čtvrtek 13. dubna 2017

Novinkové řasenky| LOVE & HATE

Řasenky jsou kosmetický artikl, kterého během roku vyzkouším asi úplně nejvíce. Mám jich většinou načatých více, než je zdrávo, ale na druhou stranu je docela razantně třídím a pokud mi nevyhovuje, tak jde z domu do náhradní rodiny. Je mi jasné, že řasenky nejde plošně doporučovat jako třeba rtěnky nebo oční stíny a na každých řasách vypadá každá řasenka jinak. Ale na druhou stranu jsem vám o těch nejnovějších, které teď používám, chtěla napsat něco víc. Třeba teď zrovna hledáte inspiraci na nějakou novou řasenku a některá z těchto by vás mohla zaujmout :) 

A jako pokaždé bych ráda podotkla, ať se nutně neřídíte fotkami řasenek na mých řasách, protože vy máte řasy úplně jiné a můžete docílit úplně jiného výsledku :)



Sephora The mascara waterproof (ZDE)

S voděodolnými řasenkami mám většinou takový love-hate vztah. Je pro mě víc důležité, aby fungovaly a neřeším tolik jaký efekt dělají na řasách. Tedy pokud to není úplná katastrofa. U této řasenky je to celkem na hraně. Rozhodně tedy palec za to, že je vážně voděodolná a drží. Bohužel ale palec dolu za to, že mi neskutečně slepuje řasy. To mi bohužel dělá většina voděodolných řasenek, protože mají přeci jen hutnější texturu a obsahují třeba i vosky, aby lépe držely. Na mých řasách se mi řasenka bohužel nelíbí a je hodně těžké řasy rozčesat, abych z nich neměla pár muších nožiček. Dělá mi hodně podobný efekt jako Better than sex od Too Faced, kterou prostě nemám ráda (i když jí všichni milují) a nemám na ní dost husté a dlouhé řasy. Možná pokud máte BTS rády, tak tuhle vyzkoušejte a třeba se vám její efekt bude líbit. Za mě bohužel ne kvůli tomu slepování řas.



Kartáček je klasický a štětinky jsou u sebe hodně hustě poskládané. Problém se slepováním nevidím ani tolik v jeho tvaru, ale spíše v náplni řasenky.



L´Oreal False Lash Superstar XFiber

Duo řasenka, která kupodivu neobsahuje klasickou bílou bázi, jako to bývá u podobných řasenek zvykem. Obě části mají černou barvu a klasicky nejdříve nanesete vrstvu řasenky č.1 a potom na ní nanesete č.2. Kartáček č.1 má tvar přesýpacích hodin, což mi obecně u řasenek příliš nevyhovuje a ani tady to není vyjímka. Kdyby řasenka neměla ještě druhou část, tak by to pro mě byl propadák, protože první část mým řasám nedodá ani délku nebo objem a jsou úplně nijaké a nevýrazné. Druhá část obsahuje lehce prohnutý kartáček, který je už o dost lepší a navíc tato řasenka obsahuje i drobná vlákna, která by měla řasy opticky zahustit a prodloužit. Což je na jednu stranu fajn, ale v tomto případě je to zároveň i kámen úrazu. Vlákna mi totiž během dne pod oči opadávají a pak se zbytky řasenky na nich rozmazávají. A to je něco, co řasenkám nikdy neodpouštím. Jinak se mi efekt na řasách celkem líbí a i když nedělá řasy extra výrazné, tak je taková něžná a zároveň ne úplně nijaká. Jestli mi rozumíte :)





Clinique Flutter-to full mascara

Tuto řasenku jste na blogu mohly vidět už tolikrát, že je mi až trapné vám jí znovu ukazovat :) Každopádně až nedávno jsem zjistila, že se do obchodů dostává až teprve teď, i když jsem si mylně myslela, že je v nabídce už od Vánoc (od kdy jí používám). Byla totiž jen součástí jednoho dárkového setu a jako samostatná novinka se objevila až teď. A protože její životnost v mé kosmetické říši pomalu a jistě končí, tak jsem vám o ní chtěla naposledy dát vědět a shrnout svoje dojmy právě do tohoto řasenkového článku. I když má na první pohled úplně obyčejný kartáček, tak umí řasy krásně rozčesat, zahustit a lehce natočit. Během dne drží perfektně, nijak se nedrolí ani nedělá fleky pod očima. Prostě jak jí ráno nanesu, tak jí večer odličuju a i když není označená jako voděodolná, tak kdykoliv jsem vylezla ze sprchy, tak řasenka byla stále na očích a prakticky nijak to s ní nehlo, takže jí vážně miluju. Rozhodně bych chtěla další balení a beru jí jako jednu z top řasenek, které jsem kdy vyzkoušela!




M.A.C Upward lash

Řasenka, která vypadá jak velká M.A.C rtěnka a má nejmenší kartáček ze všech. Chvíli jsem si říkala, že je snad řasenka určená jen na spodní řasy, ale podle všeho není a měla by vaše řasy rychle a dramaticky zahustit a natočit. Bohužel se obávám, že tato řasenka sedne jen určitým typům řas a ty moje mezi ně nepatří. Opět mám pocit, že na to, aby na mých řasách fungovala dobře, je mám moc krátké a řídké. Řasenka je má tendenci slepovat a špatně se oddělují a čím víc vrstev nanesete, tím je to logicky horší. Dosáhnete sice dramatického efektu, ale to se mi nelíbí a nemám ráda řasy slepené do malých trsů. Pokud se to někomu líbí, tak je to v pořádku a ať to klidně praktikuje, ale mě osobně se to nelíbí. Jinak řasenka mi na očích drží dobře, neobtiskává se ani se nemaže, takže mi vyloženě nesedí jen kartáček. Myslím, že kdyby byl větší a delší, byla by skvělá, ale tenhle pidi drobeček na moje chabé řasy prostě není ideální.



