úterý 7. března 2017

Rendy vs.Lou z Get the louk TOP beauty produkty

Jestli sledujete více než jednu beauty blogerku, možná už jste zjistily, že jejich kosmetické preference se často velice liší. Je to úplně normální, protože každá z nás má jinou pleť, jinak produkty používá a očekává od nich jiný efekt. Je vždycky super, když zjistíte, se kterou blogerkou si sednete a máte třeba podobný typ pleti, vlasů nebo preferecni značek. A když se pak s jinými blogerkami potkáte a začnete probírat oblíbenou kosmetiku, často dojde na nesouhlasnou výměnu názorů :) O tom to ale dneska nebude. Naopak vám chci ukázat, jaké kosmetické produkty miluju já a Lou z kanálu Get the louk, kterou vám asi nemusím představovat :)

Už strašně dlouho jsem měla v plánu tento článek napsat a zahrnout do něj kosmetické produkty, které máme rády obě. Všechny ty, za které dáme ruku do ohně a obě vám je můžeme doporučit a na kterých se shodneme bez výhrad. Zároveň jsme se snažily vybrat produkty, které jsou stále v nabídce a také jsme vybíraly dražší a levnější značky. A úplně poslední podmínkou bylo, aby daný produkt měly obě dvě z nás aktuálně doma. A co z toho vyšlo? Čtěte dál a dozví te se to :)





Pro lepší přehlednost jsem produkty rozdělila do jednotlivých kategorií a u některých produktů vám vypsala i naše oblíbené odstíny :)






TVÁŘENKA


Tvářenky obě milujeme a máme slabost spíše pro ty dražší. Naprosto jasná shoda panuje u NARS tvářenek, kde obě své oblíbené dřeme už o dno. Lou má nejraději odstín Madly a já zase Deep Throat. U dalších tvářenek se pak shodneme na Dalasu od Benefitu nebo Urban Decay tvářenkách. Tam mám favorita v odstínu Fetish a Lou zase u odstínu Video.

Foto níže mluví asi za všechno :) Naše narsí zlatíčka, která dostávají zabrat a brzy budou potřebovat vyměnit za nové kousky.






MAKE UP 


U make-upů se většinou neshodneme a máme úplně jiné preference. Jsou ale dva, u kterých se shodneme rozhodně a patří mezi naše velké oblíbence. Z těch dražších je to Estée Lauder Double Wear Stay-in-place, který obě milujeme a totálně jsme jeho kouzlu propadly. Z drogerie se zase shodneme na Rimmel Lasting finish.





KOREKTOR 


U korektorů u nás panuje větší shoda, než u make-upů a najdeme společných hned několik oblíbenců. Z drogerie je to známý Catrice Liquid camouflage, který bývá vyprodaný často jako NYX pudr :) Z těch dražších máme obě rády korektor Too Faced Born this way a shodneme se i na NARS Radiant creamy concealer, i když ten je o chlup víc asi můj oblíbenec.



PUDR 


U pudrů máme také jasnou shodu a má na tom podíl hlavně Lou! Právě díky ní jsem tento pudr od NYX objevila a tolik si ho zamilovala! Je vážně úžasný, akorát má jednu nevýhohu - je neustále vyprodaný, protože ho miluje spousta lidí :)







OBOČÍ 


U obočí se také celkem shodneme a i když má Lou třeba ráda tenké tužky na obočí, kterým já tolik neholduju. Ze společných oblíbenců máme obě rády Gimme Brow od Benefitu a také Aqua Brow od Make Up For Ever. Z levnější kategorie je to pak gel na obočí od Trend it up.



ŘASENKA


Řasenky jsou velice zapeklitý produkt, protože jsou neuvěřitelně individuální a je prakticky nemožné o nějaké řasence prohlásit, že je univerzálně skvělá pro všechny. Ani jedna z nás nemá od přírody dlouhé vějíře řas a těm umělým taky neholdujeme, ale tyto všechny jsme si obě zamilovaly. Urban Decay Perversion, Make Up For Ever Excessive Lash a Bobbi Brown Smokey Eye mascara a z těch levnějších je to Devilash od Dermacolu.








TUŽKA NA OČI


I mezi tužkami na oči máme společné favoritky, které nám vyhovují a dáme za ně ruku do ohně. Z těch barevnějších jsou to Make Up For Ever Aqua XL nebo Urban Decay 24/7 Glide-on pencil. A z těch barevně umírněnějších jsou to tužky Clarins Crayon Khol.




