čtvrtek 27. dubna 2017

Moje vlasová rutina | jaro 2017

Už vám dlouho slibuju, že po nějaké době zase shrnu svojí vlasovou rutinu a je ten pravý čas, abych zmáčkla tlačítko "publikovat" a podělit se s vámi. Na úvod jen stručně něco o mých vlasech. Momentálně mám vlasy zhruba po ramena a tak trochu odrost, o kterém přemýšlím, co s ním. Jestli dát jen nějaký přeliv a maličko ho ztmavit nebo nechat a tvrdit, že je to zase v módě :) I když je jaro v plném proudu, tak letos snad poprvé nemám problém s vypadáváním vlasů. Nevím, jakému produktu za to vděčím, ale když rukou projedu vlasy, prakticky nic nikdy nevypadne a jsem z toho vážně nadšená :) Ještě kdybych tak dlouhodobě dostala pod kontrolu to rychlé maštění, ale s tím jsem se už rozloučila. Plus se snažím používat minimum stylingových produktů, abych vlasy nezatěžovala (díkybohu jsem objevila jeden zázrak, který to splňuje). Trpím též dermatitidou (ale to už asi taky víte) a moje vlasy mají tendenci se mastit rychleji a proto se stále snažím najít způsoby, jak je maličko zmást a nedovolit jim to :) Tak a teď k té rutině...


Od poslední rutiny (článek ZDE) se nezměnila např. žehlička na vlasy, lak na vlasy nebo gumičky, tak se na to kdyžtak mrkněte tam. Přišlo mi trochu zbytečné to znovu fotit, když je to stále dokola to samé. 




Já a můj svatý grál :)


ŠAMPÓNY


Pokud mě sledujete už nějakou dobu, tak moc dobře víte, že zejména šampóny musím střídat a většinou používám tak 4-5 různých značek. Mám své oblíbence, které používám dlouhodobě a prokládám to různými novinkami nebo značkami, které chci zkoušet a hledat další nové (a ideálně i skvělé), které bych pak používala. Opět chci vypíchnout, že mám ráda, když šampóny neobsahují silikony, protože mám dlouhodobě vyzkoušené, že mi to tak vyhovuje víc, ale to neznamená, že mi nemůže vyhovovat i nějaký, který je obsahuje :) 

L´Oreal Botanicals fresh care Geranium - na tuto novou řadu jsem se velice těšila, ale bohužel čím déle jí používám, tím více zjišťuju, že na mé rychle se mastící vlasy to není. Konkrétně tato růžová linie je určená pro barvené vlasy, což sice splňuji, ale zároveň nemám vlasy tak vysušené nebo barvením zničené, abych potřebovala krémový šampón, který je dost zatíží. Ne že by byl úplně nepoužitelný, ale cítím, že to není ono a druhý den už vlasy ztrácí svůj přirozený objem a cítím, že je třeba je umýt. Pokud bych ho používala třeba měsíc v kuse, tak jsem si jistá, že moje vlasy budou vypadat děsně a budou zplihlé. Takže tohle balení dopotřebuju, ale musím péči kombinovat s jinými šampóny a znovu bych do ní nešla. Bude spíše pro někoho, kdo má barvením opravdu vlasy spíše vysušené a suché.

Pantene PRO-V Aqua Light - o něm už nemá cenu nic psát, protože bych se stále opakovala a viděly jste ho snad v každé rutině za posledních několik let! Mám od vás neuvěřitelnou odezvu a je to jeden z produktů, které jste si na mé doporučení koupily snad nejvíce (je rozhodně v takovém tom TOP 5) a taky jste si ho zamilovaly, což mě neuvěřitelně těší a mám z toho radost :)

Bioderma Nodé S - výborný šampon, po kterém sahám ve chvílích, kdy mi vlasy trochu šílí a dermatitida se zhorší. Dokáže vlasy i pokožku hlavy velice jemně a zároveň důkladně vyčistit a nijak ji nedráždí, což je skvělé.



