neděle 23. dubna 2017

Novinky MAKE UP FOR EVER | HOT or NOT

Pohodlně se usaďte, uvařte si kotel kafe a nazdobte své ovesné kaše, protože teď vás čeká nálož novinek od Make Up For Ever. Něco jsou zbrusu nové a žhavé věci a něco je na trhu už chvíli, ale v mém kosmetickém stolku to je novinka :)

Mám pro vás kupu krásných věcí a doufám, že se zamilujete minimálně do jednoho, stejně jako já :)





Pro light fusion rozjasňovač (02) - koupíte ZDE


Tento rozjasňovač se u nás objevil už někdy před loňskými Vánoci, ale já ho mám teprve chvíli, takže ho beru vlastně jako novinku :) Existuje ve dvou verzích a u nás je bohužel dostupná jen jedna a zrovna tato zlatá to není. Tuhle boží zlatonku mi přivezli přímo kluci z MUFE z jejich pařížské centrály a měla jsem z toho menší Vánoce, nebudu vám lhát :) Rozasňovače jsou moje vášeň a kosmetická láska a tenhle byl láska na první pohled i vyzkoušení. Pokud znáte jejich bronzery, tak vám jejich textura už je známá a tudíž asi tušíte, jak se chová. Přesně stejnou má i tento rozjasňovač. Je to takový ten zapečený gel, ke kterému se obrací stále více značek a výhodou je, že prakticky vůbec nepráší a na obličeji vypadá velice přirozeně. Je vážně velká škoda, že u nás tenhle zlatý není, ale můžu vám říct, že i ten růžový je moc pěkný a za ten hřích stojí :)





Aqua XL Color paint (M-52)- koupíte ZDE


Barevné tubičky paintů patří mezi aktuální novinky a prodávají se v široké škále barev (podívejte na ně TADY). Kolik jich bude u nás zatím nevím, na eshopu jsem našla 4, ale mám pocit, že teď nedávno na jedné pobočce jsem jich viděla více, tak si nejsem jistá. Každopádně tento je v neutrálním tělovém odstínu bez jakýchkoliv třpytek nebo shimmeru. Opět budu chválit, protože po zaschnutí drží paint absolutně skvěle! Zkoušela jsem ho jako linku i přes celé víčko jako podklad pod stíny a držet bezvadně! MUFE prostě ty voděodolné (vlastně všemu-odolné) produkty umí, to je bez debat. Tubičkové balení považuju za lepší volbu, než byly původní kelímkové verze, které snadno a rychle začaly vysychat a člověk neměl šanci balení dodělat celé do dna. Vyhovuje mi nanášení prstem nebo štětcem a přímo z tubičky ho nedoporučuju nanášet, protože se tak špatně koriguje množství barvy, které na obličej dáte. Barvy jde spolu míchat a můžete je používat na oči, rty i celou tvář.




Starlit liquid (02 Pink beige) - koupíte ZDE


Myslím, že hodně lidí tento produkt mylně identifikuje jako lak na nehty, protože tak na první pohled vážně vypadá. Nenechte se tím ale nachytat a tenhle tekutý a třpytivý skvost určitě vyzkoušejte. Můžete ho použít na rozjasnění celého obličeje, mě osobně se nejvíce líbí na očích (ve vnitřním koutku je úplně boží). Opět jakmile zaschne, drží jak vytetovaný a ani se nehne. Někdy mám chuť si ho dát jen tak na celý obličej a lesknout se jako disko koule :) Aplikátor pro mě není zrovna výhra a určitě s ním nedoporučuju nanášet rozjasňovač třeba na celé víčko nebo na obličej. Je lepší si dát pár kapek třeba na hřbet ruky a pak ho nanést štětcem nebo prstem. Dost špatně se fotí a jeho efekt se špatně na fotku zachycuje a ve skutečnosti je ještě tak 50x zajímavější, takže opět doporučuju vyzkoušet přímo v Sephoře :) Odstín 02 je studená růžová, která v sobě obsahuje mikro růžové a stříbrné třpytečky.






Starlit powder (05) a (02) - koupíte ZDE


Druhým produktem ze Starlit série jsou tyto "pigmenty". Je to ultra jemný prášek, který na první pohled nevypadá vůbec zajímavě a myslím, že se dá snadno přehlédnout. Vážně mě mrzí, že se část produktů dá strašně špatně zachytit na fotku a ubírá jim to na zajímavosti a kráse. A opět jako většina produktů MUFE mají široké využití a nemusíte je nutně používat jen na oči. Balení je celkem praktické, protože uprostřed kelímku je taková "komůrka", kam se prášek sype ze dvou dírek v horní části balení a hrozí tak menší riziko, že se vám vysype většina obsahu, když třeba kelímek omylem převrhnete :) 02 je teplá zlatá (a šla by použít i jako rozjasňovač) a 05 je světle levandulová, která jde maličko do takové jednoroční barvy :) Doufám, že je můj popis odstínů výstižný, protože na to mám vážně talent! Haha, dobrá, tak konec srandy, ale vážně se to strašně blbě popisuje a je lepší si všechno vyzkoušet na ruce :)




