pondělí 15. května 2017

SOUTĚŽ | letní paletka Clarins

Krásné pondělní ráno všem! Doufám, že jste do nového týdne vykročily tou správnou nohou a hned vás potěším tím, že mám pro vás nachystanou novou soutěž :) Tentokrát si 3 z vás můžou zasoutěžit o paletku stínů Clarins z jejich aktuální letní kolekce Sunkissed a mít tak základ make-up výbavy na blížící se léto :)


SOUTĚŽ


Jestli chcete zkusit své štěstí a zahrát si o jednu ze tří paletek stínů, tak musíte splnit následující:


1) pod tímto článkem nechte komentář a odpovězte na otázku "Bez jakého kosmetického produktu nemůžete v létě být?" 

2) ke komentáři připište váš mail, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat


Soutěž končí 19.5.2017 o půlnoci a poté budou tři komentáře náhodně vylosovány a dotyčné následně mailem kontaktovány.

150 komentářů:

  1. Já rozhodně v létě nemůžu být bez rozjasňovače 😃 nejlepší je ten tekutý od L'Oréalu :3 a jinak je teda super mít přes léto nabarvené obočí i řasy 😊

    tereza.kosarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, v létě se nemůžu obejít bez všeho co používám celý rok, make up, řasenka, ale v létě konkrétně mám jednu věc kterou jsem si oblíbila z loňska, a to je olej na tělo s jemným shimmerem, zrovna od Clarins, balení vydrží strašně dlouho a používám ho na na nohy a stehna, když nosím sukně.
    měj se krásně, nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. V létě, stejně jako kdykoli jindy, je to fixátor obočí.. je to v podstatě jediný druh líčení, bez kterého málokdy vycházím z domu.. a v době opálené a čisté pleti také bohatě stačí! :) polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Neobejdu se bez balzámu na rty :).
    blogbeautybyk@gmail.com
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. V lete mam rada tak trochu "no makeup look" ale jestli neco miluju tak urcite zlate stiny a bronzer na tvare! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Je těžké vybrat jen jeden produkt, v létě pro mě mají stejnou důležitost opalovací krém a tužka na obočí, protože jsem bledule a sice se hned nespalím, ale kdo by tomu nechtěl předejít a ta tužka proto, že obočí mám velmi světlé a vlasy tmavé tak abych nevypadala jako že ho nemám.

    OdpovědětVymazat
  7. V létě bych se rozhodně neobešla bez účinného antiperspirantu a krému na opalování na obličej.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy... hm... je jich cela rada...ale jeden tedy deodorant!
    Email: petra.gazdikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. No leto by som velmi tazko zvladla bez antiperspirantu 😁
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  10. V lete sa veľmi nelíčim, no keďže chcem aj napriek tomu vyzerať dobre používam kvalitnú riasenku. Bez nej by som nevedela fungovať :)

    monicanoir.personal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) Podle mě určitě nemůžeme v létě být bez kvalitního opalovacího krému a termální vody :) Já osobně ještě bez svěží "mořské vůně" a bronzeru :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tá na obrázku vyzerá nádherne. V lete je "ein muss" svieži parfém a blotting papers na zmatnenie pleti, takisto rúž. Dík za túto príležitosť. alicacleis61@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherná paletka :-) v létě se neobejdu bez opalovacího krému s vysokým faktorem a bez pořádné hydratace v podobě hutného pleťového krému.
    Email: Paja.Kopuleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Produkt, bez kterého v létě nemůžu být je deodorant a tento produkt bych dala povinně do ústavy, aby ho musel používat každý :D zdraví martina.cincala@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Pokud se nepočítá opalovcí krém, tak by to byl pudr. Nejsem moc velký fanda lesknoucího se make-upu, takze přepudrování během dne je pro mě nezbytnost.

