sobota 8. dubna 2017

NEW IN z Beautybay & splněná přání

Ahoj všem! Jsem tu s pokračováním objevování nových značek kosmetiky, které si jde snadno objednat přes známý beauty eshop. Tentokrát jím je Beautybay.com, který zná asi většina z vás.

Poštovné pro objednávky nad 18 eur je zdarma a neplatí se ani clo nebo jiné poplatky. Kromě značek, které vidíte níže, na eshopu najdete např. tyto značky: 

BH Cosmetics, Cargo, Cover FX, Dose of Colors, Embryolisse, First Aid Beauty, Holika Holika, Illamasqua, Jurlique, Kevyn Aucoin, L.A. Girl, Laure Geller, Natasha Denona, Ofra,Stila, Sugarpill cosmetics ... atd.

Balíček dorazil zhruba 8 dní od objednání, takže za mě spokojenost a nemám co vytknout. Poštovné jsem vzhledem k výši objednávky neplatila a opět mám pocit, že jsem ještě vygooglila nějaký slevový kupon na pár % dolů.

Touto objednávkou jsem si z wishlistu odškrtla hned několik položek. Prakticky všechny produkty jsem dlouhou dobu chtěla vyzkoušet a jsem ráda, že jsem si zase o něco rozšířila kosmetické obzory a že vám zase můžu ukázat značky, které se třeba na českých blozích neobjevují každý den ve velkém :) Tak se třeba inspirujete nebo vás to popožene taky něco nového objevit a zkusit.



Jestli sleduje zahraniční beauty youtubery nebo známé vizážisty, tento transparentní sypký pudr už jste nejspíše někdy viděly. RCMA pudr (14,30 euro) nemá žádný pigment a podle všeho by měl být skvělý a hodně se používá i na tzv. zapékání make-upu. To sice není moje oblíbená metoda, kterou bych denně praktikovala, ale někdo z vás třeba ano a mohlo by ho to zajímat. Pudr je celkem levný, když si vezmu, jaké je ho množství a myslím, že mi vydrží opravdu mega dlouho! Hodnocení si nechám do nějakého jiného článku, ale určitě mi dejte vědět, jestli pudr znáte nebo ho máte třeba vyzkoušený :)



Další položkou odškrtnutou z wishlistu jsou určitě oční stíny Makeup Geek! Respektive refily stínů, které jsem si umístila do mé magnetické paletky. Nabídka odstínů je sice bohužel omezená (a dost často vyprodaná), ale i tak jsem si vybrala dva odstíny, které mě zaujaly. Chtěla jsem na začátek vyzkoušet jen dva (verzi foiled a duochrome) a pokud se osvědčí a budou se mi líbit, časem bych třeba pořídila další. A chtěla bych vyzkoušet další? To si teda pište :)



Zleva: Duochrome Typhoon (7,20 euro) a Foiled Nostalgic (11 euro)


Další štětec Morphe do sbírky. Tentokrát jsem vybrala pencil brush M574 (6,30 euro). Doma už mám tedy celkem tři a říkala jsem si, že když pořídím třeba ještě 2-3 další, možná by si už zasloužily vlastní článek :) Co myslíte?


Asi rok jsem se odhodlávala koupit rtěnku od Jeffree Star (19,10 euro) a po tom, co jsem se rozhodla pro odstín Rose Matter, jsem si jí konečně objednala. A to zklamání z ní, je tak neskutečné, že se mi chce brečet! Bohužel se na recenze rtěnek od Jeffreeho dívám už úplně jinak, protože jestli on považuje ty svoje za vrchol všeho, tak je všechno prostě v háji a nikdy se s ním nemůžu už shodnout. No, povím vám třeba na Instagramu něco víc :)




A co bych chtěla třeba příště? Hrozně dlouho už váhám nad stíny Natasha Denona a snad na žádné stíny na světě jsem ještě nečetla tolik chvály, tak možná příště uvidíte něco od této značky. Nebo mi doporučíte vyzkoušet něco jiného, co si třeba samy na Beautybay objednáváte vy? Jsem ráda za vaší inspiraci i tipy :)

26 komentářů:

  1. Těším se na tvůj názor na ten pudr, jinak sis vybrala moc pěkné kousky.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Překvapujeme, že jsi zklamaná z Jeffreho tekutých rtěnek.. Já jsem o Vánocích byla obdařena odstínem Androgyny a jsem z něj nadšena. Je krásně pigmentovaný, lehoučký a vážně drží. Určitě dej vědět tvoji zkušenost. Moc by mě to zajímalo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pudr jsem viděla asi 1000x a všude samá chvála,tak se těším na recenzi od tebe😉

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tedy zvědavá na ten transparentní pudr, často jsem ho viděla v zahraničních videích , to balení je ohromné.

