neděle 30. dubna 2017

S DM drogerií ve Vídni | představení novinek

Ahoj krásky a krasavci! Jsem zpátky doma z Vídně, kam mě pozvala DM drogerie, abych s nimi omrkla kosmetické novinky pro letošní jaro-léto. A pro vás mám nálož fotek a spoustu inspirace na nové produkty, které budete chtít vyzkoušet. Takže si uvařte kafe a připravte si něco dobrého, protože dneska to bude dlouhééé :)

Ne u všech novinek bohužel vím, kdy se u nás objeví - některé se do regálů drogerií už dostaly a jiné se tam do léta objeví. Takže pokud to u produktu nebudu nijak extra napsané, tak je zbytečné se ptát, protože to nevím (ale až to bude aktuální, tak se to určitě dozvíte a uvidíte všude možně na sociálních sítích).

Tak jestli vás zajímá, co jsme s Alicí (blog Mámou stylově) všechno stihly a co jsme viděly, tak pokračujte dál :)

Ubytované jsme byly v Motel One (což je hotel a ne motel :) na Westbanhof. Polohu měl skvělou, protože hned vedle něj je stanice metra, moje oblíbené Vapiano, obchodní centrum a cesta metrem do centra trvala jen pár minut. Takže takový travel tip, pokud se třeba do Vídně chystáte :)

Kromě rychlé cesty do centra jsme stihly i oběd právě ve Vapianu, které miluju a doufám, že jednou bude i nás (na Instagramu jste psaly, že se u nás údajně chystá otevřít, tak snad je to pravda).

Odpoledne jsme se pak vydaly na místo konání celé akce - zámeček Schonburg.

Hned při příchodu jsme každá dostala balíček, který obsahoval květinovou čelenku, kterou nám na míru (podle našeho insta účtu) navrhly slečny z We Are Flowergirls

Bylo neskutečně krásné, když se sejdou desítky blogerek v jedné místnosti a všechny mají květinové věnečky :)

Nechyběla ani velká květinová foto stěna. Květiny byly vlastně úplně všude! Byla to vážně pastva pro oči!

Po přivítání od organizátorů, jsme se rozdělily na menší skupinky a s našimi průvodci se vydaly na cestu za poznáním jednotlivých značek. Každá z nich měla svůj extra pokojík, kde byly novinky vystavené a kde jsme je mohly vyzkoušet nebo se jimi nechat nalíčit atd.

Začaly jsme v pokoji s Essence a Catrice, kde jsme si mohly dokonce namíchat svůj lesk na rty. Takže mám doma svůj vlastní a spešl lesk, který voní po melounu (mohly jsme si namíchat barvu, parfemaci i jeho finiš).

Essence letos slaví 15. narozeniny, což už asi víte a myslím, že veškeré novinky jsou již u nás k dostání a není tu co ukazovat. Asi už taky víte, že mají nově třeba paletky, které si můžete plnit refily stínů a vytvářet si tak paletku na míru.

Catrice má spoustu novinek a u těch si nejsem jistá, jestli už u nás jsou nebo teprve od léta budou (dlouho jsem neviděla český Catrice stojan a podle těch rakouských se řídit nemůžu).

Každopádně mě zaujaly například tyto voňavé laky (mají vonět i po zaschnutí). Mají moc pěkný design i odstíny.

Nové jsou i Prime & fine "zesvětlovače" a "ztmavovače" make-upu. Něco takového má např. i NYX a vy si díky tomu můžete regulovat odstín vašeho make-upu, takže čistě teoreticky nepotřebujete během roku kupovat několik různých odstínů, ale stačí vám jeden a ten si můžete ztmavovat nebo zesvětlovat tímto pigmentem.

Z novinek mě zaujal ještě Instant lipstick mattifier, kterým si můžete vytvořit matný finiš z jakékoliv rtěnky.

