neděle 12. března 2017

SOUTĚŽ & PUPA jarní limitka Pink Muse

Dneska si dáme jednu premiéru s jarní limitkou Pink Muse značky Pupa. Tu zde na blogu můžete vidět prakticky poprvé a jedna z vás si dokonce může o část kolekce i zasoutěžit :) Jinak tedy produkty Pupa jsem zkoušela vůbec poprvé a nemám žádnou předchozí zkušenost, takže nemůžu porovnat s jinými produkty této značky (pokud by se někdo z vás ptal :)

Kolekce je celá v jemných odstínech, je taková něžná a jarní, tak se na ní pojďme podívat!


 Oční stíny mají už na první pohled naprosto krásný reliéf. Připomíná mi okvětní plátky naskládané na sebe a musím říct, že i barevný výběr je celkem příjemný. Nic neobvyklého nebo jedinečného, ale myslím, že odstínově zaujme široké spektrum lidí. Jak moc se mi reliéf stínů líbí, tak se mi naopak nelíbí zbytek balení, protože mi přijde vždycky takové blbé, když je okolo stínu samotného tuna plastu okolo. Vždycky si říkám proč? Navíc jde víčko otevřít jen do pravého úhlu a celkově si tak říkám, jestli stíny nedepotovat do magnetické paletky :) Každopádně co se odstínů týče, mám č.008 (růžovo-stříbrná) a 010 (hnědo-fialová). Stíny jsou krásně třpytivé a osvědčilo se mi je dávat na nějaký krémový stín nebo tužku. Samotné na mém mastném víčku začnou během několika hodin celkem blednout a ztrácet svůj krásný třpyt. Jestli máte také hodně mastná oční víčka, tak případně doporučuji stejný postup a nebo použít např. fixační sprej na štětec a s ním stíny nabírat, aby byly intenzivnější a lépe na víčku držely.


Tužky na oči Intense kohl se staly jedním z mých nejoblíbenějších kousků z celé kolekce. Celkem jsou ve 3 odstínech a níže vidíte č.003 (stříbrno-růžová) a 002 (tmavě hnědá). Tužky jsou krásně měkké a dobře pigmentované, takže se s nimi maluje snadno. Na víčku mi drží úplně skvěle a když je dám např. na horní linku těsně k linii řas, tak mi bez většího obtiskávání nebo rozmazávání vydrží krásně celý den. Někdo kdo nemá tak spadlá víčka jako já, se asi nedočká vůbec žádného otisku :) Za tužky tedy rozhodně palec nahoru.



Produkty na rty v této kolekci zastupují rtěnky (ty tu tedy neuvidíte, ale TADY se na ně můžete podívat). Dále pak balzám na rty a lesk na rty, který je v růžovo-meruňkovém odstínu a jedna z vás si ho doma sama vyzkouší :)


Balzám na rty Chubby balm je bezbarvý a velice jemně voní po vanilce. Jak vidíte, má zkosený tvar, což mám u balzámů i rtěnek nejraději, protože se mi tak snadno nanášejí. Balzám je velice příjemný a hydratační schopností bych ho přirovnala asi nejvíce ke Clarins balzámu, který mají vždy v limitovaném kartonovém balení. Není to nejvíce hydratační balzám na světě, ale na takové to běžné mazání rtů je to velice příjemná záležitost.


Laky na nehty jsou v kolekci celkem 4 a jeden z nich je topcoat se třpytkami. Osobně podobné laky už nepoužívám na všechny nehty, ale když mám občas náladu, tak je dávám jen na prsteníčky a beru to jako takové ozvláštnění manikúry. Jinak mě ale děsně irituje jejich složitější odlakování a proto je nepoužívám tak často. O světle růžový lak si pak také zasoutěžíte.


Lahvičky laků jsou maličké (5ml), což je super, protože kdo z nás dokáže všechny laky ve velké lahvičce vždycky vypotřebovat až do dna? :) Aplikátor je maličký a drobný.


Dole: stíny a vedle tužky na oči




 A teď ta nejzajímavější část :) Jelikož mi dorazila skoro celá kolekce, rozhodla jsem se, že nebudu hamounit a podělím se i s vámi. Pro jednu z vás mám tedy schované (a samozřejmě nepoužité) 4 produkty - paletku stínů, krémový rozjasňovač, lak na nehty a lesk na rty :) A jestli balíček produktů chcete vyhrát, níže máte podmínky soutěže. 