    michellemorchella@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. nemozem zit bez korektora, lahkeho ruzu a transparentneho pudru :) a este bez dobrej nalady :)

    ebrostlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky Rendy, léto nemůže být bez termální vody ve spreji, na osvěžení v přeplněné šalině/městě/kanceláři je to nezbytnost! :) klaryfukw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. U mna su to zmatnujuce papieriky na plet :)
    ankasl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. rozhodně bez krému s pořádným SPF faktorem :)
    forgottenfane@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Rendy, léto si nedokážu přestavit bez termální vody a voděodolné řasenky :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj moc pěkná soutěž, ráda se zúčastním :)
    Já v létě nedám ránu bez řasenky, jelikož když jí nemám, ouuu hrozný pohled, řasenka vše zlepší :D Kdyby to byla zima tak by to byl jistě krém, ale v létě....ŘASENKA
    moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Voděodolná řasenka :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy, díky za super soutěž. :) Já se nejen v létě asi nejvíc neobejdu bez řasenky, která se neroztéká. A k tomu báze pod stíny, pokud si dám stíny. Ale je toho samozřejmě spousta. :)
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ja nedokazu v lete existovat bez termalni vody Avene... Veronika (vratajska@google.com)

    OdpovědětVymazat
  25. Pokud je léto, jak má být, čili vedro jako prase :-D , neobejdu se bez barevných voděodolných jumbo tužek, které mi s řasenkou a korektorem tvoří celý make-up. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, v létě se neobejdu bez bronzeru, protože zatímco se všichni opalují, já se na sluníčku kvůli pigmentovým skvrnám patlám opalovacím krémem a schovávám se pod kloboukem. Díky bronzeru vypadám alespoň trochu opáleně :-) Eliška e.dolivkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, v lete se neobejdu bez termalni nebo kvetinove vody ve spreji a vodeodolneho gelu na oboci:)
    zuzek92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. V létě se neobejdu bez bronzeru :-D a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Pro mně je naprostá letní nezbytnost účinný antiperspirant, co mé podpaží udrží v suchu bez ohledu na teploty, které lámou rekordy:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Bez kvalitního hydratačního pleťového krému, opravdu se vysušuji...
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj
    Kosmetiku Clarins používám pečující - sérum, denní a noční krém proti vráskám, dekorativku jsem od nich ještě nezkusila. V létě se neobejdu bez jejich hydratačního krému a termální vody od Avene.
    kvetoslava.tomaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, paletka vypada zajimave. V lete se urcite neobejdu bez deodorantu a vodeodolne rasenky.
    klimovakarin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. V lete sa nezaobídem bez bronzeru :) Najlepší je Guerlain alebo Bourjois
    liviavavakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Bez opalovacího krému.
    Katerina.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Leto a more = kokosovy olej po sluneni :-) hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Rendy, v létě se neobejdu bez výrazných barviček, ať už v podobě nějakého lesku na rty, rtěnky nebo linek na oči :-) dashikis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Já určitě bez řasenky, tak jako celý rok. :-)
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Bez antiperspirantu a vody ve spreji. lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ta oranžová je neuvěřitelně lákavá na pohled 😊 ja si léto neumím představit bez bronzeru. Většinou mi sluníčko dost pomůže a pleti a pak jen stačí dobronzovat, vzit sluneční brýle, rtenku a vyrazit ☺ nika.nett@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. V létě se neobejdu bez svého již neodmyslitelného parťáka pro (nejen) parné dny - tuhého deodorantu Borotalco :)

    martiniskova.marie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. bez vody ve spreji - majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Rendy ta paletka vypadá naprosto neodolatelně! ;) Moje léto se rozhodně neobejde bez Pot rouge od Bobbi Brown což je barva na rty i tváře, která super drží i na mojí mastné pleti. Celoročně jsou to pak dlouhodržící řasenky bez kterých se prostě neobejdu...

