úterý 18. dubna 2017

Skincare routine | JARO 2017

Vítám vás po menším volnu zpátky u nového článku. Chtěla jsem si Velikonoce užít v klidu s rodinou a k blogu se tak vracím až teď, ale věřím, že hodně z vás to mělo podobně a tak vám to ani nevadí :) Začneme rovnou updatem kosmetické rutiny a produkty, které zrovna teď v pečující sekci používám.

Mezi produkty jsou i nějaké novinky, o kterých bych vám ráda řekla trochu více a všechno tak pěkně shrnula dohromady :)



Pleťová péče


Clarins Hydra Essentiel SPF 15 - celé této hydratační řadě jsem se podrobněji rozepsala v tomto článku, takže si detaily můžete připomenout tam. Tím, že teď už sem tam svítí sluníčko a je tepleji, tak používám verzi s SPF faktorem.

Estée Lauder oční krém Revitalizing Supreme global anti-aging eye balm - miniaturu krému jsem původně chtěla vyzkoušet až později, pak mi ale došel můj denní oční krém od Clarins a říkala jsem si, že nakonec tento vyzkouším hned. Očekávala jsem, že mi vystačí na pár namazání a bude po něm, ale mažu se s ním už tak dlouho a pořád je ho v kelímku dost! Plné balení by mi vydrželo asi dlouhééé měsíce :) Má úžasnou a bohatou texturu, ale zároveň není absolutně těžký nebo mastný. Je přesně takový, jako to mám u očních krémů ráda. Oční okolí perfektně "zavlaží" a přitom o něm skoro nevím a je neuvěřitelně příjemný. I když je to anti-age záležitost, tak co se očních krémů týče, chci to nejlepší, protože oční okolí začíná stárnout rychleji než zbytek tváře a je potřeba se o něj pořádně starat a pečovat včas.

GlamGlow Dreamduo Overnight transforming treatment noční péče - jelikož mi došlo dvoufázové hydratační sérum, které jsem na noc používala, tak jsem hned měla příležitost začít zkoušet tuto novinku značky GlamGlow. Krém je rozdělený na dvě části a nejdříve nanášíte na vyčištěnou pleť tu světlejší (Dreamserum) a jakmile se do pleti vsákne, tak nanášíte tu tmavší (Dreamseal). Dreamserum pokožku hydratuje, redukuje viditelnost jemných vrásek a sušších míst. Dreamseal celou péči vlastně "uzamkne" a obsahuje např. kyselinu hyaluronovou a zelené řasy, které pleť nabijí a připraví na ráno. A můžu potvrdit, že ráno je pleť opravdu mnohem hezčí, jemná a hlavně viditelně rozzářená. Nevím jak lépe to popsat, ale ten krém dělá vážně prostě hezčí pleť :)

Too Cool For School Coconut milky mist - trochu krok navíc a příjemné osvěžení zároveň je tato pleťová mlha, která jemně voní po kokosu. Je opravdu ultra jemná a musíte dát sprej opravdu hodně blízko k obličeji, aby se na něm mlha zachytila. Je to příjemná záležitost a používám jí během dne pro osvěžení a ráno předtím, než nanáším make-up.




Čištění a odlíčení pleti


Bioderma  Sensibio Gel moussant - můj oblíbený čistící gel, který používám jako druhý krok při večerní odličovací rutině. Nejdříve použiju odličovací olej a pak právě tento gel. Psala jsem vám o něm už ZDE, tak si to můžete připomenout.

Sephora Detoxifying foam cleanser - pěnové čističe a masky jsou teď dost v kurzu a i Sephora si jednu takovou novinku připravila. Čistící pěnu používám ráno, kdy mi stačí odstranit z pleti jen zbytky noční péče a nějaké menší nečistoty. Na odstraňování líčídel se mi zrovna příliš neosvědčila a je prostě dost jemná. Proto mi přijde lepší právě na ráno, kdy na tváři nemám žádný make-up nebo jiná líčidla, která raději rozpouštím olejovým odličovačem.

