čtvrtek 6. dubna 2017

Co nosím v kosmetické taštičce?

Myslím, že už jsem vám dlouho neukazovala, co vlastně všechno nosím s sebou v kosmetické taštičce. Možná si říkáte, že každá beauty blogerka s sebou tahá kufr líčidel a bez obřího množství věcí se během dne neobejde. Nevím jak jiné kolegyně, ale já po letech zjistila, že člověku stačí jen málo a když je kvalitní základ, během dne není třeba tuny věcí, aby se člověk trochu přikrášlil nebo dodal líčení trochu života. 

Možná to tak z první fotky nevypadá, ale ve výsledku to není tolik věcí (na konci máte ještě osekanou verzi poslední záchrany) a většinu tvoří miniatury. Ty jsou totiž malé a nezaberou tolik místa (geniální). Obsah taštičky se často mění, ale úplně aktuální složení vidíte níže. Nejčastěji střídám odstíny produktů na rty a někdy měním i odstíny tvářenek nebo tužek na oči. Prakticky nikdy s sebou ale netahám oční stíny (paletky stínů), tekuté oční linky nebo třeba pudrové rozjasňovače. Ty prostě musí během dne vydržet fresh a v pěkném stavu :)

Někdy s sebou nosím plnější taštičku a někdy jen pár produktů, protože vím, že jdu z práce třeba rovnou domů a nic dalšího večer už nemám. Takže i když to možná vypadá jako hromada věcí, část z nich nosím spíš jen pro jistotu, kdyby bylo během dne něco potřeba trochu doladit nebo když se třeba nově testovaný make-up tolik neosvědčí a nedrží celý den :) Znáte to, někdy má člověk den blbec a nic nedrží nebo se rozmazává. Každopádně pojďme mrknout dovnitř taštičky :)




Začnu právě taštičkou, kterou jste už na Instagramu mohly vidět několikrát. I když mám taštiček asi tak trilion, tak mojí nejoblíbenější je teď tato mramorovaná z Lindexu. Není moc velká, aby mi v kabelce zabírala zbytečně moc místa, ale je zároveň prostorná a všechno co vidíte výše, se do ní v pohodě vejde :)


První částí jsou produkty na "údržbu" make-upu. Nesmí chybět transparentní kompaktní pudr (sypké s sebou nerada nosím), což je aktuálně ten od Clarins, který má v sobě ještě i matující papírky, což zabije 2 mouchy 1 ranou, protože ty s sebou nosím vždy. S sebou mám i mini balení korektoru (Estée Lauder Double Wear) a také pidi make-up (HD od MUFE), protože někdy během dne to chce dodatečně něco zamaskovat nebo schovat třeba otravný pupínek, který se během dne na obličeji objevil. A nechybí ani Fix+ od M.A.C, který několikrát během dne stříkám na obličej pro osvěžení líčení.


Druhá kategorie je vyloženě takové "co kdyby náhodou". Jsem nejraději, když obočí, tvářenku ani rozjasňovač během dne není třeba opravovat, ale někdy to holt chce trochu refresh a když zkouším např. nové produkty, které nemají takovou výdrž a já mám po práci třeba nějaké schůzky nebo akce, tak chci mít pro jistotu věci na případnou úpravu. Skvělé je na to mini balení Gimme Brow od Benefitu, kterým stačí obočí jen pročísnout a není třeba s sebou tahat další aplikátory. Mám i pidi tvářenku Estée Lauder (120 Sensuous rose) a také tekutý rozjasňovač Nars (Orgasm), ke kterému nemusím nosit žádný aplikátor k jeho nanášení.


Produkty na rty se v taštičce nejvíce střídají, protože každý den mám většinou jinou rtěnku a proto do taštičky vždycky ráno přihodím tu, kterou jsem si právě nanesla a nějakou z ní zase vyndám. Nosím s sebou jak klasické rtěnky, tak i tekuté či déle držící. A většinou mívám jeden výraznější odstín a pak jeden až dva nenápadné. Co mi v taštičce ale nikdy nesmí chybět, je balzám na rty! To je prostě must-have a tečka :)



Poslední část produktů tvoří mini řasenka (Sephora) a černá tužka na oči (kajalová od M.A.C). Mám ráda dobře pigmentované a zároveň i dobře držící, protože nikdo nechce vypadat jako panda na konci pracovní doby :) Pak nesmí chybět určitě oblíbená gumička a štětec (byl z jedné tvářenkové paletky od NARS), který můžu použít na pudr nebo tvářenku, pokud by to bylo potřeba.


Možná si říkáte, že toho je v taštičce zbytečně mnoho. Souhlasím s vámi a ne úplně pokaždé s sebou nosím tolik věcí, protože po letech už vím, že to není vždy potřeba a člověk má záda jen jedny (a tahám na nich už dost důležitějších věcí, než je kosmetika, kterou přece jen k životu nutně nepotřebuju :) Když bych měla vybrat jen top výběr produktů, které beru jako takové základní a které mi v případě nouze postačí na rychlou úpravu make-upu, tak jsou to tyto:

Transparentní pudr, protože ten většinou během dne jako majitelka mastnější pleti, potřebuju a využívám. Na osvěžení make-upu pak Fix+, protože i trochu unavenějšímu líčení dokáže pomoci (případně když bych měla pocit, že mám obličej příliš napudrovaný, tak ho také stačí jen přestříkat a je to mnohem lepší). Jedna rtěnka v nenápadném odstínu, která dobře drží a zároveň se snadno nanáší. Pak také černé oční linky, protože ty dokážou divy a nakonec tam samozřejmě nesmí chybět balzám na rty :) A to je vše! Na beauty blogerku je to myslím celkem slušný výkon :)