TEKUTÉ RTĚNKY



U tekutých rtěnek platí skoro to samé, co u klasických. Odstínově to máme každá úplně jinak, ale mezi naše nejoblíbenější patří rtěnky Too Faced Melted matte, Anastasia Beverly Hills a také NYX Liquid Suede.




ROZJASŇOVAČE 

I pro rozjasňovače máme obě velkou slabost a když se trochu zamyslíme nad oblíbenci, společnou řeč najdeme u Mary-Lou Manizer od the Balm nebo Urban Decay, kde já mám nejraději odstín Sin a Lou verzi Aura. Rozhodně se shodneme i na nových Extra Dimension Skinfinish od M.A.C a obě s nostalgií vzpomínáme, když jsme si před lety koupily rozjasňovač z jedné Chanel limitky, který měl asbolutně boží relifér (ukazovala jsem vám ho např. ZDE) a obě ho doteď máme a používáme. Z levnějších verzí se pak shodneme na rozjasňovači z dílny Trend it up.


RTĚNKY 

U klasických rtěnek se rozcházíme hlavně co se odstínů týče :) Moje barevné spektrum je oproti Lou dost omezené a bohužel mi nesluší ani desetina toho, co sluší jí :) Dneska ale nejde o shodu odstínů, ale zejména konkrétní značky produktů, takže se rozhodně shodneme na tom, že obě milujeme Vice rtěnky od Urban Decay (zejména ve finiši comfort matte), M.A.C rtěnky (v matném finiši), NARS Audacious rtěnky a z těch levnějších pak Rimmel Kate rtěnky nebo NYX Full Throttle.





OČNÍ LINKY 



U tekutých očních linek můžeme obě rozhodně doporučit NYX Vivid Brights a nebo klasicky černý Tattoo Liner od Kat von D.




OČNÍ STÍNY


Když zapomeneme na všechny naše paletky stínů a zaměříme se čistě jen na mono stíny, tak obě vychrlíme hodně našich oblíbených stínů i s jejich názvy. Některé asi nebudou úplně překvapením a důvěrně je znáte třeba z tutoriálů, které Lou natáčí :) Obě milujeme NYX Prismatic stíny (třeba slavný Mermaid), M.A.C Dazzle shadows (Try me on), Urban Decay Moondust (já miluju Solstice a Lou třeba Diamond dog), ColourPop stíny, Kat von D stíny Metal Crush, Clarins Ombre Matte nebo NARS Dual Intensity.






PALETKY


Paletky očních stínů máme obě moc rády, ale chtěly jsme se držet zadání, že obě musíme mít tu stejnou věc doma. V tom případě odpadlo hodně Vice paletek, které Lou miluje, ale já je doma nemám. Rozhodně se ale shodneme na Naked paletkách od Urban Decay a jako naší asi úplně nejoblíbenější jsme vybraly Naked Smoky. Pak rozhodně i Moondust paletku, protože co se třpytí, to je naše a potřebujeme to mít (doma i na očích :) A z posledních počinů jsme se obě zamilovaly i do M.A.C Kabuki paletky plné Dazzleshadows stínů. Z levnějších verzí se shodneme na paletkách z dílny Gabriella Salvete.




Našla se i kategorie, ve které jsme se absolutně neshodly a ve které nenajdeme žádného společného oblíbence. Tou kategorií jsou báze pod oční stíny a báze na obličej :) Zejména u bází na oči se neshodneme a i když máme obě dost mastná oční víčka, tak nám každé funguje úplně jiná (což je prostě jen další důkaz toho, jak je kosmetika individuální a kakždému vyhovuje něco jiného. Já nedám dopustit na bázi od Too Faced, která je pro mě top a žádná jiná mi stíny neudrží tak dlouho, Lou miluje zase bázi NARS, která jí skvěle funguje :) U bází na obličej se totálně rozcházíme a protože obě plánujeme se bázím věnovat více, tak se nechte překvapit, které z nich jsou ty naše nejoblíbenější :)



Tak co, máte taky nějaké společné oblíbence? Shodnete se s námi v některé z kategorií? Vybíráte si kosmetické proukty podle svých oblíbených blogerek a máte nějakou, u které se často shodnete na názoru na produkty :)

29 komentářů:

  1. Společné máme asi jen matné rtěnky od MAC. Některé ze zmíněných produktů jsem zkoušela taky, ale nsjou úplně mí TOP oblíbenci. Třeba Naked paletkám jsem nikdy tolik nepropadla, stejně tak jako tvářenkám od NARS. Hodně mě ale lákají UD matné rtěnky, které konečně musím taky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. NYX Liquid Suede su podla teba lepsie ako Lip Lingerie? Neskusala som ani jeden druh a neviem, ktory si mam kupit. Ktory odtien Liquid Seude je tvoj najoblubenejsi? Dakujem 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Dost často se řídím blogerkami při výběru kosmetiky, než něco koupím většinou procházím recenze. Na Catrice Camouflage mě přivedla právě Lou a po ní se pak strhl ten velký boom.Rimmel rtěnky mám také ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si koupila Lip Lingerie od NYX a hodně jsem litovala. Na rtech je to dost nepříjemné a jakmile zaschne, vytvoří na rtech takové ty nevzhledné mapy a rty hrozně pnou. Určitě bych nekupovala. Ale může to být věc názoru. Jinak mou oblíbenou paletkou byla také Naked Smoky, dokud se mi po nanesení stínů neobjevila obrovská alergická reakce na oku- napuchlo a zrudlo. Vypadala jsem jako kdybych dostala pěstí do oka. Nemá někdo podobnou zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  5. UD Vice rtěnky v CM finishi jsou ÚŽASNÉ! Naopak Rimmel nemusím vůbec (kromě jejich jumbo pastelek, ty jsou parádní). Z drogerky mám nejraději matné nude rtěnky od Trend it up a Matt Matt Matt od Essence.

    OdpovědětVymazat
  6. Na pár produktech se shodnu s vámi. Často mně ke koupi nějaké kosmetiky navnadí právě pozitivní ohlasy, které čtu nebo slyším:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké odpoledne :). Tak já se s vámi shoduji v make-up od Estée Lauder Double Wear, v tvářence od NARS, v korektoru od NARS a v řasence od Urban Decay Perversion. A ano, kosmetiku vybírám podle recenzí oblíbených blogerek, tak aby hlavně vyhovovala mým potřebám :). Super článek, díky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se akorát shodnu na Rimmel Kate rtěnkách a v budoucnu možná na korektoru od Catrice, jestli mi bude vyhovovat.:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, shodneme se určitě v - gimmy brow, aqua brow, pudr Nyx, stíny Nars - callisto a Colour Pop, make up Double wear, korektor Too faced, tvářenky Benefit a UD - video, paletka Naked, tužky UD. Skoro všechny produkty mám koupené právě díky tobě nebo Lou :) Na čem se ale neshodnem je tvářenka Nars Deep troat - ale asi to je odstín, který mi moc nesedí, dále korektor Catrice - zalézá do vrásek a to stejné i Nars :( tekutý lesk Toofaced mě moc neoslovil (queen b) vysušuje, tužka MUFE - možná zase špatný odstín - tělový, moc tuhá a tvrdá - špatně kreslí, řasenka na obočí Tred it up - nevyhovuje mi ten kartáček. Mezi mé oblíbence a svaté grály určitě patří make up Catrice (ten s kapátkem), řasenka Maybelline růžová, tenká tužka na obočí Sephora, a tekuté rtěnky Sephora :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně s pudrem se shodujeme. :-)
    A vždy než něco kupuji procházím tvůj blog a hledám recenzi. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Shodnu ae tak na 90% a strasne chci vyzkouset melted mat od TF ale na eshopu maji malo odstinu a v Ostrave nemame stojan s Tf 😭 😀 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Niektoré produkty čo tu píšeš mám rada aj ja niektoré zase nie �😉 je pravda že vždy je to individuálne. Keď si niečo chcem kúpiť a nie som si úplne istá tak sa popozerám na recenzie od blogeriek 😊 sem tam si kúpim aj niečo čo nebolo v plane ale niekto to tak vychovaluje ze proste neodolám a kúpim si to aj ja ale snažím sa byť striedma 😉😁

    OdpovědětVymazat
  13. Shoduji se věčinou s pečující a ne příliš dekorativní kosmetikou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj. Já se naprosto shoduju v makeupech. Rimmel i ELDW. Miluju. Hezké a zajímavé srovnání.