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Pokud přemýšlím, co by mi chybělo v létě víc než v zimě, tak mým rozhicovaným tvářím by zřejmě hodně scházel pudr :)
    tee@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Nezaobídem sa bez antiperspirantu Rexona a krému na nohy Balea alebo Ozalin :).
    bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Rendy,
    Bez jakého produktu se v létě neobejdu? Když nepočítám již zmíněný opalovací krém a deodorant, jsou stoprocentně výrazné barevné rtěnky!! Světle zelená, tyrkysová, levandulově fialková nebo třeba v barvě cukrové vaty, to je jedno. Už se těším, až začne léto a já budu moct vytáhnout ty moje milované bláznivky ven ☺.
    Email : natalie.smolikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Rozhodně bez antiperspirantu.:-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Nemohu být bez opalovacího krému, protože po celý rok soutěžím s vápnem, kdo je z nás bělejší :D jinak z dekorativní kosmetiky miluju Maybelline Color Tattoo, které drží,i když se zpotím :)
    andrea.valna at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Nádherná paletka!! Moc ráda se zúčastním:)
    Nedokážu si představit být bez krému s UV ochranou a antiperspirantu :) V neposlední řadě bych zmínila i minerální makeup, který mě vždy dokáže zachránit :)
    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Chtěla jsem psát jak toho moc v létě nepotřebuju, ale asi bych kecala :D jediný čeho uberu je makeup, jinak bez obočí, řas a trochu rozjasňovače neodejdu z domu.
    beranova.kat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Kosmetiku až tolik podle ročních období nerozděluju, takže mě napadá leda termální voda ve spreji a voděodolné produkty k vodě :)

    littlegem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, určitě bez bronzeru, jemného lesku a deodorantu Kristall deo Stick (od firmy Murnauers). To nejlepší co jsem objevila z přírodních antiperspirantů (bez veškeré chemie) a co opravdu funguje!!! Mohu jen doporučit...
    erika.zikova@seznam.cz
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj Rendy, rozhodne si leto neviem predstavit bez obocienky Wunderbrow v odtieni Brunette. Vdaka Wunderbrow, sa obocie ani nepohne aj pri 40-stupnovych horucuvach. Anka a.oslovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. V létě se neobejdu bez opalovacího krému s spf 50 nejlíp:)
    tereziecernik@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Určitě bych se neobešla bez antiperspirantu.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Začátek léta je pro mě obecně znamení abych začala používat voděodolné produkty..Ale jestli musím vybrat jen jeden, tak to bude asi voděodolná řasenka :-) k.stastna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Make up již nepoužívám ani přes zimu, natož v létě, takže co se týče dekorativní kosmetiky, tak rozhodně produkty na obočí... z pečující pak samozřejmě ochranný krém na obličej, to je pro moji citlivou pleť to nejdůležitější :)

    OdpovědětVymazat
  57. Bohužel jsem po tátovi zdědila tu nejhorší věc a tou je moje kůže, která se bohužel se sluníčkem moc nekamarádí. :-D Myslím, že stačí když řeknu, že jsem si brutálně spálila obličej na začátku dubna na chalupě na zahradě :-D Takže u mě spadá do must have kosmetického produktu na léto jednoznačně opalovací krém na obličej a to s hodně vysokým faktorem :-)
    email : svabovajaja@seznam.cz
    P.S. Doufám že jste na tom holky líp než já :-)

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj R! :)
    Rozhodně ne bez rozjasňovače... pudrové, krémové, tekuté a ve všech odstínech!
    tygridama@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Jelikož přes léto se moc nemaluji, ale jednu věc používám stále a to balzám na rty! :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Rozhodně v létě musím mít upravené obočí. Takže tužka/stín/gel, záleží na čem zrovna ujíždím. :-)
    hanasucha93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. určite by to nešlo bez Bourjois 33 Lilas Dor alebo najnovšie bez Max Factor Bronzing Powder 02 Bronze :)

    OdpovědětVymazat
  62. gel na obocko a bronzer! ✌��
    mats.kovacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Myslím, že takou samozrejmosťou je opaľovací krém. Ale okrem toho určite riasenka a najnovšie aj rozjasňovač :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj. Asi záleží kde jsem. Léto trávím většinou na 3 místech: pokud jsem v Praze,určitě se neobejdou bez termální vody a kvalitní řasenky, pokud jsem v lese,tak mi stačí mýdlo a šampon a u moře si užívám rozjasnovac/bronzer.

    vl.jandovska@gmail.com

    Co v létě nesmí chybět tobě?

