sobota 8. července 2017

ANTI-WISHLIST aneb tohle si nekoupím

Tohle je typ článku, který mám já sama ráda, ale zároveň vím, že často některé lidi dost naštve. Ale tak to prostě bývá, když se negativně vyjádříte k něčemu, co druzí milují :) Takže prosím všechny, aby tohle nebrali jako nějaký útok na jejich oblíbené značky nebo produkty, ale jen jako takový oddechový článek a vyjádření čistě mého soukromného názoru :) Často vám píšu, jaké produkty chci vyzkoušet, co mě v kosmetickém světě zaujme a co nutně potřebuju. Koneckonců můj wishlist můžete stále online sledovat ZDE a věřte, že jeho pravidelný update je mojí radostí :)


Bohužel se ale nikomu z nás nemůže líbit všechno a jsou produkty nebo značky, které ve mě vyvolávají nechuť a rozhodně mě nelákají k nákupu či vyzkoušení. A je naprosto v pořádku, pokud kdokoliv z vás to má úplně naopak a tyto produkty miluje nebo si je sám chce koupit :) Je zbytečné kvůli tomu psát nějaké nenávistné komentáře nebo se urážet, protože jde jen o kosmetiku a ne o konec světa :) Budu moc ráda, když mi dáte vědět váš názor - jestli máme produkty na anti-wishlistu stejné nebo to máte právě úplně naopak. A případně jaké produkty nebo značky jsou na vašem anti-wishlistu a vůbec vás nelákají k vyzkoušení či nákupu? :)




Kylie cosmetics rozjasňovače Kylighter

Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je hnud od pohledu! Už jen z té fotky je vidět, jak mají ty rozjasňovače nekvalitní texturu a jak budou stát za prd (což tedy všichni příčetní světový youtubeři i potvrdili). Nemůžu si pomoct, ale z dílny této značky ještě nevyjelo nic, co bych alespoň z 10% chtěla vyzkoušet. Přijde mi to všechno laciné, šuntské a dělané jen za účelem nehorázného výdělku (na tom není samozřejmě nic špatného, ale mám pocit, že ty produkty jsou jen navoněná bída a nekvalita). Nechápu lidi, co mají jako vzor celebrity, které v životě nedokázaly nic, než se se svojí divnou rodinou ukazovat na kameru a zveřejňovat svůj soukromý život.  



KKW beauty

A když už se bavíme o této rodině, nemůžu nezmínit i nový kosmetický počin další ze sester Kardashianových. Konturovací sety vyvolaly v posledních týdnech doslova youtube válku. Jedni je vychvalují (a o těch pak jejich fandové tvrdí, že lezou Kim do zadku a chtějí se jen zviditelnit) a druzí tvrdí, že je to předražený a průměrný produkt, který má na sobě jen samolepku známé celebrity. Je mi celkem jedno, kde je pravda, ale absolutně mě produkty jako takové neberou, nelákají a opět si můžu myslet něco o tom, že chce jen někdo snadno a rychle zbohatnout na předražené věci a ne obohatit kosmetický průmysl o skvělý produkt.





Too Faced glitter bomb 

Nevím, jestli se tato paletka objeví i u nás, ale podle některých fotek i videí mě příliš nezaujala, pigmentace se mi nelíbila a myslím, že Moondust paletka od Urban Decay mi v pohodě stačí a další podobnou nepotřebuji. Obecně je teď okolo Too Faced trochu humbuk, několik slavných beauty gurus je veřejně přestalo podporovat a přijde mi, že je občas propagace TF produktů až otravná. Pořád dokola vydávají samé novinky, dokola paletky stínů, které jsou pořád podobné a ničím zajímavé, samé kolaborace a ve výsledku nic moc. Mám raději značky, které nepřichází s tolika novinkami a stojí víc za to, než značky, které to sekají jak Baťa cvičky. Máme jedinou kliku, že se počet produktů, které se u nás objeví, dost filtruje a nemáme tu úplně všechno :)




Juvia´s place the magic palette 


I když se podle všeho zdá, že tyhle paletky mají boží texturu i pigmentaci, tak se nedokážu přenést přes ty jejich obaly. Není mému srdci vůbec blízký, nelíbí se mi a spíš mě odrazuje. Já vím, že je to malicherné, ale moc dobře vím, že když se mi něco nelíbí nebo mě to netěší, tak to nerada používám a obklopuji se takovými věcmi.



OFRA


O této značce se hodně mluví, nedávno s nimi měla kolaboraci i Nikkie Tutorials, ale mě to vůbec nebere. Nelíbí se mi design produktů, nelíbí se mi jejich koncept rozjasňovačů složených z několika odstínů... prostě mě to vůbec nebere ani neláká vyzkoušet.







