pátek 14. dubna 2017

NARS letní novinky | HOT or NOT?

Já se tak těšila, až vám povím o všech těchto novinkách! Pro značku NARS mám dlouhé roky velkou slabost a aktuálně se k nám blíží kupa novinek, které by vás mohly zajímat!

Mám pro vás takové stručné (ehm, snažím se) dojmy za nějakou dobu používání. Kromě korektoru se všechny novinky objeví během května. Korektor už je v prodeji a najdete ho v prodejnách Sephora a online na jejich eshopu. Je toho dost, tak bez dalších řečí pojďme na to :)



Začneme naprostou klasikou, kterou je tvářenka v legendárním odstínu Orgasm. To samozřejmě není žádná novinka, ale milovnice tohoto odstínu by mohlo zajímat, že bude k dostání v limitovaném sběratelském balení.






Jakmile se objevil nový korektor Soft matte complete concealer, tak jsem věděla, že ho musím vyzkoušet. Jejich tekutý Radiant creamy concealer(RCC) naprosto miluju a vypotřebovala jsem už několik jeho balení! Novinka v kelímku je vhodnější spíše na maskování pupínků a dalších nedokonalostí pleti a na oční okolí se příliš nehodí. Pokud ale někomu vyhovuje i v těchto částech obličeje, tak ať ho klidně používá i na kruhy pod očima a nenechává se omezovat doporučením výrobce.

Korektor je full-coverage, takže zamaskuje opravdu všechno. Na pupínky je úplně skvělý a hlavně na pleti dlouho vydrží a netvoří nepěkné mapy okolo nedokonalostí, jako to dělají některé jiné korektory. Na to, že je tolik krycí, tak není hutný a snadno se nanáší i rozmazává a vypadá velice přirozeně. Našla jsem perfektní duo korektorů a myslím, že kdybych už do konce života používala jen tento a RCC, tak mi nebude nic chybět!




Korektor jsem kupovala během VIP dnů se značkou NARS, kdy byl v Praze přítomný i jejich make-up artista Clayton Reid z UK. Ten mi doporučil právě odstín Chantilly (úplně nejsvětlejší), i když RCC mám v odstínu Vanilla. 





I když se korektor doporučuje spíše na korekci pupínků a jiných nedokonalostí, tak jsem vám chtěla ukázat maskovací schopnosti na mojí červené tečce pod okem. Podle ní vždycky hodnotím krycí schopnost korektorů, protože ne všechno jí dokáže zakrýt, ale NARS korektor si s ní poradil skvěle. A omlouvám se za své opuchlé oko, ale holt jarní alergie jsou v plném proudu a začínají se na mě podepisovat :)




Bronzer v odstínu Laguna už také patří mezi legendy a pokud vás doteď jeho verze barevně neuspokojila, tak teď můžete začít jásat. Novinka Sun Wash Diffusing bronzer je totiž Laguna v matném a o něco světlejším vydání. Balení je krásné a oproti např. tvářenkám je ve větším a placatém balení. Reliéf bronzeru vypadá trochu jako Dual-intensity stíny a když na něj sáhnete, tak máte pocit, že saháte spíše na něco plastového, než pudrového. Trochu jsem se toho obávala, ale nakonec se na štětec nabírá úplně v pohodě. Prakticky nijak nepráší a pokud ho budete v obchodě třeba zkoušet, vážně se nenechte odradit tím neobvyklým povrchem a texturou :) Bronzer vypadá velice přirozeně, nedělá fleky a dobře drží.





Co jsem si ale totálně zamilovala a ze začátku si myslela, že nebude nic pro mě, je paletka stínů NARSissist Loaded. A proč jsem si nejdříve myslela, že nebude pro mě? Protože jsem si říkala, že obsahuje hodně teplých odstínů, které nepatří mezi mé nejoblíbenější. Ovšem musím říct, že mé počáteční obavy byly zbytečné, protože paletka na první pohled maličko klame (nebo mi to alespoň tak přijde). Prakticky jsou jen dva odstíny, které nepatří do mého oblíbeného spektra barev a nesahám po nich často. A těmi odstíny jsou Foix a Alnwick. Jinak jsou všechny ostatní krásné a hlavně použitelné snad každý den. 





