pondělí 3. dubna 2017

Doordinováno - více než 40 vypotřebovaných produktů

Zdá se mi to, nebo to není tak dlouho, co jsme se dívaly na poslední doordinované produkty? :) Každopádně taška na prázdné produkty zase praskala ve švech a nastal čas, abych všechno nafotila a konečně vyhodila :) Je to vždycky tak strašně polehčující, když nějaký produkt vypotřebujete a následně i vyhodíte :) Takže co miluju, nemám ráda nebo bych si znovu už nekoupila? Rolujte dolů a dozvíte se to :)



1) La Roche Posay Effaclar Ultra micelární voda - tato micelárka by měla být vhodná na mastnou pleť, ale upřímně jsem to nijak nepocítila. Přišla mi úplně stejná jako micelárka z jejich základní řady. Není špatná, nic zlého mi neudělala, ale mám k ní spíše neutrální postoj.

2) Biotherm Biosource 24h hydrating & tonifying toner - byla jsem celkem ráda, že jsem tonikum dopotřebovala, protože mi nesedělo hned z několika důvodů. Jednak bylo šíleně parfémované a při používání mi to vyloženě vadilo a taky mi strašně vysušovalo pleť. Už jen při nakapání tonika na vatový polštářek bylo cítit, že je takový divný na dotek a jakoby tvrdý. Jo, zní to divně, ale prostě už jen když jsem ho takhle přiložila na obličej, tak mi to nebylo příjemné. Tohle za mě tedy určitě nebrat.

3) Yves Rocher expresní odličovač očí - zase není třeba komentář, prostě jen další vypotřebované balení. Už asi tak 196. :)

4) Sephora Charcoal exfoliating cleansing cream - čistící krém, který se po chvíli masírování na obličeji stane i jemným peelingem, je velice příjemný a pěkně pleť vyčistí. Moc pěkně voní a není problém ho používat i častěji, protože zrníčka jsou velice jemná a pleť nijak nedráždí. Jen tedy musím říct, že krém docela rychle mizí a nejsem si jistá, zda si ho v budoucnu koupit čistě jen z toho důvodu, že poměr velikost balení a cena pro mě není tak úplně ok. Kdyby se dal krém koupit ve větším balení, které by bylo i cenově výhodnější, tak bych o tom asi uvažovala a klidně bych se k němu znovu vrátila, ale jinak asi ne (i když mu jinak nemám co vytknout). 

5) Estée Lauder Advanced Night micro cleansing balm - tohle byla velká láska a vážně jsem si olejový balzám snažila šetřit. Voní jemně po levanduli a pohodlně se nabírá (některé olejové balzámy jsou tuhé a špatně se nabírají). Perfektně dokáže odlíčit i takové kalibry, jako je Double Wear make-up, který jinak přežije skoro cokoliv. Je výborný a v budoucnu bych se k němu klidně znovu vrátila.




6) Kiehl´s Clearly corrective dark spot solution - na tyto kouzelné kapičky jsem před lety dělala extra článek, který si ZDE můžete připomenout. Můj názor se za tu dobu nezměnil a je to skvělý produkt.

7) Rexaline Hydra-dose pleťový krém - úžasný pleťový krém, který je ale pekelně drahý. Toto je už mé druhé vypotřebované balení a kdyby nestál snad 1900 Kč, tak kupuju i další :)

8) Clarins Special eye contour balm oční krém - Krém mi neskutečně dlouho vydržel a i když je spíše lehčí a já dávám přednost hutnějším a více výživným očním krémům, tak bych se k němu v budoucnu klidně ještě vrátila. Na den i pod make-up byl super a pokud někdo nehledá hutnější oční krémy, tak tento mu bude asi vyhovovat.

9) NUXE Nirvanesque noční péče - uff, tenhle krém je tak příšerně moc parfémovaný, že mě to opět spíše rušilo a vadilo. Krém jsem po použití ještě dlouho z obličeje cítila, což nemám ráda, zvlášť u noční péče (nesnáším, když mě něco před spaním ruší :) Byl hodně výživný a hutný, ale jen kvůli té příšerné převoněnosti bych ho znovu nechtěla ani za nic.

