pondělí 26. června 2017

Beauty oblíbenci - červen 2017

Mám pocit, že v těch aktuálních vedrech je těžké cokoliv vytvářet. Člověku se nic nechce a vážně teď nastolím na blogu asi trochu víc prázdninový režim :) Myslím, že je ten správný čas trochu víc lenošit a užívat si sluníčka a toho nejlepšího období roku :) Moje letní lenost souvisela i s přípravou dnešního článku, protože jak si můžete všimnout, fotky jsou maličko barevně odlišné. Bylo to tím, že jsem je fotila v rozmezí asi třech hodin a dost se mezitím měnilo světlo :) Tak mi to odpusťte, protože jsem ráda, že jsem byla schopná to vůbec dodělat a podělit se s vámi o svoje oblíbence za uplynulý měsíc :) Tak si je užijte a dejte mi určitě vědět, jak jste na tom teď vy :)



Silně krycí make-upy jsem zavřela na léto do šupíku a dala přednost těm maličko lehčím, jako je např. ten od Estée Lauder. Když se náhodou stane, že potřebuju mít jistotu, že mi make-up vydrží celý den v bezvadném stavu a nezničí ho ani vysoké teploty, tak sáhnu po tom od MUFE. Z korektorů mě teď nejvíc baví používat hydratační a po kokosu vonící Too Faced a u bází jsem se teď trochu vykašlala na super matný efekt a dávám šanci těm rozjasňujícím.


Make Up For Ever Ultra HD make-up - Estée Lauder Double Wear light - Too Faced Born this way korektor - Smashbox Photo finish Radiance podkladová báze




Nádherné duo od Toma Forda tady nevidíte poprvé, takže asi není třeba nic dodávat, je prostě nádherné a už několikátý měsíc se drží na špici mých oblíbenců. To samé platí i o bronzeru MUFE, který tedy používám o dost déle, ale stále vypadá, jak kdybych ho včera vyndala z krabičky. Tyhle zapečené gelové textury jsou prostě neskutečné a vydrží vám věky! A celkem nový je rozjasňovač od NYX, který má moc pěkný odstín, ale víc vám o něm napíšu až v novinkách, které se budou týkat této značky :)


Tom Ford Sheer cheek duo(Paradise lust) - Make Up For Ever Pro bronze fusion - NYX Duo chromatic illuminating powder (Snow rose)



U produktů na obočí se stále držím nejvíce pomád, které výborně drží a jen tak si je z obočí nesetřete. U řasenek se teď pohybuju hlavně v drogerkových vodách a L´Oreal řasenku jste na blogu už také viděly. Novinkovou řasenku od Maybelline jsem původně nechtěla načínat, ale když jsem dělala čistku řasenek, tak jsem jich několik vyschlých vyházela a uznala, že tuhle už teda načít můžu :) A víte co? Miluju jí!


Freedom brow pomade (Ash brown) - Benefit Ka-Brow - L´Oreal Volume million lashes Fatale řasenka - Maybelline Faux cils Push up angel řasenka



U stínů si tenhle měsíc nějak ulétávám na zelené. Kdo ví proč, ale nějak mě to prostě popadlo a po těchto stínech jsem teď sahala nejvíce. Stíny z NYX paletky sloužily jako základ a barva do očního ohybu a duo tužka Pupa pak zase suplovala oční linku.


NYX refily stínů Prismatic - M.A.C paletka Love in the glades - NYX paletka Lid Lingerie - Pupa Kajal eyeliner & eyeshadow (002)



Jestli jsem si minulý měsíc ujížděla na matných tekutých rtěnkách, tak v těch současných vedrech jsem je vyměnila za klasiku! ColourPop pastelky vydrží na rtech neskutečně dlouho a jsou neuvěřitelně příjemné. Dokonce jsem vzala na milost i lesk na rty a to je u mě vážně co říct (ale M.A.C má ty svoje prostě bezkonkurenční, tak jsem se nemusela přemlouvat dlouho). A aby rty nebyly vysušené, tak nesmí chybět můj svatý grál - olejíček od Clarins, který je prostě nejlepší ze všech a nikdo mi to nevymluví.


