úterý 9. května 2017

Kosmetické propadáky aneb tohle mi nesedlo

Kosmetické propadáky jsou typ článku, který si většinou u žádné blogerky nenechám ujít a zajímá mě, co jiným nevyhovuje a proč. A nejednou se stalo, že se mezi propadáky objevily produkty, které já sama miluju a nedám na ně dopustit, ale tak to prostě je. To samé platí i u produktů níže a je naprosto v pohodě, pokud jakýkoliv z nich máte rády a není třeba být naštvaný, pokud se o něm nevyjadřuju zrovna pozitivně. Co člověk, to jiné preference, očekávání a nároky a já nejsem člověk, co by měl patent na rozum a jediný možný a správný názor. Koneckonců vím o několika svých čtenářkách, které se často řídí opačným doporučením a co mě vyhovuje, tak jim ne a naopak. Všechny tyto produkty mi bohužel nevyhovují, nesedly mi nebo mi v tom nejhorším případě i trochu ublížily a proto vám je za sebe doporučit nemůžu. Jestli je to pro vás směrodatné nebo ne, to nechám na vás :)


Sephora Glow finishing pressed powder

Pudr by měl pleť rozjasnit a být něco jako legendární meteoritky od Guerlain (v té slisované verzi). Bohužel žádného rozjasnění jsem si na pleti nevšimla, pleť v sobě nemá žádné rozjasňující částečky, ale co mi vadí víc, je jiná věc. Pudr mi neuvěřitelně vysušuje pleť a po několika hodinách začne zvýrazňovat póry a dělá mi na obličeji mapy. Zkoušela jsem ho s několika různými make-upy a pokaždé stejně strašný výsledek, takže tohle za mě bohužel ne.


L´Oreal Infaillible Blush paint

O této paletce tvářenek jsem vám už psala. Bohužel neuvěřitelně práší a na mé pleti skoro nic nevydrží. Další marný pokus o nalezení dobré a pěkné tvářenky z drogerie selhal a je to prostě asi nadlidský výkon. Pokud máte doma nějaké dražší značky tvářenek, tyto vás svojí kvalitou asi těžko uspokojí a je celkem škoda peněz tuto paletku vůbec kupovat.


Urban Decay Vice Liquid Lipstick (Disturbed)

Jedno z největších zklamání dosavadního roku.  Vice rtěnky od UD jsou skvělé a miluju je. Na ty tekuté nebyly moc dobré ohlasy už od zahraničních blogerek a bohužel se některé jejich výroky potvrdily. Jednak je velký rozdíl mezi odstíny, což není dobré samo o sobě, protože když je jeden odstín třeba ok a někdo ho pochválí, vy pak jdete do parfumerie, vyberete si třeba jiný a ten stojí za prd. Logicky pak proklínáte toho, kdo ho pochválil a říkáte si, co na něm ta koza vidí a proč ho chválí. Není to prostě dobré, když značka neumí vyrobit jeden produkt stejně kvalitní ve všech odstínech a konkrétně u tohoto je strašně těžké ho nanést v jednolité vrstvě na rty. Strašně šmouhuje, když barvu chcete lépe rozetřít, tak se stírá a dělá mapy. Zvlášť u tmavého odstínu je to vážně špatné a neakceptovatelné (i vzhledem k ceně). Celkově ani ta výdrž není tak bombastická a rtěnka i po zaschnutí stále maličko lepí. Mám více odstínů a nejlépe se zatím jeví Backtalk, u které mi přijde, že je mnohem lepší textura rtěnky, pigmentace i výdrž. Pokud tyto rtěnky chcete vyzkoušet, hodně pečlivě vybírejte odstíny. A nebo zcela upřímně zkuste jinou značku tekutých rtěnek, které jsou lepší.


Dermacol Noblesse fusion make-up 

Já a Dermacol make-upy se poslední dobou dost míjíme. Po tom, co mi inovací oddělali můj milovaný 24h Control, tak už v jejich nabídce není žádný, který bych chtěla používat a milovala ho tak moc. Ani tento nový tekutý s kapátkem to nezlomil a naopak se zařadil do kategorie hrůzy. Make-up mi strašně zvýrazňuje póry a sušší místa na obličeji. Opět stejně jako u jejich Selfie make-up nechápu, jak může vyhovovat někomu se suchým obličejem, protože když vidím, co mi dělá na tom mastném, tak je to děs. Navíc stojí něco okolo 400 Kč, což mi přijde šíleně moc a cena podle mě kvalitě vůbec neodpovídá. Po tom, co jsem několikrát už vyzkoušela Catrice tekutý make-up, který stojí asi 150 Kč a je tak 10000x lepší, nechápu, jak tento v budoucnu obstojí v konkurenci v drogerii.