Štětce ala mořská panna nebo jednorožci

Nic proti jednorožcům a jiným mýtickým postavám, které mají návykovou barvu, ale co je moc, je moc. I když můžu mít jednoroční kosmetické taštičky nebo boty, tak štětce chci funkční a ideálně s klasickou černou rukojetí :) Přijde mi to ujeté, zbytečné a infantilní.





Milani Afterglow Strobelight glow powder

Vůbec nevím, jestli se tento rozjasňovač prodává i u nás, ale viděla jsem ho v tutorialu jedné zahraničné youtuberky. Už když ho dávala na tvář, jsem si říkala, jak strašně lacině vypadá. Textura pudru vypadala hrozně křídově a tak jakoby nekvalitně. Prostě když chce levná značka dělat produkt, na kterém by se podle mého názoru šetřit nemělo :) Vůbec mě neláká ho vyzkoušet a už od pohledu mě totálně odrazuje.
Clinique Crayola

Nebavily mě už jejich Chubby sticky, nezajímají mě ani jejich další pastelky na rty. Přijde mi to stále na jedno brdo a tónovaný balzám na rty člověk koupí i mnohem levněji u jiné značky.

Stila Putty highlighter

Rozjasňovač, který má konzistenci modelíny, je něco, co mě nechává absolutně chladnou. Má sice úžasné ohlasy, ale mě by strašně iritovalo něco takového používat a matlat se s tím :)


Lancome Matte shaker

Totální blbost byla už první verze a jako blbost na druhou mi přijdou i tyto nové matné verze. Bohužel musím říct, že u Lancome mě nezaujalo nic už asi dva roky a je to vážně škoda. Kdysi jsem od nich měla spoustu produktů, ale bohužel momentálně je pro mě tato značka mrtvá a nudná. Měla jsem velká očekávání, když na post kreativní ředitelky nastoupila Lisa Eldridge, ale bohužel pro mě je to obrovské zklamání, protože co novinka, to podle mě buď nepotřebná zbytečnost nebo předražená blbost. Dost mě to mrzí, ale jiné značky podle mě prostě Lancome válcují a on jim není schopen konkurovat nebo uvádět zajímavé produkty.




Pat McGrath Lust Matte trance lipstick

Jak asi víte, Pat McGrath je PANÍ vizážistka a jedna z nejlepších a nejvíce uznávaných make-up artistů na světě. Pod svým jménem tvoří i kosmetické produkty, které jsou neskutečné a člověk by občas obětoval kus vlastní ledviny, aby si je mohl koupit a mít je doma jako skvost. Bohužel ale musím říct, že její nejnovější počin, kterým jsou matné rtěnky, mě naprosto odradil. Už jen to balení mi přijde tak děsné, že bych za takovou rtěnku nedala ani 5 dolarů (natož takovou pálku, které její produkty stojí běžně). Kvalita bude asi skvělá, ale jsou věci, přes které se moje kosmetické srdce nepřenese a jedním z faktorů je třeba i ošklivé balení. I kdyby tohle byly nejlepší rtěnky na světě, vůbec by mě netěšilo je používat a mít je v kosmetické taštičce.



Carli Bybel Deluxe edition palette

Zajímavá mi nepřišla už její první paletka a tato mi přijde stejně nudná a unylá. Obecně mě Carli a její tvorba přestává bavit a jakkoliv inspirovat a přijde mi, že jí samotnou to už taky tolik nebaví. Takže ani do této paletky bych neinvestovala a nepřijde mi absolutně zajímavá.





Becca Liquid crystal gloss

Obecně musím říct, že mě trendy holografické, metalické nebo jakkoliv třpytivé a lesklé rtěnky či lesky na rty vůbec neberou. A už vůbec bych za ně neutratila několik stovek, takže současný trend mě teď nechává dost chladnou a bez zájmu :)






Myslím, že materiálu je dost i na pokračování, tak budu ráda, když mi dáte vědět, jestli vás podobný formát článků baví a mám zas někdy příště pokračovat nebo ne :)

Užijte si víkend!


29 komentářů:

  1. U spousty věcí mi mluvíš z duše, chubby stick se mi v kabelce roztekl a zlomil a byla jsem za to ráda. Lancome to samé, už dlouhé roky mě od nich nic nezaujalo, alespoň ne za tu cenu.¨
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ve všem se shoduji s tebou až na Becca Liquid crystal gloss, protože mě naopak holografické rtěnky a lesky zaujaly a líbí se mi. :-) A ano, rozhodně jsem pro pokračování tohohle článku.

