sobota 22. dubna 2017

Kosmetická trojka | L´Oreal jílové masky, boží peeling a paletka tvářenek

Ahoj všem! Doufám, že si v klidu užíváte víkend a klikli jste na nový článek, protože vás zajímá něco více o jílových maskách, báječném tělovém peelingu nebo paletce tvářenek z drogerie. Celá trojka je dneska vlastně z levnějšího soudku, tak snad vás to potěší :) Máme tu objevy a produkty, které rozhodně musíte vyzkoušet a naopak i takové, které vám zkoušet úplně doporučit nemůžu a nechci :) Tak jestli vás zajímá více, tak čtěte dál :)


Jílové masky L´Oreal obletěly nedávno i českou blogosféru a konečně je už nemusíte závidět zahraničním blogerkám. Psala jsem vám už článek z jejich představení(KLIK), kde máte i bližší popis a charakteristiku, takže to znovu vypisovat nebudu :) Tentokrát se rychle podíváme na každou z nich.

Všechny masky jsou krémové a snadno se aplikují, plus moc pěkně voní a mají hezké minimalistické balení. Doporučuji nechat odnímatelnou krytku uvnitř balení a nevyhazovat jí, protože jílové masky mají tendenci rychle vysychat. Masky nechávám zasychat a působit cca 15 minut a poté je smývám vlažnou vodou. Masky můžete používat společně a na různé části obličeje aplikovat různé druhy, podle potřeb vaší pleti. Jelikož všechny verze obsahují jíly, nedoporučila bych je pro suchou nebo citlivou pleť a všechny vidím pro ty z vás, co mají smíšenou až mastnou pleť.




Růžová Glow mask je s peelingovým efektem a obsahuje drobná hrubá zrníčka, kterými si při smývání ještě trochu obrousíte odumřelou kůži na tváři. Maska také moc příjemně voní a obsahuje i výtažek z červených řas, které by měly zajistit rozjasněnější obličej. I když mi tato verze přijde "nejjemnější" ze všech a nevysušuje mi pleť tolik, tak nemůžu říct, že bych si jí oblíbila. Když chci rozjasnit pleť, tak použiju klasický peeling a nemusím si kvůli tomu dávat masku. Pro mojí pleť nemá žádnou extra přidanou hodnotu, a i když mi nic špatného na pleti neudělala, tak vám jí za sebe nedoporučím.


Černá verze Detox mask je za mě nejlepší ze všech a nejvíce se blíží efektu známé a milované masky GlamGlow (o té jsem vám psala ZDE). Doporučuji aplikovat opravdu tenkou vrstvu, protože když jsem to napoprvé přehnala a dala masky zbytečně moc, tak strašně dlouho zasychala a nedostavil se vůbec efekt, který vidíte na fotce níže. Tato verze obsahuje kromě jílů i výtažek z aktivního uhlí a proto by měla být ideální na očištění pleti. Ze všech verzí je pro mě rozhodně nejlepší a nejvíce vidím nějaký efekt na pleti. Pleť je po použití opravdu dobře vyčištěná a po nějaké době se mi zdá, že i ty černé tečky jsou v trochu menší míře viditelné :) Bohužel ale nečekejte, že bude stejně skvělá jako GlamGlow maska. Té se za mě bohužel tedy určitě nevyrovná. GlamGlow je prostě jiný level, ale zároveň je pekelně drahá, takže pokud chcete masku, která dělá podobný efekt a nechcete utrácet 1400 Kč, tak tuhle vyzkoušejte. Na drogerkové poměry je tato verze velice slušná a za mě za vyzkoušení stojí.



Zelená Purity mask má příjemnou svěží vůni a obsahuje mimo jiné i eukalyptus. Proto je po nanesení až chladivá a ze začátku je to příjemná záležitost. Bohužel ale maska neuvěřitelně pleť vysušuje a po několika minutách na obličeji mám pocit, že mám kůži o číslo menší :) Nemyslím si, že moje pleť něco takového potřebuje a myslím, že je zbytečné ji takhle brutálně trápit a zbytečně přesušovat. Proto bych do této masky znovu nešla a její používání mi není tolik příjemné. Možná by jí ocenil někdo s mnohem mastnější pletí, než mám já sama, ale za mě tedy ne.


Černá maska v akci. Jestli chcete porovnat s GlamGlow maskou, tak mrkněte na článek ZDE




Možná si pamatujete, tak jsem byla nadšená z tělového peelingu z vánoční řady s mandlí. To nadšení tedy stále trvá, ale po tom, co jsem vyzkoušela tuto verzi, tak se moje láska ještě maličko prohloubila a přeskočila. Cukrový peeling má celkem hrubší konzistenci, což mi vyhovuje, ale nejlepší je ten pocit, když ho ze sebe opláchnete. Máte totiž pak neuvěřitelně jemnou, hebkou a naolejovanou kůži! Plus jeho vůně je úplně boží a někdy mám chuť peeling i ochutnat :) Vůně je sladká, evokuje mi směsku kakaa, cukru a másla. Peeling obsahuje máslo karité, máslo cupuacu a makadamiový olej. Celkem dost muziky za málo peněz, takže doporučuju omrknout a případně i vyzkoušet. Vaše kůže vás bude milovat, slibuju :)


