pátek 30. června 2017

Novinky a nákupy červen-červenec

I když jsem si říkala, že okurková sezóna začne s prvními letními dny a já vám nebudu mít co ukazovat, kosmetických novinek se přesto našlo dost :) Takže třikrát hurá a pojďme se podívat, co se v obchodech objevilo nebo během léta ještě objeví.


Clarins během srpna uvede novou řadu pleťových masek a máte se vážně na co těšit! Moje pleť si je zamilovala okamžitě a určitě o nich neslyšíte naposledy! Zelená s jílem pleť čistí, modrá hydratuje a žlutá vyživuje.



Jo Malone je značka luxusních parfémů, svíček a tělové kosmetiky a konečně už je asi měsíc dostupná i u nás. Jejich boží koutek najdete v parfumerii Douglas v Palladiu. Až půjdete příště okolo, rozhodně se tam zastavte!




Privátní značka DM drogerie Balea má v sortimentu spoustu novinek. Například mýdlo na ruce s vůní bezu a třešní, fixační sprej, voňavý jar, melounový peeling nebo objemový pudr na vlasy.


Oribe je značka luxusních a skvělých přípravků na vlasy a nově v jejich sortimentu najdete i olej na vlasy a tělo z ikonické řady Cote d´Azur.



Dermacol opět přišel s kolekcí neonkových laků na nehty, které jsou už taková každoroční klasika. Líbí se mi to, že mají maličké balení, protože minimálně pro mě je to jen taková sezónní záležitost a podobné laky nepotřebuju mít v mega balení. Laky doporučuji používat s topcoatem, aby se lak trochu vytvrdil, protože sám o sobě je na nehtech docela křehký a snadno se z nehtů olupuje.



Druhou novinkou je odlakovač na nehty bez zápachu. Když jsem novinku viděla, tak jsem vážně zajásala, protože nemám ráda zápach, který většina odlakovačů zanechává. Bohužel ale absence zápachu je jediné pozitivum na tomto odlakovači. Svojí funkci ale skoro neplní a odlakovat s ním cokoliv je nadlidský výkon! Než se vám podaří odlakovat jeden nehet, tak už saháte po klasickém "smradlavém" odkalovači, protože vám dojde trpělivost. Navíc je odlakovač i děsně mastný a jeho používání je pro mě očistec, takže bohužel velké zklamání.



Tekuté voděodolné rtěnky LaSplash můžete znát zejména od zahraničních blogerek a u nás je teď nově nabízí eshop Pink Dot. Nabídka odstínů je opravdu neskutečně pestrá a široká!



Lush si připravil dvě novinky a první z nich je gurmánské mýdlo Olive Tree s olivovým olejem a zelenými olivami. Druhou novinkou je koupelová bomba Think Pink, která byla inspirována Aundrey Hepburn.



Benefit je svými produkty na obočí proslulý a brzy do své rodiny přivítá novou paletku pudrových stínů na úpravu obočí. Pokud vám doteď v nabídce pudrový produkt chyběl, tak teď už budete nejspíše spokojené. K dostání bude ve 3 odstínech (1,3 a 5).



Herbacin je jedna z nejstarších přírodních značek v Německu a nově je teď dostupná i u nás. Najdete jí v drogeriích Rossmann a na eshopu lékárny Dr.Max.



Dove přichází se spoustou novinek a jednou z těch, co mě osobně zaujaly, jsou jejich sprchové pěny. A také by vás mohlo zajímat, že v sortimentu najdete deodorant bez jakékoliv parfemace.



Všímáte si, jak jsou ponožkové masky na nohy v poslední době populární? I Lirene s jednou takovou přišel a v jednom balení najdete dvě fáze - peeling a masku na nohy. Druhou novinkou v jejich sortimentu je samoopalovací pěna na obličej a tělo.



Maybelline má mezi novinkami hned několik nováčků. Kromě perleťových rtěnek, které si mou náklonost zrovna nezískaly, najdete novou paletku stínů a taky řasenku. Tu zatím miluju nejvíc ze všech novinek a určitě vám o ní brzy napíšu víc :)



I když kartáček nové řasenky vypadá divně, tak přesně takové kartáčky mi vyhovují. Podobný má jedna řasenka Loreal (ach já a názvy řasenek), kterou mám vážně ráda. I když na to kartáček nevypadá, tak úžasně řasy prodlouží a rozčeše :)

Pupa si pro nás na léto přichystala novou hydratační masku a olejový odličovací balzám, na který se extrémně těším. Plus mají i nové plátýnkové hydratační masky, které jsem přihodila do košíku, kde mám ostatní masky do pokračování testování.




