pondělí 19. června 2017

SOUTĚŽ & novinky Freedom

Často si píšete o články s levnější a dostupnější kosmetikou z drogerie nebo od levnějších značek, tak tady máte nálož věcí a jako bonus k narozeninám blogu ještě navíc i soutěž :) 

Jak už asi možná víte, značka Freedom je dostupná jak skrze český e-shop (KLIK), tak i v prodejnách drogerií Teta. Tam je od minulého týdne navíc na stálo zlevněná až o 40%, takže je ještě o dost dostupnější a cenově výhodnější. Dneska jsem si pro vás připravila testování několika produktů a moje dojmy z nich a když vydržíte až do konce, tak si můžete zasoutěžit o poukazy na nákup produktů :)






Refily tvářenek koupíte ZDE a magnetickou paletku koupíte ZDE

Začnu s produkty, které patří obecně mezi moje nejoblíbenější vůbec - tvářenky. Vybírat můžete z 5 odstínů refilů tvářenek a myslím, že odstínově je to celkem klasika. Žádné neobvyklé nebo výrazné odstíny, u dvou bych dokonce řekla, že jsou si dost barevně podobné (01 a 02) a na tváři je mezi nimi rozdíl úplně minimální. Trochu jsem se bála pigmentace i prašnosti tvářenek, ale musím říct, že mě celkem mile překvapily. Prášení není tragické a jde to (asi taky záleží, jaký štětec použijete) a pigmentace je jemná a jde postupně vrstvit. I výdrž byla milým překvapením a i když není celodenní, vzhledem k ceně tvářenek je až obdivuhodná (z drogerie mi nikdy tolik žádná tvářenka tedy nevydržela). Musím říct, že ač jsem zásadně spíš na dražší značky tvářenek, tak tyto nejsou vůbec špatné. Pro někoho, kdo nechce tolik utrácet, tak proč ne. Mínus dávám jen za výběr odstínů, který je takový průměrný, ale třeba se časem nabídka ještě rozroste.



Jednotlivé refily jsou ve své krabičce, ze které je snadno přesunete do magnetické paletky. V případě, že žádnou nemáte nebo nechcete, tak tvářenky můžete skladovat i v krabičce (mají plastovou krytku), ale samozřejmě to po vizuální stránce není tak pěkné. V magnetické paletce drží jako přibyté a do paletky si můžete skládat jak tvářenky, tak třeba i refily stínů apod.



Dole: od zápěstí směrem dolů jsou odstíny 03 - 04 - 01 - 02 - 05





Pomáda na obočí (Ash Brown) - koupíte ZDE

Pomády na obočí patří v posledním roce až dvou mezi moje asi úplně nejoblíbenější produkty na úpravu obočí. Tato slibuje velkou pigmentaci a také odolnost vůči vodě, což můžu v obou bodech potvrdit :) Barva je opravdu dost sytá a konzistence pomády je krémová, takže dokreslení obočí jde velice snadno a rychle. Barva se z obočí nemaže a drží bez hnutí celý den. Na výběr je celkem dost odstínů, což je tady rozhodně plus. Mě osobně tato pomáda baví a vyhovuje mnohem více, než třeba slavná Anastasia Beverly Hills pomáda, které jsem se po nákupu velice rychle zbavila a kroutila hlavou nad tím, proč jí všichni tak chválí :)




Když jsem pomádu poprvé otevřela, tak jsem si říkala, že jsem sakra trochu šlápla vedle a odstín se zdál jako teplá hnědá. Díkybohu jsem si ale oddechla jakmile jsem do pomády poprvé hrábla štětečkem (levá část pomády) a "odkryla" se pravá barva :) Ash Brown je doporučená ženám s tmavě hnědou až černou barvou vlasů a dělá čest svému názvu. Je to středně hnědá s popelavým studeným nádechem, což mi vyhovuje a sama na sobě nemám ráda příliš teplé odstíny pomád nebo gelů na obočí. Textura je krémová a snadno se na štěteček nanáší. Pokus bych jí měla porovnat s jinou mou oblíbenou pomádou (Benefit Ka-Brow), tak ta je mnohem tužší a sušší konzistence a štěteček v ní musím otřít několikrát, aby se na něj barva přenesla. U této stačí jednou přetřít a textura pomády je celkově o dost měkčí a krémovější (ale někomu to třeba nemusí naopak vyhovovat). Uvidíme časem, jestli nezačne rychle vysychat, to můžu ale posoudit až třeba za půl roku. Barva na obočí výborně drží, neotírá se a tudíž dávám