Kevin Murphy Maxi.Wash - o tomto šampónu se chci více rozepsat v extra článku spolu s maskou stejné značky. Myslím, že si svůj extra prostor zaslouží :) Jedná se o hloubkově čistící detox šampon, který je skvělý na důkladné vyčištění vlasové pokožky a super třeba pro lidi, co používají hojně stylingové přípravky, které je čas od času potřeba z vlasů pořádně vymýt :) 

L´Oreal Elseve Extraordinary clay - stále všechno platí a podrobnosti o celé řadě najdete v tomto článku.




MASKY NA VLASY

Masky používám na vlasy pomalu častěji než kondicionéry. U těch mám problém s tím, že většino necítím, že mi s vlasy něco dělají. Masky zkouším strašně ráda a po období, kdy jsem zkoušela ty levnější (článek byl ZDE), tak to nebylo ono. Na fotce chybí jen očišťující maska od L´oreal (článek ZDE), která mi před pár týdny došla a ještě jsem si nestihla koupit novou :) Tu používám jednou za čas a na rozdíl od ostatních se dává na pokožku hlavy před mytím šampónem. Ostatní masky níže dávám klasicky do délky vlasů (nikdy ne na pokožku).

Amika Nourishing mask (Sephora) - moc pěkně a trochu retro voní a patří mezi ty výživnější a hutnější. Celkem dost jsem si jí oblíbila a i když to pro mě není úplně nejlepší maska, co jsem kdy měla, tak je pořád dost dobrá a v budoucnu bych si asi další balení pořídila.

L´Oreal Botanicals Fresh care Geranium maska - protože jsem chtěla se šampónem a kondicionérem z této řady vyzkoušet i masku, tak jsem jí dala šanci. Je to ale slabota a maska je dost řídká a je na úrovni kondicionéru, takže za mě celkem zklamání a po dopoužívání ji znovu nechci.

Kevin Murphy Young.Again.masque - jak jsem psala výše u šampónu, bude extra článek, kde se o masce více rozepíšu :)


KONDICIONÉRY

Jak jsem psala výše, kondicionéry často nahrazuji rovnou maskou a občas je tak trochu zanedbávám. Vím, že by se to kadeřníkovi asi nelíbilo a nepochválil by mě za to, ale nemůžu si pomoct :) Vlasy se mi snadno rozčesávají samy od sebe a kondicionér je pro mě spíš takové "změkčovadlo" vlasů a nic víc.

Bioderma Nodé S - doporučuje se používat spolu se šampónem z této řady, protože společně fungují nejlépe. Je hutnější a krémový, takže patří mezi mé oblíbenější a ty lepší, co jsem kdy vyzkoušela.

Elseve Extraordinary clay - zase vás odkážu na samostatný článek, kde je celá řada podrobně rozebraná.

L´Oreal Botanicals Fresh care Geranium kondicionér - za mě průměrný kondicionér, který nic speciálního nedělá. Stejně jako zbylé produkty z této řady nechci znovu v budoucnu zkoušet.




PEELING NA VLASY

Peeling na vlasy pro někoho zní možná dost jako sci-fi, ale každý kdo má sklony k rychlému maštění vlasů, lupy nebo dermatitidu, tak mi jistě potvrdí, že má občas chuť si něčím pořádně hlavu vydrbat do hladka. A teď je to tak snadné a existuje na to spousta produktů. Úplně nově má vlasový peeling v nabídce i Balea, takže ten rozhodně vyzkouším a jsem na něj obrovsky zvědavá.

Kérastase Specifique Bain exfoliant purifiant - šampón s peelingovými zrníčky jsem vám představovala už ZDE, tak si to můžete připomenout :)

Kiehl´s Deep micro-exfoliating scalp treatment - psala jsem vám o něm podrobněji v poslední rutině ZDE, tak se tam mrkněte, abych se neopakovala :)



OSTATNÍ PÉČE

Oribe Dry Texturizing spray - tento sprej je legenda a já ho vážně M-I-L-U-J-U! Jeho pověst ho předchází a je vážně tak dobrý, jak se o něm říká. V mých vlasech je těžké vytvořit nějaký objem, ale tenhle sprej to dokáže a u toho se tváří naprosto neviditelně! Ve vlasech není nijak cítit, vlasy neslepuje ani je nezatěžuje, což je skvělé. Prostě ho nastříkám, vlasy prsty načechrám a jsem hotová z toho, jak pěkně a objemně vypadají. Kolikrát zastoupí i suchý šampón a je úžasný i na refresh vlasů. Určitě o něm nečtete naposledy, protože je to jeden z mých letošních objevů. 

