pondělí 10. dubna 2017

TOP levná kosmetika podle Rendy

Po delší době jsem se rozhodla zase trochu updatovat TOP produkty z levnější cenové kategorie. Často mi chodí dotazy, abych vám doporučila třeba cenově dostupný make-up, oční stíny nebo pudr a tohle je přesně ten typ článku, který na všechy tyto otázky může odpovědět. Vybrala jsem produkty, které aktivně používám, mám ráda, vyhovují mi a můžu je za sebe doporučit. Nenajdete tu jen čistě značky z drogerie, protože cenově dostupné věci nemusíte najít jen tam :) Několik značek je sice objednaných ze zahraničních obchodů, ale není problém je snadno objednat i k nám a byla by škoda některé nevyzkoušet, protože ve své cenové kategorii strčí jiné produkty do kapsy. Některé kategorie produktů tu nenajdete, protože momentálně nemám např. žádnou oblíbenou paletku očních stínů z levnější kategorie, ale kdyby se nějaká skvělá objevila, dám vám to určitě vědět :) Některé produkty už z blogu možná dobře znáte, takže není třeba se o každém detailně rozepisovat a případně vás odkážu na podrobnější článek, který se už objevil.

Tak doufám, že najdete třeba novou inspiraci na super produkty a že budou mít radost ty z vás, které si na dražší kosmetiku nepotrpí, nebo na ní z jakéhokoliv důvodu nemají rozpočet.



TVÁŘ

the Ordinary High adherence silicone primer - psala jsem vám o něm ZDE. V levné cenové kategorii pro mě osobně asi nemá konkurenci.

Rimmel Lasting finish make-up - moje make-upová stálice už několik let. I když mám spoustu mnohem dražších oblíbených make-upů, tak k tomuto se ráda vracím a vypotřebovala jsem už několik balení. Doporučuji pro smíšenou a mastnou pleť.

Bourjois Healthy mix make-up - i když jsem tu původní verzi měla o chlup raději, dala jsem nakonec šanci i této inovované. Ta se mi zdá o něco méně krycí a více tekutější, ale oceňuji, že jde sehnat i ve světlém odstínu. Pro mě je to ideální parťák na jaro a sahám po něm ve dnech, kdy chci mít trochu lehčí make-up a nepotřebuji vysoké krytí.



Catrice Liquid Camouflage korektor - jeho tuhou verzi nesnáším a přijde mi příšerná, ale tato verze se velice povedla. Korektor je dost pigmentovaný a jdou s ním schovávat i nepěkné pupínky a jiný bordel, který člověk na obličeji nechce veřejně prezentovat :)

RCMA No-color powder - psala jsem vám o něm v tomto článku (kde se dozvíte, kde ho můžete i objednat). Když porovnám svojí dosavadní zkušenost s ním a porovnám jí třeba se známým sypkým pudrem od Dermacolu, který jsem kdysi roky používala, tak musím napsat jediné - kupte si raději RCMA pudr! Dermacol má "jen" 13,5g (229 Kč) a RCMA má neuvěřitelných 85g (14,3 euro - cca 380 Kč). Rozhodně se dá tedy zařadit do kategorie levných produktů, které navíc i dobře fungují. Není pro mě tak top jako je třeba sypký pudr Glazel (ten asi nic nepřekoná), ale dala bych ho klidně do své osobní top trojky sypkých pudrů. Make-up fixuje suprově, celkem na dlouho jí dokáže i skvěle zmatnit (v tomhle je ale Glazel prostě o něco lepší) a na obličeji není nijak patrný.

Bourjois Radiance Reveal concealer - super korektor na oční okolí. Je hydratační, nevysušuje oční okolí a i přesto je pořád celkem dost pigmentovaný a dokáže zakrýt nepěkné kruhy pod očima.

NYX HD Finishing powder - můj miláček! Pokud chcete svělý, levný a bezbarvý pudr v kompaktní verzi, tak tohle je prostě skvělá volba. 



NYX tvářenka Ombre blush (Mauve me) - já a levné tvářenky bohužel moc nejdou k sobě a příliš se toho od minule nezměnilo. Jediný levnější zástupce, po kterém sahám a používám, je ombré tvářenka od NYX. Přímo z drogerie vám teď žádnou konkrétní asi nedoporučím a žádnou aktuálně nepoužívám.

Maybelline Master strobing stick (200) - psala jsem vám o něm více ZDE, tak si to můžete připomenout.