Pudrová konturovací paletka se štětcem (nejsvětlejší verze) - koupíte ZDE

Konturování obličeje je pořád v kurzu a podobných paletek se objevuje čím dál tím více. Je vždycky otázkou, jestli člověk využije komplet všechny odstíny (pokud není profi vizážista a nelíčí různé další lidi) a nebo mu stačí si koupit třeba jen jeden pudr v mono balení. To musí ale posoudit každý z vás a je asi na vás, jestli chcete jednu paletku, kde je více pudrů nebo třeba rozjasňovačů, nebo mít všechno extra. Paletka je akorát pigmentovaná, barva se dá v pohodě postupně vrstvit a budovat tak intenzitu. U pudrových produktů mi to vyhovuje a nemám ráda, když si jedním tahem nanesu silnou vrstvu líčidla na tvář. Jinak kdybych měla paletku k něčemu přirovnat, tak mi přijde skoro totožná jako ta od NYX (ta má jen více odstínů). Ale jinak nanášení, výdrž i některé odstíny jsou pro mě prakticky stejné a na tváři nevidím ani necítím rozdíl.

Součástí balení je i štětec, který má spíše takovou travel-size velikost a není to pro mě úplně plnohodnotný štětec. Nevyhovuje mi ani jeho tvar a na konturování mám ráda více takové chlupaté a hustější štětce, u kterých mám pocit, že pudr rozmažou více do ztracena. Balení paletky je jinak bytelné, není to žádný rozvrzaný plasťák, u kterého hrozí, že se zlomí po pěti použitích.



Pro sebe jsem vybrala světlejší verzi kitu a barevně mi sedí. Odstíny nejsou příliš teplé, jsou matné a hlavně jich je několik a člověk si pro sebe může vybrat ten nejideálnější. Nažloutlé pudry osobně používám nejvíce z fixaci korektoru okolo očí a nefotila jsem je, protože vzhledem k mé světlé pokožce nebyly na fotce prakticky vidět. Jediný odstín, který se mi v této paletce nelíbí, je rozjasňovač, který má dost studený stříbrný nádech a to nemám ráda. Dávám přednost nazlátlým nebo narůžovělým rozjasňovačům a takto stříbřité moc nepoužívám. Plus tedy i jeho rozjasňující schopnost není žádný odvaz a myslím, že by si paletka jako celek zasloužila lepší kousek.




Paletka 6 stínů a rozjasňovače Play (5,6g) - koupíte ZDE

Možná si říkáte, že je paletka vážně dost barevná a výrazná, ale vybrala jsem si tuto verzi úplně záměrně. Nude nebo nenápadné barvy můžete sehnat všude možně a i ty celkem levné můžou být ucházející, ale na výrazné barvy to chce trochu víc odvahy.

Balení paletky se mi bohužel nelíbí a je to takové dost laciné plastové provedení. Další věc, která se mi na balení nelíbí, je velikost jednotlivých přihrádek stínů. Jsou poměrně dost úzké a uvítala bych, kdyby byly širší nebo jinak v paletce poskládané, aby se snadněji nabíraly štětcem. Aplikátor letěl do koše hned, o tom asi není třeba nic víc psát, prostě tyhle houbičky obecně na stíny nepoužívám a nevidím důvod, proč si je v paletkách nechávat.

S pigmentací to není vůbec zlé, barva je poměrně sytá, i když to chce trochu víc vrstvit a použít bázi. Stíny jsou trochu drobivější, ale nejsou křídově suché a jsou poměrně měkké a jemné. Trochu jsem se bála, že barva začne rychle blednout a není to vůbec tak zlé. Blednutí jsem začala zaznamenávat až tak po 6 hodinách, což je slušné skóre, vzhledem k ceně paletky. Paletkového fajnšmekra tohle asi na zadek neposadí a pokud máte doma stíny dražších značek, tak asi nemáte úplně potřebu kupovat paletku za pár desítek korun. Na druhou stranu ne každý chce a může utratit stovky korun za paletku stínů a pokud chcete něco cenově dostupného nebo např. na nějaké líčící experimenty, tak proč ne. V drogerii koneckonců není příliš široký výběr paletek, které by za něco stály a byly pigmentované. Poměr cena výkon je vlastně docela dost dobrý, když si vezmu, že od některých jiných značek v drogerii můžete koupit třeba paletku 4 stínů za 250 Kč (i víc) a je úplně na prd, tak tohle je vážně o dost povedenější.