Kartáček je umělý a velice krátký a drobný. Spodní řasy se s ním malují dobře, o tom žádná! Má krátké výstupky po celé délce i obvodu a i když to na fotce tak nevypadá, jsou po celém obvodu hustě posázené a nejsou mezi nimi takové mezery (akorát se to špatně takhle v detailu fotí).



Řasenka vs. rtěnka


L´Oreal Volume million lashes fatale

Kdybych si dělala osobní žebříček všech dnešních řasenek, tak tato by byla na druhém místě. Není úplně ohromující, že bych si řekla, že jí miluju tolik jako třeba tu od Clinique, ale ze sekce drogerie patří asi mezi ty více vyhovující. Řasy celkem pěkně pročeše a zvýrazní, aniž by je přehnaně slepovala. Navíc se během dne ani nehne, nerozmazává se a dobře drží.



Řasenka má plastový kartáček, který má pravidelný tvar a drobné výstupky po celé délce i obvodu.




Znáte některou z řasenek výše? Jaká je vaše úplně nejoblíbenější značka řasenek? :)

*

18 komentářů:

  1. Ja momentálne riasenky nepoužívam, takže mi unikajú rôzne novinky a podobne, ale strašne ma zaujala tá s krásnym obalom od Clinique, tú by som si kúpila len tak, lebo má pekný obal :D xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  2. Zadnou z techto jsem jeste nezkousela ale moje top znacka je urcite Gosh a mac, mela jsem i better than sex ale jsem asi jediny clovek kteremu tato hvezda mezi rasenkami nevyhovuje :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mě Better than sex také vůbec nevyhovovala. Zatím mě nejvíc sedí řasenky- Perversion od UD,Excessive lash od MUFE a Mascara Infinito od Collistar....ty moc doporučuju:-) B.Zouharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam najradsej klasicku zltu Maybelline a este zlato-ciernu Boom! od Astor. Snazim sa mat otvorenu vzdy iba jednu maskaru 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, řasenky jsou asi jedna z mála kategorií dekorativky, kde vůbec neexperimentuji. Nosím čočky a mám citlivé oči, takže už dlouhá léta jedině a pouze a výlučně...moje nejosvědčenější, nejlepší, nedráždící, spolehlivě držící a krásně zvýrazňující...tramtadadáááá...High Impact od Clinique.

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mně až na vyjímky vedou řasenky od Maybelline. Z těch o kterých píšeš jsem dost uvažovala o té duo řasence Loreal.

    OdpovědětVymazat
  7. Simona Dubravova: musím uznat, že ten obal je opravdu moc pěkný a potěší nejednoho beauty nadšence :)

    Tereza: tak jestli ti Clinique řasenky sedí, tak tuhle určitě vyzkoušej. Za mě je ještě o něco lepší, než klasická High Impact :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nezkoušela ani jednu, ale kamarádka má tu Loreal duo a má po ní řasy jak panenka. Mě z HE řasenek max vyhovuje od Mufe excessive lash, ale stejně tak si v drogerce vezmu Maybelline lash sensational ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nejvíce mě zaujala beztak ta od Clarins.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, řasenky jsou pro mě takovou velkou neznámou, málo která mi sedí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zatím největším mým oblíbencem je UD Perversion, ale teď mu šlape na paty úžasná řasenka Lancome Genifique <3

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc jsem si oblíbila řasenky od Bourjois a Loreal.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vyhovují mi Yves Richter a nesmrtelná 2000calories, ale po objevení BTS se asi nebudu chtít vracet k jiné.

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi individuální záležitost, za mě Better than sex a pozor, podobný efekt mi dělá jedna v modrém obalu od Essence, která je i voděodolná. Jen kdyby ten kartáček nebyl tak obří, jinak je skvělá, překvapivě..

    OdpovědětVymazat
  15. Ja mám tú dvojfázovú od Loreal a podľa mňa je úplne skvelá. Už tá prvá fáza mi krásne predĺži riasy. A vlákna z druhej fázy mi vôbec neopadávajú. Takže ja som s ňom spokojná :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy,
    žádnou z uvedených řasenek neznám, ale podle kartáčku mě nejvíce zaujala ta ze Sephory a Clinique. Mezi mé momentálně nej patří lash sensational od Maybelline. Tu prostě miluji. Dělá mi krásné řasy, drží je celý den natočené, neopadává a neobtiskává se a hlavně za tu cenu je fakt bomba.

    OdpovědětVymazat
  17. Z těchto řasenek jsem žádnou nezkoušela. Obecně za řasenky moc neutracím a kupuji převážně v drogerii! 🙂 Z tvého článku mě opravdu zaujala řasenka od Lorealu (ta poslední) a možná si pro ni dojdu, až mi dojde má oblíbená od Maybelline 🙂. Děkuji za článek 🙂

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj. Ano jednu z nich som ešte nemala. Ja som zatiaľ verná TF Better than sex. Zatiaľ mi sedi najviac 😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)