Dole: Starlit powder (05) - Starlit powder (02) - Starlit liquid 






Aqua XL Ink liner (D-28) - koupíte ZDE 

Z předchozí řady těchto tekutých očních linek jsem měla klasickou černou verzi a teď poprvé mám i barevnou. Nová řada má inovované balení a štěteček by se už neměl při otevírání zasekávat. Linky jsou voděodolné a slibují intenzivní barvu. Oboje můžu rozhodně potvrdit, protože barva je vážně krásná, dobře se nanáší a zůstává sytá celý den a nijak nebledne. Výdrž je pro mě úplně senzační, protože ty linky po zaschnutí drží jak vytetované! Což tedy dělá více linek, ale tyhle se během dne NIJAK (jakože fakt absolutně vůbec) neobtiskávají. A to ani na mé povadlejší víčko, na které se jinak obtiskává všechno! Jsem z nich odvařená a chci další odstíny :) Na léto je to must-have záležitost, protože se to vážně ani nehne (v horku, ve vodě, ve sněhové vánici - všechno jsem to stihla prubnout). Tyhle linky vážně chcete a potřebujete vyzkoušet :)



Aplikátor je pevný, ale jeho konec je ohebný a před použitím linky rozhodně dobře protřepejte.






Dole: Aqua XL Color paint - Aqua XL Ink liner - Pro light fusion rozjasňovač




Artist Acrylip tekuté rtěnky - koupíte ZDE

Na začátek možná začnu trochu negativní stránkou. Rtěnky jsou k dostání celkově v 10 odstínech a většina není úplně podle mého gusta. Nenajdete mezi nimi žádný nude, béžový nebo hnědý odstín. Možná je to záměr a časem se řada odstínů rozroste (to kosmetické značky dělají celkem často), ale teď aktuálně mě barevné spektrum tolik nebaví (i když vás možná překvapí, který odstín se mi nakonec líbí nejvíce). Další menší mínus musím dát za to, že ne všechny odstíny jsou totožné, co se pigmentace a sytosti barvy týče. Ta nejtmavší (600) bohužel trochu flekatí a je třeba nanést více vrstev a světle růžová (200) mi přijde asi úplně nejhorší ze všech a zalézá mi do drobných linek na rtech a také není tak sytě pigmentovaná (u nás se stejně ale neprodává, takže je to asi fuk).

Co je ale rozhodně plus, je to, že jsou rtěnky na rtech neuvěřitelně příjemné! Rty nevysušují, nelepí a skoro o nich nevíte. Odstíny jsou hodně pigmentované, jasné a zářivé a barvy neobsahují žádný shimmer ani třpytky. Barvy se dají společně míchat a intenzita se dá budovat (na rty můžete naťupkat jen maličko barvy a docílit jen jemného zabarvení rtů). Barva nezasychá do matna a proto ani jejich výdrž není porovnatelná se rtěnkami, které úplně zaschnout a jsou matné. Tyto jsou spíše jako takový lak na rty, ale i když se barva setře, tak rty jsou pořád trochu obarvené. Barva mizí rovnoměrně a rtěnku je určitě nutné během dne aplikovat opakovaně. Je zajímavé, že když třeba po hodině rtěnku zkusím obtisknout na ruku, tak se nějaká barva přenese, ale zároveň se ze rtů nesetře. Asi doma nemám žádnou podobnou rtěnku, ke které bych tyhle mohla přirovnat. A i když mají své mouchy, tak mě vlastně dost baví a je to příjemná změna po období ultra matných rtěnek.



Dole: těchto 5 odstínů seženete v naší Sephoře


Barva se aplikuje přes houbičkový aplikátor, což je pohodlné, ale zároveň je fuška ty výraznější odstíny nanést precizně. MUFE doporučuje použít jako podklad konturku, což tento problém vyřeší a rtěnky jsou barevně sladěné s jejich konturkami, což je opět praktické. Na swatch fotkách jsem to zkoušela u odstínu 401.



Bude to znít asi divně, ale mě se úplně nejvíc líbí odstín 500 a když jsem ho zrovna zkoušela a fotila, tak manžel prohlásil, že je to moc pěkná barva. Tak jsem na něj trochu vytřeštila oči a ptala se, jak je to možné a vůbec jsem jeho kladnou reakci nečekala :) A on mi prostě jen řekl, že je to příjemná změna (takže chtěl asi naznačit, že moje nude rtěnky už ho nebaví :) Plus se mi líbí i 202 a 201 (obě se u nás prodávají, jupí).





Dole na fotce je vidět, jak rty vypadají po několika hodinách, kdy barva rty jen obarvila, ale už nejsou tak lesklé.



