pátek 3. března 2017

Sephora tekuté rtěnky | HOT or NOT?

Sephora nedávno rozšířila nabídku odstínů svých Cream Lip Stain tekutých rtěnek a protože jsou poměrně dost oblíbené, ráda bych vám ukázala část odstínů trochu blíže. Třeba mezi nimi najdete novou favoritku nebo zrovna hledáte levnější tekutou rtěnku a nějaká ta inspirace by se vám mohla hodit :)




Sephora Lip Stain Cream - koupíte v prodejnách Sephora nebo online ZDE za 290 Kč


Tekuté rtěnky teď dělá snad každá kosmetická značka a na trhu je tak velká konkurence. Aktuálně je v nabídce Sephory 21 odstínů, což je celkem dost a paleta odstínů je široká. Rtěnky schnou velice rychle do matného finiše a mají klasický pěnový aplikátor, který je lehce zkosený. Pigmentace je sytá, ale maličko se liší odstín od odstínu a u některých je barva dokonalá až ve dvou vrstvách. Rtěnka je na rtech poměrně příjemná, ovšem znám i o něco komfortnější a méně vysušující tekuté rtěnky. Z těch levnějších značek je ale určitě jednou z mých nejoblíbenějších a myslím, že minimálně jednu by měl vyzkoušet každý :) 

Zejména některé odstíny jsou velice povedené - např. slavná 13tka, která byla jeden čas skoro nesehnatelná. Co se výdrže týče, je to zase maličko odlišné odstín od odstínu a také podle toho, jestli člověk něco jí nebo často pije. Nikdy se nedá říct, že rtěnka všem plošně vydrží XY hodin, takže bych se nevázala na slib výrobce, ať už je jakýkoliv. Pro mě tyto rtěnky nejsou, co se výdrže týče jako ty nejlepší, protože třeba Kat von D, ABH nebo Too Faced rtěnky se za mě nevyrovnají, ale i tak bych je pořád zařadila do mých top 5 tekutých rtěnek.








Pokud se dobře zadíváte na obrázek níže, možná vás zarazí, že dva rozdílné odstíny mají stejné číslo. Není to chyba, ale fakt, že jedna rtěnka je ze starší kolekce a druhá z té novější. Trochu mě to při swatchování odstínů zmátlo a nejsem si úplně jistá, který z odstínů je teď aktuálně v nabídce :) Takže až uvidíte číslo 06, tak zbystřete :)










A nakonec série odstínů, které jdou tak trochu mimo mé spektrum odstínů, které běžně nosím :) Každopádně třeba černou tekutou rtěnku nevyrábí každá druhá značka, takže to jde brát jako plus, že seženete i méně obvyklé odstíny.














A jaké jsou moje nejoblíbenější odstíny?  



33 - 23 - 38 - 06 - 13 - 03 - 01




Takže suma sumárum - za mě rtěnky stojí za vyzkoušení, ale zcela objektivně mám doma tekuté rtěnky, které vydrží delší dobu a jsou na rtech o něco příjemnější. Na druhou stranu jsou to značky, které u nás zatím nejsou sehnatelné (kromě Too Faced) a rtěnky stojí také jednou tolik. Takže i když tyto mají své mouchy, tak podle mě pořád stojí za vyzkoušení a myslím, že nejsou tak populární jen tak pro nic za nic :)

Znáte tyto rtěnky? Máte doma nějakou? Jaký z odstínů vás nejvíce zaujal? :)


35 komentářů:

  1. Ještě jsem je nezkoušela, stále dávám přednost klasickým rtěnkám před těmi tekutými. Každopádně odstíny jsou moc hezké, líbí se mi hlavně 23, kterou budu muset omrknout!

    OdpovědětVymazat
  2. Moje oblíbený 😊 Mám 13, 03 a starou 06 a teď mě moc zaujala 16.