Kiehl´s Midnight recovery botanical cleansing oil - pokud vás tuhé odličovací balzámy nebaví nebo je nerady používáte, tak svou pozornost zamiřte směrem tohoto modrého krasavce. Tekutý olejový odličovač si poradí i s větším nánosem make-upu a líčidel a velice snadno je dostane z pleti dolů. Nedráždí mě ani v očích, ale řasenku s ním nikdy neodličuju (na to mám svůj dvoufázový odličovač na oči). Olej voní jemně po levanduli a na pleti je moc příjemný. Plus body navíc za to balení s pumpičkou, to je v koupelně vždycky radost a úspora úsilí při používání :)



Pleťové masky 


L´Oreal Pure clay detox mask - o těchto nových jílových maskách bych se ráda rozepsala trochu více, takže si hodnocení nechám až do extra článku, ale myslím, že vám může hodně napovědět, když tady vidíte zrovna tuto verzi :)

Kiehl´s Calendula & aloe soothing hydration masque - jednou z novinek v mé pečující rutině je i tato gelová hydratační a zklidňující maska s výtažky z aloe a měsíčku lékařského. Je neuvěřitelně osvěžující, hydratační a také příjemně svěže voní. Nechávám jí na obličeji klidně několik hodin a když jí smyju, tak je pleť tak pěkně zavlažená a svěží! Bude úplně boží i na léto, kdy po ní budu sahat ještě častěji.



Micelární vody & nedokonalosti pleti


the Ordinary Salicylic Acid 2% solution - můj nejnovější produkt od této značky. Není to to sérum, které jste mohly vidět v tomto článku a které mi s pletí nic neudělalo (raději to píšu, protože by to někoho mohlo zmást, protože ty lahvičky jsou si tak podobné). Tato vodička se dá používat také lokálně na jednotlivé pupínky, ale jsem zatím stále ve fázi testování a používám ho příliš krátce na to, abych ho mohla hodnotit, takže to si necháme někdy v budoucnu na jiný článek :)

Bioderma Sébium sérum - když se pupínky objeví ve větším rozsahu (u mě nejčastěji brada nebo okolo nosu), tak na noc nasazuji můj svatý grál od Biodermy. Už ani nespočítám, kolika kamarádkám jsem ho doporučila, když byly zoufalé a nevěděly, co si s pupínky počít. A všechny do jedné mi doteď líbají ruce, že jsem jim zrovna tohle doporučila a jim to pomohlo! Používám ho už roky a nic mi nikdy nefungovalo lépe. Dávám ho jen lokálně na menší plochy na obličeje a nikdy ho nenatírám na celý obličej a už ráno vidím první pozitivní účinky a do pár dní jsou pak hnusy na obličeji redukovány úplně. Nepoužívám ho každý den, ale jen ve dnech, kdy můj obličej trochu šílí.

La Roche Posay micelární voda Ultra reactive skin - micelárky této značky sice nepatří mezi moje nejoblíbenější, ale když už jsem jí měla, chtěla jsem jí dopotřebovat (vidíte, jak zodpovědná se snažím být, co se týče načatých kosmetických produktů? :) Mám k ní neutrální vztah a nijak mi nevadí, ale zároveň jí nevyhledávám a mám své favority u jiných značek.

Sephora micelární voda Charcoal - trochu netradiční černá micelárka obsahuje výtažky z aktivního uhlí a pleť by měla zmatnit a vyčistit. Už jí mám skoro vypotřebovanou a zatím k ní mám takový neutrální vztah. Je fajn a nijak pleti neubližuje, ale že bych jí nutně potřebovala znovu, to asi ne.



Tak to by bylo z mé aktuální jarní rutiny asi všechno :) Někomu to možná zase přijde jako dost, ale pro mě je to úplně akorát a dohromady mi všechny produkty dobře fungují a spolupracují. Mám radost, že jsem několik pečujících produktů nedávno dopotřebovala, takže v doordinováno bude zase dost co hodnotit :) 

Na fotce chybí jen tonikum Pixi Glow Tonic, které používám ráno, ale měla jsem ho zrovna zabalené v kufru a nechtělo se mi ho kvůli fotce vybalovat :)

Co patří do vaší aktuální pečující rutiny? Máme nějaké produkty společné? :)

21 komentářů:

  1. Skusim si zohnat vzorku toho Bioderma Sebium Serum, ked ho tak odporucas 😉 Snad pomoze aj mne.

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku! Tak to bylo opravdu výživné! Osobně mi připadá, ze produktů není nijak zvlášť moc! 😉 Sama toho používám dost, ale bohužel teď se svou pleti opravdu bojuji. Mám zónu hrady a čelisti, kde mám ohromné množství pupinku! Nikdy jsem na to netrpěla a bohužel nemohu používat noc na akné, protože moje pleť je velmi sucha s citlivá 😤. Kdyby si náhodou měla nějaký typ, byla bych ti velmi vděčná! 🙂 Osobně uvažují o něčem od Havlikovy apotéky, ale jistá si nejsem. Budu opravdu vděčná za každou radu! 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý :) mne se ted nejak plet zbláznila a je extremne citliva a sucha az tak, ze mam pocit ze mi na obličeji praskne a taky pálí. Zachránil me uriage. Na cistici gel bioderma se podivam. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To Sébium sérum od Biodermy budu muset konečně pořídit. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ha ha, Rendy, máme stejnou pleť a mám moc ráda tvůj blog...kolik toho asi tak můžeme mít v rutinách společného, osobně bych už mohla založit rubriku "Rendy made me buy it" :-D