Sephora Stylographic - dramatic line eyeliner

Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě? A co vlastně? No přece oční linky :) Tenhle fix na oční linky se vážně díky svému aplikátoru řadí do kategorie "nepoužitelný produkt". Hrot fixu je strašně tlustý a humpolácký a pokud si na očích nechcete kreslit centimetrovou linku, tak ho asi nemáte šanci využít. O jeho slabší intenzitě a horší pigmentaci by se taky dalo polemizovat a do karet mu zrovna nehrají. Tohle se podle mě tedy vážně nepovedlo. Na druhou stranu jsou z této série jedny tenké linky, které jsou podle všeho skvělé, takže jestli nějaké vybrat, tak právě asi ty a ne tyhle humpolácké :)


Estée Lauder Gentle eye make-up remover

Tento odličovač očí je tak "gentle", že vlastně nic neodlíčí :) Moje citlivé oči ho sice snesou, ale k čemu mi to je, když si neporadí ani s obyčejnou řasenkou? Mám pocit, že bych si musela odřít oční okolí, než by se mi s tímhle podařilo něco odlíčit. Bohužel jeden z nejhorších odličovačů očí, jaké jsem kdy vyzkoušela a poměr cena-výkon je vážně hodně špatný.



L´Oreal Lip paint (matte/lacquer)

První pohled na painty, které mají aplikátor jako klasický lesk na rty, je uspokojivý a vážně jsem se na jejich vyzkoušení těšila. Paint sám o sobě je velice příjemný, je to až jakoby balzám na rty, který je pigmentovavý, což je v pohodě, ale od tohoto typu produktu člověk očekává asi trochu víc. Výdrž je úplně nulová, paint se okamžitě setře při prvním napití nebo najedení, nijak nezasychá a musíte ho neustále na rty nanášet. Není to taky nejlevnější záležitost a úplně nevidím smysl v tom, si takový produkt kupovat, protože opět seženete levnější alternativu.


Glamglow Poutmud wet lip balm (hello sexy)

GlamGlow už zdaleka nevyrábí jen pleťové masky, ale fušuje do dalších produktů. Za mě tedy bohužel velké zklamání z jejich růžového balzámu na rty. Jednak má balzám výraznou mentolovou příchuť/parfemaci a to nemám u produktů na rty ráda. Textura balzámu je navíc taková "blemcavá" a balení, ze kterého ho musíte nabírat prsty je navíc nepraktické. Balzám nijak moc rty nehydratuje a zářivou růžovou barvu jsem si už několikrát omylem utřela do trička! Celý ten koncept se mi nelíbí a nevyhovuje, navíc vzhledem k ceně okolo 500 Kč na tom nevidím nic, co by člověk potřeboval mít doma a dobrý balzám lze pořídit za mnohem nižší částku.


Maybelline Master blush

Tato paletka tvářenek u nás sice zatím není, ale jestli bude, tak si jí určitě nekupujte a nevyhazujte za ní peníze. Stejně jako u L´Oreal paletky výše, je textura tvářenek prostě laciná a nekvalitní. Strašně práší, na tváři moc nevydrží a barevné poskládání mi také nepřijde zrovna ideální. Lepší ušetřit peníze na nějakou kvalitní tvářenku, ze které budete mít radost třeba několik let.



L´Oreal Botanicals Coriander řada

Jsem si vědomá toho, že produkty, které jsou určené na vysušené nebo narušené vlasy, nebudou nic moc na ty moje, které se rychle mastí. Bohužel celkově je řada Botanicals pro mě zklamáním a v žádné řadě jsem si nenašla oblíbený produkt. Ano, beru to, že nejsem asi vyloženě cílová skupina, ale i tak jsem od ní čekala asi trochu více. V drogerii tyto produkty patří mezi ty dražší a pokud máte podobný typ vlasů jako já, tak vám nedoporučuju příliš experimentovat s jakoukoliv z nich. Z dlouhodobého hlediska mi nevyhovuje ani ta pro barvené vlasy, které sice mám, ale i tak to není to pravé ořechové a své favority mám jinde.