Clarins olej na rty - M.A.C lesk na rty Cha-cha-cha - ColourPop Lippie styx (Cami) - Tarte rtěnka (Island life)



Oblíbenost laků na nehty se mění každý měsíc. Tentokrát mě baví neonky od Dermacolu i kombinace jednorožčího topcoatu Maybelline s baby blue lakem od Trend it up. A došlo i na klasickou rudou, kterou zastupuje lak od značky, kterou jsem poprvé viděla v Rossmannu a vůbec netuším, co je zač, ale líbil se mi odstín i balení laku, tak jsem ho na zkoušku vzala :)


Trend It Up Soft Matte (035) - Maybelline Colorama Fairy spell (497) - Dermacol (Neon kiss) - Lottie (Icon-o-holic)



Jestli v létě něco chráním, tak je to můj obličej. Prakticky nikdy ho cíleně neopaluju a navíc v létě nedám dopustit na krémy s vysokým faktorem. Pod SPF 50 prostě nejdu a myslím, že mi za to moje kůže za 20 let poděkuje :) Už minulý rok jsem si zamilovala neviditelnou mlhu od LPR, kterou na tváři absolutně necítíte a můžete jí během dne přestříkat klidně i přes make-up nebo na vlasovou pěšinku, která se snadno spálí. A další dva oblíbenci jsou klasické krémy, které dávám pod make-up (o víkendu i bez make-upu) a jsou vážně skvělé a můj obličej se pod nimi nemastí ani nepotí.


Clarins Sun wrinkle control cream for face SPF 50 - La Roche-Posay Anthelios anti-shine - Avéne Anti-aging suncare SPF 50


Když jsem poprvé viděla leták DM drogerie, kde byl tento melounový peeling, okamžitě jsem si pro něj šla. Voní vážně úžasně a teď v tom vedru si užívám jeho vůni i jemná zrníčka, které kůži obrousí. Užívám si i nádherně vonící sprcháč od Korresu a nově zkouším sprchovou pěnu od Dove, protože sprchové pěny já můžu :)


Balea tělový peeling s melounem - Dove sprchová pěna Pampering pistachio - Korres Pure greek olive sprchový gel 



Clarins v létě představí novou řadu masek na pleť a můžu vám říct, že můj obličej z nich chrochtá blahem! Bože, nechám si ale rozplývání a lichotky raději do extra článku, protože tady na to není prostor :) Bez termálních vod ve spreji ani nevycházím z bytu a během těch veder mi nesmí chybět dvojnásobně! A i mezi očními krémy mám letos velký objev! Tenhle zlaťoušek od EL mě vážně dostal a okamžitě se zařadil do mé top 5 očních krémů! 


Clarins pleťová maska SOS Comfort - Avéne termální voda ve spreji - Estée Lauder oční krém Revitalizing Supreme +



Protože nohy jsou teď vidět víc než kdy jindy, je třeba se o ně pořádně starat. Snažím se je pravidelně mazat krémem, nezanedbávat ani pravidelné pemzování a v rozmaru péče o chodidla jsem si v Lidlu koupila spešl peeling. A děsně mě baví, když si nohy vydrhnu, obrousím a namažu. Jsou pak jak dětská prdelka :)


Cien Foot Peeling - Herbacin Foot cream with camomile



Jestli je někdy čas na pořádné mazání těla, tak právě teď! Když jdu ráno do práce a mám sukni nebo kraťasy, tak se vždycky mažu rovnou opalováky a na jejich srovnání se můžete rozhodně v létě těšit. To samé platí i o after sun péči, kterou se mažu od hlavy až k patě :) A o oleji na tělo do Korres jsem vám už asi nejspíš taky psala, ale je vážně úžasný. A to jak voní, to je úplně návykové! Už jsem v polovině, fňuk :(


Korres After Sun Red Grape - Clarins Sun care cream SPF 30 - Korres Pure greek olive oil honey tělový olej



Jaké produkty teď nejraději používáte vy? Neflákáte používání opalovacích produktů a dopřáváte vaší kůži pořádnou dávku krémů nebo chladivých gelů po opalování? :)

25 komentářů:

  1. Vůbec jsem netušila , že má Dove sprchovou pěnu, opalovákama mažu hlavně děti, já tomu moc nedám , ale péči po opalování nezanedbávám, nicméně takové ty chladivé gely po opalování nemusím, radši mám klasiku, mléka a másla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lak od Trend it up vypadá naprosto skvěle! :) Jinak opalovací přípravky teď nejraději používám právě od Astrid, mají fakt skvělé výrobky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja absolutne neznasam opalovacie kremy a je pre mna utrpenie sa nimi natierat 😖 Ale bojujem 🙂 Kremy po opalovani nepouzivam, pretoze sa nikdy neopalujem.
    Mne ColourPop veci na perach nedrzia vobec. Som sklamana 😟