SOUTĚŽ


Jestli chcete zkusit své štěstí a o balíček produktů si zasoutěžit, tak musíte splnit následující:


1) pod tímto článkem nechte komentář a odpovězte na otázku "Který produkt z této kolekce se vám nejvíce líbí a proč?" 

2) ke komentáři připište váš mail, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat


Soutěž končí 15.3.2017 o půlnoci a poté bude jeden komentář náhodně vylosován a dotyčný/á následně mailem kontaktován.



*

122 komentářů:

  1. Od značky Pupa jsem taky ještě nic neměla, ale vypadá zajímavě a četla jsem na ni poměrně pozitivní recenze. Zaujal mě hlavně balzám na rty, protože ty bezbarvé mám nejradši a hodí se naprosto vždycky :). Ale moc hezky vypadají i laky na nehty a super bude určitě i rozjasnovač, já těm krémovým dávám vždy přednost a pudrové už skoro nepoužívám :).

    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Paci sa mi cela!nsjviac asi paketka a licenka.tie obaly su tiez velmi podarene. S pupou nemam ziadnu skusenost chodim uz vecnost okolo modreho tiena ala color tattoo ale bojim sa ci sa mu bude pacit na viecku...firstwordproblems
    Chlebovcova.al@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvice me zaujal kremohy rozjasnovac, protoze zadny takovy doma jeste nemam a docela by me zajimalo jak se snima pracuje:) Ale celkove cela kolekcw je moc zajimava, ja od pupy bohuzel nic nemam jelikoz v ostrave mame velmi maly vyber...no v podstate vseho😁 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy, vypada to moc pekne. Asi bych si poridila paletku a nejaky ten lak na nehty :) nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíce líbí paletka očních stínů, jsou to přesně odstíny, které používám. Mono stíny jsou také krásné , hlavně ten reliéf , ale paletka je přeci jen praktičtější.
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jen jeden? To je strašně těžký, celá tahle kolekce se mi moc líbí. Je taková jemná, romantická. Asi nejvíce se mi ale líbí lesk na rty, ty já totiž ráda a sahám po nich často, navíc má krásý odstín. A paletka stínů je hned za ním, opět nádherné barvičky.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy,
    tak mě z dnešní recenze nejvíce zaujaly tužky na oči. Poslední dobou je totiž využívám při svém líčení nejvíce a sháním nové a zajímavé odstíny. :-)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, tak snad nejvíce mě zaujal oční stín 008, líbí se mi barva i vzhled. Jako největší hamťák bych brala tu paletku.
    dostalka.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Aaaach! Tahle Pupa kolekce se mi moc líbí. Zahlédla jsem ji na Onceuponatime. A nemůžu se vynadívat. No ty máš už i recenzi ;)
    Určitě mě na první pohled velice zaujaly stíny. Čeklaa jsem na ně recenzi, ale budou výhrou v soutěži, tak si budu držet palce.
    Jen o trošku míň mě zaujala tužka na oči - ta růžovo stříbrná. Must have. Obzvlášť po tvé kladné recenzi.
    Krása, děkuji za inspirativní článek.
    Mail: budsvaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj 🙂, podle popisu mne nejvice zaujala tuzka na oci, je kumst najit takovou, ktera se nerozmazava. Tahle ma navic moc pekny design a barvy, ktere jsou vyobrazeny by my sly k ocim 👍🏿.
    Ellorencova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Upřímně mě vzhledem nejvíc zaujaly oční stíny, až je skoro škoda do nich jakkoli zasahovat. Barvičky jsou moc příjemné a hodící se ke každé příležitosti. To "oplastování" kolem mi osobně až tak tolik nevadí. Mám sušší pleť, takže s výdrží na mých víčkách by to mohlo být lepší.
    Mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pupu mám všeobecne veľmi rada, mám aj niekoľko obľúbených produktov od tejto značky. Páči sa mi snáď všetko, ale najviac sa mi páči ten rozjasňovač a krásna farba laku na nechty!
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Od znacky Pupa jsem nikdy nic nezkousela, takze me se libily vsechny produkty v podstate stejne. Hvezdicku navic by ode me dostala paletka, protoze hledam malou paletku na cestovani.
    Mej se hezky,
    Lenka
    lenka.ondrusova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc se mi samozřejmě líbí mono stíny kvůli tomu nádhernému reliéfu.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc z kolekce se mi líbí malé laky na nehty. Souhlasím s tebou, že tohle mini balení je praktičtější, než ty obr, které stejně nikdy nemám šanci spotřebovat. A pak se mi moc líbí ty kytičkové mono stíny. Ale u těch mám podezření, že bych je nikdy nepoužívala, protože by mi bylo líto do nich hrábnout :D
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Cela kolekce je krásná, taková romantická, krasne se hodí na jaro. :) S touto značkou nemam zatim žádné zkušenosti, ale nejvíc me zaujal balzam na rty, protože ty obecně používám nejčastěji. :) hned potom se mi moc libi laky na nehty. :)
    edvorackova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, asi najviac ma zaujal kremovy rozjasnovac. Ma nadhernu farbu a to balenie :)
    michaela.stanova13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se z této kolekci nejvíce líbí oční stíny, jelikož tyto barvičky mám strašně moc ráda, a líbí se mi jak na mě vypadají :) Email: andy.pechys@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Za mňa to určite vyhrali laky :) veľkosť pupa lakov je úplne ideálna na ich vypotrebovanie :) ndovalovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíc se mi líbí paletka stínů, protože to jsou přesně moje barvy, které nosím téměř denně. Navíc to balení je neskutečně roztomilé a takové hezky dívčí :)

