středa 5. července 2017

NYX novinky - HOT or NOT?

NYX nedávno přidal do své nabídky spoustu novinek a o části z nich bych vám dneska chtěla napsat něco víc. Některé jsem si velice oblíbila a jiné vám zase bohužel doporučit nemůžu, takže jestli vás zajímá které, tak určitě čtěte dál :)




Total Control Drop foundation 399 Kč - koupíte ZDE


Bohužel začnu trochu negativně, protože tyhle tekuté make-upy prostě nejsou moji oblíbenci. Od první aplikace jsem věděla, že kamarádi nebudeme a ani další zkoušení tomu nijak nepomohlo. Bohužel tyhle kapičky nejsou absolutně kompatibilní s mojí kůží. Zkoušela jsem je aplikovat prsty, houbičkou i štětcem a pokaždé vypadají příšerně - zdůrazní mi každou nedokonalost pleti (dokonce si myslím, že mi nějaké ještě přidají, i když na obličeji reálně nejsou :), vypadá to jako bych měla šupinky na tváři a prostě to vypadá děsně. Prakticky stejný efekt, jako mi dělá nový kapátkový make-up od Dermacolu, pro mě je to stejná otřesná kategorie make-upů. Za mě tedy bohužel doporučit nemůžu, make-up je pro mě absoblutně k ničemu a naopak mojí pleti spíš škodí.



Paletka stínů Lid Lingerie - 239 Kč - koupíte ZDE

Paletka matných stínů je inspirována oblíbenými tekutými rtěnkami Lip Lingerie v nude odstínech a oproti nepovedeným make-upům jsem si na ní zlepšila náladu :) Myslím, že barevně se dost povedla a bude sloužit všem, co chtějí buď celomatnou paletku nebo nějakou úplně basic, po které budou často sahat a která doplní třeba výraznější a barevnější paletky. Absolutně miluju ten šedo-fialový odstín, který nemám v žádné jiné paletce a je prostě nádherný! 



Stíny jsou trochu prášivější, což u matných verzí není nic neobvyklého. S výdrží nemám problém, stíny neblednou během dne, dobře se ztrácí a balení paletky je velice bytelné a pevné. Textura stínů je příjemná, i když musím říct, že mám o něco větší favority u paletek Urban Decay nebo the Balm (co se týče matných stínů). Nicméně ve své cenové kategorii je paletka skvělá a doporučit jí určitě můžu.




Duo Chromatic Illuminating powder - 279 Kč - koupíte ZDE

Duo chrom rozjasňovače jsou rozhodně trendy záležitost a je super, že je nabízí i levnější značky a ne jen ty dražší nebo nedostupné v naší zemi. To si myslím, že jim dost hraje do karet a přidá jim to na oblíbenosti. Jednotlivé odstíny maličko klamou, protože na první pohled vypadají úplně jinak, než když je vyzkoušíte a nanesete na tvář. Duo chrome produkty vypadají maličko jinak z různých úhlů pohledu a to je činí zajímavé a neobvyklé. Zároveň pokud vás nudí klasické zlatavé nebo champagne odstíny rozjasňovačů, tak tady si užijete třeba i netradiční modré odlesky. Rozjasňovače jsou moc pěkné, ale bohužel si musím rýpnout a říct, že se efektem třeba Extra dimension skinfinish od M.A.C nevyrovnají. Neříkám, že je to špatně a že každý chce mega odlesk na tváři, ale jen s tím počítejte a ujasněte si, co chcete víc. Pokud chcete viditelnější a silnější efekt, tak se podívejte raději po M.A.C. Pokud vám stačí decentní efekt a chcete levnější alternativu, tak pro vás bude víc NYX.

Odstín, který se mi nejvíce líbí je Snow rose, který hází růžový odlesk a přijde mi nejvíce využitelný, ze všech odstínů.