Tentokrát toho bylo zase hodně, ale chtěla jsem všechny novinky dát takhle dohromady a ne do extra menších článků, tak vám snad délka nepřišla úmorně dlouhá :) Tentokrát jsem vážně nadšená ze všech produktů a není jediný, od kterého bych vás chtěla odradit nebo říct, ať se mu vyhnete obloukem. Za vyzkoušení podle mě stojí všechny, minimálně když půjdete okolo jejich stojanu, tak je zkuste na ruku a kochejte se :) 

Uff, už vás nechci víc zatěžovat tou pozitivitou, ale mám radost, že po delší době vám můžu ukázat tolik super produktů v jednom článku. A nebojte, můj košíček s kosmetickými propadáky už se taky plní, takže myslím, že v květnu si zas dáme takový hejt článek, ve kterém vám nedoporučím víc věcí a vybalancujeme to :)

Určitě budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám některý z produktů líbí, zaujal/odradil vás nebo ho samy máte už vyzkoušený :)

*

18 komentářů:

  1. Uz mam doma zlaty starlit powder a moc se tesim az ho v lete vytahnu :) Samozrejme me zaujalo prakticky vse mozna az na rtenky ktere jsou na me az moc vyrazne :D Skoda ze mufe jo dost drahy a nemuzu mit vse :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty linky musím mít, opravdu hodně mě zaujaly.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se odstín rtěnky nejvíce zalíbil 200 a 201 :) jsou to velmi příjemné barvičky.

    OdpovědětVymazat
  4. mám doma jeden starlit powder (už někdy od ledna) a je překrásný a teda hodně mě zaujaly ty tubičkové stíny, mám doma ten původní kalíšek a tak divně zasychá, že už se skoro nedá použít

    OdpovědětVymazat
  5. "...nazdobte sve ovesne kase..." Tak to ma vazne dostalo 😂😂😂 Uz davno som sa tak dobre pri clanku nezasmiala 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzkoušený nemám žádný z produktů, ale na čumendu se půjde určitě:-) A s prázdnou neodejdu, to po dočtení tohoto článku vím zcela jistě:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ta rtenka v odstinu 200 je absolutni skvost!

    OdpovědětVymazat
  8. Je pravda, že na odstín 500 bych tě netipla, ale je nádherný.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tieto produkty vyzerajú všetky fakt super 😉 Asi sa pozriem bližšie na tie linky a rúže 😊rúže 200,500,201 a 401 vyzeraju dokonalo 😉 ale aj ostatné vyzerajú pekne 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Mám doma 201 a jsem z ní absolutně hotová. :) Po přečtení mám pocit, že kromě 600 potřebuji všechny rtěnky. ��

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, tak po tomdle jsem si zarezervovala misto v sephore na liceni s těmito novinkami. Moc se mi libi ten starlit a painty,jelikoz s těmito produkty vůbec nemam zkušenost. Na rtenky jsem maniak a vypadají uzasne. Supr článek

    OdpovědětVymazat
  12. Asi jsem mimozemšťan, ale za mě se teda žádná sláva nekoná.. Rozjaňovače jdou kolem mě, mně asi život rozjasňují jiné věci než pudry,nevím ;-), rtěnky jsou hodně výrazné, snad jen ty aqua color painty, i když ani tam nejsem přesvědčená. Zkrátka, z tohoto nic nepotřebuju, ale rozhodně to má i své pozitivum, protože ušetřím na něco jiného. Ale MUFE mám ráda, hlavně pro jejich make-upy, takže příště zase beztak něco vhodného najdu.

    OdpovědětVymazat
  13. Pekne veci, mam slabost pro rtenky, pujdu se alespon urcite na ne kouknout.

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc mě zaujal starlite liquid :-) přesně můj šálek kávy, omrknu ho v Sephoře.

    OdpovědětVymazat
  15. Od této značky ještě nic nemám. Nastal čas to změnit! Z fotek mě zaujal odstín 401. A ty painty jsem zkoušela min. týden v Sephoře a vyčkám, jestli k nám dorazí víc odstínů (měli v nabídce tuším 6, ale reálně k dispozici jen tři, z toho, jak pěkně po zaschnutí držely na ruce, to bude pro má extra mastná víčka must-have).

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy,
    moc se mi líbí ten rozjasňovač. Myslím si, že ty MUFE opravdu umí a vždycky je to pecka! Co mě ale fakt zaujalo,tak ty Starlit powder. To je jakože fakt WAU.

    OdpovědětVymazat
  17. No zaujaly mě všechny!!! :) Teda vlastně ne, kecám... Tento hrot u linek nepreferuju, takže ty v Sephoře obejdu. Mám doma fialové z té minulé řady a moc je nenosím (asi blbý výběr barvy, když fialovou nenosím...), takže se mi do nových ani nechce. Jinak krásné fotky a myslím, že ten popis barev jsi zvládla na jedničku! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)