Tuto paletku seženete ještě v několika dalších barevných provedeních








SOUTĚŽ

A jsme u té možná nejvíce zábavné části :) Spolu s Freedom jsme si pro vás připravili soutěž. A jistě mi dáte za pravdu, že je nejlepší si vždycky sama vybrat, tak mám pro 3 z vás připravené poukázky na 700 Kč na nákup na eshopu Freedom - KLIK

1) pod tímto článkem nechte komentář a odpovězte na otázku "Jaký je váš oblíbený produkt od Freedom nebo případně jaký vás láká vyzkoušet?" 

2) ke komentáři připište váš mail, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat


Soutěž končí 23.6.2017 o půlnoci a poté budou tři komentáře náhodně vylosovány a dotyčné následně mailem kontaktovány.

109 komentářů:

  1. Panejo, takováhle výhra....😍
    Od Freedom mám tvářenku, ale určitě vím, že nutně potřebuju tu pomádu💪
    Vím, že mají i fajn štětce, dříve jsem jich pár měla❤
    Anicka2003@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já od Freedom nic nemám, chtěla bych si pořídit magnetickou paletku a do ní nějaké refily, až je vyzkouším naživo. :)
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já bohužel zatím ještě tuto značku neprozkoumala, takže jsem nic nevyzkoušela, ale hodně mě lákají právě jejich paletky, protože jsem četla, že jsou dobře pigmentované a taky právě se mi líbí škála hnědých odstínů, které mám nejraději. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy,
    musím se lehce stydět, ale od značky Freedom jsem zatím nic nevyzkoušela. Musím uznat, že sortiment mají hodně pestrý a kvalita taky nevypadá úplně špatně. Líbí se mi hlavně tvářenky a paletky očních stínů. Určitě bych něco z toho zkusila :)