Co ve vaší kosmetické taštičce nosíte vždycky s sebou vy? Co vám v ní nesmí chybět a co naopak s sebou nikdy nenosíte? :)

23 komentářů:

  1. Ahoj Rendy,
    já sebou nosím v taštičce takové ty klasické věci jako - balzám na rty, lip butter kdybych potřebovala dodat rtům barvu i za pochodu :D, korektor, gumičku do vlasů, tampony, malé odličovací ubrousky a mám tam i náramek nebo náušnice kdybych potřebovala nějakou změnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta taštička je boží! Já ssebou moc věcí nenosím, jenom rtěnku, kterou mám zrovna na sobě, krém, gel na ruce, a občas pudr když jsem pryč až do večera :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálně na mateřské si vystačím jen s rtěnkou, když mám před sebou dlouhý den nebo se chystám do práce, tak přibalím ještě pudr a korektor.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kosmetická taštička je krásná, já mám u sebe nejčastěji pudr, štětec, rtěnku, balzám, krém na ruce a to je asi všechno :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Balzam na pery, krem na ruky, antibakterialne utierky a gel, matujuce papieriky a z dekorativky iba ruz, ktory mam v ten den na perach. Nic ine so sebou nenosim.

    OdpovědětVymazat
  6. V kabelce mi nesmí chybět kompaktní pudr, hřeben, rtěnka z rána a balzám na rty. Krém na ruce a odličovací ubrousky mám v šuplíku v práci.

    OdpovědětVymazat
  7. Balzam na pery, korektor, rúž a prípadne kontúrovacia ceruzka. No a keď sa občas nestihnem doma nalíčiť, tak aj takmer všetko :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Já sebou nosím hlavně rtěnku, balzám na rty a vlhčené ubrousky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já sebou vždy nosím korektor, pudr, balzám na rty a pak buď lesk nebo rtěnku. Potom malý štětec, zrcátko, antibakteriální gel na ruce, skládací hřeben, krém na ruce a miniaturku vůně.

    OdpovědětVymazat
  10. Já s sebou jako "kosmetický" základ nosím menší Tangle teezer, gumičku, balzám na rty a spoustu rtěnek. Nikdy nevím, na kterou budu mít přes den náladu, takže jich tahám víc. Naopak jsem ale v poslední době vyřadila pudr i matující ubrousky - dobře poslouží i papírové kapesníčky nebo kousek toaletního papíru. :)
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já v kosmetické taštičce ještě nosím pidi verzi parfému a mezizubní kartáček:-))) B.Zouharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jako majitelka mastne pleti musim mit v tasticce pudr a pak nakou rtenku kterou zrovna nosim:) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já většinou s sebou nosím pudr, štětec, případně něco na obočí a rtěnku. :-) Jinak překrásná taštička.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mne sa stašne páči tvoja kozmetická taštička! :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  15. Do kategorie "kdyby náhou" spadá většinový obsah mé tašky :). Jinak hezky sumarizované, budu se inspirovat :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný článek a se vším souhlasím. :) Jednu dobu jsem byla blázen a skoro většinu produktů, co jsem ráno použila, jsem taky naházela do taštičky a měla je u sebe celý den. No pak mi po čase začalo docházet, že to všechno opravdu nepoužívám a jsem spíš líná makeup během dne opravovat. Takže mi zbyl balzám, rtěnka, co jsem si pro den vybrala, matující papírky a korektor. Ale je pravda, že když mě čeká důležitá akce, přihazuju dle toho, jakému produktu moc nevěřím a tak. Ale koneckonců už nechápu dobu, kdy jsem měla tašku plnou jen kosmetiky, co jsem ráno použila. Ještě že jsem z toho vyrostla :D

    OdpovědětVymazat
  17. Momentalne v prebalovaci tasce ke kocarku mam po ruce rtenku, balzam na rty, krem na ruce a antibakterialni gel.

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem v tomhle minimalista, beru korektor, pudr, balzám na rty a případně rtěnku/lesk jelikož vím, že kolikrát ani to nepoužiju, natož cokoli jiného

    OdpovědětVymazat
  19. Závidím ten pořádek a přehled. Moje kosmetická taštička tak vždycky začíná a potom s každým dnem přibývají další a další nutné produkty na ten konkrétní den. Dopadne to tak, že po pár dnech už ráno v koupelně nemůžu vybrat žádnou rtěnku, takže jdu ty nastřádané rtěnky z taštičky vyhrabat a taštička je opět v základním stavu. Takový je můj taštičkový koloběh života.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Taštička je krásna! Ja väčšinou so sebou ťahám len matovacie papieriky, balzam na pery a 2-3 rúže. Ak viem, že neidem po práci hneď domov, tak prihodím aj púder :)

    OdpovědětVymazat
  21. Taštičku mám maličkou, takže tam nosím jen pudr, štětec a zrcátko, občas korektor. Ale v kabelce mívám ještě balzám na rty, aktuální rtěnku (a občas nějakou z předchozího dne :D) a krém na ruce. A tedy ta mramorová taštička je krásná... :)

    OdpovědětVymazat
  22. pěkná kosmetická taštička. Já nevytáhnu paty bez balzámu na rty a rtěnky, korektoru, malého balení krému na ruce, gumičce do vlasů. Zbytek je pak variabilní

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, já s sebou na příklad nikdy nenosím pudr či věci na obočí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)