Doma mám jen jednu NARS paletku stínů, která obsahuje typ stínů Dual Intensity (článek si můžete připomenout ZDE). Od doby, co tato paletka vyšla, jsem v nabídce nenašla žádnou jinou, která by mě zaujala, ať už barevně nebo svou kvalitou. Přiznávám, že mi předchozí paletky stínů nepřišly povedené hlavně co se kvality týče a pokud jsem měla možnost je vyzkoušet, tak mi stíny přišly hodně suché a špatně pigmentované. Tato paletka je ale absolutně jiná a já sama jsem se u NARS s takovou texturou stínů ještě nesetkala! Stíny jsou božsky pigmentované, sametové a skoro až máslové. Barvu nanesete v intenzivním odstínu i na oční víčko a ne jen na hřbet ruky a to je myslím celkem velká výhra :) Pokud jste tedy měly stejný blok a v minulosti se vám paletky stínů této značky nelíbily, tak u této se nebojte, je vážně úplně jiná.

V paletce najdete kombinaci matných, saténových i třpytivých odstínů a každý má 1,4g. Stíny se dobře nanáší, snadno se blendí, během dne neblednou a s bází mi na oku drží výborně celý den. Balení je též povedené, pevné a bytelné. Suma sumárum tedy není prakticky co vytknout nebo kritizovat (až na jediný slabší stín, viz. níže).

Paletka je bohužel jen součástí limitované kolekce a až se vyprodá, tak už nebude. Pokud se vám líbí a chcete jí, tak nečekejte a nenechte si jí utéct.




Mrkněme ještě na jednotlivé odstíny v paletce:



Newbury street - myslím, že když řeknu, že tento stín vypadá jako slavný NARS rozjasňovač Albatross, tak hned budete vědět, jakou barvu si představit :) V základu vypadá jako bílá, ale má zlatý odlesk.

Windsor - matná tělovo-béžová

Privilege - metalická zlatá

Dover - matná neutrální hnědá




Dole zleva: Newbury street - Windsor - Privilege - Dover 



Foix - matná broskvová

Castille - matná středně hnědá s oranžovým podtónem

Alnwick - měděná s červeným podtónem a se shimmerem

Beaumaris - čokoládově hnědá se shimmerem



Dole zleva: Foix - Castille - Alnwick - Beaumaris 




Splendor - taupe se zlatým odleskem

Versailles - bronzová se shimmerem

Montaillou - matná tmavě hnědo-šedá (nejslabší článek paletky, protože se stínem se špatně pracuje, těžko se nanáší i rozmazává a textura stínu není stejně sametová jako u ostatních odstínů)

Reale - saténově černá



Dole zleva: Splendor - Versailles - Montaillou - Reale



Letní limitovaná kolekce se tentokrát oblékla do tmavě zelených obalů a vznikla ve spolupráci s Charlotte Gainsbourg. Na fotky produktů z této kolekce se můžete podívat ZDE (kde máte i další novinky ze Sephory pro letošní jaro a léto).

Jedním ze zástupců této kolekce je Kohliner v odstínu Cours du soir, který má takovou trávově zelenou až khaki barvu. Tužka je automatická, takže není třeba jí ořezávat a je velice měkká a krásně pigmentovaná. Na oko se nanáší velice snadno a lehce a je možné jí dobře rozmazávat. Nikdy nezaschne do stavu, kdy není možné s ní hnout a je tedy super třeba jako základ pod kouřovky než třeba jako linka na horní víčko.




