pátek 28. července 2017

Novinky M.A.C v akci + ukázka líčení

Krásný pátek všem! Dneska se konečně podíváme na novinky značky M.A.C, které už nějaký ten pátek testuju a na které jsem se byla podívat i přímo v prodejně, kde mě s nimi i vizážistka nalíčila. Výsledek najdete na konci článku a mezitím se na jednotlivé produkty podíváme trochu více :)



Pudr Next to nothing (Light plus) - koupíte ZDE nebo v prodejnách M.A.C

Jestli jsem do nějaké novinky nevkládala skoro žádné naděje, tak to byl právě pudr. Byl to velký omyl, to musím zpětně přiznat :) Jak jsem vám nedávno psala v článku o sypkých pudrech (ZDE), tak jsem si prakticky odvykla používat béžové/tělové pudry. Výhodou tohoto pudru je to, že obsahuje velice malé % pigmentu, takže je na tváři prakticky transparentní (i když je v nabídce několik odstínů). Proč jsem si pudr ale tolik oblíbila, i když dávám přednost sypkým transparentním pudrům? Právě sypký pudr použiju k fixaci make-upu a přes něj dám pak ještě na některé partie obličeje Next to nothing pudr. I když v pudru neuvidíte žádné viditelné rozjasňující částečky, tak pudr dokáže pleť jemně a přirozeně rozzářit a dodat jí strašně pěkný efekt. Nebude to pro každého a pokud někdo miluje ultra matný finish, tak se mu pudr líbit nebude, ale já sama jsem překvapená, jak moc se mi jeho efekt zalíbil. I když mám pleť smíšenou-mastnou, tak i přesto se mi efekt moc líbí a přijde mi, že pudr dokáže pleť decentně rozzzářit a dodat jí takový zdravý nádech. Pudr má navíc ultra jemnou texturu a na dotek je úplně heboučký a skoro až sametový.




Next to nothing Face color (Light plus) - koupíte ZDE nebo v prodejnách M.A.C


Jestli jsem si pudr zamilovala, tak u této tónované báze to mám úplně naopak. Vlastně mám trochu problém s tím, jak tento produkt definovat. Je to něco mezi tónovanou podkladovou bází a fluidním krémem, ale prakticky nic to na obličeji nezakryje a v mém případě to ani úplně neplní funkci báze. Vlastně pro podobný produkt nemám ve svém každodenním líčení tak úplně využití a myslím, že ho ocení spíše nějaký profík nebo někdo, kdo líčí třeba modelky na focení apod. Barvu jde přimíchat klidně i k vašemu oblíbenému make-upu, čímž docílíte trochu jemnějšího krycího efektu a trochu jemného projasnění obličeje, ale zcela upřímně raději použiju normálně make-up a přes něj dám Next to nothing pudr, který udělá moc pěkné efekt. Za mě tento produkt nemá v mé make-up rutině využití a myslím, že jeho kvalitu dokáže ocenit vážně spíše nějaký profík.





Štětec 141 Face fan brush - koupíte ZDE nebo v prodejnách M.A.C

Vůbec bych nevěřila, že si zrovna tento tvar štětce tak moc zamiluju. Velice hustý a syntetický štětec má tvar vějíře a je vážně skvostný k nanášení make-upu. Ale jakože fakt ultimátně skvostný a vyšoupnul teď všechny moje oblíbené flat top kabuki štětce na druhé místo! Štětec je božsky hebký a jemný a myslím, že dokud ho na make-up nevyzkoušíte, asi mi neuvěříte, jak boží je! Díky jeho tvaru se s ním snadno pracuje v okolí nosu nebo rtů. Jde ho používat i na tekuté nebo krémové textury různých líčidel, ale mě osobně k nanášení make-upu funguje prostě skvěle :)




Štětec 140 Full fan brush - koupíte ZDE nebo v prodejnách M.A.C

Druhým huňáčem chlupáčem je štětec na pudr, který má také vějířovitý tvar a nahoře je zakulacený. Je také opět neuvěřitelně hustý a jemný. K nanášení pudru je jako dělaný a pár tahy máte hned zapudrovaný celý obličej. Asi není potřeba nic víc dodávat, protože mu není co vytknout a je boží!