Biotherm Aquasource night spa

A to nejhorší nakonec! Možná si některé z vás pamatují, jak jsem před několika týdny měla nepříjemnou alergickou reakci na nějaký produkt a po jeho použití jsem se ráno probudila s rudou a nateklou pletí a fleky všude. Upřímně se mi to nikdy předtím nestalo a je vážně strašně těžké ukázat palcem na jeden produkt z několika a říct, že ten za to na 100% může. Věřím, že je spousta lidí, kterým třeba žádnou reakci krém nezpůsobí a na mě možná zreagoval právě díky jiným přípravkům, které používám, ale každopádně to znovu zkoušet nebudu a nechci riskovat, že se to bude opakovat. Po tom, co se mi ta alergická reakce stala, začala jsem pomalu vylučovací metodou zjišťovat (jen na zápěstí ruky), jestli se znovu osypu nebo ne. A jediný produkt, po kterém mi zrudla kůže a následně mě i trochu svědila, byl právě tento noční krém. Tudíž si ho dovolím označit za viníka toho celého incidentu, ale zároveň nechci tvrdit, že každý, kdo ho vyzkouší, tak se musí nutně osypat a zrudnout také. Krém má dost výraznou parfemaci (jako většina produktů této značky, které jsou zbytečně převoněné) a zjevně obsahuje něco, co mé kůži vadí. Nebudu to zjišťovat, krém vyhazuju, vám ho rozhodně doporučovat nebudu a tímto asi končím s celou značkou Biotherm a nebudu nic do budoucna riskovat :)


Takže jestli už nemáte v ruce kameny a zapálené louče, abyste mě upálily, budu ráda, když mi dáte vědět, jestli máme nějaký propadák společný nebo naopak něco z toho výše máte rády. Případně co byl v poslední době propadák pro vás a co nám ostatním doporučit rozhodně nemůžete? :)

35 komentářů:

  1. Ahoj Rendy! Kameny ani louče nemám, tyhle články jsou super a snad nikdo si je nemůže brát nějak "osobně", ne? :-p

    Tak Biotherm to byl, tý jo...kdo by to byl řekl, co? Není to zrovna levná značka, ale jak člověk vidí, někdy to klame. Je dobře, že jsi na to přišla a už budeš vědět. Jinak společný propadák nemáme, protože si velmi často počkám až na recenze blogerek s mým typem pleti a tady jste se dost shodly i s ostatními, které sleduji. Děkuji za ušetřené peníze, které zase obratem otočíš v dalším pochvalném článku :-D

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Nééé na Master Blush jsem se docela těšila... No nic ještě sama uvidím jak to bude vypadat a jestli mi to náhodou nebude vyhovovat...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za recenzi Dermacol makeupu, trochu jsem o něm uvažovala,ale takhle jak to vidím netřeba za něj utrácet.

    OdpovědětVymazat
  4. Když koukám na různé recenze, tak řada na vlasy Botanicals nesedí vůbec nikomu :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, ten Loreal Lip Paint me fakt prekvapil, planovala jsem ho zkusit. Co bys doporucila jako lip paint, kdyz pises, ze se da sehnat levnejsi a lepsi alternativa? Dekuji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na vlasovou řadu od Loreal jsem zatím snad žádnou kladnou recenzi nečetla, škoda, vypadala fakt pěkně. Ty lip painty taky nechápu, podle názvu jsem čekala, že budou držet. Dermacol to s make-upy vede od desíti k pěti, co novinka, to pro mě propadák, a ta cena je hodně přestřelená. Na Biotherm jsem naštěstí žádnou reakci neměla, ale je to pro mě předražená značka, kde složení neodpovídá ceně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ziadny z tychto produktov som neskusala a ani ma nelakaju, takze kamenovanie sa nekona 😉
    Mna velmi sklamali Colourpop Lippie Stix a ani Ultra Satin Liquid Lip nic moc. Po dalsich netuzim.