    OdpovědětVymazat
  3. Obecně mě články s propadáky a s produkty co nezaujaly baví takže rozhodně pokračuj :) Co máme společné je kroucení hlavou nad rodinou Kardashian. Jinak mě nelákají ani značky jako je Chanel,Dior apod.,přijde mi že se platí hlavně za značku a přitom podobná kvalita se dá sehnat mnohem levněji :)

    OdpovědětVymazat
  4. No ja s tebou suhlasim vo vsetkom okrem Carli Bybel paletky a keby mi niekto venoval na vyskusanie Ofra tekuty ruz, tak sa neurazim 😊 Mam Carli Bybel prvu paletku a podla mna je super. Nepouzivam ziadne "farebne" ocne tiene a vyslovene neznasam paletky, kde je biela a cierna farba, pretoze su pre mna uplne zbytocne. A rozjasnovac v Carli Bybel paletke je super. Milani rozjasnovac som skusala swatch na ruku a textura bola vazne na prd.
    Budem rada za pokracvanie tohto clanku. Konecne niekto hovori veci na rovinu a bez servitky 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle typ článků/videí mě moc baví. Souhlasím snad se vším krom Juvia´s place paletek. Ty bych zkusila hrozně moc ráda, obaly mě teda taky neuchvacují, ale ani mě vyloženě neodrazují.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě budu ráda za pokračování:-) Joo, ty štětce, to je infaltilnost na entou, já od štětců chci, aby byly funkční, příjemné a dobře se s nimi pracovalo, ujetý a rádoby zajímavý design fakt mít nemusí, není nad klasiku:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Z těchto značek nic nevlastním a nějak mě to neláká. Taky nechápu ty štětce co to má za význam :D radši si koupím normální štětce a ne toto.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta paletka od Carli ni prijde naopak nadherna a jak se rika hodne muziky za malo penez :) A co me moc nelaka je treba Kat von de protoze prave tady me strasne odrazuji kycovite obaly. :D Kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja jsem podlehla too faced manii a mam doma bronzer a tvarenky. Touzila jsem po paletce, ale protoze jsem absolutni zacatecnik, mela jsem hroznou radost, kdyz jsem se dozvedela, ze se v cr bude prodavat mini paletka chocolate chip. Hned jsem si ji koupila, ale takove zklamani jsem tedy jeste nezazila. Produkt za 7stovek s kvalitou horsi nez z drogerie. Hrozna pigmentace, hrozne opadavaji a na vicku se jakoby ztraci. Kdyz to srovnam s paletkou Gabriela Salvete za 180 kc, kzerou mam doma, tak jsem dost nastvana. Hledala jsem vic info, cetla recenze na sephora.com a ted temer kazda novinka od too faced stoji za houby. Skoda jen, ze to neni mozne vratit jak v americle sephore.

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna nad jednorožčíma štetcema slintám a určo je plánuji koupit :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  11. Ty štětce jsou fakt přehnaný, komu by se to líbilo :D. Třeba Too faced mám ráda, ale chápu, že né každý je jejich fanouškem. Mě naopak neláká např. Michael Kors (kabelky, vůně atd) :).

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za tyto články, jsou super. Kdo se má v té záplavě novinek pořád vyznat, takhle se dá rovnou vyloučit něco, co za to nestojí (já sama fakt nemám oko poznat z videí konzistenci produktu).

    Zaujalo mě ale, že v minulém anti-haul jsi psala, že barevné (modré) rozjasňovače tě neberou a v minulém článku o NYX to vyznělo naopak. Tak jsem z toho trochu rozpačitá. Ale názor se mění, jen co je pravda :)

    A jsem hrozně ráda, že s těmi Juvia´s place paletkami to máš stejně. Samotnou by mě fakt lákalo je vyzkoušet, ale ten obal mě prostě hrozně odpuzuje.

    Každopádně víc takových článků, prosím!

    OdpovědětVymazat
  13. Marie Martinisková: na mém názoru na modré rozjasňovače se nic nemění, z těch NYX verzí mám nejraději ten růžový a ten modrý daruji kamarádce, protože bych ho právě nevyužila :) Jsou zajímavé a pro spoustu lidí určitě neobvyklé a je super, že je nabízí i levná značka na našem trhu, ale samozřejmě pro mě se tím nic nemění a není to odstín, co bych běžně používala :) Tak doufám, že jsem ti to trochu objasnila, protože chápu, že to mohlo vyznít rozpačitě :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak pod dnešní článek bych se mohla podepsat. Pod každou jednu položku kromě asi jedné :-) Všechny tyhle americké libůstky jdou komplet mimo mě a co se týče Lancome matných shakerů, tak ty jsem nechtěla, stejně jako ty předchozí, ale nechala jsem se nalákat a to je zase tragédie.. :-) v příštím článku s kosmetickými propadáky budou mít svoje čestné místo. Stejně jako tebe mě Lancome nechává naprosto chladnou a do stejné kategorie se poslední dobou řadí i právě Too Faced a jejich novinky, nějak to na mě začíná být až moc kýčovité... Stejně mě tak mě nechávají chladnou všechny věci Kylie i Kim, strašně moderní "Indie brands" a jednorožčí všechno. Asi jsem na to už stará ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak s týmto sa stotožnuejm skoro pri všetkom, trafila si sa presne do môjho názoru :-) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy: Díky, hned se mi svět zase točí normálně:)