    Martina
    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc mě těší, že ti ty tvářenky stojí za vyzkoušení. Už jsem nad nimi i ostatními kousky z refilovací série rozmýšlela. Od Freedomu zatím nic nevlastním. Slevy v Tetě mě sice nalákaly, ale když jsem se tam konečně dostala, už byl stojan značně vybrakován.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, od Freedom jsem ještě nic nezkoušela, ale docela jsi mě nalákala na ty tvářenky - 04 vypadá moc pěkně. Na stíny moc nejsem, ale nezkoušela jsi od nich náhodou někdy rtěnky?
    vlckovamarty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Od Freedome mam zatim jen paletku stinu a musim souhlasit, ze drahym stinum se ve vydrzi nevyrovna, ale pigmentace je vazne super a krasne maslova... takze za me rozhodne ano :) andrea.valna at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty novinky jsou povedené, pomalu nevím, co obdivovat víc, ale asi nejvíc mně zaujala ta paletka a samozřejmě reliéfy tvářenek.
    Zatím nejoblíbenější produkt od téhle značky je paletka očních stínů, mám ji už delší dobu, ale stále mně nepřestala bavit a líčím se s ní často.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Od značky Freedom jsem zatím nic nezkoušela, lákal by mě od nich třeba nějaký rozjasňovač.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Lákají mne hlavně paletky stínů a gel na obočí. lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Upřímně - značku neznám. Ale určitě bych ráda vyzkoušela Freedom Paletku na úpravu obočí, Light-Medium.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, nejvíce mě láká pomáda na obočí a tvářenky ❤😍
    natalie.smolikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dekorativka Freedom mě nechávala docela chladnou, používala jsem MUR, ale už delší dobu pokukuju po pomádách na obočí a právě po té výrazné paletce očních stínů. Tak snad budu mít štěstí, Petra. factory123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, od Freedom mam jenom rozjasnovac a s tim jsem spokojena. Urcite bych chtela vyzkouset produkty na oboci a na rty, ale taky treba cistic na stetce. hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Rozhodně refily stínů a refily na konturování mohu doporučit. :-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné odpoledne :)
    Lákal by mě antibakteriální spray na štětce a magnetická paletka. I když pokud tak vychvaluješ pomádu, možná bych zkusila i tu!
    mich.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, teď od Freedom používám tvářenku v odstínu "true loved" a jsem s ní spokojená :-). Hodně mě láká právě pomáda na obočí a další produkty na úpravu obočí:-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Kdysi jsem od této značky měla oční stíny, ale ty mi už dávno udělala pápá :-D No,ale když se tak koukám, tak to bude asi docela zajímavé všechno :-D Já už dlouho vybírám jaká koupit přípravek na či¨štění štětců, a vidím , že tady ho mají, takže já bych se určitě rozhodla pro tenhle produkt a pak samozřejmě oční stíny, ty prostě jsou u mě na denním pořádku (skoro) :-D A dost mě zaujala paletka : Freedom Decadence paletka 20 očních stínů, Todays Tonight, myslím že k mým čokoládovým očím by perfektně seděla :-)
    Email: svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, moc ráda bych vyzkoušela refily očních stínů a tvářenek.
    tereziecernik@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Freedom znacka mi je neznama. Tim, ze jsem zacala pouzivat tvarenku, tak by me lakaly prave ty reliefy tvarenek.
    klimovakarin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Od této značky mám matné oční stíny v nude odstínech a jsem velice spokojená.Určitě mě láká zkusit rozjasňovač.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Doma mám od této značky jenom štětec, ale ráda bych vyzkoušela něco z kategorie péče, pudr nebo lak na nehty :)
    sandra.luppi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Zatím od Freedom nic nemám, ale hodně mě zaujala magnetická paletka, do které bych si namíchala nějaké tvářenky a neutrální odstíny stínů. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Láká mě matná paletka. Dochází mi Naked Basic a chtěla bych je navzájem porovnat :-).
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  25. S Freedom nemám zatím žádné zkušenosti, ale moc se mi líbí třeba paletka rtěnek naked.
    Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Od značky Freedomm mám zatím jenom jeden lak na nehty, ale jedná se o krásný neotřelý odstín, který mě baví. Rozhodně chci ale vyzkoušet tu pomádu na obočí, nejspíš si pro ni do Tety skočím :)

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, s touto značkou velké zkušenosti nemám, ale pokukuju v drogérii a na eshopu - velmi mne láká jejich paletka tvářenek:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. mna neuveritelne laka brow pomade, o ktorej pocuvam chvaly snad z kazdej strany, a na obocko si ja celkom potrpim a myslim, ze by to bola dobra vec, ktorou zacat s touto znackou :)
    mats.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj,
    tak já mám ráda ty oční stíny, které jsi tady ukazovala. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  30. pomáda na obočí! ta vypadá super
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj,
    tak bohužel jsem od značky Freedom ještě žádný produkt nevyzkoušela. Lákalo by mě vyzkoušet pomádu na obočí (na tu jsem slyšela více kladných ohlasů) a článek mě navnadil i na nějakou tu tvářenku! Budu muset v Tetě omrknout;)
    Email: vejvodovaterka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ja si delam zalusk na paletku Pro artist pad Studio to go. Rada bych jeste vyzkousela i nejaky stetec. Moc se mi libi stetec na kontury, ktery ma freedom v nabidce. Neco podobneho nemuzu v drogerii najit.
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahooj. :) Urcite bych chtela vyzkouset nejakou pomadu na oboci a bronzer. <3
    Email: katevaclavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já už strašně dlouho pokukuju po té pomádě na obočí. Nestihla jsem minulé slevy v Tetě, tak ještě čekám :) s tím štětečkem na obočí to bude super kombo:) Jinak každý den používám setting spray a ten je super :) díky za krásnou soutěž. kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Jeee, to se mi zas článek trefil do noty :) dneska jsem byla v Tetě a koupila si houbičku na makeup, štetec na korektor (už mám doma jeden štětec od freedom a jsem velmi mile překvapena!!) a pomádu na obočí. Odstín taupe a snad to konecne bude ta pravá světlá studená barva k mé platinové blond! No a zálusk mám i na tebou doporučovaný tuhý čistič na štetce. Určitě omrknu i eshop. Tato značka mě zatím jen mile překvapuje! A můj email: anka.odehnalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Rendy, od Freedom mám ráda pomádu na obočí, která je geniální a může směle konkurovat mnohem dražším produktům a potom Brush bath neboli čisticí lázeň na štetce :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj mám doma tvarenku a paletku s matnymi stíny. Rozhodne si poridim paletku větší nejlépe aby se hodila na cestování. Mas nějaké typy?
    Kabelkova13@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. pěkný večer,
    se značkou freedom zkušenost nemám, ale ráda bych vyzkoušela fixační sprej, bázi pod oční stíny a pudr se zvířecí reli=fem, který mi připomíná TOOfaced, který mám doma. Blinkovave@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj ještě jsem nic nevyzkoušela. Láká mě konturovací paletka. Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj,
    zatím mám od Freeport pouze mono stíny. Ale hned ted se pujdu kouknout na net na pomadu na obočí;) email evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Zkusila bych rozjasnovac,strobing cream nebo make-up. Diky
    mokruschova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. ahoj Rendy, od nich nemám ešte nič, ale láka ma rozjasňovač a paletka tvářenek.
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Rendy, od teto znacky zatím nic nemam ale zaujala me pomáda na obočí a stiny.
    Antolikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Môj obľúbený produkt je paletka rozjasňovačov, ktorá je nádherná! Bohužiaľ, na cesty neskladná, tak by som chcela ešte vyskúšať ich samotné rozjasňovače. A výborný produkt je gél na obočie a aj paletky sa mi za tú cenu zdajú naozaj super. Lákajú ma ešte ich štetce, tak možno sa pošťastí :)