10) Clarins Face treatment oil Lotus - pleťový olej, který je určený na smíšenou až mastnou pleť (v nabídce jich mají více právě podle typů pleti) byl úžasný a vydržel mi neskutečně dlouho! Příjemně a decentně voněl a pleť mi nijak nezatěžoval ani mi po něm nenaskákaly pupínky. Další balení rozhodně ano.




11) Ebelin konjac houbička (zelená)

12) Sephora konjac houbička (bílá)

Komentář myslím můžu spojit do jednoho, protože mi všechny konjac houbičky přijdou úplně stejné a nevidím mezi nimi rozdíl. Ebelin je levnější a seženete jí v DM drogerii a Sephora zase nabízí houbičky v balení po 2 kusech (bílou a černou). Nevím, jestli je reálně možné mít různě kvalitní materiál na jejich výrobu nebo se liší opravdu jen podle značky, ale pro mě jsou úplně stejné a nevidím mezi nimi rozdíl.




13) Nivea Intensive care krém na ruce - u nás se myslím stále ještě neprodává a přivezla jsem si ho z Německa. Byl moc příjemný, hydratační schopnost spíše střední, protože není moc hutný ani mastný. Na normální mazání rukou třeba v práci je ideální, plus krásně voní. Další balení bych si koupila a doufám, že letos se u nás už konečně objeví.

14) L´Occitane krém na ruce s bambuckým máslem - opět jeden z mých svatých grálů, ke kterému není asi co dodávat, protože jsem vám o něm říkala už tolikrát, že by bylo trapné to pořád omýlat dokola :)

15) Uriage krém na ruce - nevyhovovala mi jeho lepivá textura. Byl dost hutný, ale měla jsem pocit, že se krém do kůže vůbec nevsáknul a jen ležel na jejím povrchu. Znovu bych ho nechtěla.

16) Indulona olivová - další klasika mezi krémy na ruce. Olivová verze je moje úplně nejoblíbenější a ráda jí čas od času používám.

17) Ziaja Kozí mléko Hand concentrate regenerating - tohle je naopak jeden z objevů letošního roku. Božsky voní (jako celá kozí řada), je ultra výživný a i když má hutnější texturu, tak není na rukách nepříjemný a lepivý. Přes zimu mi dokázal zavlažit i hodně suché ruce a doma mám další balení, což myslím mluví za vše :)



18) L´Oreal Extraordinary clay suchý šampon 

19) L´Oreal Extraordinary clay maska na vlasy

20) L´Oreal Extraordinary clay šampon

21) L´Oreal Extraordinary clay kondicionér

O celé řadě Extraordinary clay jsem vám psala ZDE podrobný článek a stále všechno platí. Na mastné vlasy je to za mě pecka a od každého produktu už jsem vypotřebovala více balení.

22) L´Oreal Elseve Nutri-gloss balzám na vlasy - příjemně vonící balzám, který je ale spíše jen průměr. Nic zásadního s vlasy nedělá.

23) Kallos Omega maska na vlasy - totální propadák, o kterém jsem vám psala nedávno ZDE. Není rozhodně vypotřebovaná, ale vyhazuju jí a už mi nesmí v koupelně zaclánět.




24) Oriflame sprchový gel Lemon & verbena - celkem normálka, nic zvláštního. Oceňuji jeho svěží citrusovou vůni a balení s pumpičkou, které je praktické.

25) Borotalco sprchový gel White musk - miluju vůni tohoto sprcháče! Je to mé už tak 5.vypotřebované balení určitě. Kupuju si ho stále dokola.

26) Body Shop sprchový gel Almond milk & honey - příjemná záležitost vonící velice jemně po medu a mandlovém mléku. Mám sprcháče této značky moc ráda a také si je kupuju opakovaně (i když nejčastěji je to verze Moringa, která je moje absolutně top).

