sobota 1. dubna 2017

Takový byl ... březen 2017

První dubnový den je tady a je zase čas se podívat na to, co se na blogu dělo v březnu. Někdy je fajn se ohlédnout za celým měsícem a zrekapitulovat, o čem jste se na blogu mohly dočíst. Tak nějak jsem si říkala, že jsem nebyla moc aktivní a z několika důvodů jsem se blogu nemohla věnovat na 100%, ale když se tak dívám na archiv, tak to zas není tak zoufalé :) Nebo alespoň doufám!

A o čem jste si v březnu mohly přečíst? Ukázala jsem vám jarní Marie Claire beauty box i oblíbené tekuté rtěnky značky Sephora. Udělala jsem nový update toho, jak skladuji kosmetiku a také jsem vám prozradila, jakou kosmetiku máme společně rády s Lou z kanálu Get the Louk. Nechyběl přehled kosmetických novinek a také jste mohly soutěžit o produkty z jarní kolekce značky Pupa. Seznámila jsem vás s nákupy z eshopu Cult Beauty a také vám představila všechny mé podkladové báze (včetně několika propadáků). Tím, že nám jaro začalo, neodolala jsem tomu vám ukázat své oblíbené zelené linky a také nechyběly novinky značky the Balm. I v březnu jsem publikovala pravidelnou Kosmetickou trojku, která byla tentokrát zaměřená na levné masky na vlasy a samozřejmě klasicky nechyběli ani oblíbenci měsíce :)








LIFESTYLE

V lifestylové sekci jsem vám prozradila několik svých oblíbených míst a kaváren v Praze a článek si můžete připomenout ZDE.



Řekla jsem vám i svůj názor na knížku Capture your style, která podle mě zas tolik váš styl fotek ani jejich kvalitu nezlepší.



A nechybělo ani klasické lifestylové okénko s nákupy, jak jste zvyklé :)




AKCE

Březen byl akcí plný a přinesl i kupu novinek, které se na blogu budou postupně objevovat (protože jich je vážně mega moc, bude to nějaký čas trvat :) Tady jsou některé z akcí a samozřejmě pokud vás všechno zajímá online a aktuálně, tak nezapomeňte sledovat můj instagram (@rendyordinarylife) a také instastories, kde vám většinou všechno ukazuju živě :)



Tom Ford a jeho letní kolekce je jedním slovem nádherná a byl by hřích se na ní nejít podívat. Článek si můžete připomenout ZDE.



L´Oreal představoval hned několik novinek! Celkově jsem stihla tedy tři akce a ta první z nich se týkala nových jílových masek Pure Clay. Druhá se zaměřovala na novou řadu na vlasy Botanicals a třetí na novinky z dekorativní sekce. 







I tentokrát jsem díky M.A.C měla možnost nahlédnout do backstage pražského fashionweeku (MBPFW) a pokochat se tím, jak pracují profíci v akci a jak se tvoří make-up na přehlídkové molo. 



Velkou beauty událostí byla rozhodně tiskovka Sephory, kde se představovaly letní novinky. Článek s kupou novinek si můžete připomenout ZDE.



A úplně poslední ze všech byla přehlídka Reserved, kde se představovaly dámské i pánské kolekce na jaro a léto 2017. Oblečení se už postupně objevuje na prodejnách a některé kousky jsou už dostupné. 




Co jste v březnu stihly vy? A co se vám na blogu nejvíce bavilo? Případně o které z novinek si chcete někdy v budoucnu více přečíst? :)

14 komentářů:

  1. Mne sa najviac pacil clanok o Sephora tekutych ruzoch 😁

    OdpovědětVymazat
  2. Nehvice mam rada beauty sekce, tudiz me nejvic zaujal clanek z tiskovky sephory a uz se nemuzu dockat az budou novinky na stojanech sephory :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se těším na recenzi masek od lorealu hlavně na tu černou.Je mi jasné že to GlamGlow nemůže sahat ani po kotníky ,ale stejně (když tvá recenze bude kladná) si pro ně do drogerky poběžim☺😉

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě bavil článek o novinkách.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně nejvíc potěšil článek o skladování kosmetiky. A pak taky novinky Loreal, které se mi jeví hodně zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi zajimavy byl clanek srovnani kosmetiky s Lou a kosmeticke novinky, ktere mam nejradeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že v březnu bylo článků až až. Nejvíc mě bavila tvá oblíbená nová místa v Praze, sice už tam nežiju, ale ráda mám přehled, co se tam děje nového:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mě bavily články o místech a novinky :)

    OdpovědětVymazat
  9. březen byl opravdu výživný :) líbily se mi tipy na kavárny, novinky od toma forda...

    OdpovědětVymazat
  10. mě přijde, že březen utekl ještě rychleji než předchozí měsíce, takže klasicky nic nestíhám, moc se mi klasicky líbilo lifestylové okénko a hodně se těším na recenzi Toma Forda :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,
    já se v březnu tak pomalu rozjíždím po "zimním spánku" :D Takže jsem toho úplně hodně nestihla, ale v nejbližších týdnech se to určitě změní :) Z tvých článků mě moc bavily tipy na kavárny, novinkové články a taky se mi líbil článek, který jsi měla společně s Lou :) Bylo by fajn udělat článek o nějakých jarních tipech - kosmetika, laky na nehty, oblečení, klidně i jídlo.... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé články za březen, tleskám! Nebavily mě jen linky, ale to je subjektivní názor díky nelibosti v této kategorii, takže nic proti tomuto článku. Bezva, pořád bavíš.. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)