medová.jana_kop@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Rendy, v promo videu dominuje žlutá/zlatá barva :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Video k nové vůni je laděné do zlaté a také žluté barvy.
    email: teri2ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Video je celé medově žluté :D januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj Rendy, ve videoklipu na tento parfém od DKNY dominuje barva žlutá- já bych ji přirovnala k barvě medové hořčice, co jsem si dovezla z Holandska, ale určitě bude vonět jinak :D :D Krásný flakonek parfému bude určitě skrývat nádhernou vůni. Od DKNY mi voní spousta parfémů, ale bohužel jsem ještě žádný neměla možnost vlastnit.
    Přeji Ti hezký zbytek dne.
    S láskou Eva
    grambalova.eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Dle očekávání žlutá :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ve videu vidím jak jinak, než medovou barvu :), možná trochu hořčičnou až žlutou. Dýchá z toho na mě léto a to se mi moc líbí. Jsem strašně zvědavá, jak voní, a moc bych si přála ji vyhrát. (verca.iltyova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  67. Ahooj, ve videu dominuje žlutá barva 😍
    Dzaja.4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj Rendy, myslim, ze je to barva medova 😊
    Neumannova.Zaneta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Ve videu dominuje žlutá barva. Můj email je beautybylulu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj Rendy, vo videu pravažuje žltá - alebo teda zlatá farba. Môj mail ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Ahojky, to je přesně ma vůně. Videu dominují barvy zlatavo,oranzove žluté. Nevim přesně jak to popsat, ale takové teple barvicky jak u složení parfému.
    Hezky den Rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Pokud me neklame zrak, tak ŽLUTÁ :-) super soutěž Rendy, vůni jasmínu miluju!! tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Rendy, vůně vypadá moc hezky, jsou tam samé složky, které mám ráda.
    V promo videu dominuje žlutá barva, od jasně žluté (okvětní lístky), medové až do béžové.
    sigelinda.mr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Ahoj Rendy, vo videu prevláda žltá farba. e-mail: celkova.katarina@gmail.com
    Pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj Rendy,
    Nectar Love dominuje žlutá barva, jinak musím říct, ze se jim reklama velmi povedla. Pokud nevyhraji, tak už vím, co si přát k narozeninám :-)
    Lucie.pitis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Jee, mam rada vune od DKNY. Musim se podivat i po teto. Ve videu prevlada zluta. hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Promo video je moc hezké a dominuje zde ŽLUTÁ barva.
    ven.zav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Barva je to Žlutá, jako letní slunce :) Kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Myslim,ze je to medova barva. buraczynska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Prevlada zluta. :) ten flakonek je opravdu krasny a zkuta je ma oblobena letni barva,protoze je vesela. DKNY mam moc rada,jeji vube mi voni snad vsechny, naposledy jsem od ni mela Pure A drop of rose.
    Nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj Rendy, v promo videu dominuje barva žlutá (pro mě teda spíš zlatá-medová). Láká mě tuto vůni vyzkoušet, tak třeba budu mít štěstí. Děkuji a hezký víkend luciasekv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj Rendy, ta barva je krásně medová (žlutá s kombinací zlaté). Přeji ti krásný víkend, s pozdravem Lucka. Email: Uradnikova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj! "Jaká barva dominuje v promo videu Nectar Love?" Je to žltá farba :)

    email: patriciatallova00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. tak samozřejmě žlutá, celej ten shot křičí léto, moc povedený (y)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Ve videu dominuje zlatavě žlutá barva. ZacharovaHana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Ve videu dominuje žlutá barva, barva medu :) O vůni si ráda zasoutěžím, protože jak je ve složení jasmín, tak je jasné, že mi bude vonět. Krásný víkend.