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle inspirace mi přišla vhod, chystám se si tam něčím udělat radost:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Oční stíny Se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Stíny vypadají moc hezky. Pudr mě ovšem zaujal asi nejvíc tak jsem zvědavá :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Mě teda Jeffree drží ze všech tekutých rtěnek úplně nejlépe (když srovnám s Kylie, Too faced, Sephora, Ofra, Jouer). Vydržel mi 16 hodin bez jediné opravy a to jsem ten den byla na svatbě kamarádky (tudíž spoustu jídla, pití apod.) a vážně mi přežila všechno, tak to nechápu, že ti nesedí. :) Akorát jsem teda slyšela že má mít sladkou parfemaci a ta moje je bez vůně. :D Objednávala jsem stejně jako ty na beautybay a jiné tekuté rtěnky už nechci. :)

    OdpovědětVymazat
  9. No prosim te! Zklamana ze rtenky? Jakto??? Reknes vic? Mam je na wishlistu! Na tvuj nazor na pudr jsem zvedava, ten je tam taky. Pekny vikend!

    OdpovědětVymazat
  10. Recenze na Jeffree Star tekutou rtěnku by mě zajímala, přijde mi, že je na ně celkem expert a i jeho recenze nejen jeho ale i tekutých rtěnek od dalších značek mi přišly fér.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. No nejsi jedina kdo je z jeho rtenek zklamany :D Nicmene stranku jsem vubec neznala :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mám skôr na wishliste značky z českej Sephory kedže som zo Slovenska,tak ti nič moc neodporučím :) Ale na rúže Jefree Star som počula také zmiešané ohlasy,tak fakt neviem,ale nikdy ma nejak extratáto značka nezaujala no zase ma zaujali Kylie Cosmetics produkty len nechcem ani vedieť koľko by som platila za clo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za další pěkný článek a tipy. Mohla by jsi mi poradit? Chtěla bych si koupit nějaký lepší lesk na rty...který by jsi mi doporučila? Díky. Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Od MG mám asi 45 odstínů, ale Nostalgic mi ještě chybí a vypadá super :) Tak ho asi přihodím do košíku, díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  15. Z Beautybay som objednavala 2x a spokojnost. Urcite este budem objednavat. Od Makeup Geek mam 1 ocny tien a je uzasny. Urcite chcem dalsie. Aj ja som z ruzu od Jeffree Star sklamana. Nie je to uplna tragedia, ale sklamal ma. Dalsie urcite neplanujem. A hneva ma, ze som si radsej za tu cenu mohla kupit Too Faced alebo nieco ine 😫

    OdpovědětVymazat
  16. Krasny nakup, som velmi zvedava na tvoju recenziu na puder a ocne tiene :-)

    OdpovědětVymazat
  17. To je mi teda líto, že je ta rtěnka takové zklamání. Většina lidí si je chválí.

    OdpovědětVymazat
  18. RCMA pudr mám a u mě dost záleží na makeupu, protože u některých mi šupinkatí i přesto že nanáším jemně štětcem (jo a nesnáším to balení, děs!) a článek na Morphe štětce by byl fajn, mám dva a jeden je moc fajn a druhý je tak jako so-so, čekala jsem víc

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy,
    stíny vypadají božsky, jsem zvědavá na swatche a bližší recenze :) Zajímalo by mě, čím tě tekutá rtěnka tak moc zklamala - musí to být tedy opravdu něco velkého když to tak píšeš :)
    Jsem ráda, že nám dáváš info i o méně známých značkách než jsou ty profláklé :) Věřím, že i tam budou zajímavé kousky o které se s náma podělíš! :D

    Martina

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Rendy, stíny taky už nějakou dobu obdivuji :-) na pudr si počkám na recenzi od tebe ;-) a všechno co se týká Jeffreho mi přijde nějaký zvláštní. Všude samá Chvála, ale otázka je jestli to je pravda, zatím si osobně myslím ze moc ne a ty mi to jen potvrzuješ...

    OdpovědětVymazat
  21. No na pudr jsem byla zvědavá jak malé děcko! A no, po tomto článku je mi jasný, že někdy bude můj... co se dá dělat :D

    OdpovědětVymazat
  22. Rendy, dekuju za dovysvetleni na IG, vcera jsem na BB prvne objednavala a radsi jsem vzala par Morphe krasavcu navic. Moji prvni, tesim se.

    Jeste jednou diky za zpetnou vazbu.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj. Kúpila si si skvele veci 😊 Najviac sa teším na recenziu toho pudru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)