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Rendy, krasna kolekce. Mne se nejvice libi stiny, jak reliefem, tak uzasnymi barvami, ktere se hodi pro kazdodenni liceni. Email: klimovakarin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Celá kolekce vypadá naprosto skvostně, ale pokud bych měla vybrat produkt, který mně zaujal nejvíc, protože má krásné balení a navíc mám ráda jemnou vůni vanilky:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,
    mně se nejvíce líbí zrovna lesk na rty, o který se soutěží:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. S touto značkou nemám zkušenosti, ale vzhledem k tomu, že rtěnky, tužky na oči, ani stíny nepoužívám, tak mě nejvíce zaujal rozjasňovač, pro ty mám slabost. Nebo ještě lesk na rty, miluji vůni vanilky.
    Co se týče designu, tak mě ale zaujala celá kolekce, ty obaly jsou hrozně roztomilé :P
    sabina.vanickova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Mě zaujaly tužky na oči, jsou to hezké barvy použitelné na denní líčení.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. :) najviac ma zaujal krémový rozjasňovač :) má krásnu farbu a balenie :) 00nina@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Páči sa mi všetko :-). Očné tiene majú krásny dizajn, najviac ma ale zaujal krémový rozjasňovač, keďže v poslednej dobe ich skúšam na mraky :-).
    ostrihonovanat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, mě nejvíce zaujaly oční stíny, moc se mi líbí jejich reliéf:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Všechno vypadá hezky. Ještě nic od značky Pupa nemám. Moc ráda bych vyzkoušela ten rozjasňovač, nebo oční stíny. zacharovahana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Značku Pupa mám veľmi rada =), balzám z novej kolekcie už vlastním =D ale rada by som vyskúšala krémový rozjasňovač. Nemám vo svojej zbierke žiadny a je to pre mňa príliš veľa peňazí dať za jeden produkt (bez ktorého sa viem obísť). Skúšala som ho na ruku a je to Pecka!!! =D
    veronaveroniq@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Z této řady se mi hodně líbí především balení. :) Jinak hodně se mi zamlouvá právě paletka očních stínů, jsou to hlavně odstíny, které nejvíce používám. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  32. Takhle z článku se mi nejvíc líbí monostíny v rozkošnym balení a ten reliéf! Ale zarazila sem se i u toho lesku s barvičkou k nakousnutí :-)
    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tuhle značku vůbec neznám, ale nejvíc mě zaujaly laky na nehty. Zbožňují laky na nehty v mini balení. Jelikož laků mám dost a nestíhám velké lahvičky spotřebovat, je to určitě praktičtější a taky to působí roztomile. �� Tureckova.daniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK¦