    Slintám tedy akorát nad GlamGlow...spíše nad maskou tedy...a čekám, co napíšeš o té L´Oreal, jestli se tomu aspoň trochu nepodobá, protože je to raketa :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju ten gel od biodermy ten je užasny a muj svaty gral v kremech na noc je urcite od benefiti krem :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Odličovací olej od Kiehls je naprosto boží, miluji jeho vůní 👍

    OdpovědětVymazat
  8. Chci si pořídit ten čistící gel od Bidermy a jednu z těch jílových masek od Loreal.

    OdpovědětVymazat
  9. Tereza: tak to je nejlepší pochvala, jakou můžu jako beauty blogerka dostat. Moc děkuju <3 Jsem vždycky hrozně ráda, když má někdo stejný typ pleti nebo vlasů a moje tipy jsou mu tak užitečné a sedí mu třeba i stejné produkty :) Masky Loreal budou snad brzy, tak vydrž, nechci zatím prozrazovat víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne, dej si na cas, u skincare je to potreba. A nemas zac, je to oboustranne prospesne ;-)

      Vymazat
  10. Teď si mě zmátla :D Tu Sephora černou micelárku chválila Ája a já už se těšila že si jí pořídím...tak počkám na další recenze😂😂Jinak ti moc děkuju : díky tvé recenzi jsem si pořídila Pantene Aqua Light šampón a vypadá to že budeme velcí kamarádi a že budu kupovat opakovaně💕💕

    OdpovědětVymazat
  11. Tak z celé rutiny máme společnou jen masku Loreal :-) Každopádně mě ze článku nejvíce zaujala maska Kiehls :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky teď zase používám Pixi Glow tonic, takže jsem začala na den používat krém s SPF.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, skvěle pleť mám teď nějakou divnou, no jo jaro, takže se to hodí. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky, společný máme čištící gel od Biodermy, který jsem si díky tobě koupila a je superní. Krém od Clerans mám taky, ale ten sorbet a je taktéž skvělý. Ten lokální gel na pupínky, mi momentálně došel od clinique, tak si chci koupit od biodermy, jelikož jsem ho jednou měla. Chtěla jsem se zeptat na čistící ubrousky, ty vůbec nepoužíváš?

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna tu detox masku od loreal mám ve vzorecku a za me naprostá bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Bezva článek, i když se tentokrát neshodujeme ani v jednom produktu. Rutina je v podstatě stejná, jen používám jiné přípravky, se kterými jsem buď víc spokojená a půjdu do nich znovu, viz krémy Avéne, nebo třeba žádná sláva a půjdu se poohlédnout jinam. Můj problém je spíš to, že nevím, co bych zkoušela a kupovala dřív a přitom jsem stejně zodpovědná jako Ty a pokud mi něco vyloženě nevadí nebo neškodí, tak se snažím produkt dopotřebovat, takže mám doma spoustu "čekatelů". Ale zase se mám pořád na co těšit.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy made me buy it :D to je bozi! taky bych pár věcí našla... ted mě hodně láká Ordinary kosmetika :) btw neláká tě korejská kosmetika? já ted zkouším oční krém se šnečím sérem a různé extrakty ze zeleného čaje atd a je to docela zábava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, to me tak spontanne napadlo :-)

      Do Ordinary jdi, je to super. Jejich lahvicky uz se mi zacinaji solidne roztahovat v koupelne.

      Vymazat
  18. Clarins jsem měla v zimě jeste jako Hydra Quench radu. Milovala jsem ho a asi nikdy me tak moc nebavilo si mazat obličej:))) Odlicovaci olej Kiehl's je parádní..ta vůně..hezky mi odlicuje, jen bych uvítala, kdyby se dal jeste trochu lip smyt. Každopádně me zaujal ten mist Too cool for school a Ordinary..kez by byla tahle značka k dostání u nas. A nesmím zapomenout na tu Kiehl's mesickovou masku. Věřím, ze na léto bude tahle textura parádní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)