Řasenka Bold & bad lash - koupíte ZDE nebo v prodejnách M.A.C

Už když řasenku vezmete do ruky, tak ucítíte, že je trochu jiná. Veškeré nápisy na ní jsou totiž sametové a trochu plastické. Druhá věc, která vás nejspíš zaujme, je kartáček řasenky. Určitě každá z vás zná podobné kartáčky, které působí jako 2v1, ale ve skutečnosti je to vždy jen jeden kartáček, který většinou otočením víčka nějak více otřete nebo zmenšíte. Tohle je opravdu 2v1, protože máte klasický kartáček na horní řasy a pak pidi maličkatý kartáček na spodní řasy. Větší kartáček je trochu masivnější, ale klasický a není nějak nesmyslně pokroucený, takže za to palec nahoru. Pidi kartáček je taky klasický a maličko se zužuje u špičky. Skvěle se mi s ním líčí spodní řasy a pročesávám s ním i řasy u vnějšího koutku oka, kam se s větším kartáčkem hůře dostávám. Celkově můj dojem z řasenky je klasný a její efekt se mi na mých řasách líbí, nicméně nemůžu prohlásit, že by se řasenka dostala mezi můj top výběrek řasenek. Líbí se mi tak nějak normálně a oceňuji ten přiložený pidi kartáček, který mi přijde praktický, ale na druhou stranu dosáhnu podobného efektu řas i s levnějšími značkami řasenek.




Rollerwheel liquid liner (brown)

Oční linky, které mají tak trochu unikátní aplikátor. Minimálně jsem ho tedy zatím neviděla u žádné jiné značky, i když je asi otázkou času, než se někdo jiný "inspiruje" :) Linky mají aplikátor, který vypadá jako kráječ na pizzu. Pidi kolečko vám vystřihne perfektně rovnou linku, která bude jak podle pravítka. Což o to, pro někoho to bude rozhodně zajímavý a užitečný produkt, ale mě osobně se s tím linky nekreslí moc dobře. Uznávám, co se linek týče, nejsem ten nejšikovnější člověk na světě a mám velké mezery, co se techniky a provedení týče, ale tohle asi není produkt pro mě. Kolečkem se mi linka nevykresluje snadno a pohodlně a stále jsem správnou techniku asi úplně nevychytala. Možná je to spíš pro nějakého profíka, který s nimi bude kreslit i na jiné části obličeje nebo těla a bude se mu efekt dokonale rovné linky hodit. Pro mě na běžné využití to není, protože mi nakreslení linky trvá strašně dlouho a navíc mi přijde, že nikdy nevychytám symetrii a každá je jiná :) Plusem je ale rozhodně to, že linky bezvadně drží a během dne se nerozmazávají! Jestli si troufáte a jste zručné, tak je určitě vyzkoušejte, ale pro nás levá "kopýtka" tohle asi není úplně ideální parťák.





Dole: oční linky Rollerwheel liquid liner a Next to nothing Face color




A jak jsem vám zmiňovala už v úvodu, M.A.C mě pozval do svojí prodejny, abych si s vizážistkou všechny novinky vyzkoušela a níže uvidíte výsledek :)


 Vizážistka mi ukázala, jak s novými produkty správně pracovat a jaké jsou možnosti jejich používání. Jelikož dávám přednost krycím make-upům, rozhodly jsme se vyzkoušet bázi Next to nothing smíchanou s make-upem, protože samotná báze neposkytuje skoro žádné krytí (a to není nic pro mě :) Nakonec vše zapudrovala a použila tvářenku, jejíž odstín mě nejdřív trochu vyděsil a sama od sebe bych po ní asi nesáhla. Nakonec jsem ale z celkového výsledku byla nadšená a líčení se mi líbilo :)

POUŽITÉ PRODUKTY:

- make-up Pro longwear foundation (NC15) smíchanou s bází Next to nothing Face colour (Light plus)

- Extra dimension blush (Hushed Tone)

Extra dimension skinfinish (Beaming Blush)

- pudr Next to nothing (Light plus)

- řasenka Bold & Bad lash





Jak se novinky líbí vám? Zaujala vás některá z nich nebo jí máte už samy vyzkoušenou? :)

*

10 komentářů:

  1. Mě tentokrát novinky vůbec nezaujaly, možná ty štětce. Líčení ti moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se hrozně líbí pudr a štětce, hlavně ten menší :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pudr a štětce rozhodně zaujaly.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Me zaujala jen ta rtenka co mas na fotce :D odstin ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na pudr a rasenku jsem se těšila nejvíce, jelikož řasenka si mou pozornost vyžádala hned při prvním mrknutí :) a proč mně zaujal pudr? Nepatrim do té ultra-matno-pudrovo-finisove skupiny lidí, stačí mi malé zmatneni, jak kdyby ten sametový efekt😊 takže tak ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně me zaujal právě pudr :) Určitě ho v obchodě omrknu :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. Najviac ma zaujal makeup :) Myslím, že by mojej pleti vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nic moc mě nezaujalo, jen ty linky mi přijdou jako vtipný nápad, ale já bych se s tím asi nenamalovala.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Novinky vyzerajú super. Zaujal ma ten zváštny štetec .ň

    Letná GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)