Trend it up Natural radiant highlighter -  s rozjasňovači to mám podobné jako s tvářenkami. 99% všech co mám, je spíše od luxusnějších značek, protože v tomhle ohledu si ráda připlatím za kvalitu. Jediný pudrový rozjasňovač, který podle mě za něco stojí a seženete ho v drogerii, je právě tento.

NYX Bright idea rozjasňovač v tyčince (05) - pro mě je hodně podobný jako Maybelline stick výše (prakticky totožný). Jen má možná o něco přirozenější champagne odstín. 



OČI

Colour Pop Super shock shadow (Get Lucky) - pořád si říkám, jak je neuvěřitelné, že stín za 5 dolarů může být tak skvělý a udělat vám na očích takový efekt, že se vás i profi vizížisti budou ptát, co za stíny jste použili :) Tuto značku už je možné objednávat i z jejich oficiálních stránek do ČR, a nemají zdaleka skvělé jen stíny, ale i třeba rtěnky.

Maybelline Color Tattoo (Fantasy) - Taková klasika mezi krémovými očními stíny. Ráda je používám jako podklad pod pudrové stíny, které dokážou dobře udržet na místě. Ne úplně každý odstín je 100% povedený a některé trochu flekatí, ale pokud je používáte jako podklad, tak je to celkem jedno. Dalším mým oblíbeným odstínem je Permanent Taupe.

M.A.C pigment (2,5g) - možná si říkáte, že je divné, že je mezi levnými značkami i M.A.C. Je to jednoduché, protože M.A.C má v nabídce i několik svých produktů v mini balení (KLIK), které jsou na tom cenově stejně jako věci z drogerie. A třeba zrovna v případě pigmentů není třeba mít mega balení, protože je nemožné ho jinak vypotřebovat :) Jinak v menším a cenově dostupném balení najdete i jejich pečující produkty, takže až budete chtít příště namítat, že je nějaká značka cenově nedostupná, tak si zjistěte, zda nenabízí právě i takové miniatury.

NYX Prismatic eyeshadow (Mermaid) - tento konkrétní odstín je už trochu legenda a já ho vážně miluju. Obecně mě řada stínů Prismatic baví nejvíce a vám jí doporučuju omrknout.

Makeup Geek refily očních stínů (7-11 euro za kus) - opět značka, kterou v našich drogeriích nekoupíte, ale cenově se stíny do kategorie produktů z drogerie můžou zařadit. Samostatný článek na ně chystám (čekám na další odstíny, které jsem si objednala), ale už teď můžu říct, že jsou úžasné. Nadchly mě zejména v duochrome verzi, které jsou neskutečně pigmentované a v zajímavých odstínech. A když si vezmu, že některé mono stíny v drogerii můžete koupit za stejnou cenu a rozhodně nebudou tak pigmentované a barevně zajímavé, tak si říkám, proč raději nezkusit tyhle? :)



NYX Vivid Brights tekuté oční linky - když jde o barevné tekuté linky, tak tohle je jasná volba! Krásné a jasné odstíny a neskutečná výdrž. Pro mě nemají v kategorii levných produktů konkurenci.






NYX Tame & Frame tinted brow pomade - kdybych měla vybrat jen jeden oblíbený produkt na obočí z levnější kategorie, po kterém nejvíce sahám, je to právě tato pomáda na obočí. Pokud najdete vhodný odstín, tak máte napůl vyhráno. Z dražší kategorie bych k němu přirovnala asi Ka-brow od Benefitu, i když ten má podle mě právě vychytanější odstíny a taky o něco lepší výdrž. 





RTY

Sephora Cream lip stain - o těchto rtěnkách jsem vám psala nedávno podrobněji ZDE, takže si článek můžete připomenout.

NYX Liquid Suede - o oblíbených tekutých rtěnkách jsem vám psala ZDE, takže si článek můžete také připomenout.

Bourjois Rouge Edition Velvet - když nechci super matnou a ultra držící rtěnku, tak sáhnu právě po této. Na rtech je příjemná a vyhovuje mi i nabídka odstínů.

NYX Ombre lip duo - lip dua, která jsou barevně sladěná a můžete s nimi vytvořit trendy ombré rty nebo každou část používat zvlášť. Jedna část je jako konturka a druhá má větší průměr jako rtěnka. 



Rimmel Kate rtěnky - tyto rtěnky jsou pro mě dlouhodobě jedny z nejoblíbenějších z drogerie. Příjemné krémovky, které seženete v moc pěkných odstínech.