    OdpovědětVymazat
  3. Na rtech se mi moc líbí 24 a 13, ale asi bych si je nekoupila nevyhovoval by mi ten aplikátor :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Júú 13 a 06 vyzerajú bombasticky, lenže škoda, že na SR nemáme Sephoru :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ta modrá vypadá opravdu suprácky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mam doma 35 a 06 tu novou a je to ta svetlejsi co jsi swatchovala :) Jeste se mi zalibila ta 33 a samozrejme 13 az ji konecne sezenu :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já už mám doma více jak rok 01, protože klasická červená, která vydrží, no to je SEN!! Po 13 pokukuji hooodně dlouho, ale pořád nějak nevím :-/ přece jen je to odstín, který mám doma milionkrát :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já musím říct, že teda odstíny jsou velmi povedené, já poslední dobou mám velmi ráda tekuté rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám už dýl odstíny 1 a 13 a teď jsem při 20% slevách v Sephoře "musela" dokoupit dalších sedm barev, a to 3, 16, 17, 23, 24, 25 a 27. :) Přesvědčovala jsem se, že s tou slevou je to už dobrá cena. Líbily se mi lipswatche zahraničních youtuberek, jen je škoda, že zbytek odstínů se u nás neprodává. Snad ale budu všechny moje rtěnky, hlavně ten 27, i dost využívat!
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Odstíny jsou pěkné, myslím, že si vybere každý, mě hodně zaujala lila 19.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zatím žádnou nemám, ale chystám se až budu mít cestu kolem, hodně se mi líbí 24. Zjistila jsem totiž doma, že nemám moc nude narůžovělých odstínů co se mi líbí, ale červených až moc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zatím mám jen jeden odstín, z těchto se mi zalíbily další dva, tak možná do budoucna rozšířím sbírku:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Asi tu 13 konecne vyzkousim, kdyz je tak popularni :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pekne odstiny, urcite bych si vybrala.

    OdpovědětVymazat
  15. Mám 13. a za mě super..za ty peníze ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, tak ty jsou skvělé! určitě si půjdu koupit tu 13 a 6BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám klasickou červenou a je parádní, ale! Zdá se mi, že mi nějak začíná vysychat a brzo bude po ní a to jí používám stejně, jako ostatní tekuté rtěnky jiných značek a žádná jiná mi to nedělá :-/ takže uvidím, jak moc se to bude zhoršovat a pak až se rozhodnu, jestli půjdu znovu do této anebo budu hledat červenou jinde.

    OdpovědětVymazat
  18. Este som ich neskusala, ale uz dlho tuzim po 13. Ked som ju v Prahe zhanala asi pred rokom bola uplne vypredana vsade. Snad budem mat viac stastia nabuduce ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezký článek. Na mne jsou lip stainy dost vysušující, a to i když použiju bázi... tak nevím. Zdá se mi, ale že některé odstíny tolik nevysušují, třeba č.13..

    OdpovědětVymazat
  20. některé odstíny jsou velmi pěkné, zatím ale upřednostnuji klasické rtěnky před tekutými

    OdpovědětVymazat
  21. mám doma pouze tu ikonickou třináctku (a vždycky si u ní vzpomenu na House MD.) :-D je fajn, ale bohužel se na mě projevuje tmavší než na většině ostatních a jakoby víc do šediva...no a vzhledem k neustálému hledání té pravé červené mě dlouhodobě láká jednička, jinak z novcýh odstínů asi nic mít nemusím...jak říkáš, fajn ale znám komfortnější rtěnky

    OdpovědětVymazat
  22. No a zas nevím kterej.. já se na ty swatche nemůžu dívat.. :D pak si nemůžu vybrat.. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Mám 05, 06, 13, 16 a 23. Bohužel 16 je katastrofa. Barva nádherná, ale buď mám vadný kus nebo je špatná celá tato barva. Vůbec nedrží, flekati a u jídla se mi dokonce rozmazava na tvar. Ani opravit pořádně nejde. Vážně děs. Zklamala mě i včera koupena 06. Také špatně drží a mizí rychleji než zbytek odstínu. Plus je sice matná, ale je v ní jakoby lehká perleť. To moc nechápu :-/