Další pokoj patřil značce L.O.V. Jak jsem se díky vám dozvěděla, v Praze už je k dostání ve dvou prodejnách Rossmann, ale zatím se nezdá, že by se nějak masivně rozšířila, takže uvidíme, jaký bude další vývoj. Na první dojem vidím u některých produktů podobnost s luxusnějšími značkami (Marc Jacobs nebo Hourglass), což nevím, jestli je v dnešní době ještě vůbec žádoucí a jestli si tím značka spíše neškodí. Produkty soudit zatím nemůžu, ale několik jich na vyzkoušení mám, tak uvidíme časem :)

Pokoj značky L´Oreal uchvátil asi úplně každou z nás! Nejen protože obsahoval asi úplně nejvíce novinek, ale každá z nás si je pak ještě odnesla v této úžasné krabici naplněné růžemi! Palec nahoru za jeden z nejhezčích goodie bagů, jaké jsem kdy dostala!

U L´Orealu bohužel vůbec netuším kdy se k nám většina produktů dostane a zda jsou vůbec určené i pro náš trh. Rakouský/německý trh toho většinou nabízí víc, ale nechci být negativní a třeba se k nám novinky také dostanou v plném počtu. Všechny jsem každopádně v místní drogerii už objevila, takže kdyby vás něco zaujalo a měly jste výlet za hranici, tak víte, že tam už to najdete.

Každopádně se představovaly např. dvě nové paletky tvářenek a bronzerů.

Master fixer, kterým si opravíte oční make-up a třeba různé přetahy apod.

Paletka barevných korektorů Infaillible total cover

Master strobing rozjasňovač u nás máme v tyčince a teď bude (doufejme) i v tekuté verzi. Ten by si naše drogerie celkem zasloužily :) Naopak řasenky Colossal Big shot u nás už jsou a aktuálně mezi novinky patří.

I u řasenky Miss baby roll jsem si jistá, že u nás brzy bude (pokud už se tak nestalo).

V nehtové sekci se nově objevují podkladové báze a topcoaty a také barevné tužky, kterými si můžete opravit odštípnutý lak na nehtech.

V sekci rtů jsou nové Vivid Hot Lacquery

Plus nový korektor v tyčince a taky Brow precise rozjasňovač pod obočí, který má zkosený tvar, aby se s ním dobře a snadno pracovalo.

A jelikož pod L´Oreal patří i značka laků na nehty Essie, tak bylo možné si nechat s jejich laky udělat i manikúru a vyzkoušet některý z vážně moc pěkných odstínů. U nás bohužel Essie v drogeriích není, ale v Německu či Rakousku ano. Já se zamilovala do odstínu Stones n´Roses, který jsem si hned druhý den v drogerii koupila :)

Kolekce laků pro nevěsty :)

Další pokoj patřil oblíbené značce Trend It Up, která u nás podle všeho dost boduje a často nestíhá ani stojany zásobovat, jak jsou některé produkty už oblíbené :) Všechny novinky by u nás měly být k dostání a některé se už teď v těchto dnech objevují na prodejnách. Rozhodně ale do léta všechny budou a o žádnou z nich nepřijdeme.

Trend It Up laky na nehty mám moc ráda a mají je v neuvěřitelných odstínech za pár korun!

Z novinek mě asi úplně nejvíce zaujal voděodolný rozjasňující oční stín, který zatím vypadá celkem nadějně a vyzkoušený na ruce se mi vážně líbil, tak uvidíme, jaký bude :)

U značky S.he budou nové laky na nehty s gelovým efektem

Alverde pokoj byl vážně stylový a plný mechu a rostlin. Momentálně žádné oblíbené produkty od této značky doma v šuplíku nemám, tak uvidíme, jestli to některá z novinek změní. Tato značka potěší asi hlavně ty z vás, které chtějí používat přírodní kosmetiku a jde jim více o složení,než o trendy záležitosti nebo různé výstřelky.

Čekají nás nové matné rtěnky i tekuté rozjasňovače

Nové budou i Lip creamy a primer pod make-up

Poslední pokoj patřil značce Coty, pod kterou patří značky Sally Hansen, Astor, Max Factor a Manhattan (který u nás není, ale je to prakticky to samé jako Rimmel - včetně obalů atd.)

