úterý 25. dubna 2017

NOVINKY & NÁKUPY | DUBEN-KVĚTEN

Ahoj všem! Vítám vás u dalšího vydání nákupů a novinek, které bude i tentokrát plné krásných a voňavých věcí :) Nemá cenu se tu rozepisovat, protože už víte, co vás čeká, tak se na to pojďme rychle vrhnout :)


Rimmel a jeho úplně nejžhavější novinka - řasenka Volume Shake inspirovaná shakerem. Uvnitř řasenky je technologie shake-shake a po zatřepání si řasenka udrží svojí "svěžest" bez žmolků a vysychání. Údajně by díky tomu měla řasenka vydržet opravdu dlouhou dobu a měla by být šance její obsah opravdu vypotřebovat, aniž by vám třeba po dvou měsících vyschnul. Jak moc to bude pravda zjistím až po nějakém čase. Balení řasenky je samo o sobě vážně těžké a máte pocit, že držíte něco kovového, takže uvnitř bezpochyby něco je :)



Dermacol a jejich nový tekutý make-up Noblesse, který dávkujete kapátkem. Je celkem vtipné, že jsem ho nejspíš už tak dva či tři roky zpátky testovala, když se teprve vyvíjel a byl v testovací fázi a už jsem si říkala, že se nikdy asi do prodeje nedostane :) A asi už neposoudím, jestli se od té doby nějak změnil, ale určitě ho vyzkouším a uvidíme :)




Řada na problematickou pleť Sébium od Biodermy přivítala do své rodiny nového člena. Sébium Global Cover je 3v1 - zelený korektor ve víčku zakryje zarudlá místa a tónovaný krém sjednotí pleť a ještě zabrání vzniku akné.




Make Up For Ever nedávno uvedl zbrusu nový make-up Waterblend. Je voděodolný, odolný proti otěru a neuvěřitelně lehký. Máte pocit, že si na obličej natíráte pigmentovanou vodu, která na obličeji vydrží snad všechno! Zatím jsem ve fázi zkoušení a testování, takže později vám dám vědět, co a jak :)



Estée Lauder se inspirovala korejskou kosmetikou a přichází s novou řadou Nutrious Micro-Algae, která obsahuje za studena zpracované výtažky z řas, které pleť zbaví nečistot způsobených městským životem. V řadě najdete gelový čistič, mýdlo na obličej, tonikum minimalizující póry a hydra lotion.



Nová vůně Coach Eau de toilette a ucítíte z ní bílou růži, hrušku a bílé cedrové dřevo. Nejvíce z ní cítím právě růži, ale ve velice jemné a moc příjemné formě. Na jaro je tato vůně jako dělaná a je velice příjemná.



Letní kolekce už se rozjíždějí a v květnu dorazí do prodejen už asi většina z nich. Rozjasňující želátko Bronze Goddess Illuminating powder gelée od Estée Lauder se vážně moc povedlo a jestli pro jejich želátka (což je taková speciální gelová textura jejich některých pudrových produktů) máte slabost, tak si ho rozhodně nenechte ujít.



Urban Decay připravil i tekuté verze svých skvělých Vice rtěnek a všechny jsou již v prodeji. Vybírat můžete z několika finišů a spousty odstínů.



Rimmel ještě jednou! Další nálož novinek obsahuje vylepšený make-up (249 Kč) a korektor (129 Kč) z řady Wake me up. Nové složení obsahuje vitamín C, který pleť probudí a rozzáří.



Nových je i spousta laků z klasické řady i z řady Super Gel. Nové jsou laky na francouzskou manikúru a ten bílý má dokonce pidi uzoučký šteček, aby se s ním okraje nehtů lépe vykreslovaly.


Oleje na rty jsou v kurzu a Rimmel přišel se svým Leskem na rty, který obsahuje směs 4 olejů. Není to tedy vyloženě hutný olej, jako má třeba Clarins, ale je to takový milý hybrid mezi leskem a balzámem.



Insta Fix & go je fixační sprej a primer v jednom. Na trhu bude dostupný pouze v ČR za 199 Kč. Nový je i BB krém s SPF 15, který též bude jen na českém trhu za 189 Kč.



Se svojí letní kolekcí přichází i Clarins a letos se drží teplých zlatavých a bronzových tónů. V limitce najdete klasicky bronzer, tužky na oči a paletku očních stínů. Vše bude v prodeji od května.