    gabriela.miklosova@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj,
    zatím jsem od této značky nic nezkoušela, ale velice mě láká pomáda na obočí a ty tvářenky. Děkuji :)
    lucybalog5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Mám od značky Freedom několik paletek očních stínů, tvářenku, rtěnky a jsou na drogerii opravdu moc fajn. Také čistič štětců je super. Ráda bych vyzkoušela pomádu na obočí a konturovací paletku. janina.moravcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Já od Freedom nemám nic, ale v poslední době jdu všude po tvářenkách (mam vždy taková období :D ), takže bych vyzkoušela i nějakou právě od Freedom. moncinas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Od freedomu jsem nikdy poradne nic nezkousela, takze bych rada neco zkusila :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, od Freedom zatím nemám nic, ale lákají mě právě tvářenky a palety s očními stíny.
    Nemcova.l@email.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj,

    od Freedom kosmetiky mám nějaké rtěnky, které jsou celkem fajn an běžné nošení, jen tak do kabelky. Můj oblíbený produkt je paletka stínů Stunning Smokes, za málo peněz hodně muziky. Když nevím s čím se nalíčit, sáhnu po ní. Od této značky mě láká třeba gel na obočí a nebo nějaká jejich barevná paletka stínů. Také tvářenky :)

    Hezký den.

    okruhlicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Já si na interbeauty koupila freedom paletku a do ní zatím dva oční stíny. Moc ráda bych vyzkoušela další barvy a i tvářenky. :-) a kdyz mam narozky stejne jak blok, byl by to fajn darek :-D anna.cizek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Od Freedom mám moc ráda jejich rtěnky, jsou levné, v krásných odstínech a s dobrou výdrží :).
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Značka Freedom se mně vždycky nějakou záhadou vyhýbala a ještě nikdy jsem ji nezkoušela, přestože o ní vím a láká mně. Budu to muset napravit a konečně si nějaký kousek od nich pořídit, asi to bude některá z paletek očních stínů, které mají zajímavé ;-)
    ok2sbx@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, já už jsem jednou okukovala tvářenky, ale nakonec jsem žádnou nepořídila s tím, že napřed spotřebuju ty, co mám :D Takže jsem zatím bohužel nic nevyzkoušela... Lákají mě ale paletky :-)
    zuuuz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahojky Rendy,

    Od značky Freedom mám paletku očních stínů Audacious 3 a můžu říct že je super.
    Skvělá pigmentace, stíny se pěkně blendí a vydrží poměrně dlouho.
    A co mě láka vyzkoušet od této značky je rozjasňovač Brighten,mono stín 214 (vypadá jako takový ten chameleon),zamlouvá se mi také ta pomáda na obočí vypadá super a na co nesmím zapomenout také bych šla určitě do prázdné magnetické paletky.