    OdpovědětVymazat
  65. Tak za mě ať je léto nebo zima, bez tužky na obočí by to byla dřina :D můj nej produkt :)
    N.durkacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Antiperspirant �� A z dekorativky vodeodolna rasenka, bb od clinique s spf 40 a pudr .. mandlovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Mezi mé nejpotřebnější kosmetické přípravky na léto patří termální voda, barevné oční linky a bronzer.
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. V létě se rozhodně neobejdu bez termální vody nebo jiné osvěžující vody ve spreji :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj, já se určitě neobejdu bez antiperspirantu, balzámu na rty a opalovacího krému (ale bez těch věcí se neobejdu celoročně), z makeupu asi bez stínu na obočí a řasenky, když jdu mezi lidi. Ta paletka má nádherný obal :)
    vlckovamarty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Rozhodně Bronzer rihovaveroni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Určitě nemůžu být bez nějakého chladivého gelu po opalování na hydrataci a výživné masky na vlasy. :) peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Milá Rendy! V létě se vůbec nemaluji, výjímečně poużiju řasenku a třeba colourtatto, a proto jsou pro mne must have věci na tělo. Absolutně jsem si zamilovala třpytivé spreje nebo třpytky samotné, které přimíchám do opalovacího krému a vždycky to vypadá fantasticky!! Přeji ti nádherné léto a piš dál tento úžasný blog, protože jen na tebe se můžu spolehnout v recenzi jakéhokoli produktu!!! Hezký den💕💋😍 janinka.kolafova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Já nemůžu existovat bez nějaké termální vody, to bych umřela! Nejlepší je, když si ji dám na noc do lednice, vydrží potom dlouho hodně studená a v těch čtyřiceti stupňových vedrech je to peckové osvěžení :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Ahoj, v létě asi bez barevných linek :) Krejbichova.daniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Většinou je to bronzer. Z tělové péče se do každodenní péče dostává péče o nohy :) tu paletku chci od té doby, co jsem viděla tutoriál od Lů :) monika.ryjackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Rozhodne nesmi chybet cokoliv s UV ochranou. At uz jde o mleka ci oleje az po make-up :) V lete se moc nelicim, z duvodu, ze se dost potim, takze nesmi chybet vodeodolna rasenka, linky a tuzka na oboci. Stiny uvitam predevsim pri vecernich prilezitostech :) pivonkova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj, věc, kterou nutně potřebuju je pudr! A k tomu samozřejmě rasenka😊

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Vodeodolna rasenka
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj Rendy, nooo, to je hodně těžká otázka, ale pokud by to byl jen jeden produkt, tak pak říkám dobrá, voděodolná řasenka (která vydrží všechno - moře, vodu, sluníčko, slzící oči atd.)
    Hezký večer, pa M.
    urbankovamisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Bez pořádné výrazně rtenky :) stephanie.pelnar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. V létě miluji bronzer a rozjasnovac :) jelikož jsem velmi bledá, musím si takhle pomahat( i když to popravdě musím celý rok), paletka se mi moc líbí kvůli tomu krásnému oranžovému stínu, který by mě třeba konečně donutil k nějakým zajímavým kreacím :)))
    kata.mi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. v létě se rozhodně neobejdu bez bronzeru :) aktuálně jsem pořídila ten nový právě od Clarins. kata.mi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj, v létě stejně jako přes celý rok se určitě neobejdu bez řasenky :-) l.masinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. V létě se obejdu skoro beze všeho (dřív nebo později se v horku všechno vypaří). Krom antiperspirantu, bez toho jsem ztracená :)))
    yitta.yitta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Cez leto je to jednoznčne bronzer, ak sa bavíme o dekoratívnej a ak celkovo o kozmetike, tak opalovací krém :) ❤ xx
    sdubravova@gmail.com
    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj, já nemůžu v létě být bez opalovacího krému, termálního spreje a super výletu:o) barborafialova@centrum.cz.

