úterý 30. května 2017

UD Afterdark paletka - HOT or NOT?

Dlouho jsme si nedali nějaké hot or not a taky se tu dlouho neobjevila žádná paletka stínů (a to jich na články mám v záloze ještě pár). A říkala jsem si, že u této krásky se chci podělit o to nadšení z ní a zdá se mi, že se o ní v blogosféře tolik nemluvilo. Respektive mám pocit, že nikdo, koho sleduju, o ní nemluvil ani jí neukazoval. Tak nevím čím to je, ale mě paletka nadchla od první chvíle, co jsem jí vyzkoušela a zařadila se mezi moje nejoblíbenější UD paletky vůbec.



Urban Decay Afterdark - koupíte exkluzivně online ZDE

Ještě než se definitivně vyprodá (je to limitka), chtěla jsem vám o ní něco napsat, protože podle mě prostě stojí za to. UD paletky mám obecně ráda, ale ne vždy na 100% splní buď má barevná nebo kvalitativní očekávání (i když těch je spíš méně). Tato mě zaujala hned na první fotce, kterou jsem viděla a to musím dodat, že na fotkách se netváří zdaleka tak zajímavě, jako v reálu. Paletka bude pro ty z vás, kterým nevadí i trocha těch barev v metalickém nebo perleťovém provedení. V paletce žádné neutrální nebo matné stíny rozhodně nehledejte, ale zcela upřímně, pokud nějakou takovou chcete, tak si u UD můžete vybrat úplně jinou :) Nepotřebuji mít v každé paletce neutrální odstín nebo nějaký na ztrácení barvy do ohybu oka, na to mám tunu různých jiných paletek nebo mono stínů, které k tomu používám. Nepotřebuju, aby každá paletka byla vhodná na cestování a obsahovala vyvážený mix neutrálních a divočejších odstínů pro denní i večerní líčení. Tato mě svou kombinací barev neskutečně baví, je mezi námi nějaká chemie, která prostě funguje. Nutno dodat, že ta chemie je asi nakažlivá, protože když u mě byla kamarádka na návštěvě a paletku jsem měla položenou na stole, tak jí nejdřív jednak upoutalo pěkné balení a jakmile jí otevřela a hned vyzkoušela, tak nadšeně jásala, jak krásná je! :)




Paletka má povedený obal, který je takový měňavý a z fialové přechází do modré a zelené. Balení je bytelné, uvnitř najdete oboustranný štětec (asi nejlepší, jaký UD kdy v paletce měl) a také velké zrcátko. Stíny mají neskutečně sytou pigmentaci a ve stejné intenzitě jste schopny stíny nanést i na oční víčko. Během dne mi na bázi neblednou a zůstávají intenzivní celý den. Textura je máslová až jakoby sametová a je to vážně senzorický zážitek si na ně jen sáhnout :) U některých odstínů počítejte s drobným "drobením", ale jakmile je stín na oku, během dne nijak neopadává a drží na svém místě. Stíny spolu skvěle fungují, dobře se ztrácejí a přijde mi, že se s barvičkami člověk dost vyblbne a je jedno, jestli míří do práce nebo večer do baru. Paletka obsahuje mix zbrusu nových a několika stávajících odstínů, které lze sehnat i v mono verzi. Najdete v ní teplé i studené barvy, které k sobě skvěle ladí a vzájemně se doplňují.



Alter - světle zlatá s bílým základem (obecně těmto odstínům říkám Albatross podle známého rozjasňovače od NARS :)

Scene - jeden z mých úplně nejoblíbenějších odstínů z celé paletky. Mix rose gold a korálové dohromady je prostě nádherný a odpouštím mu, že se při aplikaci malinko drobí a na víčko se mi nejlépe nanáší tak, že ho jakoby štětcem připlácnu a pak malými pohyby rovnoměrně nanáším.

Supersonic - měděná červená s teplým podtónem a metalickým finishem

Sinful - tmavě zlatá se žlutým podtónem, která obsahuje pidi mikro třpytečky, které ale během dne neopadávají

Off duty - tmavě hnědo-bronzová s červeným podtónem



Druggie - středně fialová se studeným podtónem a frost finishem (připomíná mi trochu můj oblíbený odstín Stars n´Rockets od M.A.C)

Backfire - tmavá švestková s teplým podtónem a frost finishem

Lounge - je v základu červeno-hnědá a z určitého úhlu je zelená s namodralým shimmerem. Podobný odstín je Club od M.A.C (tento je ale více do zelena) nebo Havoc od Makeup Geek. Já tento typ odstínu miluju a neuvěřitelně se mi líbí.

Fringe - modro-zelená se studeným podtónem a metalickým finishem

Paralyzed - modrá s fialovým nádechem a studeným podtónem s perleťovým finishem.



Nahoře je paletka na normálním světle a dole je focená s bleskem, kde některé odstíny trochu lépe vyniknou




Přemýšlím, co bych paletka vytkla a napadá mě jen jedna věc - je to limitka a jakmile se vyprodá, tak už prostě nebude. Jsem nadšená z pigmentace jednotlivých stínů i jejich odstínů, z dobré výdrže, pěkného balení a vlastně i přiloženého štětce, který mi konečně přijde použitelný! Textura stínů je úplně jiná než u Naked nebo Basics paletek a je mnohem více měkčí, máslová a sametová.



