středa 19. dubna 2017

Velký test textilních masek různých značek

Na porovnávací článek textilních (či jak někdo říká "plátýnkových") masek jsem se chystala strašně dlouhou dobu. Akorát mi na začátku nedošlo, jak moc se to celé protáhne, pokud to srovnání budu chtít udělat podle svých představ. Tj. nafotit i tvar masky na obličeji a masku samotnou. Pokud bych vám nafotila jen obaly, zabila bych tím asi třetinu času, ale to by pak prostě nebylo ono. Protože ty zásadní detaily se skrývají právě i v materiálu a tvaru masek samotných a ne jen v obsahu sáčku. Mám tu masky různých značek od pár korun po několik stovek a pokusím se vám co nejblíže přiblížit moje dojmy z jejich zkoušení.

Z původních několika kusů se testování nakonec rozrostlo a dokonce o tolik, že jsem některé nové masky nechala na další pokračování :) Tak doufám, že vás tato tématika baví a že vás textilní masky zajímají nebo je taky rády zkoušíte :) Jako bonus najdete i pár maličko jiných produktů, které do této kategorie ale tak nějak patří :)

PS: nevšímejte si mého ksichtění na fotkách, s maskama se nedá příliš usmívat a pózovat :) Plus některé fotky jsou jen z mobilu nebo focené večer, protože to je většinou čas, kdy masky používám :)



Jak to mám s tímto typem masek?

Asi bych vám na úvod měla trochu vysvětlit můj vztah k podobným produktům. Nepovažuji tento typ masek za must-have záležitost z pohledu pravidelného používání a zařazení do skincare rutiny. Čistě prakticky - pokud budu chtít kvalitní hydratační nebo čistící masku, koupím si jí ve velkém balení a budu si jí užívat klidně několik měsíců. A když si rozpočítám, kolik mě stojí jedno použití takovéto masky a pak té, co po jednom použití vyhodím, tak jsem v úplně jiné finanční rovině :) Tím ale nechci říct, že nevidím několik příležitostí, kdy a jak textilní masky použít :) Tak například:

- při delší cestě letadlem (když cítíte, že je pleť vysušená)

- na dovolené či na cestách (když s sebou nechcete brát plné balení masky)

- když máte za sebou třeba náročný den (proflámovaný víkend, nemoc, špatně spíte) a chcete pleť okamžitě vzpružit

- chcete doma relaxovat nebo máte třeba domácí sešlost s kamarádkama a chcete si udělat takové domácí spa

- chcete rychle použít masku, kterou nechcete složitě nanášet a pak smývat


Co mi na nich obecně vadí? 

I když mě teď jejich používání dost chytlo (tak moc, že bude druhé pokračování), tak jsou stále fakta, která mi u tohoto typu masek obecně vadí (nehledě na konkrétní značku):

- každá maska je ve své podstatě drahá - i když stojí třeba jen 50 korun, tak je to pořád věc, co jednou použijete a vyhodíte. Když si člověk koupí třeba hydratační masku v klasickém balení, tak mu vydrží klidně rok a cena vs. množství je neporovnatelné

- v balení vždycky zbyde spousta produktu, který by v pohodě "nasytil" ještě jednu další masku. Už jsem sice slyšela, že někdo jednu masku použije i opakovaně, ale mě to přijde vážně nechutné a nikdy bych to sama neudělala. Zároveň nepomůže, když zbytek tekutiny po použití namatlám na obličej či ruce nebo krk, protože je akorát ulepený a efekt o nic lepší není

- málokterá z masek mi perfektně sedne na obličej a nejvíce mi vadí, že většina z nich zasahuje do očního okolí. Mám oči hodně citlivé a pleťové masky si ani normálně na oční okolí nedávám a proto si většinu z nich okolo očí nastřihnu a jakoby ohrnu, aby mi do očního okolí nezasahovala

- zejména u těch dražších úplně necítím, že stojí za svou cenu a zdá se mi, že člověk častěji platí jen za značku. Nechci tvrdit, že to tak platí plošně u všech, jsou různé druhy jednorázových masek a do některých se asi vyplatí investovat, ale pokud vezmu čistě jen ty textilní, tak nemůžu prohlásit, že ta nejdražší ze všech byla zároveň i nejlepší



Takže i když si nemyslím, že textilní masky nutně k životu potřebujete, a že mají rozhodně své nedostatky, tak mi dáte za pravdu, že většina z nás používá spoustu věcí, které vlastně k životu nepotřebuje a občas je prostě prostor nebo příležitost vyzkoušet i něco takového. 