Pokusila jsem se zachytit efekt rozjasňovačů, ale je to vážně těžké :) 





Zleva odstíny: Snow rose - Twilight tint - Crushed bloom - Synthetica


Epic Ink liner - 269 Kč - koupíte ZDE

Další z produktů, který mi dost sednul, jsou oční linky ve fixu. Může za to hlavně jejich hrot, který mi připomíná linky od Kat von D. Hrot je složený z jednotlivých štětinek, které tvoří ostrý hrot, takže nehrozí, že by se roztřepil. Jsou intenzivně černé a drží bez rozmazání vážně dost dobře. Mě se maličko obtiskávají, ale to je tím, že mám dost povadlá víčka od přírody a neberu to jako jejich mínus. Obtiskávají se mi prakticky všechny linky, takže jsem si už zvykla. Ale rozhodně za sebe je doporučit můžu :)



Tekutý rozjasňovač Away we glow (Liquid Prism) - 239 Kč - koupíte ZDE

Zjišťuju, že podobný typ produktu neumím relevantně posoudit, protože ho prostě skoro nepoužívám. Tekutých rozjasňovačů mám doma jen pár a nevyužívám je úplně každý den a mám raději pudrové. Tudíž asi nejsem moc schopná posoudit tyto v rámci konkurence. Dávám je sem spíš proto, že by to někoho z vás mohlo zajímat a třeba podobné produkty rád používá :) 



Štětec Total control drop foundation brush - 599 Kč - koupíte ZDE

Štětec by měl být ideální k nanášení make-upu výše, ale bohužel v mém případě mu to nijak nepomáhá a je pořád strašný, ať ho nanesu jakkoliv, takže tohoto krasavce používám na jiné make-upy. Je vážně moc příjemný a jemný. Celkem mi sedí i jeho zkosený tvar a make-up se mi s ním nanáší vážně dobře. Jediné mínus je pro mě jeho cena, protože mi přijde dost vysoká, vzhledem ke značce, která je jinak velice budget friendly :)




Zaujala vás některá z novinek? Máte některou už samy vyzkoušenou? Máte třeba tip na váš oblíbený NYX produkt, o který se s námi můžete podělit? :)

*

15 komentářů:

  1. Mne sa najviac zapáčila práve paletka, je ozaj krásna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jedine co ma zaujalo je ten nadherny sedo-fialovy tien z paletky ocnych tienov. Neda sa kupit samostane? Taupe odtiene su moja srdcovka 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm tak Snow rose rozjasňovač vyzerá krásne a aj ostatné ma celkom nadchli :) Inak aj paletka očných tieňov vyzerá super aj keď ja som si svoju zadovážila inde, tak do nej nepôjdem ale fakt super :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, ty rozjasňovače!!! Asi jsem se zamilovala :D Mno, asi bude příští měsíc objednávka z NYXu :D

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty paletky se mi líbí jinak asi nic ..... hlavně je škoda toho makeupu ...

    OdpovědětVymazat
  6. Žádnou z novinek nemám, celkově me NYX nechává maličko chladnou, ale moc se mi líbí ta matná paletka :) Vypadá opravdu krásně :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka, rozjasňovače to vypadá naprosto perfektně! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám HD pudr a ten je fajn, z těchto novinek mě nic neláká. Ušetřím.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně paletka a rozjasňovače mě zaujaly. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne vecičky! :) NYX mám veľmi rada a naozaj má perfektne kvalitné kúsky :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujala mě ta linka ve fixu.hledam nějakou trosku levnější variantu fixu Perversion od UD.hlavne potřebuji,aby se nerozmazavala a neobtiskavala.tak uvidíme

    OdpovědětVymazat
  12. Po videu Lucky GTL jsem si hned objednala duochrome rozjasňovač, ten do růžova :). A samozřejmě v košíku přistály i jiné věci (ombre tvarenka, hd korektor, pudr, produkty na obočí), ještě jsem od NYX nic nezkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  13. Najviac ma zaujala tá paletka ale nie až tak žeby som si ju zakúpila. Toho makeupu je škoda. Chcela som ho vyskúšať

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, mě asi nejvíce zaujala ta pletka :)
    agata.bohata@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Byla jsem se na paletku podívat na Smíchově, ale bohužel jsem ji nikde nenašla, což mě mrzí, protože by se mi barevně hodně líbila. Do rozjasňovačů jsem jenom rychle sáhla a kdyby to byl typ produktu, ke kterému mě to hodně táhne, tak bych si hned nějaký pořídila, ale jelikož zrovna rozjasňovače jsou u mě velmi opomíjená kategorie a v 99% si vystačím s oblíbeným stínem, tak jsem je nechala ve stojanu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)