sobota 29. dubna 2017

Beauty oblíbenci | duben 2017

Další měsíc je pomalu za námi a ještě než se vyrazíte líbat pod rozkvetlou třešeň, tak mám pro vás své beauty oblíbence měsíce. Jako vždycky, některé už znáte z Instagramu nebo předchozích článků a o některých teprve extra články chystám, takže určitě budu ráda, když mi dáte vědět, jestli vás něco z toho zajímá více nebo méně, vždycky mi vaše zpětná vazba dost pomůže při plánování dalších článků :)



Dneska začnu produktem, o kterém jsem vám už psala a psát určitě ještě budu. Sypký pudr RCMA je jedním z takových těch must-have produktů, které nadšeně doporučují světové youtuberky i profi make-up artisté. Poměr cena-výkon-množství produktu je vážně boží a pudr rozhodně patří mezi mé letošní objevy. Dalším takovým objevem je duo tvářenky a rozjasňovače z letní limitky Tom Ford, které teď používám pořád dokola. I když se to z fotky možná nezdá, tak ta tvářenka má moc pěkný růžovo-korálový odstín, který můžete vybudovat do neuvěřitelné intenzity (což tedy není můj případ) a rozjasňovač je zase přirozený a pokud si to budete přát, můžete si na tváři vykouzlit pořádný lesk a oslňovat s ním okolí. Mám vždycky ráda, když se pudrové produkty dají postupně vrstvit a intenzitu budovat, než když jedním tahem štětce máte na obličeji lesk jako blesk :) Posledním oblíbencem v této sekci je nové želátko od Estée Lauder (opět z letní kolekce). Mívají je právě často v letních kolekcích a někdy jsou to spíše bronzery, minulý rok bylo trio tvářenky, rozjasňovače a bronzeru a letos je to rozjasňovač. Nenechte se odradit těmi tmavšími proužky v reliéfu, jsou jen na povrchu a používáním se otřou a pak zbyde jen krásná zlatavá barva.


RCMA sypký pudr - TOM FORD Sheer cheek duo (Paradise Lust) - Estée Lauder Bronze Goddess Illuminating powder gelée (01)





Z make-upů jsem nejvíce sahala po tom od M.A.C, který jsem zase po nějaké době vytáhla ze šuplíku. Ve dnech, kdy jsem chtěla jen lehčí krytí, to vyhrávalo BBčko od Clarins. Z korektorů na nedokonalosti stále vede úžasný kalíškový NARS, o kterém jsem vám psala v článku ZDE. A kruhy pod očima jsem nejvíce maskovala korektorem od Kat von D (o kterém bych vám už naopak mohla taky napsat v nějakém extra článku :)


M.A.C Studio Sculpt make-up - Kat von D Lock it concealer - NARS Soft matte complete concealer - Clarins BB Skin detox fluid



U produktů na oči to bylo pestré a přesto vlastně ne nějak výrazné a divoké. Možná hlavně díky dvěma relativně novým paletkám, které teď nedám z ruky - o té od NARS jsem vám už psala ZDE a o té od Toma Forda vám teprve chci napsat, takže vyčkejte :) O nových produktech od Make Up For Ever už článek ale vyšel (hurá) a jak o očních linkách, tak o neuvěřitelně dobře držícím paintu jsem vám všechno psala ZDE.



NARS paletka stínů Loaded - MUFE Aqua XL Color Paint (M-52) - Tom Ford paletka stínů 05 Silvered Topaz - MUFE Aqua XL Ink liner (D-28)


O aktuálních řasenkách jsem vám už stihla napsat (KLIK) a po této od L´Orealu jsem teď sahala asi úplně nejčastěji. Clarins lesko-balzám už ode mě určitě znáte a mluvím vám o něm už roky. Tahám ho pořád v kabelce a když nemám po ruce balzám nebo jen nechci žádnou barevnou rtěnku, tak sáhnu právě po lip perfectoru. Jednou z aktuálních novinek z drogerií je lesko-olej na rty od Rimmelu, který je vážně fajn a opět je to další produkt, po kterém sáhnu, když chci rty hydratovat a lehounce zabarvit rty. Hodně suché a rozpraskané rty to sice nespasí, ale na takové to normální mazání rtů je to v pohodě :)


L´Oreal Volume million lashes - Rimmel Oh my gloss - Clarins Instant light natural lip perfector



Když jsem naopak náladu na klasické rtěnky měla, tak jsem točila hlavně tyto tři krásky. Urban Decay a jejich tekuté rtěnky mají trochu rozporuplné reakce a hodně záleží, po jakém odstínu sáhnete a ne všechny jsou tak skvělé. Za Backtalk dávám ale ruku do ohně a je to boží nude s maličko mauve nádechem. Relativně nové jsou i rtěnky z dílny Estée Lauder, o kterých se teď hodně mluví a které vás už na první pohled možná zaujmou trochu netradičním tvarem. A poslední oblíbenec je možná trochu neočekávaný a to hlavně kvůli odstínu. Fialové rtěnky nejsou můj šálek kávy a doma je prakticky nemám, ale tahle prostě ukradla mé kosmetické srdce a z nějakého zvláštního důvodu se mi na sobě líbí a baví mě. O dalších odstínech z této řady si můžete přečíst ZDE.