    OdpovědětVymazat
  35. nemůžu se rozhodnout který produkt se mi líbí nejvíc. S touto značkou jsem se ještě nesetkala, a velmi se mi na této kolekci líbí ty barvy. Jsou takové ženské.
    Pokud si opravdu musím vybrat, tak bych zvolila ty oční stíny, právě kvůli jejich květinovaném vzoru
    můj mail: jasmin.a(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ty oční stíny vypadají nádherně! Myslím, že právě ty jsou favorité :) Celkově mám takové odstíny velmi ráda a na běžné nošení do školy jsou ideální ;) Podtrhnou tak celkový look :)
    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, mě se nejvíce zalíbily tužky na oči Intense kohl, protože v poslední době hledám dobrou tužku na oči.
    e-mail: adelkaknotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Hrozně se mi líbí oční stíny :) Ty růžové perleťové. A také tvářenka :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tyjoo! Na Pupu uz koukam dele a porad se nemohu rozhodnout ktery produkt..☺
    Urcite se mi moc libi mona ocnich stinu :) hlavne ten růžovy🙄cela tahle limitka je naprosto dechberouci a takova jemna😄 ale i ta paletka je nadherna
    Ze souteze potom urcite kremovy rozjasnovac protoze posledni dobou jsem prisla na chut takovemu tomu zdravemu lesku na tvarich ☺ nekdy ale mam naladicku na poradnou vsrtvu hilightu a mam tam pak caru jako diskokoule 😅 kazdopadne dalsi by se mi urcite libil mit a kevsemu od takovehle znacky🙄💋
    Email: barborka.nicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. líbí se mi paletka, ty stíny jsou nádherné:)) laky taky vypadají moc hezky
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Moc se mi líbí paletka, jsou to přesně mé barvy, navíc to krásné balení :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Nejvíce se mi líbí rozjasňovač, protože se mi líbí jak umí dát celému looku tu správnou ránu. I barva je moc nádherná a chtěla bych ho vyzkoušet :)
    nika.pachlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Och, ten balzam je úžasný :) jednoznačný favorit pre mňa :)
    rosanna(zavináč)post.sk

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Rendy, musím uznat, že je celá kolekce povedená, ale asi úplně nejvíce mě zaujaly mono oční stíny :-). Líbí se mi jejich reliéf a i barvy jsou zajímavé :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Rendy, mě se moc líbí ty mono stíny a k tomu ty tužky. Vypadá to krásně.
    petrajarosova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ja som sa hneď na prvý pohľad zamilovala do očných tieňov - konkrétne do odtieňu 010. email: lucia.drobna@vdp.sk

    OdpovědětVymazat
  47. Nejvíc mě zaujaly oční stíny. Líbí se mi nejen reliéf, ale také barvy. Jsou prostě dokonalé. Myslím, že tyto oční stíny se hodí jak k večernímu líčení, tak i na běžné nošení.

    andreatomanova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. nádherná kolekce. zančku znám, ale nikdy jsem neměla příležitost ji vyzkoušet. nejvíce mě zaujal paradoxně asi třpytkatý lak. měla jsem podobný od coloramy a byl to můj svatý grál. byl totiž nádherně barevně sladěn do starorůžové. od té doby, co odešel do nebíčka pro laky na nehty, tak se sháním po podobném. proto vždycky když vidím třpytkatý lak, mé srdce zaplesá :D
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Ja som sa hneď na prvý pohľad zamilovala do očných tieňov - konkrétne do odtieňu 010. email: lucia.drobna@vdp.sk

    OdpovědětVymazat
  50. Nejvíce mě zaujal krémový rozjasňovač :)
    gabolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. najviac ma zaujal chubby balm a ruze lebo jednoducho produkty na pery mam najradsej a najradsej ich skusam :) gabika.komorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Díky za novou značku a za malé balení laku dávám velké plus. zu.klikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. značku neznám, ale ty věci jsou krásně holčičí, růžové! Naprosto boží. Nejvíc mě zaujal asi balzam na rty..zuzana.fialova85@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Moc se mi líbí ty laky na nehty, ta světlé růžová je nádherná a tu třpytkovanou si umím představit třeba na party nebo jen na jeden nehet jak píšeš ty, super nápad :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Zaujal mě krémový rozjasňovač, protože jsem žádný takový nikdy nezkoušela. Děkuji :-) simona.charvi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Mě nejvíce zaujaly stíny, nejen kvůli tomu, že poslední dobou se snažím víc experimentovat a víc je používat, ale také kvůli těm barvičkám a reliéfu. Jsou kouzelné.:)