    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. chtěla bych vyzkoušet pomádu na obočí a nějakou paletku:) moc děkuju za článek:) jana.pakanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, děkujeme za pěknou soutěž. Od freedom jsem nještě nic nezkoušela, ale láká mě například ta pomáda na obočí :-) Přeji krásný den lenka, l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Mám od Freedom paletku a jsem moc moc spokojená. Vybrala bych od této značky jinou paletku v jiných barevných kombinacích.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ešte som od tejto značky nič neskúšala, ale určite ma láka to patladlo na obočie :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Já rozhodně miluju pomádu na obočí a taktéž jí mám jako ty v odstínu ash brow. Asi po roce a půl mi končí balení a musím říct, že je opravdu parádní.
    sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Od kosmetiky Freedom mám tu nejlepší tvářenku na světě!🔝❤ Nic krásnějšího jsem na světě neviděla.💜 Hodně by se mi hodila ta pomáda na obočí, ale ještě víc se mi zamlouvají paletky.👀😍
    AnnaKovalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Od kosmetiky Freedom mám tu nejlepší tvářenku na světě!🔝❤ Nic krásnějšího jsem na tvář neviděla.💜 Hodně by se mi hodila ta pomáda na obočí, ale ještě víc se mi zamlouvají paletky stínů.👀😍
    AnnaKovalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Od zn. Freedom nemám zatím nic. Pokukuji po pomádě na obočí a tvářenkách.
    evamagdalena@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj, zaujala mě paletka na konturování. Pomády od Freedom jsou super, nedávno jsem si jednu objednala, bohužel ve špatném odstínu, ale mám v plánu to napravit a koupit si jiný a snad už vyhovující odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  65. Pomáda na obočí a duo na obočí jsou mými každodenními pomocníky! :)
    Little-cosmetic-corner@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Kosmetiku Freedom mám podobně jako Make-up revolution vážně moc ráda. Kvalitou produktů převyšuje jejich cenu, která je více než příznivá :) Nejraději mám trio rozjasňovač - tvářenka - bronzer, kde už dřu o dno, což je u mě s pudrovými produkty co říct :)
    A velmi mě lákají vyzkoušet paletky Pro Decadence!
    (lvikus@volny.cz)

    OdpovědětVymazat
  67. ahoj , laka ma konturovacia paletka a duo na obocie :) n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  68. Od freedomu mám ráda rtěnky a malé paletky. Rtěnky jsou super konzistencí a že mi nevysušují rty...sice se za chvíli ze rtů ztratí, ale nedělá mi problém si ji znovu na rty nanést. A malé paletky mají skvělou pigmentaci a skvěle se hodí na cestování. A z věcích, které nemám se mi hodně líbí paletky Pro Artist Pad a kdybych vyhrála, tak bych si nejspíš jednu pořídila.

    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj. Díky za krásnou soutěž.
    Můj nejoblíbenější produkt Freedom jsou paletky očních stínů. Mám jich několik a za ty peníze jsem s kvalitou hoooodně spokojená. Jako ano, práší při nanášení, ale s pigmentací jsem spokojená, když dám bázi, tak i s výdrží, široký výběr barev.... No prostě za mě ano.

    Co mě láká je pomáda na obočí. Evokuje mi obalem i konzistencí Pupa pomádu, kterou jsem si oblíbila. Říkám si, že zkusím Freedom. Ale zatím na to nedošlo.
    A líbí se mi taky refil systém.

