pátek 31. března 2017

Představení letní kolekce TOM FORD

Začátek jara neznamená jen hezčí počasí a rozkvetlé stromy, ale také představování letních kolekcí kosmetických značek :) Právě ty patří mezi jedny z mých vůbec nejoblíbenějších a ne jinak tomu bylo na představení letní kolekce značky TOM FORD. Tuto luxusní značku najdete exkluzivně v prodejnách Douglas a já konkrétně byla na jejich prodejně v Palladium (kolekci najdete ještě na prodejně Douglas OC Nový Smíchov). Jestli letní kolekce také patří mezi vaše oblíbené, tak si rozhodně nenechte ujít i tuto :)



Specialita značky TOM FORD nás nejdříve seznámil s jejich parfémy, které jsou rozdělené do dvou základních řad. Možná znáte jejich ikonický parfém Black Orchid a pokud jste spíše na ty méně obvyklé kombinace vůní, tak si některé určitě vyzkoušejte.





Mezi vůněmi, které jsme mohly vyzkoušet, mě osobně nejvíce zaujala a líbila se White Suede. Je velice jemná, příjemná a čistá. 



A teď už se dostáváme k samotné letní Soleil kolekci. Jak jinak nechybí spousta bronzujících produktů v různých variantách, zlaté odstíny, krásné rozjaňovače i vůně připomínající dovolenou a pláž.


Stíny Cream and Powder Eye Duos (odstíny Sun Worship a Young Adonis) už můžete znát z mých březnových oblíbenců. V balení je kombinace krémových a pudrových stínů, které jsou barevně sladěné.



Skin Illuminator je tekutý rozjasňovač a jeho broskvově růžový odstín lichotí jakémukoli tónu pokožky. Aplikovat ho můžete samostatně na celou tvář nebo ho smíchejte s make-upem pro dokonale rozzářený vzhled.

V kolekci najdete také několik tónovaných balzámů na rty v clutch-sized verzi. Oproti klasickým rtěnkám TF mají kulatý tvar, aby se snadno nanášely i bez zrcátka.




The Ultimate bronzer je opravdu ultimátní velikostí svého balení. Myslím, že vám vydrží celý život a stejně jako ostatní pudrové produkty z této kolekce má ultra jemnou texturu, která jde dobře vrstvit.


Pro mě osobně jsou jasnou hvězdou celé kolekce pudrová dua a tria rozjasňovačů a bronzerů. Sheer highlighting duo jsou dva bronzové rozjasňovače/tvářenky, které je ale možné použít i třeba jako oční stíny. Barevně bych je viděla spíše na někoho opálenějšího nebo obecně s tmavší pokožkou.


Soleil contouring compact je mega velké trio tvářenky, rozjasňovače a bronzeru. Odstíny rozjasňovače i tvářenky jsou velice povedené, jen bronzer je na můj odstín pleti až moc teplý a musela bych se hodně opálit, abych ho mohla nosit. Každopádně balení je stejně ultimátní jako ubronzeru výše :)



Kromě letní kolekce jsme měly možnost se dozvědět něco více i o produktech ze stálé nabídky. Zase jsem si o něco rozšířila obzory a mohla vyzkoušet i produkty, které jsou často velice chválené a staly se svatými grály mnoha beauty gurus (třeba oční linky, které miluje Tati).



Nevím proč, ale rtěnky jsou pro mě asi nejvíce ikonické produkty Toma Forda. Mají své typické balení a jak jsem se dozvěděla, můžete je pořídit ve větším a menším balení, které se vám vejde i do malé kabelky :)


Víte, který odstín rtěnky podle Vogue musíte vyzkoušet? Spanish Pink :)


Porovnání menší a větší verze rtěnek



Nových je i 8 odstínů tvářenek (mimochodem vážně povedené)


Velký výběr je i z laků na nehty


Co by byla letní kolekce bez třpytivého oleje? Pokud třpytky nemusíte, užít si můžete i klasický tělový olej a také vůni, která voní přesně jako dovolená u moře a opalovací krémy :)






A co jsem si nakonec vybrala jako dárek? To prostě neuhádnete :) Sheer cheek duo jsem si zamilovala už na první pohled z fotek a vyzkoušení na živo mě v tom jen utvrdilo. Korálová tvářenka a broskvový rozjasňovač jsou prostě krásné a určitě ho nevidíte naposledy :)