27) Lush sprchový gel Snow Fairy - tenhle sprcháč mi v období Vánoc a zimy nesmí nikdy chybět! Jeho žvýkačková vůně je legendární a objevuje se vždy jen ve vánoční kolekci. Kupuji opakovaně a miluju ho.

28) Yves Rocher sprchový gel - sprcháč byl tuším z vánoční limitky a voněl po mandlích a brusinkách. Strašně mi ale vysušoval pleť a jeho vůně nebyla po umytí z kůže už nijak cítit, takže za mě spíše propadák a znovu bych ho nechtěla (i když to byla limitka, tak nechci ani žádný ze stálé nabídky).




29) Lactacyd intimní mycí gel - plusem je určitě jeho balení s pumpičkou, ale raději mám klasický Lactacyd v oranžovém balení, které má i jemnou vůni.

30) Havlíkova Apotéka BIO mycí elixír na intimní partie - za mě jeden z nejlepších gelů na spodní partie! Má recepturu, kterou dříve používaly porodní báby a má i hojící účinky.


31) Ziaja Sugar body scrub Caramelised almond - už jsem vám o peelingu psala a je skvělý. Hlavně jeho mandlová vůně je boží! Mám doma další balení a jestli ho ještě někde uvidíte, tak ho berte :)

32) Nivea deodorant Protect & care - moc pěkně voní (jako klasická Nivea), ale má slabé deo účinky. Nemám problém s pocením, ale mám pocit, že příliš silnou ochranu proti pocení nedodává, takže za mě příště ne a Rexony jsou za mě lepší.

33) Bi-Oil - naprosto boží tělový olej, který nádherně voní a je vhodný i na drobné jizvičky nebo strie.



34) Avéne termální voda ve spreji - vypotřebovala jsem celé balení v době, kdy mě chytla ta alergická reakce na nějaký kosmetický produkt. Není tak super jako Uriage termálka, ale tohle malé balení je fajn i do kabelky.

35) Dermacol Express odlakovač na nehty - za mě by to byl nejlepší odlakovač na nehty, jen kdyby neměl to blbé balení! Přelévám si ho do balení s pumpičkou. Kupuji opakovaně, takže za mě určitě ano!




36) Dr.Jart+ Vital hydra solution

37) Sephora Rose face mask


38) Talika Bio enzymes mask 


39) Sephora Green tea eye mask


40) Mitomo maska


Pilně pracuju na článku s plátýnkovýma maskama a už se konečně rýsuje jeho finální podoba! Když už si říkám, že mám hotovo, tak se mi do ruky dostane nová maska, takže zase čekám a zkouším...no a v dubnu už to prostě vydám, jinak z toho bude časosběrný dokument :) Zatím můžete tipovat, která maska to vyhraje :)



41) Lancome lesk na rty Lip lover - klikací balení je super, ale lesk se mi ani po pár letech nepodařilo vypotřebovat úplně do dna, ale už ho musím vyhodit. Krom balení na něm není nic zajímavého a jen jsem se ujistila v tom, že mě lesky na rty tolik nebaví.

42) Benefit Gimme brow - toto je ještě staré balení, které jsem nosila v kosmetické taštičce. Gimme brow miluju a doma mám další balení :)

43) Nivea Lip butter - po delší době používání můžu říct, že mě tento koncept lip butters nebaví. Je to takové jalové, mám pocit, že si na rty natírám spíše krém než balzám, mám z něj pak pachuť v puse a moc nehydratuje. Znovu tedy ne (a je jedno, jestli tento Nivea nebo ten od Labello).

44) Rimmel balzám na rty Kate - naopak tento balzám je úžasný a toto je už asi moje 4. balení. Za mě rozhodně ano a chci další :)



Tak co, máme nějaké oblíbence či neoblíbence společné? Co jste v poslední době vypotřebovaly vy? :) 

19 komentářů:

  1. To je neuveritelne mnozstvi. Me se posledni dva mesice spotreba moc nedari, za brezen mam jen sest kousku.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. No, pekná spotreba aj pekný článok :)
    Vyjadrím sa k Ziaji koncentrátu na ruky a balzamu na pery Kate Moss. Podľa mňa sú na prd obe, akurát balzam pekne vonia. Ale účinok v oboch prípadoch za mňa čistý fail. A tá Ziaja mi ešte aj smrdí :(
    A súhlasím s tým, že pleťovka od Nuxe vonia niekedy až moc...