    OdpovědětVymazat
  70. Laka me duo na obočí.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ja by som hrozne chcela vyskúšať fixačný matujúci sprej a kúpeľ pre štetce :-)
    horbendy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Zatím jsem nic nezkoušela ale nalákala jsi mě tvářenkami :)
    zu.klikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Rendy :)
    já mám zálusk zrovna na dva produkty, které jsi v dnešním článku ukázala - a to na pomádu na obočí, a pak na tu konturovací paletku. Plus mě zajímají i jejich klasické paletky očních stínů :)
    kali.petra(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Od Freedom miluju tvářenku v odst. True Loved a čistič na štětce v kelímku - tak krááásně voní!
    domisek1984@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Nedávno jsem si vzala jednu rtěnku do oranžova, miluju jí a v poslední době jí nosím pořád, je to barva mého letošního léta.. ;-)
    nikolavondrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Zatím od této značky nic nemám, ale zaujala mě ta pomáda na obočí. Momentálně si ho dělám dermacol pudrovým stínem, který je taky voděodolný, ale práce s ním není tak precizní.
    davidova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Chtěla bych vyzkoušet tento bronzer https://www.freedommakeup.cz/produkty/freedom-bronzer-warm-lights/ :) Prý je skvělý :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj, skvělá soutěž i článek. Freedom značku mám moc ráda. Vyzkoušela jsem paketku tvařenek je skvělá. Je tam rozjasňovač tvarenky a bronzer. Na cestování ideální. Vyzkouset bych chtela paletku očních stínů.
    katka.smelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Od Freedomu toho moc nemám, ale z toho co mám tak asi barevná paletka očních stínů, jinak by mě lákala konturovací paletka a ta pomáda na obočí.
    email: somethingbykate@seznam.cz

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  80. O této kosmetice slýchám už dlouho, ale zatím nebyla možnost nic vyzkoušet. Ale vypadá fakt luxusně :) Hned bych si objednala Freedom Pro Contour - paleta na kontury obličeje, FREEDOM Bronzed Professional - bronzující pudr a určitě i nějakou rtěnku. Bez té teď nevytáhnu paty z domu :) mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Od Freedom bych chtěla vyzkoušet pomádu na obočí a oční stíny, já bych vybírala nude odstíny :-) také ta konturovací paletka nevypadá vůbec špatně :-)
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Od freedom mam len rúže a linku. Linka je dobrá, ale rúže sú fakt nič moc. Skôr som objednávala Makeup Revolution ako Freedom ale aj tak by som gél na obočie rada vyskúšala alebo kontúrovaciu paletku :).

    lavanduladiarybytatiana@gmail.com
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj Rendy, prozatím jsem bohužel neměla to štěstí od nich něco vyzkoušet :-(. Kdybych ale to štěstí měla, určitě bych ráda vyzkoušela tvářenky :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Wauu super zatím jsem od značky Freedom vyzkoušela pouze jednu rtěnku a byla jsem spokojená. Určitě se chystám pořídit si i nějaký jiný produkt. Asi nejvíce mě láká pomáda na obočí, jelikož mám jedno obočí rozseklé a stíny mi v tom úseku nechtějí držet. Také bych chtěla zkusit jejich štětce. Děkuji za příležitost.
    Přeji krásný den
    Baruš

    barbora.hanzlova@humanitas.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Od Freedom mě lákají vyzkoušet paletky očních stínů.
    pavlikova.anezka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Určo gel na obočí, rozjasňovače-bronzer a jestli mají nějaké dlouhotrvající rtěnky. kyks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. velmi by som chcela vyskúšať práve tú paletku na kontúrovanie :)
    buddy.efka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj,
    od freedom kosmetiky jsem měla čistič na štětce - který stále nekupuji a několik paletek. Hodně mě teď láká jejich pomáda na obočí, takže jen co zjistím jaký mám odstín půjdu do ní :). g.dvorakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Od freedom znacky mam take tu pomadu a musim rict, ze je skvela! Krasne se s ni pracuje... S vydrzi tolik nesouhlasim, ale jinak spokojenost. Za par korun skvela volba.
    Nikola.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj, bezva recenze :-) Já zatim od Freedom nic nemam, ale laka me.nejaka barevna paletka, stetce a mydlo na cisteni stetcu :-) lucinkka.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj, láká mě více věcí, ale v poslední době jsem dost tvářenková, otázka, je který odstín mi od nich ještě chybí, takže bych brala asi štětce nebo stíny. Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj, moc pěkný článek. Sice nemohu porovnávat s dražšími produkty jako Urban decay nebo Too faced, jelikož je to nad mé finanční hranice, ale Freedom jsem si naprosto zamilovala. Dozvěděla jsem se o ní skrze jednu nadšenou recenzi na youtube Měla jsem už paletky od různých drogerkových značek, Essence, Loreal, Catrice apod, ale nikdy jsem nebyla tak spokojena jako se značkou Freedom. Koupenou mám na zkoušku paletku  6 očních stínů a rozjasňovače, Stunning Rose-naprosto skvostná pigmentace, nepráší moc a výdrž, nad tou žasnu do teď, jelikož jsem ji měla na koncertě a držela jak natetována (líčení v 16:30, odlíčení v 18:00 zhruba po spánku další den) a štětce na pudr a blendění, které jsou úplně jemňounké. Nyní se chystám pořídit si i větší paletku s více barvičkami a další štětce s koupelí na štětce. Můj mail je : tereza.renak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Od Freedom doma ještě nic nemám, ale láká mě pomáda na obočí a jejich rozjasňovače :)
    vyhnalova.hana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Ahoj, moji snoubenku 8-) láká " Freedom Paletka 12 očních stínů, Audacious mattes " ... Co bych pro ní neudělal :-) mail: gereg.lucas@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj, od teto znacky nic nemam ale slysela jsem o ni, libi se mi jejich paletky ci tvarenky
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj, můj olíbený produkt jsou od nich rtěnky a chtěla bych asi určitě vyzkoušet paletky :)