Nová pečující řada laků Color Therapy obsahuje arganový olej a u nás se už právě teď bude uvádět.

Když jsem stála v drogerii u stojanu Manhattan, tak mě zarazilo, že mají stejnou kolekci laků s Ritou Orou, jako má u nás Rimmel a když jsem se začala dívat na jejich obaly, tak jsem zjistila, že jsou všechny stejné, jen na sobě mají jiné logo :) Těch podobností jsem si všímala už dříve, ale nikdy mi vlastně nedošlo, že je to prakticky to samé, jen se to v každé zemi jinak jmenuje :) #blikcvakpříjem

U Astoru mi nic nového nepřišlo a myslím, že všechno teď u nás už je a to samé i u Max Factoru, u kterého jsem žádné novinky nedokázala identifikovat :)

I občerstvení bylo stylové a přesně v blogerském stylu :)

Po celém odpoledni a části večera věnovanému kosmetickým novinkám nás čekal ještě koncert a pak byl pomalu čas se vrátit na hotel.

Na stories jste mohly část rozbalovačky novinek vidět a brzy se těšte i na soutěž, protože jsme toho dostaly tolik, že bych to sama za 10 let nestihla vyzkoušet :) Byla vážně fuška to dotáhnout vlakem zpátky do Prahy (když si vezmu, jak jsem ještě hýřila v místní drogerii den poté, ale to už si nechám na příště do článku věnovanému místním drogerkám :)

Druhý den nás čekala ještě snídaně, balení (čti jako skládání kosmetiky jako tetris do kufru a tašek) a ještě menší nákupy v přilehlém obchoďáku :)

A po tom všem jsem jen padla na sedačku ve vlaku, dala si výborné zelené smoothie a kochala se výhledem z okna (ostatní se kochali výhledem na mé krásné růže :)

Díky DM drogerii za krásný výlet a možnost všechny novinky v předstihu omrknout a mít možnost vám je prostřednictvím blogu ukázat :)

Doufám, že to na vás nebylo too much a že se vám z tolika fotek nezatočila hlava :) Mě totiž skoro jo a to jsem je vážně hodně moc protřídila a spoustu jich sem nedala. Akce byla opravdu krásná a organizátoři mysleli i na drobné detaily, které to vždycky dokážou posunout o level výš. Takže díky za to, že jsem se jeden večer cítila jako víla na louce plné kosmetiky a květin :) V tom upršeném počasí to byl balzám na mou kosmetickou duši!

Tak co na novinky říkáte? Co vás nejvíce zaujalo a proč? :)

1. Tak to musel být úžasný výlet ! :)

LenaČerge

2. Můžu se zeptat jaká je ta paletka s tvářenkami, popřípadě s bronzery od Maybelline? V týdnu jedu do zahraničí a nemůžu se rozhodnout jestli si ji pořídit. :-)

Jinak moc pěkný výlet a už se těším až se začnou produkty objevovat u nás :-)

3. Akce musela být famózní, vypadá to vše tak dokonale!! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

4. Ja sa neviem dockat az sa k nam konecne dostane Trend it up a este sa tesim na Alverde novinky ;)

5. Misa B.: to se mě ptáš moc brzy :) Mám doma tu tvářenkovou paletku, ale nestihla jsem jí ještě ani nafotit a vyzkoušet :)

6. Novinky lorealu a trend it up jsou skvele :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

7. Musela to být úžasná akce, tiše závidím:-) A co se týče novinek, tak když vidím jejich ochutnávku z fotek, tak nevím, na co se těšit víc:-) Bude se utrácet, to je jisté:-)

8. ten LOV je ale pekne bezostysna kopia. Kopec peknych veci, skoda, ze k nam sa realne dostane mozno polovica.