Pamatujete na loňskou limitku voňavých krémů na ruce od Clarins? Tak letošní verze voní po citrusech! Citron, grep a mandarinka, abych byla konkrétní. Jeden z bestsellerů značky můžete koupit v kabelkovém balení za 260 Kč.



Jestli milujete olejíčky na rty Clarins, tak vás jistě potěší, že se do stálé nabídky dostávají 4 nové verze! Celkově už tedy můžete vybírat ze 7 různě voňavých (skvělé jsou všechny stejně). Medový bude nyní navíc v nabídce i ve třpytivé verzi a třeba ten zelený je mentolový.



Citrusy oblékly i obaly dvou limitovaných odstínů oblíbených Instant light lip perfektorů. Jsou něco mezi leskem a balzámem na rty a jsou neuvěřitelně příjemné a přirozené, takže pokud si nepotrpíte zrovna na matné rtěnky, tak tyhle krasavce určitě omrkněte.



Bronzer nesmí chybět v žádné letní kolekci. Ty od Clarins jsou neuvěřitelně obrovské a vydrží vám věky :)



Hledáte něco nového na jaro a vyhovují vám "zelené" travnaté vůně? Zkuste očichat toaletku Lovegrass od Clean, která je hodně svěží a přímo jarem vonící :)



Koupelna přivítala dva nové členy od značky Kevin Murphy. Už brzy bude více ve vlasové rutině, protože tyhle dva krasavci stojí za to!



L´Oreal připravil strašně moc nových produktů! O řasence a paletce tvářenek jste si na blogu už mohly přečíst, něco mám pro vás do soutěže a o tom zbytku se postupně dočtete :)



Zbrusu nová a moc příjemně vonící hydratační a zklidňující maska Calendula & aloe od Kiehl´s se už pořádně zahnízdila na mé kosmetické poličce. Kdyby na vás toto balení bylo příliš velké, tak můžete masku vyzkoušet i v tom menším. Ale na léto bude vážně boží záležitost!



NÁKUPY

Možná si z vypotřebována pamatujete sprchový gel této značky, který jsem před nějakým časem dopotřebovala. Nedávno jsem šla okolo totálně zapadlé no name drogerie a uvnitř našla ze stejné řady i krém na ruce. Takže jsem samozřejmě neodolala a pořídila ho, i když stál 120 Kč. Voní tedy úžasně po mandlích, o tom žádná, ale jinak je to slabota a krém je hrozně málo hydratační i výživný, takže znovu ho kupovat určitě nebudu.




Nálož dalších textilních masek na druhé pokračování článku. Vtipné je, že v době, kdy jsem je objednávala, tak jsem netušila, že nějaké pokračování vlastně bude :)



Ne všechno, na co se člověk tak moc těší a co má neskutečný ohlas ve světě, není tak boží, jak si člověk představuje. Zářným příkladem je i tato tekutá rtěnka z dílny Jeffree Star, která mě bohužel zklamala na celé čáře. 


Doplnění zásob - Konjac houbička od Ebelin a mini odličovat na oči Sephora, který mám v cestovní taštičce a který mi nedávno došel. A pak jsem díky slevě neodolala a pořídila čistící krém Sephora se zeleným čejem. I když jsem se zařekla, že tohle malé balení kupovat nebudu, tak jsem prostě neodolala a chtěla jsem zkusit i tuto verzi.



Morphe a jejich štětce a paletky jsou pověstné a nejznámější youtube gurus je milují, tak chci zjistit, co je na tom pravdy a dám vám pak určitě vědět, co si myslím :)



Je vždycky vtipné, že když si dám takovou svojí uzávěrku na článek s novinkami, tak se objeví do týdne jejich další nálož a už teď je pomalu čas začít sepisovat další pokračování :)

Dejte mi určitě vědět, co vás z novinek nejvíce zaujalo a jestli si o něčem z toho chcete na blogu přečíst v budoucnu něco více :)


*

26 komentářů:

  1. Nejvíc mě zaujaly tekuté rtěnky od UD, určitě bych si o nich ráda přečetla recenzi. :)

    https://magdatumova.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty oleje na rty od Clarins jsou děsně fotogenické:-) Zaujaly mě make-upy od MUFE a hlavně ten od Dermacolu, poslední dobou byly jejich nové make-upy na nic, tak jsem zvědavá na tento.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy,
    na řasenku od Rimmelu jsem tedy opravdu zvědavá. Hlavně tedy, jestli bude fungovat, protože by to bylo opravdu super! Častokrát mě naštve, když si koupím řasenku a po měsíci letí vyschlá do koše. Vůně Coach musí opravdu pěkně vonět, voněl mi i parfém. Už se těším, na recenzi makeupu od Dermacolu, který momentálně vídám po celém instagramu a blozích.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci. Zaujaly mě nové varianty Clarins olejíčků, na zimu ho mám moc ráda. Doma mám od rána svůj první balíček z BeautyBay, ani jsem ho nestihla rozbalit, moc se těším. Mimo jiné jsem vzala pár Morphe štětců, tak jsem taky moc zvědavá, jaké budou.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné novinky! 😊 Jsem moc zvědavá na ten rozjasňovač od EL. U korektoru Wake Me Up me mrzi, ze jsou zase jen tmavé odstíny. 😔 Ale těším se, na tvůj názor na Morphe ❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Přečíst víc bych si chtěla samozřejmě o všem :D Zvědavá jsem na ten make-up od Dermacolu a na tekuté rtěnky od UD, zahraniční youtubeři z nich celkově nadšení nebyli - tedy spíš z těch metalických odstínů, klasický matný finiš by mě lákal, ten se zdá fajn. Taky mě zajímá, co řekneš na Morphe, já mám jejich klasickou 35OM paletku a asi sedm štětců a jsem moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné novinky:-) Docela mně zajímá, jak se Dermacolu vyvedl ten jejich make-up, název i balení hezké, tak ještě jaký bude obsah:-) A nejvíc se mi líbí asi bronzer Clarins a novinky od Rimmel:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem zvědavá co řekneš na makeup od Dermacol! :) Prý jejich makeupy jsou slabota, tak jsem zvědavá. Clarins má fakt moc povedené obaly a už se na všechny ty recenze velice těším! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Těším se na všechny recenze, ale v první řadě mě zajímá make-up od Dermacol. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně se těším na recenzi a co řekneš na ty nové věc od Lorealu

    OdpovědětVymazat
  11. Kevin Murphy na vlasy je perfektni, take doporucuji. Olejicky na rty top, prvni jsem si poridila na Tve doporuceni. Urcite me laka novy makeup Mufe, dnes zkousim novy Dermacol a je fajn.

    OdpovědětVymazat
  12. Prosim, kde jsi koupila Morphe? Vim, že jsi to zmiňovala na instastories, ale zapomněla jsem =(

    OdpovědětVymazat
  13. Mě tedy hned zaujal rozjasňovač EL! Vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí Clarins paletka a celkově nové produkty Clarins mě zaujaly asi nejvíce. Na Kiehls masku už jsem se byla podívat a asi si ji pořídím, snad bude stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  15. kacheeze: na Beautybay.com a má je i Cultbeauty.com :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tekute rtenky UD ty ne moc zaujaly:) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem zvědavá na ten make-up od Dermacolu :)
    Moc se těším na recenzi Kevin Murphy, protože na něj mám zálusk. Nejvíce přemýšlím nad tím Detox, není nejlevnější. Tak snad napíšeš co nejdřív. ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvice me zaujalo zelatko od EL a pak novinky Clarins. Rada si prectu rezenci na make-up od MUFE.

    OdpovědětVymazat
  19. Určitě mě zajímá trojka make-upu z tohoto článku a pak samozřejmě paletku a štětce Morphe 😊

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj. Určite sa teším na všetky recenzie. Najviac ma ale zaujali nové UD rúže. A hlavne som zvedavá na tu riasenku 😉

    OdpovědětVymazat
  21. to želátko je nádherný, ale na mě bude bohužel moc tmavý :-( určitě se ale chystám na jeden z nových Clarins olejíčků, ty jsou perfektní...jinak co se týče JS rtěnky tak jsem jednu měla ale barva byla tak mimo že jsem ji na rtech měla asi pět minut a šla dál, takže si o propadáku ráda počtu :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Ja sa tesim na recenziu Morphe paletky 😉

    OdpovědětVymazat
  23. Calrins krémy na ruce ach! Škoda, že se nedá na blog poslat vůně :D musí být skvělý! No a jsem ráda za Rimmel Wake Me Up, určitě omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Škoda, že se skrz článek nedají cítit vůně!! :)

    OdpovědětVymazat
  25. To byla zase pořádná nálož novinek, perfektně sepsaná :o) Nejvíce mě zaujal nový make up od MUFE, paletka očních stínů od Clarins, hydratační maska od Kiehls a vůně od Clean Lovegrass. Moc ráda si na ně přečtu recenzi (krom vůně), tam si myslím popsala vše :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)