Snažila jsem se u každé masky vypíchnout i nějaké plusy (+) a mínusy (-) a na fotkách ještě zdůraznit, co mi na masce vyhovuje nebo nevyhovuje.


Tak a teď tedy k těm maskám samotným :)



Starskin Hydrating bio cellulose second skin facial mask (koupíte v Douglasu) - 269 Kč

Jednou z úplně nejdražších textilních masek je právě tato. Obecně jsem na masky Starskin četla neskutečně pozitivní ohlasy a všichni je označovali za něco wow. Maska je určená pro dehydratovanou a vyčerpanou pleť a obsahuje kokosovou vodu, pěstící komplex aminokyselin a hnědé řasy. Po použití jsem se bohužel nedočkala žádného zázraku a pleť byla jen lehce lepkavá, ale bohužel nemůžu říct, že by mi přišla zhydratovaná, více odpočatá nebo třeba více vyhlazená. Maska je luxusní spíše svým provedením a materiálem, ze kterého je vyrobená, ale nemůžu říct, že by byla třeba 3x lepší, než ty úplně nejlevnější testované masky. Necítím, že by byla o tolik lepší, že bych za ní potřebovala v budoucnu zaplatit skoro 3 stovky.






+ otvor pro oči je podlouhlý a dobře mi sedí

+ materiál masky je úplně nejkvalitnější a nejpevnější ze všech (bio celulóza)


- maska na obličeji špatně sedí a je mi hodně velká (může být plus pro někoho, na koho jsou jiné masky naopak třeba malé a nepadnoucí)

- poměr cena výkon pro mě není přesvědčivý, abych si masku chtěla v budoucnu znovu koupit 



Sephora Rose face mask & Algae face mask - 110 Kč

Sephora masky jsou z toho levnějšího soudku a zvlášť pokud vychytáte nějakou akci či slevu, tak se cenově vyrovnají těm z drogerie. Zkoušela jsem zatím dvě z jejich celkem široké nabídky:

Rose maska s růží má pleť rozzářit a extrémně hydratovat. Bylo celkem vtipné, že jsem jí zkoušela někdy začátkem roku a nezanechala ve mě nijakou hlubší stopu. Pak se objevilo video od Nikkie tutorials, kde tuto masku velebí jako největší zázrak na světě a já si zase začala říkat, co mi uniklo :) Ale tím, že má Nikkie pleť suchou, tak masku dokáže zřejmě ocenit asi více, ale já osobně bych si tuto verzi znovu nekoupila, protože mi s pletí nic neudělala.

Algae maska s mořskou řasou má pleť pročišťovat a zbavit ji škodlivých látek. Maska má velice jemnou mořskou a svěží vůni a líbila se mi o dost více, než verze s růží. Maska byla hodně svěží a pleť příjemně ochladila a jemně zhydratovala - umím si představit, že si jí znovu koupím někdy během parného léta a použiju jí na osvěžení pleti. Znovu bych jí zkusila a láká mě ještě verze se zeleným čajem.




+ sedí mi skvěle okolo rtů (asi úplně nejlépe ze všech masek)

+ patří mezi levnější (zejména když chytnete třeba akci 2+1)

+ má pohodlně vytvořenou část okolo nosu a nemusím látku nijak přehýbat nebo upravovat

+ maska je velice tenká, na pleti není skoro cítit a dobře na obličeji drží



- nemá nástřihy a tudíž se může hůř přizpůsobit tvaru vašeho obličeje

- nesedí mi úplně dobře okolo očí, takže si jí sama nastřihávám, aby nezasahovala do očního okolí

- okraje masky začínají usychat už cca po 10 minutách 




Garnier Tissue mask - (koupíte v síti drogerií) cca 50 Kč

Masky, které se do drogerií dostaly poměrně nedávno způsobily boom a stal se z nich velký hit. Přeci jen textilní masky v drogerii neseženete na kila a postupně je dle mého názoru značky začnou do svého sortimentu teprve přidávat. Obecně u skincare produktů z drogerie jsem vždy dost opatrná a bojím se alergické reakce pleti. V tomto případě se ale nic zlého nestalo a moje pleť masky snáší stejně skvěle jako zbylé masky jiných značek. Nabízené tři varianty mají podle všeho být určené pro různé typy pleti, ale já na té své žádné rozdíly necítím. Je mi jedno, kterou z nich použiju a ve výsledku mám pleť vždy stejně osvěženou. Po použití pleť maličko lepí, ale ten pocit se rychle vytratí. Efekt je pro mě dost podobný jako u Sephora masky s řasou.