    OdpovědětVymazat
  17. Za mě bych v tomhle formátu nepokračovala. Mám tvé články moc ráda, takže to, co řeknu není vůbec nic proti tobě, ale spíš obecně proti tomu formátu jako takovému - přijde mi, že články(videa) na toto téma jsou neobjektivní hate(jak můžu soudit něco, co jsem nikdy nevyzkoušela?) a mají absolutně nulovou informační hodnotu. Takže ráda si přečtu další tvoje články, ale další na toto téma rozhodně ne.

    OdpovědětVymazat
  18. Typ článku mě baví a jsem určitě pro další :) Je zajímavé si přečíst názory (i ty negativní) někoho jiného. A ikdyž jsem to nečekala, souhlasila jsem s tebou skoro ve všem! Až na značku Milani. Ale to vím, že ti není sympatické, jak se zadrhli s obaly s 90.letech. A právě na ty rozjasňovače jsem slyšela i chválu, jen jsou přirozené a ne takové ty "vypálíoči". Popravdě když jsem byla v Americe, všimla jsem si, že cenově jsou na tom stejně jak NYX a nechápu, že kolem NYX je tu takový humbuk alá parfumerková kosmetika (často právě i nezasloužený) a o Milani ani slovo. No jak říkám, že to baví číst, nic si neberu, však každý máme svůj názor a kdybychom byly stejné, byla by nuda. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hele sorry, ale tady tyhle typy článků mi přidou zbytečný. Jako já mám blog postavenej, že na něco věčně nadávám, ale vždycky k tomu mám aspoň pádné důvody.

    OdpovědětVymazat
  20. Takýto článok sa mne osobne veľmi páči. Popravde nejaké značky a produkty, ktoré tu máš ani nepoznám alebo by som to skôr povedala tak že som ich videla ale taktiež ma nezaujali. Tie štetce vyzerajú ako pre deti 😉

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle články jsou úplně v klidu, samozřejmě že je to naprosto subjektivní, ale tak o to snad jde především. Člověk se s tebou buď shodne nebo ne...navíc se často dozvím o úplně nových věcech, na který si sama udělám názor. Často to jsou fakt úlety, u kterých se i pobavím. Takže za mě ano!

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Rendy,
    tímto článkem ses mi trefila do noty. Naprosto s tebou souhlasím v hodně produktech. Také mě většina z nich vůbec neláká. Ještě bych tam za sebe přidala rtěnku ve tvaru penisu (absolutně koncept nechápu...).
    Určitě bude fajn, když jednou za čas nějaký takový článek vydáš.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  23. ty štětce jsou fakt ujeté, to bych nechtěla ani zadarmo

    OdpovědětVymazat
  24. Zajímavý článek, všechno mě taky nechává klidnou, naprostá shoda...

    OdpovědětVymazat
  25. Baví! A souhlasím..nic z toho me taky neláká.

    OdpovědětVymazat
  26. V článcích máš dost překlepů (i v tomto). Doporučuji si vždy nechat ještě článek před publikací zkontrolovat od někoho jiného. Také se mi stává, že vlastní chyby v textu nevidím a objeví je přítel 😉. To se stát může, jen na to upozorňuji.

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem rozhodně pro tyto články a myslím, že je nás valná většina :)
    Přesně tak, jako fungují wish listy věcí, které Tě zaujaly a přeješ si je nějakým způsobem získat a vyzkoušet, můžou fungovat i anti listy, na kterých můžeš zdůraznit svůj pohled na kosmetiku, která tě nezaujala a dát tak prostor k vyjádření nás ostatních, zda se ztotožňujeme či se nám to naopak líbí a objasnit, proč.
    Já určitě souhlasím s rádoby trendem kosmetiky od Kardashianových, ať je rodina jaká je, neřeším jejich osobní životy a vůbec mě o nich nic nezajímá, nezaujala mě taktéž ani jejich ''kosmetika''. Myslím, že stokrát více ocením propracovanější produkty od jiných pečlivých značek, ať už kvalitou, tak možná i cenou.
    Se štětci to mám také stejně, překombinovaná barevnost u mě nevyhrála a navíc miluju look luxusně vypadajících černých štětců. :)
    Třetí, k čemu se vyjádřím, je paleta od Too Faced, což je značka, u které mě sortiment baví, je kvalitní, ale tohle je hrůza, to mi neříkej, že by se s tím někdo nalíčil :D Každopádně chápu - sto lidí, sto chutí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)