    email: somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Osobně mě tedy nejvíce zaujaly tužky, vypadají skvěle.
    email: karolina.samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Mna najviac oslovila ta svetla ceruzka na oci :) inak produkty vyzeraju tak neutralne - neurazia ale ani nenadchnu :P ale Pupa ma naaaadherny rozjasnovac z vianocnej ponuky O:) :D

    sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Nejvíc mi učarovaly oční stíny, mají nádherné odstíny na každodenní nošení i reliéf :)
    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Mne sa strašne páči reliéf mono tieňov, ale moná nikdy nevyužívam. Zaujala ma malá paletka, pretože sa mi zdá skladná a jemná, čo ja u tieňov preferujem! :)

    gabriela.miklosova@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  61. Design se jim náramně povedl, pastelové odstíny se zlatou vypadají nádherně! Nejvíc mě zaujal krémový rozjasňovač, jelikož jsem doposud zkoušela pouze pudrové a nikdy ne krémové.
    email: monika.r.cerna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Celá kolekce vypadá jak pro vílu, taková éterická��. Mě se míč líbí, pupa má krásný design, hlavně těch limitek.Já bych ráda vyzkoušela ty stíny, můj mail je v.rybova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Mě osobně nejvíce zaujaly oční stíny, protože z líčení mě asi nejvíce baví hraní s barvami na očních víčkách.:) Jenom si nejsem jistá, jestli by mi na mých víčkách vydržely, tuhle značku jsem ještě nezkoušela...
    Mail: madarovakristyna99@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  64. ahoj mě se nejvíc líbí stíny jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  65. Ahojky, nádherné barvy i obaly kosmetiky. Nejvíce se mi líbí stíny - ten reliéf, to je luxus. anytkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Zaujaly mě tužky na oči, vypadají super pigmentovaně! A pak taky paletka na oči, jsem totiž milovník těchto narůžovělých odstínů :)
    milada.vachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Najviac sa mi páči paletka a lesk ❤ sú to nádherné tiene s krásny výber farieb ��Veľmi rada sa zapojím do súťaže : lucyschannel21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Zaujaly mě obaly od kosmetiky a hlavně ta paletka. :)
    marketka.popilkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Zaujalo ma vsetko, no predovsetkym balzam na pery - kedze tych nieje nikdy dost :(
    ankasl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Mně se nejvíc líbí paletka, momentálně (nebo lépe řečeno, ještě stále) ulítávám na růžových a mauve tónech, tak se snad podaří :) piatkova.maribelline@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Na tdy tuhle kolekci koukám všude na blozích a vyoadá krásně ! Nejraději bych vyzkoušela všechno ale nejvíc mě asi láká paletka stínů. :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj Rendy,
    O této značce slyším ze všech stran plno chvály, ale já jsem zatím neměla možnost tuto značku vyzkoušet, tak doufám, že se mi poštěstí :).
    Nejvíce mě zaujal krémový rozjasňovač. Dříve jsem rozjasňovače přehlížela a dnes bez nich nedám ani ránu. A tenhle má úplně dokonalý odstín.
    Ale co si budeme povídat, všechny produkty jsou krásné, od očních stínů až po laky na nehty :).
    Můj mail: natalie.smolikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  73. těžko vybrat z té krásy jediný, ale nakonec jsem si zvolila paletku očnich stínů, už proto, že to jsou tóny barev které používám a taky proto, že s nimi mohu co se vaiability nejvíc čarovat a být každý den jina namalovaná. Velke kouzla ukryté v male krabičce, to je mohe volba.
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Od Pupy jsem nikdy nic nezkoušela, chodila jsem okolo obchůdku, ale nenakoukla - možná chyba. Chtěla bych vyzkoušet asi cokoliv, už jen kvůli tomu, abych si "osahala" tuhle značku. Ale nejkrásnější jsou opravdu ty oční stíny, ten reliéf je bomba!
    nikolavondrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Ty stíny vypadají nadherne. Už jen pro ten reliéf, určité stoji za to je mít doma.
    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj,
    tato kolekce Pupy je opravdu povedená a je vidět, že se jarem inspirovali. Vše je v krásných šťavnatých odstínech a dovedu si představit, že bych celou kolekci měla doma a používala ji. Nejvíce mě však zaujala paletka očních stínů, protože já si osobně nejčastěji líčím oči a ráda si hraji s barvami na očích.
    janeckova.mart@gamil.com