Masky jsem testovala i s kamarádkou (mohly jste vidět na stories) a chtěla jsem znát názor někoho dalšího. Stejně jako já oceňuje nástřihy na masce, díky kterým na obličeji lépe drží a z celkového výsledku byla spokojená a měla vesměs stejné dojmy jako já :)


Moisture + Freshness je pro smíšenou pleť a obsahuje výtažky ze zelného čaje, glycerin a kyselinu hyaluronovou.

Moisture + Aqua Bomb je pro dehydratovanou pleť a obsahuje výtažek z granátového jablka, glycerin a kyselinu hyaluronovou.

Moisture + Comfort je pro suchou a citlivou pleť obsahuje extrakt z heřmánku, glycerin a kyselinu hyaluronovou.



+ nejlevnější masky ze všech dnes testovaných

+ koupíte v síti drogerií (dobrá dostupnost po celé ČR)

+ má nástřihy a je možné díky tomu masku lépe přizpůsobit tvaru obličeje


- necítím rozdíly mezi jednotlivými verzemi

- jak maska pomalu zasychá, tak mi po chvíli nesedí část nad rtem, která se mi odloupává

- kvalita materiálu masky je viditelně nejlacinější ze všech (což není tolik důležité, ale chtěla jsem to zmínit)




Talika Bio enzymes Mask Hydratant (koupíte v Douglasu) - 310 Kč

Maska není vyloženě textilní, i když tak vypadá, ale nechci jí házet do stejného pytle jako ostatní. Chtěla jsem vám jí ukázat hlavně ze zajímavosti a představit i zástupce, který je maličko odlišný. Maska má hned dvě krycí fólie, takže se aplikuje opravdu dobře. Její struktura mi trochu evokuje želatinu a gelem a na pleť se doslova přicucne, takže výborně drží a nijak se neodlepuje ani nehýbe. Dokonce jsem s ní i luxovala a držela skvěle. Přišlo mi, jakoby na obličeji doslova tála, protože produkt jako takový je nasáklý uvnitř masky a není to to samé, jako když si dáte na pleť textilní masku. Nikde nic nekape, neleze vám do očí ani maska nevysychá tak rychle, jako textilní masky. Nechci porovnávat dva odlišné produkty, ale kdybych byla vážně mrcha, tak to udělám a řeknu, že maska je jednoznačným vítězem celého testování. Po jejím použití jsem totiž pleť měla viditelně jemnější, vyhlazenější a hydratovanou. Nepotřebovala jsem jí mazat ještě krémem, cítila jsem to i několik hodin po aplikaci a měla jsem pocit, jako by se část masky doslova vpila do pleti.



+ výborně na obličeji drží a nepadá

+ není prakticky vůbec parfémovaná

+ moje pleť po použití zaznamenala asi nejvýraznější efekt


- patří do dražší cenové kategorie





Too Cool For School Coconut ceramide mask (koupíte v Sephoře) - jedná se o úplnou novinku a objeví se nejspíš až v květnu, takže cenu nevím, ale jejich jiné masky se prodávají za 130 Kč

Maska opravdu příjemně a svěže voní po kokosové vodě. Ze všech testovaných masek jsem z ní během aplikace měla asi úplně nejpříjemnější pocit, co se vůně týče. Z 80% je tvořená kokosovou vodou a po použití byla pleť vážně hodně svěží a jemná na dotek. Pro mě osobně se řadí mezi ty zajímavější masky, u kterých jsem nějaký efekt po použití zaznamenala a určitě bych v budoucnu koupila další balení a určitě chci zkusit i náplasti pod oči ze stejné kokosové série, které se spolu s maskou objeví.




+ maska mi skvěle sedí okolo očí 

+ patří mezi ty tenčí a na obličej se dobře "přilepí"

+ miluju její jemnou kokosovou vůni

+ poměr cena-výkon je pro mě stále velice přijatelný a koupila bych si jí znovu


- maska nemá nástřihy a někomu by mohla na obličeji hůře padnout





Mitomo Q10 + Litospermus (koupíte v Douglas) - cca 150 Kč

Masky jsem nastřádala hned tři a všechny byly dárek. Očekávala jsem celkem dost a dostala dost málo. Masku bych zařadila mezi vůbec nejslabší kousky tohoto testování v budoucnu další zkoušet nepotřebuji. Vadila mi složitější aplikace díky absenci krycí vrstvy a také mi vadilo, že je maska hodně nacucaná a mokrá. Jako bonus pak nechápu ty krytky na oči, které si během aplikace můžete takto přikrýt (mě osobně to vadí a měla jsem je ohrnuté). Po sundání masky byl obličej jen lepkavý, ale opět žádný viditelný efekt. Tudíž nevidím důvod jí v budoucnu kupovat a zkoušet znovu.