L´Oreal paletka tvářenek Infaillible blush paint

Žhavá novinka z drogerie slibuje 5 intenzivních odstínů tvářenek a dlouhou výdrž. Nebudu vám lhát, ale k většině tvářenkových produktů z drogerie jsem značně skeptická a byla bych hodně překvapená, kdyby mě nějaký posadil na zadek. A ani tentokrát se tak bohužel nestalo. Mám celkem ráda mono tvářenky od L´Orealu a v rámci možností v drogerii pro mě patří asi mezi úplně nejlepší. U této paletky jsem byla dost zvědavá na pigmentaci a musím říct, že není vůbec špatná. Barva se dá vrstvit a intenzitu postupně zvyšovat. Odstínově je to průměr a taková klasika. Žádný jedinečný nebo netradiční odstín se nekoná, ale co není zajímavé pro mě, může být klidně pro vás. Co mi na paletce bohužel ale značně vadí, je její extra prášivost. To vážně nemám ráda a neodpouštím. Plus je paletka docela dost navoněná, což mi osobně přijde zbytečné a spíš na obtíž. Výdrž je průměrná, bohužel celý den mi ani jeden odstín nevydržel. Takže suma sumárum žádný zázrak nebo objev, který bych vám mohla doporučit. Jediný palec nahoru za to, že chtěl L´Oreal do našich drogerií přinést něco nového, protože paletky tvářenek nenabízí zrovna každá druhá značka.





Tak který z produktů vás dneska nejvíce zaujal? Máte některý z nich samy vyzkoušený? :)

*

23 komentářů:

  1. Ked sa najblizsie dostanem do nejakeho obchodu, kde sa predava Ziaja, tak urcite ovoniam nieco z tej Cupuacu rady. Skoda, ze v tej voni nemaju napr. krem na ruky alebo
    telove maslo 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem si velmi oblibila tu detox masku :) Paletka tvarenek mi neprijde nic mo, ty odstiny mi na tvarenky prijdou az moc vyrazne a hodne pigmentovane coz u takoveho produktu muze byt spise na skodu ;) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Černou masku detox od Loreal jsem vyzkoušela pouze ze vzorečku a za mě je to fakt super maska, ještě mám na jedno použití :) Budu jí asi potřebovat v plném balení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujala ta černá maska. Škoda, že ta paletka tvářenek není o chlup lepší.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám vyzkoušený peeling od Ziaji a byl bezkonkureční, dokonce tak moc, že jsem bez váhání objednávala znovu:-) A chci si pořídit tu Detox masku Loreal.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě mám v plánu jednu z těch masek vyzkoušet :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Masku od Lorealu si chci pořídit už déle a teď až půjdu do drogerky tak si jí rozhodně odnesu😊

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem to nevydržela a tu černou masku Loreal si koupila a za mě je za tu cenu moc fajn, vidím a cítím, že účinkuje.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. určitě mě nejvíc láká červená maska, tak super, že je nejlepší (y)

    OdpovědětVymazat
  10. Oukej, tak masku prubnu, doufala jsem, ze budes spokojena!

    OdpovědětVymazat
  11. mne zaujaly ty masky, brousím si na ně zuby

    OdpovědětVymazat
  12. Super , ten peeling mě láká :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Zkoušela jsem tu detox masku, ale přesně jak píšeš, na Glam glow prostě nemá.

    OdpovědětVymazat
  14. Ach,prečo nemáme aj u nás na Slovensku viac obchodov Ziaja? :( Je to môj terajší predmet záujmu..😡 ten scrub vyzerá úžasne 😍

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten scrub vyzerá fakt super 😊 Inak ma zaujala aj tá detox maska. Stále o nej premýšľam že si ju kúpim 😉

    OdpovědětVymazat
  16. Ten Ziaja peeling som mala, ale časom som sa "prejedla" tej sladkej vône, tak pokukujem už po inom :)) a čo sa týka Loreal masky, stále neviem, či sa do nej oplatí investovať. Na čistenie používam klasický zelený íl, z ktorého si urobím masku a v tom vidím asi väčší efekt, ako v takejto zamiešanej, ktorá je 3x drahšia a mám ju na pár použití :/

    OdpovědětVymazat
  17. Hodně jsi mě nalákala na tu černou masku, ten efekt jaký dělá na pleti je právě ten, který vyžaduji. Kdysi jsem měla i nějakou šedou jílovou masku od Baley, která dělala stejný efekt, ale bohužel už nevím, která konkrétně to byla :D Peeligny od Ziaji jsem ještě nezkoušela, ale miluji jejich pleťové krémy z kozí řady :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mňa veľmi láka tá čierna maska, ale v poslednom čase sa bojím experimentovať :) a tiež ma zaujal ten peeling ♥ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  19. Tak na tuhle recenzi jsem opravdu čekala jak na smilování! 😄 Moc děkuji za recenzi! 🙂 Asi to vypadá ze poběžím pro masku s černým uhlím 🙂.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tydle masky obletěly cely instagram a FB. Byla jsem na ne moc zvedava a po článku jsem zjistila, ze pro moji normalni az sušší plet moc nejsou. V tetě pry dávají vzorecky, tak maximálně vyzkousim tu černou, ale uvidime jestli vzoreček vůbec budou mit.

    OdpovědětVymazat
  21. Tady bych se koukla na zoubek tomu peelingu, ale Ziaja je pro mě poměrně z ruky a chtěla bych si to "očuchat a osahat", takže eshop zatim ne. A v těch maskách asi zkusím tu černou verzi, uvidíme, jaká bude, Glamglow jsem ještě neměla, takže nemůže utrpět újmu při srovnávání, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  22. Cupuacu peeling naozaj milujem! A páči sa mi aj tá paletka, aj keď teda prášivosť tiež nemusím, no... Masky idú mimo mňa :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)