    OdpovědětVymazat
  87. Těžké vybrat jen jeden, ale určitě to bude neparfémovaný antiperspirant, aby vedle něj mohla vyniknout nějaká pěkná svěží letní vůně. (♡˙︶˙♡)
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. když to vezmu do základu tak nemůžu být bez opalovacího krému, jsem totiž extra bledá a skoro stoprocentně jdu vždy do červena...no a z dekorativky určitě rozjasňovač, v létě si je užívám víc než kdy jindy
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Bronzer, bez toho v létě ani ránu:) Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Ahojky, bez olejíčku na rty clarins, momentálně medového. simona.charvi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Ta paletka vypadá fakt nádherně. <3 Já se neobejdu asi bez bronzeru, celý rok jsem celkem "vybledlá", a tak mít v létě nějaký zdravý a opálený nádech je fajn. :-) Plus jestli se dá termální vodě říct také kosmetický produkt, tak se určitě neobejdu bez ní. Jinak věřím, že kdybych vyhrála tuto paletku, tak by byla mou denodenní společnicí :-) doslovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ja si leto neumim predstavit bez bronzeru...muj nejoblibenejsi je chocolate soleil od Too faced.
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Vodeodolne rasenky
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Ahoj
    Jelikož mam kruhy jak panda a akne tak je to korektor :D ale to je takovy ten zaklad+hydratacni krem
    Jinak se ale moc nelicim
    Ovsem na cem si davam zalezet je fixace a vykresleni oboci (jen jemne)
    Ale posledni dobou se neobejdu bez rozjasňovače :) miluju napriklad The Balm Mary-Loumanizer 💕
    barborka.nicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj, já bych to určitě nedala bez krému na opalování a panthenolu, protože se stejně vždy spálím:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  96. Opalovací krém, protože jsem citlivka a hned se spálím:(:D
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. V létě potřebuji matující papírky (ale dají se použít i cigaretové papírky). philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Já tedy ať už v létě nebo v zimě, nemůžu být bez nějakého produktu na obočí, je to rám obličeje a když se aspoň trošku přelízne tužkou hned to vypadá lépe :-)
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Léto si nedovedu představit samozřejmě bez opalovacího krému (jak originální :D) a co se týče dekorativky, tak bez bronzeru a voděodolné řasenky (opět velmi originální, haha :D)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Z péče je to denní krém s SPF. Z líčení bronzer. Jinak snad používám vše stejné jako obvykle.

    kri.tumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj Rendy, v létě se neobejdu bez opalovacího krému na obličej spf 50, lesku na rty..korálové rtěnky a minulý rok jsem si brala v Sephoře bronzující olej na tělo, který nááádherně voní a dělal krásný efekt. No a jasně že laky na nehty :)
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj Rendy, v létě mi určitě nesmí chybět kvalitní krém s SPF faktorem a sluneční brýle. Hezký den. veronika.taptuchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj určotě se neobejdu bez antiperpirantu a bez hydratační rtěnky. jitka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Pro mě je klíčová voděodolná řasenka, protože nalíčené řasy jsou pro mě základ:-) B.Zouharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj Rendy, moje denní rutina v létě a v zimě se moc neliší - make-up, korektor, řasenka, rtěnka atd. :D Jako takovou základní nezbytnost bych vypíchla krém s ochranným faktorem, ten je obzvlášť v létě potřeba. Měj se hezky :) (bellamoonyt@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  106. dřív bych odpověděla korektor, tak jako v zimě, ale čím jsem starší, tím víc a víc dbám spíš na skincare, a tak si léto nedovedu představit bez kvalitního opalovacího fluidu na obličej, který mi neucpe póry a make-up na něm nebude cuckovatět