+ maska je neparfemovaná

+ má moc pěkný obal 

+ na několika místech má nástřihy


- maska nemá krycí vrstvu, takže se na obličej špatně nandavá a je složitější ji "rozbalit"

- vadí mi zbytečný kus látky okolo nosu a očí, který musím vždy přehnout

- maska je hodně mokrá a při aplikaci na tvář jsem byla mokrá až za krkem








Dr.Jart+ Vital Hydra Solution (koupíte v Sephoře) - 160 Kč

Tato maska je určená pro hloubkovou hydrataci a výživu pleti, takže jsem logicky očekávala, že výsledný efekt bude na pleti cítit. Bohužel jsem ale nezaznamenala absolutně nic kromě lepivého pocitu na pleti. Nemůžu říct, že by maska obličej jakkoliv zhydratovala nebo ho napumpovala. Efekt byl stejný, jako kdybych si na pleti dala navlhčený ubrousek :) Za mě jeden z nejslabších kousků tohoto testování a znovu bych masku nekoupila.



+ maska mi sedí dobře okolo nosu (oční okolí je tak půl na půl)

+ oceňuji moc pěkný a nápaditý obal


- po použití jsem nezaznamenala prakticky žádný viditelný efekt, tudíž mi přijde úplně zbytečné opakovat nákup a znovu ji používat




A teď si dáme bonusové produkty



Starskin Foaming peeling perfection puff (koupíte v Douglasu) - 269 Kč

Tohle sice není textilní maska, ale pro zajímavost jsem jí do testu zařadila. Jedná se o patentovanou peelingovou houbičku a vážně by mě zajímalo, co si na ní Starskin nechal patentovat. Očekávala jsem něco, co bude vypadat třeba jako labutěnka z pudru, ale jedná se vlastně jen o slabý kus strukturované látky (nevím jak ten materiál popsat) s úchytkou na prsty. Což už samo o sobě bylo celkem zklamání. Když sáček s houbičkou otevřete, tak do něj máte kápnout pár kapek vody a potom vytvořit pěnu tím, že prsty houbičku mnete. U mě se tedy příliš pěnu nepodařilo vytvořit, což nevím, jestli byl problém můj nebo té houbičky. Celý obsah sáčku celkem chemicky zapáchal a nebylo mi příjemné s houbičkou po obličeji pohybovat. Pleť by se měla houbičkou masírovat 2-3 minuty, ale mě už tak po minutě začala pleť pálit a celá procedura začala být dost nepříjemná, takže jsem obsah sáčku z pleti smyla. Po osušení byl obličej viditelně zarudlý, což opět nevím, jestli byl účel (jakože super peelingový efekt) nebo jen negativní reakce mé pleti na produkt samotný. Každopádně suma sumárum je tohle za mě totální blbost, co je k ničemu a je navíc ještě drahá. Abych si skoro za tři stovky koupila vlastně kus hrubší látky, kterým si po obličeji budu šmrdlat něco, co chemicky smrdí, tak to si raději koupím pleťový peeling nějaké luxusnější značky a budu na tom lépe. Bleh, tohle vážně nechcete!






Talika Eye Therapy patch (koupíte v Douglasu) - 6 ks za 1155 Kč


Náplasti pod oči také zažívají celkem boom a objevují se ve velkém u různých značek. Vyzkoušela jsem jich několik (jedny další čekejte v druhém pokračování), ale tyhle jsou bezkonkurenčně nejlepší! Nejlépe drží, jsou nejpříjemnější a mě dělají i nejlepší a nejviditelnější efekt! Miluju je a jsou úžasné :)



+ náplasti jsou gelové a pod očima perfektně drží a nijak nepadají (z druhé strany je pak "látka", takže se snadno sundávají a znovu nandavají)

+ je možné je použít až 3x (proto máte to pouzdro, kam si je můžete ukládat)

+ po sundání je oční okolí krásně jemné a vláčné (jako po použití hodně hydratačního očního krému)

