středa 17. května 2017

STILA tekuté glitry | HOT or NOT?

Tekuté pigmenty Stila ovládly začátkem roku youtube a nebyl snad jediný beauty guru, který by je ve svém videu nezmínil nebo nepoužil. A uznávám, že to mělo velký vliv na to, že jsem sama po nich zatoužila, protože v každém tom videu vypadaly božsky! Plus si k tomu přijdete mojí obsesi čímkoliv třpytivým a máte rovnici, která prostě musela být vyřešená :)




STILA Magnificent metals glitter & glow liquid eye shadow - kupovala jsem ZDE

Tato značka se u nás sice neprodává, ale lze jí snadno objednat z evropského eshopu bez cel a poplatků. Nikdy mě Stila nějak extra nebrala a přišla mi jako taková ta nenápadná a nudná značka, co existuje, ale mojí existenci příliš neovlivňuje. To se samozřejmě změnilo po hypu těchto tekutých pigmentů, o kterých jsem věděla, že je chci. A nejlépe teď hned! Nejdříve jsem si objednala zlatý odstín a chtěla ho vyzkoušet a udělat si na něj svůj názor, než si případně koupím další. A víte co mě vždycky naštve? Když si ani po vyzkoušení jednoho odstínu neumím utvořit pořádný názor a potřebuju vyzkoušet jiný, abych se rozhodla :) Trochu to leze do peněz, nebudu vám lhát, ale ta obsese po všem třpytivém byla silnější!

Takže jsem objednala druhý odstín a zjistila, že se mi líbí 10x víc než ten první a že ho asi miluju. Takže zlatý poputoval do nové rodiny a těší teď novou maminku :) Nechci tím říct, že by byla kvalita odlišná, ale jen mi druhý odstín přišel zajímavější, nic víc.



Ze začátku jsem trochu experimentovala s tím, jak stíny nanášet a původně jsem si říkala, že bude lepší je nanést menším štětečkem. Jak se ale záhy ukázalo, stíny je nejlepší nanášet přímo aplikátorem, který vypadá jako měkká a drobná houbička. Daří se tím barvu rovnoměrně rozprostřít po celém víčku a aplikátor je dost drobný na to, aby se dostal třeba i do vnitřního koutku oka.



Byla jsem zvědavá na texturu glitrů, jestli bude víc suchá nebo spíš krémová či vodová. Když je natřu na víčko, tak cítím chvíli takový chladivý pocit, který bych přirovnala k tomu, jako bych si na oko dala třeba tekutou rtěnku nebo lesk na rty :) Ten pocit vymizí hned, jak glitry zaschnou. Po tuto dobu je fajn, když člověk zavře oči, aby se neobtiskly tam, kam nemají. Zejména pokud máte zapadlé oči jako já a stejně jako u jiných třeba krémových stínů je lepší oči chvíli zavřít, než barva dobře zaschne. Jakmile glitry uschnou, tak drží dobře a neobtiskávají se. Samozřejmě sem tam nějaký pod oko opadne, ale když bych to porovnala třeba s klasickými sypkými glitry, tak tohle je úplně minimální. Navíc ta aplikace je vážně snadná a výsledný efekt neuvěřitelně krásný. Ne že by člověk nedocílil toho samého se sypkými glitry, ale ta otrava s jejich aplikací, opadáváním a mícháním s různýma vodičkama, aby na očích držely, to je prostě os*r :)



Jak jsem nakousla už výše, zlatý odstín Gold Goddess mě až tolik nenadchnul, respektive mi nepřišel tak wow. Asi jsem čekala, že bude víc třpytivý nebo barevně trochu zábavnější, ale ten druhý mi to vynahrazuje. Diamond Dust je v základu stříbrný, ale tu největší srandu v něm zajišťují mikro třpytečky snad všech barev (jsou až trochu holografické). Nic takového doma nemám, líbí se mi a strašně mě baví. Pokud o glitrech budete uvažovat, dobře googlete odstíny, protože asi ne všechny budou tak wow (alespoň pro mě). Temptalia má skvělé fotky, kde jsou vidět i úplné detaily jednotlivých odstínů.