Velvet Matte lip pencil bude k dostání ve spoustě nových odstínů (některé budou k dostání pouze na eshopu Sephory). Tento odstín se jmenuje Do Me Baby a oficiálně je popsaný jako "chestnut rose". Já sama pořád přemýšlím, jak výstižně popsat její odstín, ale vážně nevím :) Není vyloženě nude, má v sobě trochu růžové a zároveň i hnědé. Vážně jsem na popis odstínů špatná, ale myslím, že fotka na rtech je celkem reálná :) Tohle je už moje třetí tužka a musím říct, že jsou pro mě stále takovým produktem, který mám moc ráda, ale zároveň nemůžu říct, že bych ho bezpodmínečně milovala. Mám kamarádku, která tuhle tužku vyloženě miluje a nejraději by doma měla všechny odstíny (bude to mít teď celkem drahé, když bude tolik nových odstínů :) Ale já mám teď asi víc období tekutých matných rtěnek, které prostě drží dlouhou dobu. Tyto tužky mi na rtech dají tak 3 hoďky max a pak je musím většinou použít znovu, protože mi barva zůstane jen na okrajích rtů. Tužka má krémovou konzistenci, je dobře pigmentovaná a velice snadno se nanáší. Pokud vám tužky na rty vyhovují a na klasické rtěnky nejste, tak s touto nešlápnete určitě vedle a svojí favoritku mezi odstíny najdete.




Dole: Velvet matte lip pencil - Kohliner - tvářenka Orgasm - bronzer Laguna



Co z novinek musíte mít? Za mě rozhodně paletku, to bez debat. U Orgasmu ve sběratelském balení nebo matné Laguny je to dost individuální a záleží, jestli vám vyhovují odstíny a je to váš šálek kávy. Korektor mě také nadchnul a myslím, že oba korektory NARS které mám, jsou vážně top a myslím, že bych si vystačila jen s nimi a další skoro ani nepotřebovala.

Letní limitka tentokrát nepatří mezi moje favority a je to asi dané výběrem odstínů a konkrétních produktů, které nepatří mezi mé úplně top. Což je opět dost individuální. Kdyby byla v kolekci pudrová tvářenka nebo rozjasňovač, tak asi moje srdce zaplesá, ale tentokrát mě to tolik neba.

Co z novinek nejvíce zaujalo vás? Jaké produkty NARS patří mezi vaše nejoblíbenější? :)

*

28 komentářů:

  1. Ja ani nevim kde zacit :D Nars je pro me vetsinou nedostupna znacka, ale uz dlouho koukam pi tvarence orgasm a ta paletka? TA vypada uplne nadherne! A jeste me zaujala rtenka v odstinu orgasm :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hledám dobrý korektor na nedokonalosti, takže až dodělám ten od MUFE, který už znovu nepotřebuju, půjdu do tohoto, vypadá skvěle! Na Orgasm jsem si chvíli zvykala, ale teď tu tvářenku miluju, ale limitku kvůli jinému obalu fakt nemusím.. Zbytek neurazí, nenadchne, z toho nebudu nic pořizovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Nars je pro me dráha značka. Ale hodně se mi libi ta paletka.

    OdpovědětVymazat
  4. Mna zaujal korektor v kalisku, ale cenovo je to poriadna palka. Keby som sa rozhodla si nieco od NARS kupit, tak by to bol asi tekuty korektor a nejaka licenka, ale nemam este vybraty odtien 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka je opravdu krásná a hodně mě zaujal korektor. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nars je pro mě uplně jiná cenová kategorie ale co čtu různě recenze, tak mi přijde že značka nemá žádný vyloženě špatný produkt☺

    OdpovědětVymazat
  7. Nars korektor mě hodně láká, jak ten tekutý tak i tento tuhý.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak me nezaujalo nic, uf! Protoze v jarni limitce jsem neodolala tvarence, prijde mi naprosto dokonala a jeste o dost hezci nez orgasm, ktery pouzivam nejcasteji. Je takova studenejsi, ale vypada skvele! Taky me prodavacka ukecala na ty limitovany stiny, svetlej a do fialova, ten svetlej, ze kdyz se da pres tu tvarenku, tak taky luxusni barva vznikne- na tvare. A puvodne jsem sla pouze pro tu paletku tvarenek. Nakonec doma jsem zjistila, ze jedna z tvarenek ma uplne stejnej odstin, jako ta samotna tvarenka se stinem;).