    OdpovědětVymazat
  8. Tyto články mám velmi ráda a děkuji za ně. Aspoň vím, čeho se vyvarovat. S žádným produktem nemám zkušenost. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy,
    o spoustě produktů, které tady uvádíš, jsem četla i u jiných blogerek, takže asi opravdu nebudou žádná sláva. Docela mě mrzí ty UD tekuté rtěnky, protože vypadaly opravdu dobře. Je opravdu blbé, že neudělali stejnou kvalitu u všech odstínů, což je docela průšvih. Hlavně když si někdo chce koupit třeba více odstínů nebo jednoduše se plácnout přes kapsu a udělat si radost něčím trošku dražším.
    Mě teď aktuálně nic vyloženě nezklamalo (naštěstí). Měla jsem asi šťastnou ruku :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Na ten make-up od Dermacolu jsem se už dívala v dm, ale po zklamání se Selfie make-upem, který stál podstatně méně jsem už váhala. A asi jsem dobře udělala, že jsem nekoupila. Jinak se mi moc líbí pudr Sephora a paletka tvářenek Loreal, škoda, že se nepovedl i ten obsah.

    OdpovědětVymazat
  11. Žádny propadák už jsem doma dlouho neměla jelikož vždy počkám na recenze od oblíbených blogerek a když jsou recenze kladné naběhnu do drogerky😊Navíc se mi často stává že díky vám objevím skvělý produkt😉Teď mám doma nově masku od lorealu,zatím vypadá slibně ale trochu mi vadí parfemace...

    OdpovědětVymazat
  12. Tie linky Stylographic od Sephory mám doma ale v tej najmenšej veľkosti hrotu lebo mám rada keď linky nie je skoro vôbec vidieť a som s nimi spokojná ako nikdy! A súhlasím s tvojím názorom,že s tým hrotom čo majú tie veľké linky sa asi nedá nakresliť vôbec nič :) A rozmyšlaľa som medzi tým Noblesse makeupom od Dermacolu a Catrice HD Coverage a asi budem viac uvažovať nad tým od Catrice..nemám rada keď makeupy vysušujú a kedysi som jeden od Dermacolu skúšala ako vzorku a tiež mi moc nevyhovoval :|

    OdpovědětVymazat
  13. Me teda nevyhovuje ani ten catrice makeup ale asi jsem jedina :D Jsem rada ze vidim recenzi na vice rtenky od tebe protoze jsem se na ne chystala:D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Na řadu Botanicals čtu snad samé negativní recenze až na pár vyjímek, popravdě mě to odradilo od koupi. Na Dermacol makeup čtu negativní recenze a za tu cenu mi přijde opravdu moc když to v podstatě nedělá nic, je to škoda.

    OdpovědětVymazat
  15. Master blush mě mrzí, těšila jsem se na něj, ale ještě sama vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Teď jsi mě odradila od Botanicals..to je dobře aspoň jsem ušetřila. Dermacol jsem chtěla taky zkusit ,ale asi se obejdu :) Mě naposled zklamal balzám na barvené vlasy od nivey katastrofa..vlasy byly hned mastné.

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle typ článků mám ráda, ikdyž mám jiný typ pleti... Popravdě mě šokoval ten pudr od Sephory, čekala jsem až se objeví víc recenzí, ale asi kolem něj příště projdu bez povšimnutí. Já se poslední dobou plácám v tužkách na oči na vodní linku. Hledám černou, která se nerozpije a zároveň vydrží a co zkouška, co propadák. :(

    OdpovědětVymazat
  18. S tím odličovačem od Estée mám stejnou zkušenost, navíc mě ještě při drhnutí těch očí tak podivně pěnil :D

    OdpovědětVymazat
  19. Pro mě byl propadák arganový olej od značky The Ordinary. Sám o sobě není funkčně zlej, ale smrdí jako kravín. Fakt hrůza! Ale vážně, jako velká kopa hnoje.
    Používám ho alespoň na vlasové masky společně s kokosákem, který ho vůní přebije, ale těším se, až dojde a už ho NIKDY znova nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  20. Ani jeden ze zmíněných produktů mě nelákal ani dříve, takže jsi mě vlastně utrvdila v tom, že je nepotřebuju :). Každopádně od Biotherm jsem měla několik věcí a zatím mě o kvalitě nepřesvědčil ani jeden

    OdpovědětVymazat
  21. Neee ty tekuté rtěnky od UD se mi tak líbily :D. A ten pudr od Sephory mě taky lákal. No asi nevyzkoušim ani jedno..