+ náplasti mi pomáhají ve dnech, kdy mám oči trochu oteklé (ach ty jarní alergie a nevyspání) a dokážou si s těžkými a nateklými kruhy pod očima poradit


- je to dražší záležitost, ale když si člověk rozpočítá cenu za aplikaci, tak to není tak příšerné



Uff, dneska to bylo extra dlouhé a jestli jste dočetly až sem, tak vám moc děkuju za pozornost :) Snad vám délka článku vynahradí tu nižší aktivitu během celého měsíce, ale některé články holt chtějí čas a delší přípravy. Snad jsem vás příliš nevyděsila, ale v textilní masce nevypadá normálně snad nikdo :)

Kdybych měla vybrat úplného top vítěze testu, tak řeknu asi gelovou masku od Taliky. Nicméně jsem vám slíbila, že jí nebudu porovnávat s textilními maskami a tak ji berte jako takový bonus navíc. Z plátýnkových bych pro další používání vybrala masky Garnier, Sephora a Too Cool for School. Patří mezi levnější, jsou příjemné a splňují účel, pro který masky používám a neiritují mě během používání. Zbylé masky ve mě nezanechaly tak hluboký dojem, abych měla potřebuju je kupovat a používat znovu (ať už kvůli jejich ceně, efektu nebo masce samotné).


Budu moc ráda, když mi dáte vědět váš názor na textilní masky a vaše tipy na ty vaše nejoblíbenější. Znáte některou z masek výše a máte jí samy vyzkoušenou? :)


*

34 komentářů:

  1. takže :-)
    začínala jsem s Mitomem- a pravda, je tam hodně tekutiny, ale pořád si nemůžu stěžovat.
    Nicméně, pokud chceš vyzkoušet něco jiného a méně obvyklého, doporučím eshop Medhelp. Hyaluronová se povedla. A slušný výběr tělových peelingů.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tyto plátýnkové masky moc ráda, mám dome několik od Garnier a vždy si jednu za týden plácnu na obličej :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, jseš fakt dobrá že si to takhle sepsala. já jsem jich pár zkoušela, jednu z dorgerie a i starskin, a neplánuju si pořizovat další, absolutně to s mojí pletí nic nedělalo. koupila bych si jí jedině do letadla, pokud bych měla delší cestu a kvůli omezení tekutin na palubu bych ušetřila místo. a pak taky nechápu fotky na IG když si jí dá modelka/herečka vypadá pořád skvěle, a já sem vypadala jak blbec :D ..ale to je ten IG, hezký den Rendy

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo, to sis tedy dala se sepisováním i dokumentací, palec nahoru:)
    Mám plátýnkové masky ráda, ale je fakt, že už kupuji jen ty z korejské kosmetiky (třeba Innisfree jsou báječné, s růží je prostě božská, voní, hydratuje, zklidňuje) a číhám na nejrůznější akce - nechce se mi za ně dávat víc než dolar. Chce to počkat a sledovat a pak třeba vyzkoušet něco nového, ale dá se.
    Každý pytlíček použiji dvakrát - koupila jsem si na to ty papírové masky zvlášť a když pytlík po prvním použití dobře uzavřu, pak už jen nechám nasáknout čistou masku zbytkem tekutiny a jede se nanovo. (Odkaz třeba tady - nejsou to přesně ty, které jsem kupovala, ale nemůžu teď najít přes co jsem je přesně brala - ebay, aliexpress.. je toho víc) http://www.ebay.com/itm/30-60-pcs-Women-Beauty-Skin-Face-Care-DIY-Facial-Paper-Compress-Masque-Mask-HK-/351467610245?var=&hash=item51d51a2085:m:m7kh8T7W3cDMgO1Rw6zkHhw .

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, díky za článek, který je krásným průřezem plátýnkových masek u nás. Jsem na tento typ masek zvyklá už mnoho let z Koreje. Jen je škoda, že u nás to je představováno jako určitý druh luxusu. Vlastně některé ceny považuji až na nemravné. Jsem ochotná dát za jednorázovou plátýnkovou masku maximálně 30 Kč. Pokud je to nějaká moje extra oblíbená, jako například Nature Republic Snail Mask, tak možná i 40 Kč. Jenže tím to hasne. Za jednorázový hadřík prostě nemá smysl vyhazovat stovku nebo dvě. Zvlášť když jde o vecičku, kterou některé korejské beauty guru používají prakticky denně (což je už trochu přehnané, to uznávám).
    Každopádně doporučuji se podívat třeba na ebay nebo různých shopech, které přeposílají korejskou kosmetiku i k nám. Výborné bývaly masky Baviphat, ale tato firma už neexistuje. Rozhodně za to stojí třeba i již zmíněná šnečí maska od Nature Republic. Missha, Etude House, Skin Food, TonyMoly, Beyond, Innisfree, The Face Shop, Its Skin a mnoho mnoho dalších.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonca poznam zeny, ktore ich pouzivaju dvakrat denne a panikaria, ked maju poslednych 50 (;