    OdpovědětVymazat
  15. já se v české sféře s nikým moc neshodnu a tudíž ani tolik neztotožňuju, koho názory a doporučení ale beru za stoprocentní je Tati, Kathleen a Emily

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě se všechny shodneme na Rimmel make-upu a taky na Narsích tvářenkách.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Bezva formát článku, milé čtení. Bylo to tak nadupané informacema, že na konci jsem si říkala, že se snad neshodneme v ničem a zapomněla jsem, že na začátku zmiňujete můj milovaný make-up ELDW a NARS tvářenky. Asi potřebuju vyzkoušet ten pudr NYX, nemám žádnej wow, ale mám asi tři načatý a nechce se mi je vyhazovat, tak čekám. A potřebuju typ na korektor pod oči, všechno, ale naprosto všechno, mi dělá hroznou neplechu ve vráskách pod očima. Genetika mi nepřála a vějířky vedle oka nejsou žádné (aspoň něco), ale pod okem mám jemných vrásek celkem dost a všechno mi je akorát zvýrazní.. :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Shodneme se urcite na Vice rtenkach a stinech Clarins Ombre Matte. Pekne srovnani :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Nikola Vondrová: zkus korektor Born this Way od Too Faced. Je dost hydratační a obsahuje i kokosovou vodu a měl by oční okolí hydratovat :) Jinak určitě používat oční krém i ráno pod make-up, aby oční okolí bylo co nejméně vysušené, ale to předpokládám, že asi praktikuješ :) A taky pomáhá lehce korektor zapudrovat, aby se ve vráskách nesléval a držel na místě, ale dělala bych to jemně a ne ve stylu Američanek, které korektor pod očima "zapékají" tunou pudru :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek :o) Společných oblíbenců máme několik, to bude tím, že se u Vás obou ráda inspiruji :o)) Patří mezi ně tvářenky UD - můj oblíbený odstín je Video a TMI, korektor od Catrice, pudr od NYX musím konečně zkusit, zatím díky tobě vede Glazel. Další společní oblíbenci jsou tekuté rtěnku od Too Faced (odstín Queen B), matné rtěnky Vice od UD (Backtalk, 1993), Prismatic Shadows od Nyxu (Mermaid, Woodoo), moondust mono stíny UD (Solstice, Zodiac, Lounge). A rozjasňovače mám oblíbené všechny, co jsi vypsala :o)

    OdpovědětVymazat
  21. opravdu nápaditý článek, palec nahoru. Čtu pár blogů i na youtube sleduji a už jsem si tak nějak okoukala, slovo a recenze které blogerky mi sedí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  22. Rendy: díky za radu, až bude cesta do Sephory, tak určitě zkusím Too Faced. Oční krém používám samozřejmě jak píšeš, ale když na to dám korektor, tak je po hydratačních efektech.. :-( Tak snad pomůže Tvůj typ! ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já se s vámi shodnu asi jen u korektorů

    OdpovědětVymazat
  24. super článek, zajímavé srovnání :)

    OdpovědětVymazat
  25. Super článek, já se s vámi shoduju co se tvářenky týče - naprosto miluju Dallas od Benefitu.

    OdpovědětVymazat
  26. Blogerka, se kterou se na preferencích kosmetiky shodnu úplně vždycky je britka Freddy z blogu a YT "Freddy my love". Sedne mi snad úplně všechno, co doporučuje :) z českých blogerek dám hodně na rady Áji Beautylife a pak samozřejmě tebe, ačkoliv třeba nemám stejný typ pleti jako ty:)

    OdpovědětVymazat
  27. Úžasný článek který mi v některých věcech dost pomohl a musím říct že používám denně řasenku devilash od Dermacolu ale nejsem s ním úplně spokojená protože když ho používám celej den cca 14 h tak mi kolem 10 hodiny začne drolit a kousky mi padají do očí hrůza pak si proměnu oko a celá řasenka mi spadne ale co se týče kladné stránky ještě jsem nenarazila na drogerkovou řasenku která by mě udělala tak nádherný a dlouhý řasy

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Rendy,
    Báze pod oční stíny od too faced je moje velká láska, z makeupu mám ráda rimmel lasting finish zkoušela jste makeup od catrice ? Z tvarenek mám také ráda nars konkrétně orgasm, rtenky od rimmelu jsou skvělé :),.oční stíny od colour popu jsou za mě top za tu cenu :), oční linky od nyx jsou také skvělé :) já mám moc ráda také linky miss sporty a essence :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc hezký a zajímavý nápad :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)