Za mě tedy rozhodně HOT a paletka si hned našla své místo mezi dalšími paletkami. Za mě velice povedený počin a palec nahoru pro UD. Myslím, že má paletka vesměs dobrá hodnocení skrze celou zahraniční beauty sféru a nenarazila jsem na žádnou vyloženě negativní recenzi.

Jak se paletka líbí vám? Zaznamenaly jste, že se u nás objevila? Zaujalo vás její barevné složení a máte jí třeba doma? :)

*

14 komentářů:

  1. Zaznanenala jsem ze prisla na trh ale je fakt ze ji jeste nikdo neukazal :D Je moc pekna ale uprime asi bych vyuzila jen prvni radu a ze spodni tak na podzim odstin backfire :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je krásná, líbí se mi jak je odstínově seskládaná, většinu odstínů bych využila, nebo se o to aspoň pokusila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletku mám a mám k ní i parádní historku. Moc jsem okolo ní boom nezaznamenala, v zahraničí minimálně, u nás snad ani zmínka. Oficiální eshop se taky dlouho netvářil, že by měla paletka někdy přijít do ČR. Žádné reklamy, nic. Tak jsem si bookla aspoň newsletter aby mi nic neuniklo. Jaké tedy bylo mé rozladění, když jsem po pár týdnech zjistila, že paletka na eshopu už je, ale je vyprodaná a není skladem. Hodila jsem si tedy na ní hlídacího psa. Pro jistotu jsem tam koukla ještě další den a zjistila, že paletka na eshopu už vůbec není. Zkusila jsem tedy napsat dotaz zda jí ještě někdy naskladní. Odpověděli mi až za několik dní v podstatě dvěma větami, že ne protože to byla limitka.
    Samozřejmě mně to mrzelo a to tak, že hodně. UD má ve spoustě zemí svůj eshop a do jiných nezasílá. USA eshop navíc mívá naprosto neuvěřitelné slevy a často tam chodím slintat na věci zlevněné o 10 či 15$. Jenže v USA nikoho nemám, ale znám někoho v Německu. Slovo dalo slovo a objednávala jsem Afterdark paletku z německého eshopu. S českým "servisem" se to skutečně nedalo srovnat. Komunikace byla rychlá a téměř okamžitá. Psali, extra email, že zboží připravují, balí, expedují, kdy přesně ho kurýr přiveze. Všechno v separé emailech s německou precizností. Navíc při objednání si člověk mohl přihodit tři vzorky zdarma. A to poměrně zajímavé vzorky. Vzala jsem tedy tužku na oči, bázi pod stíny a řasenku. Tři takovéhle vzorky najednou jsem u nás fakt nezažila.
    A co se týče balíčku samotného? Doručili ho rychle, nebyl poškozený, uvnitř byl vystlaný opravdu velkou spoustou hedvábného černého papíru, nechyběla 5 euro sleva na další nákup, nějaký letáček s produkty, samozřejmě paletka a již zmíněné vzorečky. Tomu říkám perfektní servis.
    Každopádně jsem byla ráda, že mám svou vysněnou paletku a do dnešního dne mi nepřišlo žádné potvrzení od hlídacího psa na českém eshopu, že paletka je skladem a ani žádný pokus o komunikaci typu, máme paletku chcete nám stále dát své peníze? Zrovna u takového eshopu s dost drahými produkty mi přijde tenhle přístup opravdu škoda.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenka Boušková: ty jo, tak to mě mrzí, že máš takovou zkušenost. Vím, že byl nějaký problém s tím, že se první várka hned vyprodala a nevím, jestli třeba v té době tušili, že jí budou znovu naskladňovat, to těžko říct, ale samozřejmě je někde chyba v systému, že se ti neposlal mail, že je znovu na skladě. Mě se to nedávno stalo u jednoho zahraničního eshopu s jednou limitkou rozjasňovače, ale naštěstí to psali v ten den na svém IG a tak jsem stihla rychle zareagovat, ale úplně vím, jak to člověka dokáže naštvat. Hlavní ale je, že ve výsledku paletku máš, i když k tobě putovala trochu oklikou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka si myslím, že vypadá dost dobře, ale pro mě využitelné odstíny jsou právě jen horní řada. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka vypadá pěkně, nevyužila bych ale ty modré ani fialový stín.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá moc pěkně, jsi první u koho o ní čtu a rozhodně nad ní popřemýšlím. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Táto paletka vyzerá fakt krásne. Všetky odtiene sa mi veľmi páčia.

    OdpovědětVymazat
  9. je teda nádherná, jen co je pravda...já bych ji ale nevynosila, tyhle barvy (vlastně všechny trochu barvy) jsou poslední dobou tak strašně mimo mě

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá opravdu nádherně a doslova mě svou krásou svádí, ale obávám se, že bych ji nevyužila tak, jak si taková kvalitní paletka zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  11. Teda je fakt nádherná. Ostatní paletky UD mě celkem nechávají chladnou, ale tato je krásná.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné barvy a krásná paletka. Asi neodolám...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)