Urban Decay Vice liquid lipstick (Backtalk) - MUFE Artist Acrylip (500) - Estée Lauder Pure Love lipstick (Strapless)



Tentokrát jsem se rozhodla do oblíbenců zařadit i oblíbené parfémy. Teď na jaře mě nejvíce baví ty lehčí a jemnější, takže to skvěle oba tyto dva splňují. Coach voní jemně po růžích a Jimmy Choo zase po pivoňkách a nektarince.


Coach Eau de toilette - Jimmy Choo L´Eau 



Pečující kosmetiku jsem tentokrát z oblíbenců vynechala, protože jsem nedávno dělala jarní update s produkty, které teď používám a sedí mi, takže by to bylo jen opakování a pokud vám článek utekl, tak si ho můžete připomenout ZDE.

Vybrala jsem ale tři oblíbence z koupelny a patří mezi ně boží peeling od značky Ziaja (psala jsem vám o něm ZDE). Od stejné značky mezi oblíbenci najdete i krémový sprchový gel s vůní mé oblíbené kozí řady. Mám tyhle krémové a jemné vůně moc ráda a přesně do té samé kategorie patří i sprcháč od Pupy, který voní zase sladce a čistě po mandlovém mléce. Oba jsou vážně strašně příjemné a jejich jemnou vůni si teď užívám (než zas vytáhnu zásoby svěžích a citrusových gelů, které se zas hodí víc na léto).



Ziaja krémový sprchový gel z kozí řady - Pupa sprchový gel Almond milk - Ziaja tělový peeling s olejem Cupuacu



Co jste si v dubnu oblíbily nejvíce vy? Najdete mezi mými oblíbenci i nějaké vaše oblíbené produkty? :)

15 komentářů:

  1. Nazdarek! Pudr RCMA prisvistel minuly tyden, jen co dodelam Glazel, uz se na nej tesim! Objevem jsou Morphe stetce, predevsim ty na oci. Nechapu to, ale co ty vytvori se stejnymi stiny za diametralni rozdil...to je mazec. Jo a Colourpop ma 20% off site, tak jsem neodolala tem jejich novym ultra blotted rtenkam a samozrejme ani pressed stinum. Uzivej vikendu, Rendy!

    OdpovědětVymazat
  2. Ked pojdem okolo Pupa musim ovonat ten mandlovo-mliecny sprchac 😉

    OdpovědětVymazat
  3. S tou Ziajou se naprosto shodujeme.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chystám se na tvoje doporučení koupit peeling od Ziaji a rozhodně ti potom napíšu jak mi vyhovuje😉😉

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Rendy, u nás se blíží narozeninová smršť, takže se snažím vybírat levnější a přesto fajn kosmetiku. Ziaje jsem taky propadla - kozí řada fajn, ještě o chlup raději mám vůni z řady manuka tree ( př. krém), i ten peeling vypadá slibně. Taky jsem se nechala inspirovat Tvým doporučením a přistál mi na stolku Rimmel lasting finish (ale teda ,,pudrová verze"), místo ,,narsí" tvářenky zase Regina tvářenku. Tak uvidíme, jestli nižší výdaje za kosmetiku budou znamenat třeba novou kabelku :-) (?)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten peeling od Ziaji je naprosto skvělý, mám už druhé balení. A celá tahle řada mi přijde hodně povedená.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten sypký pudr vypadá hodně zajímavě a podle toho balení by mi vydržel hoodně dlouho.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ja jsem si ted naprosto oblibila Cheek parade paletu od benefitu :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten rozjasňovač vypadá božsky! Jinak Ziaja mi velice vyhovuje :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  10. Jana: vydrží mi vážně věčně, používám ho denně už několik týdnů a zatím to vypadá, že nezmizel ani gram :) Chápu, proč ho ty vizážisté tak milují :)

    Danka Šebestová: z Manuka tree řady mám jen peeling, ale je moc fajn. Kozí řada je vážně moje asi úplně nejoblíbenější, hlavně kvůli té krémové a čisté vůni :) Přeju ti, ať ušetříš korunky na něco pěkného, co ti bude dělat pak dlouho radost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, jsem moc zvědavá na paletku Tom Ford :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sprchový gél od Pupy chcem tiež vyskúšať 😉

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy,
    já jsem si v dubnu znovu oblíbila make up od Revlonu Colorstay, který jsem neměla docela dlouho a tak jsem se rozhodla, že si ho zase zkusím koupit. Ani nevím, proč jsem si ho tak dlouho nekupovala když je tak skvělý!

    OdpovědětVymazat
  14. já se znovu-zamilovala do beauty blenderu...pořídila jsem si totiž chválené duo houbiček od ecotools a i když výsledný efekt na pleti dělají krásný, přece jen jsou tvrdší než bb a jakoby hutnější (ačkoli zase se lépe čistí)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem za duben asi žádného oblíbence nenašla, možná Porefessional od Benefit, kde jsem ze vzorečku šla koupit celé balení, protože na mně na rozdíl od většiny bází funguje. Ale spíš jsem tento měsíc víc zklamaná a dokonce mě nějak nebaví produkty, o kterých jsem si původně říkala, že jsou dobré. Mám teď i trošičku horší pleť, tak to bude pravděpodobně souviset. :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)