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že Yves Rocher odličovač bude u teba niečo ako u mna Mixa dvojfázový odličovač. Tiež kupujem stále dokola, lebo je pre mna top.
    Indulona tiež patri medzi moje naj krémy na ruky.
    A dermacol odlakovač mam tiež rada, a nevadi mi ani sposob aplikácie.
    Termálnym vodám od Avene neviem prist na chut a neviem si nájst sposob ako a kedy ich používat...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzám nivea mi také nesedl , já teda měla verzi Labello , ale je to to samé, jen jsem měla pocit , že natírám vazelínu...

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s deodoratem od Nivei, moc hezky voněl, ale jeho služba byla dost mizerná. A pak taky odlakovač Dermacol, ten kupuji pořád dokola a s produkty Elseve Extraordinary Clay mám taky dobrou zkušenost, až na ten suchý šampon.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni to je věcí..:-)
    S tím nivea balzámem naprosto souhlasím. A taky doufám, že ten jejich krém na ruce se k nám dostane.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně naopak to Labello v plechovce celkem sedí, líbí se mi, že ještě ráno ho cítím na rtech.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tento Borotalco White Musk je dokonalý, naprosto ho zbožňuji, podobný je jen Tesori d Oriente White Musk, který také kupuji dokola a mají i parfémovanou vodu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fúha, to je teda produktov! :) Medzi moje obľúbené patrí Ziaja krémik a výrobky od Yves Rocher, tie nikdy nesklamú :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  10. já vím, že tyhle spotřebovaný články jsou hodně oblíbený a všichni se snaží spotřebovávat, ale já věci který fakt miluju nechci nikdy spotřebovat...

    OdpovědětVymazat
  11. Nechci kecat, ale mám pocit, že už v DMku ty krémy na ruce Nivea jsou :) Já mám spotřebu taky ráda, je to vždy fakt takový "očišťující" pocit, když člověk ty obaly vyhazuje.. :D Jen u těch pleťových věcí mi to nejde tak rychle, jak bych potřebovala.. o dekorativce pak ani nemluvím :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  12. Balzam Nivea mam moc rada. Jinak souhlasim s gimme brow a bi oil me moc neuchvatil 😉

    OdpovědětVymazat
  13. claire clairmont: to mě mrzí, že ti ani jeden z nich nevyhovuje. Kosmetika je prostě strašně individuální :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skodulka: vážně?? Jestli už ho tam mají, tak pro něj musim skočit :) Minule když jsem se po něm dívala, tak jsem ho ještě neviděla, takže díky za tip Klári :)

    OdpovědětVymazat
  15. Produkty dobrý, taky mám ráda, když něco spotřebuju až do dna a zbavuju se balení, ale čemu jsem zatím nepřišla na chuť, jsou konjacové houbičky. Asi jsem pako, ale nevím, jak to správně používat, kde to nechávat vyschnout, použití bez ničeho podle mě moc nefunguje a nejsem si jistá, jestli se z toho produkty dobře vymyjí. Zkrátka, jedno použití a už netuším, kde je, buď někde hluboko na dně šuplíku nebo už možná někde na skládce...

    OdpovědětVymazat
  16. Ziaja mandlovy peeling sa mi podarilo ukoristit 😉 Uz len spotrebovat tie otvorene, ktore mam doma a potom sa vrhnem na tu Ziaju.

    OdpovědětVymazat
  17. Tyto Nivea krémy na ruce se u nás objeví během dubna :) tento + další tuším 4 varianty.

    OdpovědětVymazat
  18. toho je :-D v názorech na krémy na ruce se snad vždy shodneme :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jo jo Kozí řada od Ziaja je naprosto boží :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)