A protože jsem si nebyla schopná vybrat z toho množství odstínů rtěnek (je jich prostě moc) jen jednu, nakonec jsem sáhla po paletce stínů 05 Silvered Topaz. Musím ji lépe nafotit, protože takhle nevypadá tak interesantně jako v reálu :)


Jak se vám letní kolekce líbí? Máte nějaké oblíbené produkty značky Tom Ford? :)

18 komentářů:

  1. Nádhera :). Čoskoro bude táto značka aj u nás, takže sa naozaj teším, tá lícenka s rozjasňovačom je nádherná! A paletka očných tieňov tiež.
    Mimochodom, super ponožky :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tom Ford som nikdy neskusala a asi ani nebudem. Ale novinky su zaujimave 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy,
    nad kosmetikou a parfémy Tom Ford vždy slintám. Jsou to takové klenoty. Mají velice sofistikované obaly, ale i ty produkty mi vždy přijdou opravdu promyšlené. Ráda bych alespoň něco doma vlastnila, ale cena je holt trošku vyšší. Věřím, že se jednou dočkám!! Zatím budu alespoň chodit kolem a kochat se :D Paletka, kterou sis vybrala vypadá opravdu skvěle - samé použitelné stíny. Tvářenka je taky krásný kousek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, letní kolekce TF vypadá nádherně. Od TF zatím :D nic nemám. Tvoje představení nových produktů mě přesvědčilo, že je načase se něco pořídit :D. Nejvíc mě zaujalo Sheer cheek duo, kombinace korálové tvářenky a broskvového rozjasňovače je bomba :D. Na jedné z fotek jsou vidět i další kombinace očních stínů, určitě se z nich dají vybrat ty nej :). Díky za článek. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. To je krása. Ani nedokážu říct, který produkt mě zaujal nejvíce. Určitě bych jednou ale ráda alespon něco od TF vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jedním slovem krása, speciálně při pohledu na trio tvářenky, bronzeru a rozjasňovače se mi skoro tají dech.

    OdpovědětVymazat
  7. Je nadherna! :) ja od TF nikdy jic nezkousela :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec jsem netušila, že u nás je i dekorativka Tom Ford, hodně mě zaujaly rtěnky, z těch odstínů bych taky nevěděla, který vybrat dřív.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Od TF zatím nic nemám, ale chystám se vyzkoušet rtěnku.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojte, vazne bude u nas? Tesim sa. Mna hlavne zaujali krasne balenia ako ruzov,tak aj produktov na tvar :) take tenke do kabelky :) a recenzie su slusne. Aspon raz za zivot by mala vlastnit kazda zena produkt z tejto znacky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta kolekce je dokonalá! Jako milovnice highlighterů jsem se do nich okamžitě zamilovala! ♥ Krása!! ♥♥♥

    Znám tě už moc dlouho a jsi mi hrozně milá a sympatická a hodňoučká! ♥
    Mám také blog a je to něco, co miluju, a tak by mě nehorázně potěšilo, kdyby ses na můj blog podívala! Moc by mě zajímal tvůj názor!
    Uděláš mi tím největší radost na světě!
    Přeji ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. moc hezká kolekce, já jsem u Forda tradičně unešená z balení, ta limitková bílá je prostě překrásná (stejně jako u letošní letní kolekce Marca Jacobse)

    OdpovědětVymazat
  13. tolik krásy, tolik chvály, jen má peněženka při tom brečí :-D

    OdpovědětVymazat
  14. No tak to duo vidíš vybrala!? No to je ÚŽAS!! Doteď jsem si myslela, ze mě ta značka nebere, ale teď bych to viděla na to, ze bych měla hodně brzo vymyslet nějakou příležitost za kterou bych si to zasloužila! 😁😂

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujal mě ten olejíček O:-) V NUXE se mi ty třpytky zdají moc výrazné, tohle vypadá jemněji - půjdu zkusit tester a uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zatím nic nemám, ale jako vždycky, lákáš... ;-) Ony ty značky moc dobře vědí, proč s vámi spoluparcují. ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. to je krása líbí se mi všechno..od TF nic nemám :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)