    OdpovědětVymazat
  77. Tentokrat se barvy povedly presne podle meho vkusu a paletka stinu je dokonale sladena😍😍😍😍
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Tak jarní limitka je tedy pecka! Ty barvy mě úplně dostaly no a nejvíc tedy ty stíny a balzám - to je krása! Pupu mám ráda pro produkty, jen u stínů mě často odrazuje velké balení, což na skladování není nic moc :)
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj Rendy, s touto značkou zkušenosti nemám,ale jsou to opravdu romantické barvy. Je těžké vybrat jen jeden výrobek, zaujalo mě jich více. Ale vede paletka očích stínů, lak na nehty a rozjasňovač. bnemcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj Rendy, s touto značkou zkušenosti nemám,ale je opravdu velmi zajímavá. Krásně něžná a romantická. Láká mě paletka očích stínů, lak na nehty a rozjasňovač.

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj Rendy, mňa najviac zaujali očné tiene, aj kvôli kvetinkovému reliéfu, ale najmä kvôli farbe :) a ten ružovo-hnedý je krááásny :) ivanka.lackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Líbí se mi úúúplně všechno, to jsou přesně moje barvičky. Nej je asi paletka a laky na nehty.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj Rendy, nejvíce se mi líbí balzám na rty, který mě ohromil jak svým designem, tak barvou. Navíc mě zaujala i ta vůně vanilky, na kterou si docela potrpím.
    barbora.bel@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Tak mne sa páči najviac asi tá pidipaletka o ktorej si nepísala :) a balzam a efektový lak... je to všetko také ňuňu :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj Rendy, děkujeme, že se s námi chceš podělit o kolekci Pupa. O značce Pupa jsem zatím jen četla a pravda myslím, že jen samou chválu :). Mě nejvíc zaujala paletka očních stínů, krémový rozjasňovač, růžový lak na nehty a tužky na oči. Jarní kolekce se povedla :). Děkujeme. nikanovaklife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Nejvíc se mi libi balzam na rty, jelikoz mam rada vuni vanilky.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Mně se líbí celá kolekce, protože přesně tyhle barevné tony + zlatá - to je moje. Ale asi nejvíc mě zaujal ten krémový rozjasňovač, protože jsem ještě žádný krémový nevyzkoušela..
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. ahoj, najviac sa mi páčia laky na nechty, niektoré od Pupy mám, vyhovuje mi balenie, že je iba 5 ml -praktické :)
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. docela mě zaujal ten lesk, hodně teď nosím jen konturku přes celé rty a na ní lesk a tyhle nude barvy mě moc baví
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj Rendy , Pupa má překrásné kolekce a ten design, wow. Nejvíc mě zaujal balzám na rty , protože je moc roztomilý a produkty na rty od této značky mi vyhovují . Přeji ti krásný den
    kristynahlucha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Lesk na rty. Zrovna tenhle odstín je parádní a navíc lesky ksou pro nás, které se moc neumíme malovat,ideální. :D
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. No zaujal mě lesk a pak ty tužky. Na lesky jsem se dala teď poslední dobou a fakt si na nich ujíždím :) Jinak od Pupy doma nic zatím nemám. Vždy si vyhrají s obaly a mě nějak pak už neláká ten produkt samotný. Jak bych to řekla... Prostě mi přijde, že obal ten produkt predčí a že si přece nebudu kupovat něco kvůli obalu, když mě zaujal víc než obsah samotný... Nevím, jestli ti to dá smysl a pochopíš, jak jsem to myslela... Obal má být určitě funkční a hezký, ale nějak by neměl pro mě přesahovat produkt samotný.