Alterna Smoothing hydra-gelée - nikdy bych neřekla, že si tak moc zamiluju zrovna želé na vlasy, které zabrání tomu, aby byly rozlítané okolo hlavy a byly pěkně hydratované. Alterna ale prostě umí a tohle je pecka! Naprosto úžasně voní po citrusech a jedno balení mi vydrží asi pěkně dlouho! Na jedno použití mi stačí jen tak 2-3 pumpičky a používám ho na vlhké vlasy po umytí, většinou předtím než si jdu vlasy fénovat. Nijak vlasy nezatěžuje ani nemastí a člověk o něm prakticky nijak neví. Třeba v zimě to je skvělý parťák, protože vám pak nelítají vlasy, když si sundáte čepici. Ale využití mám pro něj celý rok, protože mám vlasy u hlavy rozlítané a nerada je uhlazuji lakem nebo gelem na vlasy, protože se mi pak rychleji mastí. Díky tomuhle želé jsou vlasy pěkně uhlazené, nikde nepoletují a jsou ještě pěkně lesklé.

Orofluido Asia Zen control elixir - olejíček na vlasy používám vždy na konečky vlasů po jejich umytí. Orofluido jsem kdysi měla i to klasické zlaté a nevzalo mě ani to. Tato růžová verze sice krásně voní, ale účinkem se úplně v klidu vyrovná mému oblíbenému olejíčku od Dove, který už z blogu můžete znát. Akorát, že ten stojí o dost méně a pokud mi levnější produkt funguje stejně (možná i o něco lépe) než ten dražší, tak je logické, že si příště koupím ten levnější a za ušetřené peníze si koupím něco jiného :) Takže tento dodělám, ale znovu ho nechci.



SUCHÉ ŠAMPÓNY

L´Oreal Elseve Extraordinary clay - podrobnosti viz. samostatný článek ZDE

Batiste Original - další klasika, kterou používám roky. Asi není potřeba ho znovu představovat, protože ho beztak všechny znáte a doma dost možná i máte :)



Takže já jdu dál přemýšlet nad tím, co udělám s tím odrostem a vy mi určitě dejte vědět, co na vlasy používáte nejraději vy a jestli máme nějaké produkty společné :)

PS: sledujte insta stories a dozvíte se, kam mám dneska namířeno a co mě čeká :)

24 komentářů:

  1. Ahoj, já třeba masky na vlasy nepoužívám vůbec, protože jsem si všimla, že mi po nich padají vlasy...vůbec nechápu proč:-( Jinak aktuálně používám kokosový suchý šampon od Lee Staford a je moc fajn, doporučuju:-) B.Zouharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. mě jako hodně výživná maska moc vyhovuje Lush fluff-ease, fakt krásně o vlasy pečuje a ty navíc nádherně voní po jasmínu...jinak používám značku davines OI řadu, má sice trochu specifičtější vůni která nebude úplně pro každého, ale třeba kondicionér se podle mě skvěle vyrovná některým maskám (nechávám ho i déle působit) a pak z téhle řady miluju olejíček, vetřu před foukáním do vlhkých vlasů a paráda

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam nejradsi šampuk od Lushe NEW a pak masku od kallosu kaviarovou :) A batiste je samozrejmost :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mě teď začaly vyhoovat klasické kopřivové a březové šampony, které neobsahují žádné silikony. Dříve jsem používala různé od Nive, Gliss kur, Schaumy a neustále mě svědila hlava a strašně rychle se mi mastila. Od té doby mi stačí si umýt vlasy co 3-4 dny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už strašne dlhonsi hovorím, že keď vypotrebujem všetky šampóny čo mám doma ,prejdem na žihľavový (kopřivový) od Dixi. No len jaksi vždy nejaký šampón pribudne a tak nie a nie sa ich zbaviť :D Neviem si vôbec predstaviť ako by taká kozmetikomaniačka ako ja začala používať iba jeden šampón, ale vlasy by mi za to asi určite poďakovali :)