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj:).
    Strašně moc chci vyzkoušet tuhle: https://www.freedommakeup.cz/produkty/freedom-pro-paletka-tvarenek-bronze-and-baked/ paletku. Dneska jsem na ní koukala v obchodě, ale nechtěla jsem tolik utrácet. Ale byla jsem z ní nadšená, je fakt super! Nádherná a zajímavá a ta pigmentace.
    A druhý produkt bych hrozně chtěla vyzkoušet: https://www.freedommakeup.cz/produkty/freedom-pro-fixacni-sprej-na-liceni/.
    Jinak od Freedom mám paletku stínu a pecka. Cena, kvalita, gramáž. Prostě paráda:)!
    veronikakrakesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj. Najviac ma zaujala tá paletka čo ju máš v článku 😊 skvele farby teraz na leto. Inak mám od tejto značky skúsenosť jedine s rúžom 😊
    Zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Ahoj, zatím jsem od této značky nic nevyzkoušela. Docela bych chtěla zkusit konturovací paletku :-) Hezké léto, Ivča... drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Já mám nejradši od Freedom tvářenky, který jsou vážně super, mám doma asi tři odstíny a pecka. A myslím si, že dělají i docela dobré rtěnky, v poměru cena kvalita mají určitě palec nahoru. Vlastním i jednu paletku očních stínů a ty jsou tak padesát na padesát, některé odstíny jsou boží, z jiných tak nadšená nejsem.

    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj :-) Já od Freedom vlastním pěknou sbírku rtěnek (jsou levné a skvělé na denní nošení �� ❤) a do budoucna plánuji vyzkoušet nějakou paletku stínů :-)
    elwynka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj Rendy. Prozatím jsem tuto značku nezkoušela, nechodím vůbec do Tety, ale lákala by mě paletka na nějaké experimenty. Můj mail je doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Od freedomumám blending brush a je super a pak tvářenku, kterou taky miluju. momentálněmě láká konturovací paletka, protože sem objevila, že mě to moc baví a arzenál mám omezený :( :D

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Chci vyzkoušet pomády prý jsou podobné těm od ABH :) thenightwithyou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Mám zatím jen jednu paletku, kterou používám a jsem docela spokojená. Chtěla bych vyzkoušet další paletky☺ ( anezkakrejcova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Miluji jejich tvarenky! Za 50 korun dostanete skvěle pigmentovany produkt s celodenní vydrží. Vlastním sice teprve dvě, avšak mám v plánu svou sbírku rozšířit. ��

    OdpovědětVymazat
  107. Ten gel na obočí mám v odstínu Dark Blonde a je to úžasná studená barva a miluju ho už snad rok a půl (? možná dva roky). A pak mám pár věcí od Freedom, ale nevím proč, vždycky u té značky váhám. Nějak ve mě nevzbuzuje tolik důvěry. Asi tím, že patří k Make Up Revolution a co od nich mám, to je propadák. Ale je pravda, že Freedom celkově v blogosféře bloguje. :) Hezká recenze, z tvářenek mě nejvíc okouzlila jednička. No nic, ach jo... Chtělo by to zase obohatit sbírku :D eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  109. SOUTĚŽ BYLA UKONČENA! Poukazy získávají tyto vylosované čtenářky:

    Lenka Špryslová - Ztracena.v.Praze - Libuška Křížová

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)