    OdpovědětVymazat
  93. Ta kolekce vypadá krásně, navozuje mi jarní náladu. Ty obaly jsou boží, ale tedy ty mega obaly stínů dost nepraktické. Nejvíc mě zaujal ten krémový rozjasňovač, i když krémové produkty nepoužívám :D nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Mne sa najviac páči tá paletka, má krásne odtiene aj balenie je veľmi pekné, také iné ako ostatné :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj, úplně nejvíce mě zaujala paletka a to hlavně výběrem stínů

    OdpovědětVymazat
  96. Mne sa najviac z celej kolekcie páčili tiene, sú to presne moje farby :) ale dobre vyzerajú aj ceruzky na oči a majú pekné odtiene lakov na nechty :) btw. máš super články:)
    masarikovamaria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Nejvíc se mi asi líbí paletka stínů a některý by se dali určitě použít i jako rozjasňovače <3

    Erika.davidova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Barevne jednoducha, nicmene pekne sladena paletka stinu - za me urcite ano, to muzu. I lesk na rty me celkem zaujal. Mono stiny se mi take libi, ale prednost davam spise paletkam ... lucie.rejchrtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Nejvíc úžasný je pro mě balzám na rty které používám neustále a to že má hydratační účinky a je s příchutí vanilky ... Úžasná kombinace a hrozně se těším až si ji jednou objednám marky.kachynova147@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Bylo to hodně těžké rozhodování, protože se mi upřímně líbí úplně všechno. Ale pochlapím se a po pečlivém uvážení mě nejvíce zaujala paletka, protože má opravdu krásné barvy, které bych využila na denní líčení. :)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj 😊 zaujal mě krémový rozjasňovač, protože žádný s touto texturou a ani v této barvě doma nemám 😊 miklikovalucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Mě rozhodně zaujal ten krémový rozjasňovač, vypadá prostě peckově♥
    sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Ahojky, mě zaujal krémový rozjasňovač! Zemankova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. mne nejvíce zaujal balzám na rty, jelikož jsme na balzámy na rty úchyl :-D

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj, nejvíc se mi líbí paletka očních stínů. Za prvé je nádherně roztomilá a za druhé jsou to moje oblíbené barvy :).
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Ahojky Rendy,me se Teda strasne moc libi ty tužky na oci. S těmi si me potěšila a jdu se na ne hned kouknout.Ahoj
    11lucie.krausova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. me se kibi tuzky, paletka- zajimave barvy :-)) nedavno jsem byla na cernaku v pupe a docela fajn zajimava kosmetika :-)

    OdpovědětVymazat
  108. Najviac ma zaujali očné tiene s reliéfom kvetiniek a hlavne ten krémový rozjasňovač (alebo taká skôr lícenka,na fotke to tak vyzerá :) ) v poslednej dobe som si moc zamilovala lícenky a lesky na pery takže keby sa mi pošťastilo,bola by som v siedmom nebi.. saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Mě se líbí celá kolekce, fakt se povedla, ale kdybych si měla vybrat pouze jeden produkt, tak jednoznačně rozjasňovač, a proč? Protože rozjasňovače miluju. laurra.borgano@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Milá Rendy, nejprve bych poděkovala za hezky slohově zpracované články, které ladí na duši každého kosmetického nadšence. Já osobně bych preferovala tužku na oči pro její krásný a neokoukaný odstín. Má puberťácká dcera by zase dala přednost stínům, které mají příjemné barvy a hezkou výdrž. Hodně úspěchů Gabriela
    krystofovi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. ty laky vypadají moc hezky, dala bych na všechny nehty ten jemně růžový a na prsteníčky třpytky :-)
    luisapokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Ahoj, nejvice me zaujal kremovy rozjasnovac, protoze ta barvicka bude krasna ted na jaro a prvni slunecni paprsky! m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Nejvíce se mi líbí ta světlá tužka na oči, má krásnou barvu :) a ten balzam mě taky zaujal, hezky obal i tvar :) remesovaja@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Nejzajímavější je pro mě ta světlá tužka na oči, nebo světlý perletovy stin :o) surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Mono oční stíny mají luxusně vypadající obal. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Mně se nejvíc líbí Chubby balzám, protože je to přesně produkt, který bych užila a snad i vypoužívala :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Ahoj Rendy, nejvíce se mi líbí růžovo stříbrný stín, protože má moc hezký design a příjemný lesk. doleckova.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Od Pupy jsem jeste nic nevyzkousela. Nejvic me lakaji tuzky na oci,kvuli tve recenzi,dale paletka stinu. Moc se mi libi barevne slozeni. Katerina.semanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj Rendy,

    Pupu ještě nemám ve svém arzenálu:) Obchodu se zatím úspěšně vyhýbám :D uf. Každopádně nejvíc mě berou ty stíny a také tužky.bapo@seznam.cz

    www.beautylicious-bybara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Líbí se mi ty stíny, tužky a hlavně paletka, vypadá dobře.
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)