    OdpovědětVymazat
  22. Ten Dermacol make-up mi přijde opravdu dost drahý na drogerku, navíc když Catrice za 200 z toho vychází lépe ...

    OdpovědětVymazat
  23. Já osobně nemám zkušenost s žádným z těchto produktů, ale co vás beautyblogerky sleduju, tak se v podstatě shodujete na většině těchto produktů. Můj propadák je teď aktuálně kvalita mé pleti jako taková,která v zimě byla celkem v pohodě ale teď?!? A tak nějak tápu, jak to zachránit. Už mě to fakt přestává bavit, ve třiceti vypadat jako puberťák a nemoct s tím hnout.. :-( Ach jo! Nějaké skutečně fungující rady?

    OdpovědětVymazat
  24. Mě se teď propadáky naštětsí docela vyhýbají, ale děs byla maska od Ericsson laboratories na čištění pleti, proti akné atd., mě po ní to akné bohužel vyskákalo

    OdpovědětVymazat
  25. Uff, tak to bylo o fous. Chtěla jsem si ten Biotherm koupit a ještě, že jsem si přečetla tvůj článek. Jsem právě tři dny po podobné alergické reakci a málem bych si zadělala na novou. Začínám být lehce skeptická vůči značkám tohoto typu, kde to vypadá, že si člověk platí za množství parfemace, co do toho namíchaj.Botnicals mě zklamalo, proč jsou všechny řady v podstatě jen pro suché vlasy? Nemáš typ na šampon pro jemné vlasy, který by pěkně voněl a sedl jemným vlasům a pokožce s seboreou?
    Díky

    OdpovědětVymazat
  26. Ta paletka od Maybelline vypadá skvěle !

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Rendy, díky za recenze. O pudru jsem uvažovala, tak nic. Nečetla jsem na něj moc dobré recenze.

    Ale s biotherm kosmetikou mám stejnou zkušenost. Měla jsem vzorek BB/CC krému nebo co to bylo. A během pár minut jsem měla pleť oteklou, zarudlou a svědivou tak, že jsem se málem rozdrbala do krve. Čímž jsem s touhle kosmetikou skončila.

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Rendy,
    ja nemam z clanku vyskusane nic, ale totalny prepadak bol pre mna ocny krem (ten modry) od L´Occitane. Za tie prachy co stoji som cakala aspon nejaky vysledok, ten bol ale nula-nula-nic za viac ako 30 EUR. Bol tak otrasny, ze som ho vyhodila... Dalsi epic fail su u mna v poslednej dobe kremy Biotherm, mala som dva, obidva sa po par dnoch zdrcli na hnusnu masu, ktora sa nedala ani rozotriet. Tak uz od nich davam ruky prec a to som od nich mala vypouzivanych dost produktov.

    OdpovědětVymazat
  29. Zrovna jsem koukala na video Lou, byla na tom docela podobně :D Naštěstí na žádný z těchto produktů jsem zálusk neměla, tak nemusím být zklamaná :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  30. Zrovna Botanicals řada mě k vyzkoušení strašně láká :D Už mám doma sprej pro lesk barvených vlasů a chtěla bych vyzkoušet ještě šampón. Tak teď nevím, nevím :D

    OdpovědětVymazat
  31. Tú radu od Loreál som chcela aj ja vyskúšať ,ale čo tak čítam recenzie ,tak radšej peniaze našetrím na nejakú radu od Welly alebo Matrixu.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, poslední propadák co jsem doma měla je naštěstí už asi měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  33. ten biotherm mne tedy překvapil. Já mám některé výrobky od nich ráda a to mám pleť citlivou je a nic se mi zatím nestalo. Ale je pravda, že každý jsme originál a reagujeme jinak :) nicméně s tímhle krémem zkušenost nemám.

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj. Našťastie ani na jeden z týchto výrobkov som sa nechystala 😉 mňa zatiaľ vyslovene nič nesklamalo. Alebo aspoň momentálne sa na nič také nepamätám

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)