      Vymazat
  6. Rendy, ty jsi hustá! Nejen objemem tohoto článku ale i fotkami a la zombík! Nebojíš se toho, jsi fakt profík. Věřím, že pro milovníky těchto masek je toto velmi přínosný článek.

    Ale k věci: nemám textilní masky ráda, naprosto souhlasím se všemi negativy, nesedí mi, sklouzávají, jsem ulepená...prostě ne. Pozitiva mě nepřesvědčila, a to si masky dělám obden. Není nad přesné nanesení štětcem a pak smýt teplým ručníkem nebo vmasírovat zbytky... Navíc ráda kombinuji výživnější masky na tváře a krk s čistícími na T-zónu, takže...fakt sorry, ale tohle mě úplně minulo.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jsem ráda, že někdo sdílí podobný názor jako já. 😊 Zkoušela jsem masky Sephora, Garnie a pár korejských. Žádný zázrak se nekonal. Většina mi opravdu na obličeji nedrží. Upřímně se vždycky umatlám ještě dřív než si dám masku na obličej. Zbytek z obalu mi teče všude kolem. A většinou jsem nepociťovala žádný rozdíl. :( mám raději klasické masky.

    OdpovědětVymazat
  8. Sice jsem chtěla tyto masky vyzkoušet, ale já si radši poradím na ty z tubičky, které si napatlám na obličej, nechám působit a otřu či opláchnu vodou. :)Skvělý test. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem zkoušela tu modrou Garnier, ta mně nijak neohromila, nebo aspoň ne tak, jak jsem čekala. Ještě mám koupenou růžovou a zelenou, tak třeba budou lepší. A i kdyby byly, tak to na pravidelné používání asi úplně nebude, ono se nezdá, ale jak píšeš, celkem to leze do peněz.

    OdpovědětVymazat
  10. V Sephoře si pravidelně kupuji jejich Sephora masky, ale jen ty zklidňující a výživné, ráda to nechávám přes noc. Růže mi taky nic nedělá a to mám pleť suchou, ale Lotus, to je moje, je to takový spánek v kelímku, dám si ji vždycky, když jdu pozdě spát a druhý den brzy vstávám. Ráno po únavě ani památka. Taky mi vadí, že tam té tekutiny je moc, tak zbytek vždycky přeliju do uzavíratelného kelímku a pak použiji druhý den pod krém jako sérum.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, ja som uplne podlahla korejskym maskam (; a uplne najsambrutallepsia a totalny must have je tato
    http://www.testerkorea.com/Product/skinfood-black-pomegranate-mask-sheet

    Plet vyzera ako vyzehlena (mam 30) a efekt vydrzi 3-5 dni. Uz som oznamila mojmu nastavajucemu, ze ju moze ocakavat den pred svadbou (;

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, na textilní masky jsem čekala dlouho a už je totu! Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja si ted diky tvemu clanku udelala radost a nakoupila hodne masek od BioAquy na aliexpresu, mam od tyhle znacky cernou slupovaci masku a byla moc fajn tak jsem si rekla, ze prubnu i dalsi a tentokrat ty platynkovy...takze uvidim jak dopadnou, kazdopadne kazda nestala vic jak 1 dolar. Celkove na me tahle znacka pusobi hodne dobre a uz se vazne moc tesim.

