středa 24. května 2017

Porovnání hydratačních masek | levná vs. drahá

Hydratační pleťové masky se hodí na všechny typy pleti a do každého ročního období. Nejraději masky nanáším na několik hodin a nesmývám je po doporučené době působení. Mám pro vás srovnání dvou gelových hydratačních masek a tentokrát jsem nevynechala z testování ani svého muže, protože mě zajímalo, co na masky řekne. A tím, že na obličeji nejsou nijak vidět a nemusí je prakticky ani smývat, tak mu to ani nevadí a dokonce po masce několikrát sám sáhnul (to je tak, když je nenápadně necháte ležet na stolku u gauče, aby je měl pořád na očích :)

A protože můj drahý má dost suchou pleť a já zase spíš mastnou, tak mě zajímalo, jestli se shodneme nebo se každému bude líbit něco jiného. A jestli to zajímá i vás, tak čtěte dál :)





Sephora Gelová hydratační maska (60 ml) - koupíte ZDE nebo v prodejnách Sephora za 450 Kč

Tuto masku jsem si kupovala tuším někdy v lednu a doma už jí tedy nějaký ten pátek mám, jen jsem vám jí asi ještě neukazovala. Kupovala jsem jí tak trochu na blind, protože byla zrovna nějaká slevová akce a já chtěla zkusit něco nového (klasika prostě). Co mě už tenkrát zaujalo, byla moc pěkná a svěží parfemace, která mi evokuje okurky (ty salátové samozřejmě :) Má gelovou konzistenci a po nanesení na pleti příjemně chladí. Hydratační masky jsem zvyklá si na obličeji nechávat klidně několik hodin a nijak je pak neotírám, jen jejich zbytek vmasíruju do pleti. Jak jsem psala výše, nechávala jsem obě masky vyzkoušet i manžela, který má pleť velice suchou a zajímalo mě, která z masek mu bude více vyhovovat. A byla to právě tato, v čemž se rozcházíme. Mě na masce trochu vadí, že když jí mám na tváři několik hodin, tak se potom trochu změní a na pleti je jakoby mastná. Tím pádem začínám cítit, že se to mé pleti moc nelíbí a začíná se pod maskou trochu potit, což pak řeším tak, že zbytky setřu kapesníčkem a je po problému. Pro někoho to problém není, protože ne každý chce mít masku na pleti několik hodin a taky to trochu připisuju své mastnější pleti. Maska není vůbec špatná, to vůbec ne a pleť je po použití pěkně svěží a hydratovaná, ale co se tohoto menšího problému týče, maličko jí to v mých očích ubírá body.




Kiehl´s Calendula & Aloe soothing hydration masque (100ml) - koupíte ZDE nebo v prodejnách Kiehl´s za 1220 Kč (nebo 28 ml za 500 Kč)

Nová maska v sobě obsahuje kousíčky měsíčku lékařského a voní hodně po citrusech. Je to taková osvěžující vůně, která člověka zklidní i na duši :) Maska má také gelovou konzistenci, po nanesení příjemně chladí a pleť osvěžuje. Má i zklidňující účinky a jak jsem už několikrát zmínila, myslím si, že bude skvělá i na léto, když člověk přijde třeba po celém dni z opalovačky a bude chtít pleť pořádně zklidnit a dodat jí dávku hydratace. Mám pocit, že tato maska se do mojí pleti jakoby vpije a po několika hodinách mám pocit, jako bych byla namazaná krémem. Nemám žádný pocit jako se Sephora maskou a necítím, že by na pleti nepříjemně seděla, ale prostě se do ní vpila. A v tom je pro mě ten zásadní rozdíl mezi maskami. Naopak můj muž prohlásil, že je tato maska "slabá" a necítí ten stejný pocit jako já. Příčítám to právě našemu rozdílnému typu pleti. Za mě má na pleti o něco lepší efekt právě tato maska a mám pocit, že mi pleť zhydratuje a jakoby napumpuje vláhou více.



Obě masky mají jinak velmi příjemnou a osvěžující gelovou texturu, která z obličeje nijak neteče, nežmolkuje nebo nic podobného. Po žádné z nich ani jeden z nás nezaznamenal žádnou negativní reakci pleti a i parfemace obou masek má ode mě palec nahoru!


Za mě stojí za vyzkoušení obě masky a každou si možná oblíbí někdo s jiným typem pleti. Od obou určitě není problém si vyžádat vzorek a doma jí vyzkoušet a třeba také porovnat. To je na kosmetice skvělé, že si v ní každý najde to své. Jestli žádnou hydratační masku nemáte, tak to určitě napravte, protože hydratovat potřebuje každá pleť :)


Co vy a hydratační masky? Používáte nějakou? Znáte některou z těchto dvou? :)


*

16 komentářů:

  1. Super článek! A produkty máš krásně nafocené!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto dvou neznám ani jednu, masky doma mám, ať už ty plátýnkové na jedno použití nebo ty klasické na více použití, ale abych pravdu řekla, nejsem úplně svědomitá v jejich používání:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teda více zaujala ta od Kiehl's, ale obě se zdají fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mam tu od Kiehl's a je opravdu dokonala. Miluju ji po ranu, plet uplne nakopne :) Za me je to must have na nasledujici obdobi.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám smíšenou pleť a momentálně používám zelenou okurkovou masku od Peter Thomas Roth. Je fajn, spíš taková osvěžující, na suchou pleť by asi taky nestačila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle neznam, ale jinak masky miluju, delam si je ob den, deti usnou a ja mam rozmazlovaci chvilku. Od Kiehls jsem mela tu zelenou a oranzovou (a jilovou, ale ta neni hydra), super byla i od Indeed Lab ta Hydraluron, modra/cervena Bioderma je prima a casto mam v lednici i Lush cerstve. Mam rada i Vichy a ted jsem na testovani vzala i par jednorazovych Ziaja...jooo masky me proste bavi :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Me ted bavi kokosova od skinfood :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ta Kiehls se mi líbila už od pohledu :-) jinak já mám s hydratačními maskami problém, vždycky mi po nich něco vyskáče :-( možná ale že tahle gelová by byla řešením

    OdpovědětVymazat
  9. Já píšu úplně mimo - masky jdou mimo mě, ale zaujaly mne ty nádherné kameny v pozadí na fotkách. Chci se zeptat, odkad jsou, nebo je to DIY? Moc díky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teri J.: kupovala jsem je v rakouském Depotu :) ale jako DIY by to určitě taky šlo :) přes nějakou šablonu by to šlo v pohodě nakreslit :)

    OdpovědětVymazat
  11. masky používám a děkuji za rady

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je supr, že jsi zatáhla do testování i manžela :) Protože právě skrz svou suchou pleť vždy hodně přemýšlím, jak by produkty (ať už ty, co ti vyhovují více či méně) seděly mně. A fotky k článku jsou krásné :) Moc děkuju za recenzi, právě jsem totiž koukala, kterou masku bych si měla pořídit a navnadila jsi mě na tu sephoráckou :)

    OdpovědětVymazat
  13. Doma mám tu Sephoráckou a jsem s ní moc spokojená. Až jí dodělám, zkusím tu od Kiehls. Jinak mám ještě na střídačku hydratační a zklidňující od Avene a ta je pro mě top. Vždy si jí nechám přes noc a dělá zázraky.

    OdpovědětVymazat
  14. Upřímně, na mě jsou drahý obě:D

    Danny
    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Ja používam dosť často hydratačné masky a tá od Sephory ma zaujala viac. Teraz keď je takto teplo používam masky ešte viac a asi si kúpim aj túto.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)