Ziaja a její letní novinky voní po tropickém kokosu. V kolekci najdete tělový peeling, tělový balzám a krémové mýdlo.


Tak která z novinek vás tentokrát zaujala nejvíce? Zajímáte se o ně i během léta nebo už máte nastavený prázdninový režim a o tohle se začnete zajímat až na konci léta? :)

*

21 komentářů:

  1. Ahoj Rendy,
    Jo Malone mě vždycky tak nějak fascinovalo a ráda bych jednou měla doma nějaký skvělý parfém :) Co se mi vždycky líbí tak novinky a limitky od Balei, většinou je fakt umí - jak obaly tak i vůně a produkt celkově :) Co mě ještě zaujalo, tak deodorant bez zápachu, což je podle mě úplně super, alespoň se nepřebíjí deodorant a parfém :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Toho je, libi se mi snad vse. Hlavne barevne novinky v DM, Ziaja, Dove a masky Clarins.

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, tak to je naozaj veľa kozmetiky! :) Ja by som takéto nákupy zas prirovnala k oblečeniu :D Ale niektoré výrobky ako napríklad odlakovač Dermacol alebo niektoré z Balea výrobkov mám aj ja doma a som s nimi spokojná :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Já si s kosmetikou a potažmo nákupy nedávám pohov ani v létě, takže asi tak:-D Ten Dermacol odlakovač jsem chtěla vyzkoušet, protože ten jejich fialový mám moc ráda, ale asi to nechám plavat. Za to se mi líbí dm novinky, některé z nich už mám i koupené, pak novinky od Dove a Ziaja, hlavně ten cukrový peeling by se mi zamlouval:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento článok je plný veci o ktorych som ešte ani nepočula 😁 Najviac chcem vyskúšať tie tekuté rúže. Už dlhšiu dobu vidím fotky na instagrame týchto rúžov a páčia sa mi stále viac a viac.

    OdpovědětVymazat
  6. Typický zápach odlakovače je zároveň znakem organického rozpouštědla (dimethylketon či jiné), které obsahuje, a většinou organika takto typicky zapáchá a nedá se nijak zakamuflovat. Takže jestli ten odlakovač ji neobsahuje, tak nesmrdí ale logicky ani neplní svou funkci.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, teď jsem si našla složení toho odlakovače a neobsahuje aceton=dimethylketon. Takže proto je úplně k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Balea mě docela zaujala a Dove jsem zrovna dneska doskládavala v drogerce:-D (dělám tam brigádu) Teď toho má fakt hodně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. jej, tak některé značky opět vůbec neznám. A budu muset vyzkoušet olivové mýdlo od lushe, jestli je tak skvělé, jak pravé řecké, které si vozím z dovolených

    OdpovědětVymazat
  10. Já se také vždy "bojím" že nebudu mít o čem v nákupech psát, nicméně se moje obavy zatím nenaplňují :-) Zajímavě vypadají ty masky Clarins, pořád si říkám, že bych jejich péči měla otestovat víc, ale nějak na to pořád nedošlo :-) Btw pěkná nálož kosmetiky - na to že si měla strach, že nebudeš mít o čem psát :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Ziaja novinky teda vypadají naprosto skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvice me zaujaly letni novinky od znacky Ziaja. Novinek neni nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ani neviem, čo sa mi páči najviac. Ale milujem kokos, takže asi teda letné novinky od Ziaja ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc mě asi zaujaly masky od Clarins, a líbí se mi i paletka na obočí od Benefitu, mám ráda stíny na obočí :) Krásně vypadá i řada od Ziajy, kokosovou vůni miluju, po té se asi kouknu první :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mne sa najviac páčia tie neonky od Dermacolu. Perfektné na leto. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  16. Mně zajímají kosmetické novinky neustále :) A z výše uvedených mě zaujala Maybelline řasenka a novinky Ziaja.

    OdpovědětVymazat
  17. Novinka na obočí od Benefitu me moc láká :) Určitě pak napiš recenzi na tento produkt :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  18. neskutečně se těším až se dostanu do Prahy a osahám a hlavně očuchám si Jo Malone

    OdpovědětVymazat
  19. Ty masky vypadaji obstojne 😊 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Novinky vypadají krásně, ale přiznám se, že tohle léto mám nějak moc jiných starostí, že jde kosmetika stranou, snad se to v září zlepší:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, tento článek je úžasný, díky tomu vím o všech novinkách :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)