Dole: Gold Goddess - Diamond Dust



Mám vyzkoušené samozřejmě jen tyto dva odstíny a nemůžu hodnotit ty ostatní, ale pokud vás více zaujaly, najděte si nějaká videa, kde je ukazují a popisují všechny. Občas jsem v některém hodnoení zaslechla, že některé jsou texturou maličko jiné a nejsou třeba tak syté nebo se na víčko nenanášejí rovnoměrně tak dobře, ale jak říkám, to nemůžu posoudit. Oba tyto se chovaly stejně, jen u toho zlatého mě tolik nenadchla jeho barva.


Balení je pěkné a celkem minimalistické. Líbí se mi průhledný střed, kdy vidíte jednotlivé odstíny. Zavírání drží dobře a i aplikátor je velice příjemný a dělá svoji práci. Není co vytknout :) Poslední částí je odličování, které jde pohodlně (mám dvoufázový olejový odličovač, třeba samotnou micelárkou bych je dolů asi nedávala). Glitry nejsou hrubé, aby oční víčko dřely a jdou dolů snadno a nezanechávají všede po obličeji mikro třpytečky a jiný bordel :)



Jestli milujete cokoliv třpytivého a blyštivého, tak tohle vám asi nesmí ujít. Líbí se mi, jak docílíte snadno velice efektního líčení pár tahy a každý se vás bude ptát, co to máte na očích za stíny :) Můžete je dát přes celé víčko nebo třeba jen jako linku podél linie řas.  

Jsem vážně ráda, že jsem si pořídila i ten druhý odstín a konečně pocítila tu radost a nadšení z nich. Když bych měla jen ten první, asi bych tolik nejuchala a moje hodnocení by asi nebylo tak nadšené :)

Ale pro všechny straky a milovnice všeho třpytivého vřele doporučuji :) Takže HOT!

Znáte tyto glitry? Taky vás hype okolo nich zasáhnul a třeba jste si je koupily nebo o tom uvažujete? :)

16 komentářů:

  1. Tyto glitry neznam, ale odstin diamont dust vypada uzasne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Poznam, nemam, nelakaju. Ale Diamond Dust je krasny odtien 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín Diamond Dust je fakt nádherný, jen nevím, kam bych ho nosila, spíš někam na večerní slavnostní akce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Diamod Dust vypadá dokonale, ale nevím jak bych ho unosila. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem o nich zaslechla a jakožto člověka, co má slabost pro všechno třpytivého mně to okamžitě zaujalo. Druhá strana mince ale je, že bych neměla moc možností je unosit, přijde mi to spíš pro slavnostnější líčení než na to běžné.

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi teda moc ,ale s mimčem nemám moc kam bych je vynosila, holt musím počkat až povyroste :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak kdo by tyhle krásy neznal! Už xkrát byly v košíku, ale zase jsem je odmázla, musím se teď soustředit spíš na skincare, tak se krotím a hodně mi to připomíná metalické stíny od Colourpop, kterých mám až dost, takže...zatím odolávám.

    OdpovědětVymazat
  8. Já už jim tak dlooouho odolávám! :D Ale určitě jeden odstín časem pořídím, to je jasné. :) Díky za recenzi!
    Nevím, který odstín vyberu, láká mě Smoky Storm, ale nechci, aby byl moc tmavý... No, uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se mi víc líbí ten odstín, který sis nechala, je krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Strasne se mi libi ta holograficka ale me stvr ze se v cesku neda nic koupit jrn pres zahranicni eshopy a prijdou mi i dost drahe..ikdyz nadherne! :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Temptalia má ty swatche skoro až odrazující :-D ale jedny určitě plánuju, jen se právě pořád nemůžu rozhodnout pro ten správný odstín

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj R!dky za clanek, uz pekne dlouho na nima premyslim a tenhle clanek to nakopnul, jdu objednavat :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsou naprosto boží, přesně takovýhle produkt si přeju už dlouhá léta a byla jsem ráda, že vyšel. Škoda, že jsou dost drahé, ale myslím, že se toho brzo chytnou i ostatní značky a budeme snad mít trošku levnější alternativy :)

    OdpovědětVymazat
  14. minulý měsíc mi přišel akorát Diamond Dust a je opravdu nádherný! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ok, jdu objednávat. Je to definitivní ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  16. Na tyhle věci moc nejsem, resp. líbí se mi většinou na ostatních, ale sama je nenosím. Ale líbila by se mi fotečka, jak je využíváš Ty ve svém líčení, žádnou zahraniční youtuberku jsem s nimi neviděla, tak abych měla představu. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)