čtvrtek 1. června 2017

M.A.C Fruity Juicy kolekce

Jestli pravidelně sledujete limitované kolekce M.A.C, tak vám nejspíš neunikla tato šťavnatá a letní s názvem Fruity Juicy! Online na českém eshopu už je dostupná (a bohužel některé položky již vyprodané), ale do prodejen M.A.C se dostává právě dneska a tak jsem si říkala, že vám o ní prostě chci něco napsat. Myslím, že je vážně dost povedená, takže si myslím, že po některých produktech se jen zapráší :) 

Takže jako vždycky - pokud se vám něco líbí, neváhejte a nečekejte, protože to může být rychle pryč :) Doufám, že stihnu ulovit ještě Fix+, který má vážně nejhezčí balení ever! Obecně se balení této kolekce neskutečně povedlo a jestli nějaký obal nahlas křičí "léto, tropy a dovolená", tak právě tento :) Mix exotických květin a tropického ovoce je prostě vizuálně moc pěkný.



Produkty mám doma chviličku, takže nemůžu zatím tolik zhodnotit, ale rtěnky i lesky mám už lety osvědčené, takže tam není co řešit :) Paletky stínů jsou výborně pigmentované a stihla jsem vyzkoušet tu zelenou verzi a stíny mi vydržely bez blednutí až do večera, takže za mě zatím spokojenost a uvidíme, jak si poradí v tropických vedrech :) Chtěla jsem vám ukázat alespoň swatche produktů, takže to neberte jako recenzi, jen takové nalákání na kolekci :)


V kolekci najdete 4 odstíny rtěnek. Tato je v odstínu Love At First Bite a finishi Amplifed (který je můj asi nejoblíbenější ze všech). Je to zářivá růžovka, která bude vypadat úžasně i na opálení pleti! Musím se trochu víc vystavit sluníčku a chytnout lepší barvu, než má běžná zeď, aby ta barva byla ještě dokonalejší :)



Lesky Cremesheen glass najdete též ve 4 odstínech a tento má název Cha-cha-cha



dole: rtěnka - lesk



Paletky stínů jsou strašně rozkošné, protože jsou maličké a tenké, takže ideální na cesty nebo do kabelky. Balení je vážně roztomilé a ten potisk je prostě top :)



Mému srdci je barevně bližší paletka s názvem Love in the Glades. Pro někoho to možná nejsou typicky letní odstíny, ale to mi vůbec nevadí :) Kombinace nazelenalých, šedivých a hnědých odstínů se mi moc líbí a rozhodně ji využiju po celý rok.



Barevně je paletka inspirovaná tropickým lesem a obsahuje tyto odstíny:

Grey Stroke - bílo-šedá

Cumulus -  ledově hnědá

Bye Bye Bahamas - světlá čokoládová s perletí

Palm Leaves -  šedo-zelená

Neoprene Green - ledová smaragdová

Russian Blue - tmavě modro-šedá



O něco divočejší a zářivější je pak paletka s názvem Fruit a la la.




Druhá paletka obsahuje béžové, červené a oranžové odstíny, které jsou inspirované západem slunce a paletka obsahuje tyto odstíny:


Glamour Light - tělová béžová

Soleil, So Lovely - šedo-béžová

¡Arriba! - korálová s nádechem do bronzova

Carnal Charm - tmavá oranžovo-červená

Fuchsia Fury - zářivě růžová

Cocktail Black - tmavá hnědo-šedá s perletí





Co v kolekci ještě najdete? Kromě bronzerů, štětců, Lustre drops rozjasňujících kapek najdete v kolekci třeba i krásnou kosmetickou taštičku s potiskem tropického ovoce.

Hybrid mezi bronzerem a rozjasňovačem je Pearlmatte face powder s nááádherným reliéfem květin. 





Jestli milujete FIX +, tak tuhle tropickou verzi si nenechte ujít! Měl by i tropicky vonět a evokovat dovolenou někde u moře :)






Jak se vám tato kolekce líbí? Zaujalo vás z ní něco a plánujete si něco pořídit? :)

*

28 komentářů:

  1. Ty obaly jsou naprosto dokonalé! :) A velmi mne zaujaly ty rtěnky a lesky na rty...
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  2. Celkom podarena kolekcia, ale nic z nej neplanujem 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá, že jsem se zamilovala do toho bronzeru!😁 Achjo... Achjo.... proč mi tohle děláš? 😫😂

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada naprosto skvele a asi jednu tu rtenku bych potrebovala 😍 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Bože, to je nááádhera, viac sa k tomu ani povedať nedá! Rúž je skrátka dokonalý, pre mňa ako stvorený, a tie obaly!!!! :D No, asi omrknem pri najbližšej návšteve MACu :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Ty obaly jsou dokonalost, asi budu nutně potřebovat ten bronzer/rozjasňovač:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ta je dokonalá, hlavně ty rtěnky. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, to vypadá úžasně!

    thatismylifeandblog.blogspot.cz by-A-

    OdpovědětVymazat
  9. Ty paletky mě lákají k tomu, dát stínům od MAC ještě jednu šanci. :))

    www.nellines.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mě tedy na první pohled dostala paletka Fruit a la la, ty barvičky jsou dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se moc líbí ten bronzer, vypadá úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Rendy,
    tato kolekce se MACu opravdu povedla! Vyloženě letní, šťavnaté barvičky. Nejraději bych celou kolekci měla doma :) Asi není nic, co by se mi nelíbilo a to se mi stane málo kdy. Obaly se taky povedly, ale ty MAC umí :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Kolekce vypada moc hezky, lákal by me rozjasnovac.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Rendy, opět krásně nafoceno a sepsáno :o) Vyloženě jsi mě nahlodala na paletku Love in the Glades, je dokonalá, tyhle odstíny miluji a perfektně ladí k mým šedým očím :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Obaly vypadají naprosto úžasně, nejvíce se mi líbí paletky očních stínů. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Obaly jsou nádherné, ale nic z toho mít nemusím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Pravidelně nesleduji, ale kolekce je pecka <3

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  18. no tak ty obaly jsou dokonalé, už kvůli nim si snad budu muset něco pořídit :-D

    OdpovědětVymazat
  19. strašně moc se mi líbí zpracování obalů...prostě tropicana a ten název...fruity juicy...prostě to sedí! a určitě bych si pár věcí ráda odnesla

    OdpovědětVymazat
  20. Obaly nádhera, ale produkty nejsou nic pro mě. Z platek bych si vybrala tak dva odstíny a rtěnky, nic zázračného - na druhou stranu co pořád vymýšlet. Čekala bych nějakou super extra tvářenku, škoda.

    OdpovědětVymazat
  21. Trošku divočina, ale proč ne. Někomu určitě padne tahle limitka do noty.

    OdpovědětVymazat
  22. Chtěla jsem si na léto pořídit právě rtěnku v odstínu Love At First Bite (na swatchích je nádherná), zářivku, která mě trochu odpoutá od nude rtěnek, ale na eshopu už je bohužel vyprodaná. :(

    OdpovědětVymazat
  23. Táto kolekcia vyzerá vážne krásne. Najviac ma zaujala paletka Fruit a la la.

    OdpovědětVymazat
  24. Pořídila jsem si ten Fix+, protože ten obal <3 má sice vonět kokosově, což moc nemusím, ale není to tak hrozné, je to spíš taková tropická vůně...

    OdpovědětVymazat
  25. tak jsem byla okouknout kolekci na živo a beru zpět, lesk nebo rtěnku bych si klidně pořídila páč po testu mají skvělou výdrž :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, krásná kolekce a ty paletky!!!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)