    OdpovědětVymazat
  107. Rozhodně bych nemohla být bez opalovacího krému a z dekorativky bez voděodolné řasenky :)
    sabinmater@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Přes léto vsázím častěji na "no makeup look". Neobejdu se bez kvalitního krému s UV ochranou, voděodolné​ řasenky a balzámu na rty.🌞🌞

    OdpovědětVymazat
  109. Termálna voda v spreji. A tiež balzam na pery - ale ten celoročne :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Bez bronzeru. katerina.semanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Rozhodně ochranný krém s SPF 50 a pokud by to měla být dekorativka, tak nějaká výrazná hydratační rtěnka. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Co se týče dekorativky, tak k létu patří bronzer a co se týče péče, tak rozhodně krém s SPF 50. newzenab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Léto si už tak nějak nedovedu představit bez výrazného laku na nehty, který oživí celý outfit! terka.kubesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Bronzér! Síce sa v lete opálim ale nie až tak že by som vynechala bronzér s jemným shimmerom,pretože mám pocit že moju pleť nafarbil lúč slnka s jemnými trblietkami :) len škoda,že na mojej neopálenej pokožke vyzerá ako hnedá šmuha :( takže pre mňa na jeseň-zimu moc nieje :( ale v lete je to miláčik! saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Ahoj,v létě se neobejdu bez kvalitniho BB krému s vysokým SPF faktorem. therena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj, tak v lete sa určite neobídem bez pudru, pretože moja pleť ma tendenciu dosť sa lesknúť. menicver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Já nemůžu být bez termální vody na obličej. Zuzana.fialova85@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Rozhodně bez krému od Ryoru se SPF 30. Není to opalovací krém, ale lehký denní a ten ochranný faktor je opravdu zázrak. Loni mi několikrát zachránil obličej. A přes to samozřejmě alespoň pudr, s touhle dvojkou v létě přežiju cokoliv :)
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Já se určitě neobejdu bez lehkého makeupu, bronzeru, rozjasňovače, gelu na obočí, řasenky a výrazné rtěnky :-)
    t.zilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. V lete milujem rozjasňovače (alverde tekutý je super) ešte viac ako inokedy. A samozrejme rúže milujem po celý rok. :-D
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Ahoj, rozhodně potřebuju lehký rtěnko-balzám z Dior Backstage kolekce. zu.klikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Samozřejmě opalovací krém s SPF 50 :). A co se týče dekorativky, tak korektor, když mám schované kruhy pod očima a jiné neplechy, hned se cítím o dost lépe.
    ListickaRezava6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Já se v létě neobejdu bez termální vody, které mám enormní spotřebu :)

    OdpovědětVymazat
  124. Ja neviem byt bez kvalitneho BB kremu��
    Zuzicka.rybarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Ahoj Rendy, já se nemůžu celoročně obejít bez řasenky, jinak vypadám hodně nemocne ;). Měj se, pavlina.bal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. ahoj já se neobejdu bez vodeodolne rasenky
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Tak za mě je to rozhodně opalovací krém pro upíry, bez něho nevylezu pomalu ani s košem. dostalka.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Ahojky, když nepočítám dermokosmetiku, bez které by ani jedna z nás nepřežila ráno, tak makeup (pokud jdu do města) Bourjois HMix bo Inglot HD. Z horka mi šíleně červená obličej a vypadám jak rajče. Ale opravdu jediné bez čeho se neobejdu je krém na obličej - Uriage isofill a mycí olej na tělo - Hádek. Jsem celkově sušák, takže trpím, když mi něco vysušuje kůži. kyks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Začala bych naprostým základem a to krémem s vysokým SPF faktorem :-)
    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj Rendy. U mě je to na střídačku - korektor/řasenka. Záleží, zda jsem opálená a nebo třeba odpočatá 🤔. hrachova.aneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Ahoj, za mě to určitě bude kvalitní bronzer. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Já se neobejdu bez řasenky - nikdy v žádném ročním období, bez ní vypadám permanentně jak nemocná :)
    e-mail:slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. V létě (a ani jindy) se neobejdu bez olejíčku na rty od Clarins. Je prostě TOP. :)