      Vymazat
    2. Taky jsem je jednu dobu požívala, první měsíc to bylo super, ale po delším používání jsem měla tak strašně vysušený vlasy, že to prostě nešlo :(

      Vymazat
    3. Ty L'Oreal Clay nějak unikly mému zraku! Zrovna jsem na lovu nějaké neprobádané vlasové kosmetiky, takže tohle rozhodně vyzkouším, díky za tip :)

      Vymazat
    4. Za mňa nie Dixi, mam po ňom vlasy hrubé, tvrdé ako drôty a nedajú sa rozcesat :(

      Vymazat
  5. Já produkty na vlasy střídám, protože mám pořád chorobnou touhu zkoušet a objevovat, vracím se jen k těm ověřeným, co mým vlasům sedly. Navíc mám kombinovaný typ vlasů, tj, že kořínky se rychle mastí a délky a konečky jsou zase suché, tak je to takový boj.

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy kde pořídit ten Oribe Dry Texturizing spray?

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  7. Díky tobě používám Pantene Aqua Light a Loreal ExtraOrdinery Clay a moc děkuju👌Oba jsou skvělé😉Jinak se chysám i na ExtraOrdinary Clay masku☺

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy, tu modrou masku Hempz už nepoužíváš?

    OdpovědětVymazat
  9. Batiste a dove olejíček jsou samozřejmostí.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pantene Aqua Light je fakt nejlepší šampon z drogerky, co jsem vyzkoušela. Oribe mě láká moc, ale cena mě celkem odradila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ten pantene také používám, je fajn, ale také ho musím občas prostřídat, jinak se ten wau efekt ztrácí. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Čau Rendy! Vlasy mi stačí umýt 2xtýdně, ale přesto jsem neodolala a pořídila si podle tvé recenze tu jílovou masku...jednou za čas (když mám čas) si jí napatlám a je to bezva, ještě se mi o jeden den ten interval mytí prodlouží.

    Jinak mám vlasy barvené a nedám dopustit na L´ORÉAL PROFESSIONNEL SÉRIE EXPERT VITAMINO COLOR A-OX, šampón, masky, kondicionér, kapsle, všechno...vlasy heboučké, vyživené, paráda.

    OdpovědětVymazat
  13. Nedám dopustit na rakytníkovou řadu od NAtursa Siberica, nikdy jsem neměla tak hezký vlasy. Ale pro mastící se vlasy to asi nebude, já je mám spíš sušší. Občas se mi zblázní pokožka a udělají se mi lupy, proto mě docela zaujaly ty peelingy, určitě něco vyzkouším. Dost mě zaujal jen Oribe Dry sprej, ale pak jsem se podívala na cenu a asi se bez něj naučím žít... :D

    OdpovědětVymazat
  14. Lena Čerge: Leni buď přes vlasové salony, které s Oribe pracují nebo online na http://obchod.salononline.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Barzoolka: Davines mám taky na wishlistu a chtěla bych ten Volu šampon a nějakou masku, tak snad se k němu někdy propracuju :)

    Michaela Pernicová: dopotřebovala jsem jí a novou si nekupovala, protože jsem teď zkoušela nějaké další, abych měla změnu a zkusila objevit nějaké nové :)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za příspěvek k peelingu od Kiehl´s.......koupila jsem a je opravdu úžasný. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj. O peelingu na vlasy som ani netušila. Určite si nejaký musím kúpiť

    OdpovědětVymazat
  20. je fakt, ze krome samponu jinou peci o vlasy nepouzivam... obcas ale podlehnu a koupim nejaky ten olejicek, masku, ale nikdy jsem nebyla s nicim spokojena... cokoliv dam na vlasy krome samponu, tak mam vlasy do par hodin jako bych je umyla v oleji, proste hruza. Ze samponu mam diky tobe oblibeny L´Oreal Elseve Extraordinary clay a ten stridam s Aussie samponem pro vlasy bez zivota :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)