    OdpovědětVymazat
  14. Textilní masky mě vůbec neberou, pár jsem jich vyzkoušela, ale ty jsem dostala jako dárek. Když si porovnám cenu a výkon, raději si koupím nějakou dražší masku na více použití.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Zkousela jsem 3 druhy z tech co jsi tu popsala a krom toho ze je to takovy fajn relax a aspon pocitove mam dojem E neco davam pleti tak me platynkove masky vubec nevzali jelikoz mezi jina nevidim zadny rozdil :D Kazdopadne na tu kokosovou se chystam az bude v sephore :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle je teda výživný článek. Já zkoušela jen garnier zelenou a za me to byl propadák, přišlo mi to az moc mokré a takové divné, po sundání nic moc

    OdpovědětVymazat
  17. tak mě nejvíc zaujala ta Talika (stejně tak mě děsně zajímá dry sheet mask od ChT), a asi ji i zkusím, jinak já tyhle masky až tolik nepoužívám, protože je mi v nich zima, ten produkt mě na obličeji prostě studí a není to moc příjemné

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý článek, to muselo dát práce! Já zkoušela jednorázovou masku od Garnieru, neseděla mi na obličeji, nic se mnou neudělala a v sáčku zbylo strašně tekutiny. Znovu mě žádná neláká, možná je to i tím, že si ráda dávám masku i na krk. Teď jsem dostala vzorek té nové černé od Lorealu, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy,
    já jsem zatím zkoušela jenom tu od Garnieru na citlivou pleť a špatná nebyla. Doma mám ještě další dvě od nějakých korejských značek a už se těším až si s nima porelaxuju :) Na maskách se mi nejvíce líbí to, že si potom nemusím dlouze umývat obličej a nikde mi nezůstane zaschlá maska. Co je však velká nevýhoda, tak jak jsi psala, tak je to cena. Na to, že se maska dá použít pouze jednou je to docela drahá záležitost na to, aby se používala pravidelně. Jako občasný relax fajn, ale asi zůstanu u klasických masek.

    OdpovědětVymazat
  20. Perfektně zpracovaný článek! Nalákala jsi mě na Taliku, jejich oční masku už si chci nějakou dobu pořídit :o) Stejně tak určitě zkusím kokosovou od Too Cool For School. Vyzkoušenou mám zatím Sephoru se zeleným čajem - ta byla moc příjemná a efekt tam byl - ne extra, ale byl. Teď mám objednanou zlatou na oči od Patchness, jsem na ní moc zvědavá. Jinak zatím víc používám klasické masky, kde mám už své oblíbence.

    OdpovědětVymazat
  21. na sheet maskách jem závislá a neskutečně mě pobuřuje fakt, že maska (konkrétně I am real od TONYMOLY), která přes ebay a přímo z Koreje vyjde na nějakých 20 Kč v Sephora stojí 125 Kč.
    Jinak mé oblíbené značky jsou Mamonde, TONYMOLY a The Face Shop.

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám plátynkové masky moc ráda, protože se snažím co nejvíce vyhýbat používání vody na obličej, a tak pro mě klasické hydratační masky na smývání nejsou úplně ono. Nejradši mám masky od Missha, hlavně medovou a také vyjdou na 50 Kč, což je jedna z nejlevnějších variant. Zatím nejhůř za mě asi novinky od Dermacol.

    OdpovědětVymazat
  23. Ja se ztotožňují s tvymi slovy v uvodu, ze si radši koupím normalni masku v tube/kelímku...zkusila jsem asi 2 (Sephora, balea) a žádný efekt jsem nezaznamenala...krom toho, ze se me lekl muž. Radši si dam pres noc sephora hydratační masku a ráno se probudim s dětskou prdylkou na obličeji:)

    OdpovědětVymazat
  24. Že ti přijdou vhodné do letadla myslíš jako do zavazadla, nebo že je na sebe plácneš přímo v letadle? :D V létě mě čeká 10h let (nikdy jsem neletěla déle jak 2 hodiny), ale nějak si to nedokážu představit, že tam budu dělat idiota před těma lidma :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jednou za cas je rada pouziju. Vadi mi ze stejne si musim umyt oblicej protoze je ulepeny ikdyz pisou "neomyvat"

    OdpovědětVymazat
  26. Petra Smejkalova: děkuju za tip, mrknu na to :)

    NikolaP: moc děkuju :) modelky a herečky vypadají ve všem dobře, což bohužel o mě neplatí a proto na všech těch fotkách vypadám jako trotl :))

    Lea: moc děkuju :) Na ty "nafukovací" masky jsem se už dívala před nějakým časem, ale odsunula jsem je do pozadí, protože jsem měla co zkoušet :) Ale čím víc jsem těch textilních zkusila, tím víc asi vidím smysl si koupit tyhle a napustit je třeba nějakým sérem, které mám vyzkoušené a vím, že mi s pletí něco dělá :)