    OdpovědětVymazat
  134. Ahoj R!
    v lete bych se urco neobesla bez hydratacniho spreje na oblicej.
    anny.n.nguyen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Bez opalováku a z dekorativky bez lehkého makeupu, či nejlépe cc krému.:)
    email: somethingbykate@seznam.cz

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  136. Ja se v létě neobejdu bez opalovacího krému na obličej, jak paří slunce tak nevyjdu bez mojeho LRP Athelios:) Co se týče dekorativky tak vždycky musím mít bronzer, protože vrací život do obličeje a krásně modeluje. Muj oblíbený je Bahama Mama:)
    lind.h@email.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Já se v létě rozhodně neobejdu bez spf, to je vážně důležité. A takx balzámu na rty :)
    Therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Poslední dva roky bez termální voda, která mě při letních pobytech ve městě zachraňuje. :)

    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Ahoj, každé léto se neobejdu bez gelu na obočí a řasenky. Vše ostatní ráda nechávám doma... :-)

    OdpovědětVymazat
  140. Asi korektor, protože makeup v létě používám minimálně, tak nedokonalosti zakryju aspoň korektorem :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Celé léto je pro mě na 100% období rozjasňovačů! Užívám si je v nadměrné míře a v jakékoliv formě! Přes rok se lesku spíše vyhýbám a v létě si to poté kompenzuji! 😁
    sabina.her@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. V létě se rozhodně nedokážu obejít bez nějakého pleťového spreje, mám pocit, že tento rok to bude quick fix od UD, zatím mám jen mini balení, ale jeho vůně je úžasná! Poté většinou sahám po nějakém BBčku, pokud teda nemám pleť extra špatnou pleť, v tom případě sahám po stálici od Rimmelu. Oči si většinou výrazně nelíčím, když nemám extra hravé dny, vystačím si s řasenkou, občas se k ní přidá i nějaká barevná linka. Look doplňuji rtěnkou, nebo pečujícími balzámem.:)
    madarovakristyna99@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  143. V lete mám rada osvieženie v podobe vody v spreji od Vichy. Horúčavy nemám rada a veľmi sa ani nemaľujem pretože na mojej pleti nič dlho nevydrží. schnegy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Jak v létě, tak i po celý rok se neobejdu nikdy bez balzámu na rty. macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Ahoj Rendy.To je dobrá otázka a fakt som se musela zamyslet, ale řekla bych, že by se neobešla bez vodeodolnej řasenky a tužky na obočí.monika.jankulikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Ahoj, léto si nedokážu představit bez termální vody ve spreji :)

    OdpovědětVymazat
  147. Milá Rendy, tak ,,srdcově" odpovídám, že deodorant (+lehká toaletní voda) je pro mě nutnost. I když teda sebekriticky uznávám, že nějaký matující krém na obličej je taky zapotřebí. Rozumově pak opalovací kosmetika, kterou jsem loni párkrát podcenila, a pigmentové skvrny na čele jsou pak výsledkem :-(.

    OdpovědětVymazat
  148. Za mňa je to rúž :)
    lavanduladiarybytatiana@gmail.com

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  149. SOUTĚŽ BYLA UKONČENA! Gratuluji výherkyním :)

    - Naty S.
    - miss.velvet
    - Jana Kolafová

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)