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi už asi 10 člověk, co chválí tu Maybelline rasenku, tak jí asi zkusím😊

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď nejvíc používám všechny možné tělové spreje:-) A samozřejmě i opalovací a poopalovací kosmetiku, bez ní to teď ani nejde.
    Ani jsem netušila, že Dove má sprchovou pěnu, budu se po ní muset podívat. A co mám, to je ten top coat od Maybelline, ten efekt se mi hlavně teď v létě opravdu líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy,
    já jsem taky vyměnila makeup za něco lehčího, převážně používám BB nebo vůbec nic :) Co se opalování týče tak se vždy poctivě mažu a to i po opalování. Snažím se celoročně používat hydratační krémy a přes léto ještě více kdy pokožku vystavuju sluníčku :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Na tvé dopručení (opět), jsem si pořídila Bioderma Sebium peelingové serum na noc a musím ti hrozně moc poděkovat,moje pleť je v tak skvělém stavu jako dlouho nebyla☺☺

    OdpovědětVymazat
  8. Majda Poláková: tak to mám opravdu mega radost :) Já na něj nedám dopustit a zatím nikoho v mém okolí nezklamalo a všem pomohlo :)

    Aklly: když nad tím tak přemýšlím, mám teď jediné BBčko, ale potřebovala bych ho v maličko jiném odstínu, aby mi 100% sedlo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na clarins opalovák se už dlouhou dobu chystám, jinak se těším na článek o nových maskách. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Fúúú, ani neviem čo by som sskôr rada testovala, je toho naozaj dosť :D ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  11. Teraz v lete sa bez opalovaku ani nehnem a vodu od Avene mám stále v kabelke. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  12. Já bez padesátky nevyjdu z domu, ale pořád hledám ten svůj svatý grál... Mám nejradši spreje a oleje, ale nějak ne a ne najít ten nejlepší :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Protože trávím na mateřské hodně času venku, na krém s ochranným faktorem rozhodně nezapomínám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavé, od Colourpop mám pastelku na rty v odstínu Kiddo a vdrží mi na rtech tak 20 minut :( proto jsem je nějak tak celkově odepsala a nenamáhala se researchovat dál. Asi ty jejich matné pastelky budou mít dost jinou výdrž, když to takhle čtu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Lotie London kosmetiku jsem si také nedávno prohlížela v Rosmannu, vypadá krásně! Nejvíce se mi líbily duhové štětce, pudr a produkty na rty. Musím brzy něco z toho vyzkoušet 😉

    OdpovědětVymazat
  16. Mazání opalováky nezapomínám, ale vůbec mě to nebaví! Na obličej jsem si docela oblíbila La Roche-Posay fluid SPF 50, hned se vsákne a nemastí, ale láká mě ten sprej co tu máš, takhle odpo když odcházím z práce, tak přes líčení už nic dát nemůžu a tohle je fajn nápad, asi zkusím. ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Zkusila jsem novy krem Nivea Care a moc jsem si ho oblibila. Opalovacim kremem 50 hlavne mazu prcka :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Muzu se prosim zeptat, jaky odstin je ten Double wear light? Dekuji

    OdpovědětVymazat
  19. Tie paletky vyzerajú neskutočne krásne :)

    OdpovědětVymazat
  20. já teda v těchhle vedrech umírám, kdybych nechodila do práce tak se snad ani nelíčím...beztak to v moc hezkém stavu nevydrží :-(

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to je super clanok😊 Musím sa priznať že zatiaľ som ešte nepoužila opaľovacie prípravky tento rok 🤔

    OdpovědětVymazat
  22. Blanka Janíčková: Blani, název byl bohužel na krabičce, kterou jsem už vyhodila a odstín na lahvičce napsaný není :( Ale je to určitě jeden z těch nejsvětlejších, co mají v nabídce :)

    OdpovědětVymazat
  23. tyhle články mám ráda, najdu tam spustu inspirace. Řada olive od korres mne nějak unikla, budu ji muset omrknout

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, už se těšim na srovnávání krémů na opalování a poopalování :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)