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, ta 38! Ale jinak mi přijde že extrémě mé rty vysušily, tak nevím :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Rendy,
    Rtenku má jednu a to odstín ze staré kolekce, který je za mě az moc výrazný počkám na 20% a půjdu do nich :)

    OdpovědětVymazat
  26. Kámoška si zrovna před týdnem jednu pořídila a je s ní nadčená,dokonce mě zvyklala a rozhodla jsem se, že do budoucna mi alespoň jedna také přibyde. Jestli zůstanu teda jen u jedné, to ještě nevím :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  27. O víkendu jsem pořídila č.5 a ta je fantastická, taková nenápadná, zároveň je znát, že máte rtěnku a tou jemnou perletí je trochu jiná než současný trend úplně matných rtů, což mi překvapivě vyhovuje. Měla jí nedávno Lou ve svém videu a ta mě pro ní "poslala". A už nějaký čas mám doma 13 a jsem asi momozemšťan, ale nemůžu si na ní zvyknout. Na mých rtech je děsně výrazná a vůbec nevypadá tak, jako na tvém obrázku výše. Asi mám stejný problém jako Barzoolka, dost tmavá a do šediva, už jsem u přemýšlela, jestli není tubička omylem naplněna jiným odstínem nebo tak něco, ale to samozřejmě spíš spekuluju ze zoufalství.. Každopádně, kdyby někdo uměl poradit, jak s ní pracovat, aby působila přirozeněji, budu vděčná!

    OdpovědětVymazat
  28. Na Sephora tekuté rtěnky jsem se už koukala a docela mě zaujaly. Mám docela dobrou zkušenost s jejich obdobou u značky NYX, kde jsou spokojená jak s komfortem, tak pigmentací a výdrží. Asi po nějaké mrknu a vyzkouším ji. Určitě je fajn, že nabízejí docela dost barev.

    OdpovědětVymazat
  29. Je skvělé, že vyrábí i černou. Potřebovala sem ji na Halloween Party, a v našem městě nebyla černá k sehnání. Až pojedu do Sephory, určitě na ně mrknu.

    OdpovědětVymazat
  30. Najviac ma zaujala 33,13 a tá 6 ktorá je svetlejšia 😉 Doma žiadnu ešte nemám ale pri najbližšej návšteve Sephory si ich poriadne pozriem a určite si aspoň jednu domov zoberiem na skúšku 😊

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Rendy, supr, článek, o koupi uvažuju už dlouho, hezkých odstínů mají dost. Trochu se ale bojím, že mi nebudou držet, stejně jako zatím žádné tekuté rtěnky, které jsem vyzkoušela, včetně těch 16 hod od Dermacolu, které si všichni chválí /mně vydrží max. dvě hodiny i po správné aplikaci/.

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem tak těšila na nové barvy, takový výběr se jen tak nevidí. Na zkoušku jsem si koupila 06, tu jemně růžovou, s tím, že pro další barvičky skočím až bude nějaká akce. Ale bohužel mě teda strašně vysušuje. Ze rtů mám Saharu, vrásky jak těsně před smrtí, to se prostě nedá. Takže bohužel. Jak jsi psala, KvD, ABH nebo Jeffree Starr tady neseženeme, takže zůstanu u Dermacolu 16h.

    OdpovědětVymazat
  33. S těkutýma rtěnkama nějak furt bojuju. Vždycky si nějakou koupím, že to bude ta, co mi sedne, když sedne tolika lidem okolo mě a po čase zjišťuju, že ji vlastně nepoužívám. Kamarádčiné oblíbené Jordana - ne, bohužel je pro mě nekomfortní, pak NYX Liquid Suede - ne, taky ne... Jediné dvě, co mi nejsou nepohodlné je od Milani a pak od Too Faced. No a Sephora mi chybí k vyzkoušení... Pokud bude víc jak Too Faced a míň jak NYX, třeba si ji taky zamiluju. :) Jinak mě zaujalo hodně odstínů, ale především 17ka, jinde jsem takový cihlový odstín neviděla a moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)