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj ve videu na nové DKNY Nectar Love dominuje žlutá barva :). Muj e-mail: terka2005@seznam.cz
    PS: máš parádní recenze :)

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj, ve videu dominují odstíny žluté :) . můj email je: krejbichova.daniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Ve videu dominuje krásná medově žlutá barvička. Nevím, jestli je to srozumitelné, ale připadá mi jako bych se dívala přes tekoucí med;)
    Jinak mi promo video evokuje podzim, bude to i tím, že si vždy na podzim přidávám med do čaje:)))
    zuzana.kormosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Barva žlutá, katerina.michna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Dobrý den Rendy, ve videu dominuje krásná včelí žlutá barva. Děkuji a krásné léto.
    kristynaurb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj,
    vůně vypadá suprově a podle mně se jedná o žlutou/zlatavou barvu.
    N.durkacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Ahoj, ve videu dominuje žlutá :)
    atosek15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Zlata(žlutá) podle me! ��
    Můj e-mail: tereza.barcalova1@seznam.czh

    OdpovědětVymazat
  95. V promo videu Nectar Love dominuje žlutá barva.
    Randy moc děkuji za skvělou soutěž.
    Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Videu dominuje žluta barva (nebo bych snad mela rict zlata?):). Jsi skvela, ze diky tobe muzeme vyzkouset takove veci. Snad se na me usmeje steśti.

    hladovamarta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. 1. Převládá krásná žlutá barva:)!
    2. veronikakrakesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj Rendy, barva medová, žlutooranžová 🐝
    Neumannova.Zaneta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Zlatá/žlutá (tintepka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  100. Hlavní barvou je žlutá, která se střídá v různých odstínech. Myslím že reklama se jim povedla na jedničku. 😍
    buresova.klara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Mně to přijde jako zlatá ;) farbakl@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj zlaticko. Tak dle meho to je zluta barva...snad pisi spravne. Dekuji...ze jsem se mohla zucastnit a preji Ti krasne dny. Cami. Ps.mail: dobrovodskak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj, taky se přidám a zkusím štěstí :) Ve videu hraje hlavní roli samozřejmě zlatá a žlutá barva :) Narozdíl od některých dalších vůní od téhle značky se mi moc líbí flakonek, bylo by super moci tuhle vůni vyzkoušet! Sice to v podmínkách nebylo, ale sleduji tě (delší dobu) a kontaktovat mě můžeš na mailu nicol.fleisig@gmail.com. Těším se na vyhlášení!

    OdpovědětVymazat
  104. V promo videu Nectar Love dominuje žlutá barva.
    Randy moc děkuji za skvělou soutěž.
    Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj Rendy, tak zkusím štěstí. Řekla bych, že v promo videu dominují odstíny žluté barvy, od jejich pastelových tónů až po zlaté tóny, stejné jako má včelka na jablíčku.
    Kdyby se na mě štěstí usmálo, tak email je kopecka_lucie@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Kdyby to byla "platná" barva, tak řeknu, že dominuje barva slunce :) Jinak teplá žlutá. zu.klikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Milá Rendy, nevím, jak mi mohla uniknout tato soutěž, když je ve vůni přidaná žlutá frézie, jejíž vůni zbožňuju. Tu vůni budu potřebovat ��
    1. Ve videu dominuje barva žlutá, medová až zlatá.
    2. kovacovad5687@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. ahoj, dnes som priletela z dovolenky, polnoc ešte len bude, takže stííham :):)
    Po pozretí videa sa mi zdá, že dominuje žltá (zlatá) farba.
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. 1) Dominující barvou je žlutá, téměř až taková medová, místy mi totiž přijde, že hází odlesky do oranžovo-hnědé, je ostatně stejná jako samotný parfém :)
    2) madarovakristyna99@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. V promo videu dominuje žlutá barva :-).
    sabina.her@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Vo videu dominuje žltá až zlatistá farba. :)
    iwssdr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Zlatavo žlutavá barvička �� schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Milujem zlatu farbu a preto by som rada vyskusala aj tento parfem�� tribulova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. SOUTĚŽ BYLA UKONČENA! GRATULUJI VÝHERKYNÍM NÍŽE, KTERÉ JSEM JIŽ INFORMOVALA EMAILEM :)

    mhlad - hladovamarta@gmail.com
    Petra - p.e.t@seznam.cz
    Sára - saraindruchova17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)