Sephora dlouhodržící rtěnka - Už je prakticky vypotřebovaná a mám jí jen kousíček. Stojí jen 290 Kč a pokud jí chytnete se slevou, bude ještě levnější. Drží výborně, je příjemná a má drobný průměr, kterým se snadno vykreslují rty.



Máme nějaké oblíbence společné? Které levnější produkty jsou vaše oblíbené a můžete je za sebe doporučit? :)

24 komentářů:

  1. Určitě se shodneme na make-upu od Rimmelu, ten je moc fajn.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zase za rtěnky Bourjouis mám tu stejnou jako ty a je super!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna včera jsek publikovala článek se stejnou tématikou. :) s většinou věřím souhlasím, ale stále se nemohu skamarádit s NYX Liquid Suede. Strašně mi cuckovatí a nic nevydrží. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektny clanok. Velmi si ma potesila. Pisem si par veci na wishlist a hlasujem za viac drugstore veci na blogu 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Bourjois korektor - milujem ho :) Super článoček.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní článek, ráda jsem nabrala další inspiraci:-) Souhlasím s korektorem Catrice, make-upem Rimmel, HD pudrem NYX, rozjasňovačem Catrice.

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, plánujes udělat něco takového i se skincare?

    OdpovědětVymazat
  8. Majda Poláková: jsem moc ráda, že se ti článek líbí, ale skincare určitě nebude. Nemám prakticky žádnou oblíbenou péči z drogerie (když nepočítám třeba sprchové gely atd.) a nevyhovuje mi. Takže bych do článku neměla co dát bohužel.

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě s produkty NYX souhlasím.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ja sa teda chystám už strašne dlho na Maybelline Color Tattoo a rada by som konečne vyskúšala niečo od Nyxu, čo tu nemám v blízkosti..ale určite si niečo z tejto značky zadovážim :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Rimmel makeup je pro mě hodně dobrý!

    OdpovědětVymazat
  12. Nyx a sephora obecne jsou me nejoblibenejsi levnejsi znacky :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ten Rimmel makeup si musím zase někdy pořídit, je vážně bezvadný (y) jinak já z levnějších vod nedám dopustit na Maybelline fitme korektor a age rewind korektor (stále nechápu, že u nás pořád není)

    OdpovědětVymazat
  14. Na korektor od Catrice a NYX Vivid Brights linky nedám dopustit! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy,
    myslím si, že levnější nebo drogérková kosmetika by se úplně zatracovat neměla, protože i tam se dají najít skvělé kousky :) Z těch, které uvádíš mám také některé oblíbené např. rozjasňovač trendit up, color tattoo mám moc ráda hlavně v odstínu on and on bronze, Catrice korektor nebo třeba Bourjois tekutou rtěnku. Co mám ještě hodně ráda z levnějších kousků tak řasenku lash sensational od Maybelline, laky full color od Flormaru nebo Revlon makeup colorstay.

    OdpovědětVymazat
  16. Pro mě osobně velmi přínosný článek. Mám ozkoušené tekutý korektor od Catrice i Bourjois, makeup Bourjois i Rimmel, tekuté rtěnky Sephora a Colourpop oční stíny a se všemi produkty jsem rovněž spokojená. Zajímalo by mě, v jakém odstínu máš pomádu na obočí od NYX? Také o ní přemýšlím, ale nevím si rady s odstínem :) Děkuji a přeji hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hezký článek a fotky jako vždy :) Láká mě pořád ten korektor Bourjois a tvářenka NYX, to jsem ještě nezkoušela... Ale mám suché oční okolí a pokud opravdu tak hydratuje, jak všichni říkají a k tomu kryje...no bude se mi o něm teď asi nějakou dobu zdát.

    OdpovědětVymazat
  18. Ten make-up od Rimmelu mam strasne rada! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Rimmel je super.. ale zaujal mě hlavně pudr.. musím omrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Taky mám pár oblíbenců z drogerie, mám radost, když kápnu na něco, co je dobré a za dobrou cenu. A co si budeme povídat, za drogerkové ceny se i daleko lépe zkouší novinky..

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj,super článek dlouho jsem si chtěla koupit make up z drogerie ale nevěděla jsem jaký díky tomuto článku už vím.❤Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  22. souhlasím s tím make-upem od rimmelu

    OdpovědětVymazat
  23. Glazel pudr přestali vyrábět :( Už jsem ho nestihla :(

    OdpovědětVymazat
  24. Colour Pop má super tiene. Stoja fakt málo ale vydrž na očiach je super 😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)