9. Hodně mě zaujaly ztmavovače a zesvětlovače make-upu a zmatňovač rtěnky od Catrice a od Trend it up se mi líbily krémové rozjasňující stíny.
    scruffy@seznam.cz

10. Nádherné prezentace, je to pastva pro oči :)) Nejvíce jsem zvědavá na novinky Catrice a snad už někdy ukořistím ten HD Liquid Coverage make-up :D

11. Tak to je přímo nádhera!!! Musel to být skvělý zážitek a novinek je spousta, hlavně mě láká značka Trend it up :)

12. Musím se přiznat, že do českého DMka už moc nechodím, pravidelně nakupuji v německé DM a tam mám pocit, že jsem už spousty věcí z tohoto článku viděla. Nicméně i přesto jsem se ráda pokochala pěknými fotkami :)
    S tím Manhattanem je to skutečně tak jak píšeš: v Německu totiž vůbec nemají značku Rimmel (v Rakousku ale ano), místo ní mají (u nás již několik let nedostupný) Manhattan. Je to stejné jako třeba se šampony Loreal: u nás se řada jmenuje Elseve, v Německu Elvital. Jsou to značky určené speciálně pro německý trh, který je "náročnější" než ten východní.

13. Wau,naozaj kozmetické nebo :) nabudúci týždeň cestujem do Brna takže si určite urobím zastávku v Dm pri stojane Trend It Up pretože som na ňu počula veľa chvály..inak super článok

14. Tak jako taky by mohli zařadit Catrice do našich DM.. :D :)

15. Mna zaujal ten zosvetlovac make-upu. kedze na mna je 90% aj tych nasvetlejsich make-upov jednoducho tmavych. Aktualne pouzivam zosvetlovac z The Body Shop, ale potesim sa niecomu dostupnejsiemu :)

Co sa tyka Vapiana, tato sprava https://restauracie.etrend.sk/restauracie-clanky/vapiano-expanduje-na-slovensko-a-do-ceskej-republiky.html je sice z roku 2015, ale ked si pozries FB profil Bencik Culinary Group, tak tam sa da docitat, ako pokracuju pripravy na otvorenie ;)

16. Ahoj Rendy, novinek je opravdu velké množství a teď už nezbývá než doufat, zda se vše dostane i k nám. Každopádně to znamená, ze se budu muset brzy vypravit do drogerie :-) Děkuji za úžasný článek, tento typ článku patří k mým nejoblíbenějším formátům! Děkuji! :-)

17. Nádherný výlet 😊 To muselo být vyloženě blaho pro oči i duši 😊

18. Tak to bych si taky dala líbit.. ;-) Chtěla bych už konečně někde narazit na stojan Catrice, ráda bych vyzkoušela ten zázračný make-up a evidentně budou mít další nové a zajímavé věci. Ale nevím, kam na něj...

19. Strašně mě lakaji ty novinyk od Trend it up!! ♥

writtenbymichelle.blogspot.cz

20. Novinky vypadají úžasně, už se těším :D

21. Wow super výlet. Mali to tam vážne krásne 😉

22. Krasny vylet. Prezentace znacek je uzasna, snad se neco dostane i do nasi DM ;-)

23. Ahoj Rendy,
    tak to je pořádná nálož novinek a hodně z nich vypadá opravdu moc dobře. Jde vidět, že firmy si na prezentacích dali opravdu záležet a přemýšleli nad konceptem. Moc se mi líbí nápad s květinovýma čelenkama. Až nějaké tyto novinky v obchodech objevím, tak určitě nějakou otestuji :)

24. Ahoj, mě nejvíc mrzí, že laky na nehty Essie nejsou k dostání v drogeriích v ČR. Mají obrovský výběr nádherných odstínů. Co jsem se dívala, tak se dají sehnat přes nějaké české eshopy, ale za vyšší částku...ach jo:-( B.Zouharova@gmail.com

25. No páni toho je.:) Něco jsem z novinek už viděla u Trend it up, alespoň tak soudím podle tvých fotek, že to jsou novinky.:)

Somethingbykate

26. no já jsem nejvíc unešená z tý prezentace, to se fakt povedlo :-) nejvíc by mě ale zajímalo jestli se k nám někdy dostanou Maybelline inti-matte rtěnky

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)