    Dášenka Boušková: moc děkuju a jsem ráda, že se ti článek líbi :) Jak píšeš, vlastně i 30 nebo 40 korun za masku na jedno použití je ve své podstatě hodně peněz. Každodenní použití si neumím úplně představit, mě osobně to přijde zbytečné. Nebo možná jsem ještě nenašla masku, u které bych si řekla, že každodenní použití má smysl a výsledky. A moc děkujuza tipy na další značky masek. V dalším pokračování bude právě i TonyMoly nebo Missha :)

    Tereza: děkuju :)) vypadám jak trotl, ale co bych pro své skvělé čtenářky neudělala při demonstraci toho, co se mi líbí a co ne :))

    gomi stories: děkuju za tipy na další masky :)

    OdpovědětVymazat
  27. Barzoolka: ta Talika je vážně skvělá, ale je to prostě celkem drahá záležitost. Ta CH.T. dry sheet mě taky strašně zajímá, hlavně pocit, jaký to na obličeji zanechá. Ale cenově je člověk už vážně někde úplně jinde :)

    Eva U: děkuju, jsem moc ráda, že se článek líbí :) Jinak masky na krk má právě i Talika, tak kdyby tě to zajímalo, tak na to mrkni (viděla jsem je na Douglas eshopu).

    Linda: moc děkuju :) Ty polštářky pod oči jsou skvělé, mě strašně pomáhají na unavené a oteklé oči. Zkoušela jsem i masku pod oči se zeleným čajem od Sephory a ta bude v pokračování. Asi zkusím i tu jejich masku se zeleným čajem na tvář :)

    Forgotten Fane: když někdo umí lovit na Aliexpressu nebo ebay, tak si tyhle masky může levně nakoupit a kdo ne, tak se holt musí spolehnout na naše obchody, kde je to s přirážkou :)

    Stannah: na ty Dermacol jsem zvědavá, mám je právě do toho pokračování a vůbec nevím, co od nich očekávat :) Trochu mě děsíš :))

    Jitka Richterová: jako na palubu :) právě při delších letech dostane pleť docela zabrat, kvůli suchému vzduchu v letadle, tak mi přijde, že tohle je skvělá alternativa, jak jí trochu ulevit (pokud nemáš nějaké cestovní balení třeba hydratační masky). A samozřejmě klidně i do kufru, protože to nezabere žádné místo :)

    OdpovědětVymazat
  28. Má to svá pozitiva i negativa. Ale obecně musím říct, že mi jsou příjemný, aplikace a sundávání je mi dokonce příjemnější než u klasických masek, jen když nesedí správně, tak to otravuje, uznávám. Měla jsem jich už dost a musím říct, že na mé pleti měla největší úspěch ta bílo-modrá od Dr. Jart, co u Tebe propadla. Opět jsme u toho, jak každému sedí a vyhovuje něco jiného... ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ještě jsem textilní masku nezkoušela, ale nejvíc mě zaujala asi ta od Sephory.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  30. Ta maska so zeleným čajom od Sephory je fakt dobrá. Aspoň mne vyhovuje asi najviac z tých sephorackych 😉 Teraz som si obľúbila aj tie od Garnier😊 Ostatné som ešte nemala 😊

    OdpovědětVymazat
  31. Mne osobne vyhovuje nejvice Clearing solution od Dr.Jart+, viditelny efekt, vysuseni pupinku a pocit ciste pleti :). Jinak co jsem vyzkousela ostatni znacky (sephora, garnier,...), tak mi vadil ne uplne prijemny material, ze ktereho to platynko je. I v tomto ohledu za me Dr.Jart vyhrava - krasne prijemny material poskytujici opravdovy pocit relaxace.

    OdpovědětVymazat
  32. já mám zkušenost s maskou Garnier, po které jsem měla plet krásně heboučkou. Momentálně mám doma od kamarádky masku z Koreje - Skinfood s konským tukem, tak jsem na ni zvědavá teda. Moc mě zaujaly ty pásky pod oči, ale ta cena je pro mě teda moc.

    OdpovědětVymazat
  33. Zkoušela jsem jen ty masky od garnieru a mám mastnou pleť, ale teda souhlasím s tím, že je naprosto jedno jakou si dám an pleť, všechny mají stejný výsledek. Taky jsem díky tomu boomu ,,potřebovala vyzkoušet´´, šla jsem pro ěn zrovna do rossmana a měli je ve slevě hned, takže pecka :-) Nic extra,ale vyzkoušela jsem něco nového a docela mě baví jaká je ze mě pak příšerka :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)