    OdpovědětVymazat
  9. Značku NARS mám moc ráda a mám od ní už i řadu produktů, nejde odolat. Jen ty ceny jsou i přes 20% slevu docela dost vysoké. Nejnověji mám tvářenku Madly (snad na mě bude dost vidět, zatím se mi zdá hodně světlá) a limitku NARSissist Unfiltered Cheek Palette I, ta je pigmentovaná jako blázen a vážně krásná. :) Vyzkoušet bych příště chtěla nový korektor, vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíc se mi líbí korektor a paletka očních stínů.

    OdpovědětVymazat
  11. Pekné novinky, mňa zaujal tiež korektor a paletka :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  12. Páni ty novinyk jsou luxusní! Nejvíc mě zaujala asi paletka a ta lip pencil, protože je v nádherném odstínu!

    http://writtenbymichelle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. ten bronzer vypadá dobře. Od narsu mam zatím jen tvařenky

    OdpovědětVymazat
  14. Novinky jsou krásné, za mě vede absolutně ta paletka. 🔝 krásná ☺

    OdpovědětVymazat
  15. Krasna paletka, jen na me jsou stiny moc teple.

    OdpovědětVymazat
  16. Ten bronzer je prosím limitka nebo bude ve stálé kolekci? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten bronzer je limitka nebo bude ve stálé kolekci? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento nový korektor od NARS mam asi týden a zamilovala jsem se do nej hned na první použití <3 Ta paletka je prekrasna :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy,
    NARS má jako vždy fajn novinky. Líbí se mi hlavně korektor a paletka. Je super, že všechno je v odstínech, které se dají použít na každý den a nejsou tam žádné bláznoviny. Vím, že pro někoho to asi bude nuda, ale pro mě je to nejlepší co může být :D Asi na něco mrknu až půjdu kolem Sephory :)

    OdpovědětVymazat
  20. Lenka Weberová: mám pocit, že by to měla být stálá kolekce. Ale v květnu mrkni na web Sephory a tam uvidíš, jestli je to limitka nebo stálá kolekce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, moc dekuji. Doufam, ze to limitka nebude 😊

      Vymazat
  21. Super, moc dekuji. Doufam, ze to limitka nebude�� Je lepsi nez klasicka Laguna? Tu mam moc rada, krasne se blendi (za me mnohem lépe nez Benefit Hoola), jen na zimu bych potrebovala světlejší lagunu.

    OdpovědětVymazat
  22. Lenka Weberová: já jsem klasickou Lagunu měla kdysi v jedné paletce, ale nepoužívala jsem jí, protože mi barevně neseděla, takže úplně srovnat nemůžu. Tato verze má i jinou texturu a mě osobně se tedy blendí skvěle a hodně mi texturou připomíná třeba MUFE bronzer. Nikdy prostě neflekatí a strašně dobře se nanáší i někomu, kdo s tím třeba nemá tolik zkušeností a bojí se, že skončí s tmavými fleky na tváři :) Určitě jí vyzkoušej, až bude v Sephoře a ideálně štětcem (trochu se bojím, že po čase bude tester ošmatlaný a barva se tak bude špatně nabírat nebo to bude zkreslené, jako to někdy u některých produktů bývá).

    OdpovědětVymazat
  23. tak rtěnka v tužce od Nars v odstínu Do Me baby...to je přesně ta barva kterou na rtech miluju. Takže už vím čím si udělám teď na jaře radost. Moc děkuju za tip.

    OdpovědětVymazat
  24. Už je to dlouho, co mě naposled zaujala nějaká kolekce od NARS a teď si to tedy vynahrazuji - korektor, Laguna i nové odstíny "pastelek" vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak tá paletka vyzerá super😍

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)